Literie de qualité supérieure, minibar, coffres-forts dans les chambres

Avis sur Ten Manchester Street

4 out of 5
Ten Manchester Street
10 Manchester Street, Marylebone, London, England

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 411 avis sur 733." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 242 avis sur 733." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 56 avis sur 733." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 13 avis sur 733." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 11 avis sur 733." "

9,4/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

9,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Marc

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en décembre 2022

10/10 Excellent

Guillaume

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait au cœur de londres
Séjour de 1 nuit en juin 2022

10/10 Excellent

Marc

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2022

8/10 Bien

caroline

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L'emplacement
Séjour de 2 nuits en octobre 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Situation dans quartier calme Personnel très accueuillant Chambres et sanitaires très bien
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de J le 2 déc. 2019
Thank you and we look forward to welcoming you back on your next visit.

8/10 Bien

francoise

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Jason le 27 nov. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cet hôtel boutique saura vous charmer. Le personnel est fort sympathique, l'emplacement est formidable et le confort des chambres est vraiment bien. Une très belle découverte.
Séjour de 5 nuits en janvier 2019
Réponse de SVillari le 13 janv. 2019
Merci Beaucoup. Simone Villari Front of House Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de SVillari le 6 déc. 2018
Thank you for your feedback. Simone Villari Front of House Manager

8/10 Bien

Laurent

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de SVillari le 17 oct. 2018
Thank you Laurent. Hope you will be back to enjoy our lovely neighbourhood in the heart of Marylebone again. Warm Regards Simone Villari

8/10 Bien

marie, saint pierre quiberon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon accueil personnel très aimable
Hôtel très agreable situé dans une rue peu passante il n’y a pas de bruit. Très bonne literie et chambre très propre . Le petit déjeuner est de bonne qualité. Et enfin le personnel est accueillant ils essayent de vous trouver des solutions à toutes vos demandes.
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de SVillari le 24 août 2018
Cher Marie, Merci beaucoup pour votre commentaire. A toute l'heure Cordiallemente Simone Villari

10/10 Excellent

Marc

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely stay in Marylebone
Superbe location Very quiet Lovely stay in Marylebone
Réponse de No Ten le 7 mai 2018
Thank you very much and hope to see you again soon!

6/10 Satisfaisant

Sylvain

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Supérieur n'est pas de luxe
Bon hôtel, mais, en réservant une chambre "de luxe" pour 4 nuits, 2 mois à l'avance, nous espérions être mieux situés dans l'hôtel, pas à l'arrière dans les bas étages avec vue sur un immeuble glauque. Impossible de changer... Chambre assez petite, sans rangement, obligeant à garder les vêtements dans la valise, sur le porte bagage situé derrière la porte dont ce dernier limitait l'ouverture. Salle de bain conforme. Mais nôtre plus grand regret est d'avoir dû payer "le prix fort" une 5ème nuit du fait d'un vol annulé. Un prix équivalent à la moyenne payée pour les 4 premières nuits nous aurait paru plus "fair", d'autant plus que le tarif annoncé concernait une chambre "supérieure" qui dans cet hôtel est de catégorie inférieure à la "de luxe", ce qui fut l'objet d'un malentendu supplémentaire. La "fleur" qui nous a tout de même été consentie fut de nous laisser dans la "de luxe" que ne nous plaisait pas vraiment... Sinon, le personnel est cordial et vous annonce les mauvaises nouvelles avec le sourire. Le petit déjeuner est honorable, et l'emplacement très satisfaisant était la seule chose dont nous étions sûrs. Notre sentiment est donc mitigé. Soyons positifs : il a fait très beau le jour supplémentaire.
Réponse de SVillari le 26 févr. 2018
Merci beaucoup pour votre commentaire. Cordialement Simone Villari Front of House Manager

10/10 Excellent

Elena

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en février 2018
Réponse de SVillari le 12 févr. 2018
Thank you Elena for scoring us so high. You are more than welcome to come back and find us any time. Kind Regards Simone Villari Front of House Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

6/10 Satisfaisant

Daniel C.

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour en couple
Séjour de plaisance en couple. L'hôtel est très bien situé à quelques centaines de mètres de l'arrêt de métro Bakerstreet ou encore d'Oxford street. Idéal pour parcourir Soho. La Wallace collection sise à 3 minutes de l'hôtel est fabuleuse. Le personnel est serviable, la chambre petite, mais confortable et très calme, malgré une porte mal insonorisée. La porte de la salle-de-bains n'offre pas non plus d'intimité. Une brosse pour wc serait un plus! Changer les serviettes tous les jours est superflu! A recommander tout de même!

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel charmant mais un bémol
Accueil prévenant, personnel consciencieux. Hotel ayant beaucoup de charme, un bémol toutefois : l'utilisation bruyante tous les matin entre 7 et 8 heures d'un élévateur de poubelles permet d'éviter l'emploi d'un réveil matin pour les chambres donnant sur Manchester street.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Charmant petit hôtel
Voyage familiale

10/10 Excellent

henri paul

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

pami

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
tres beau mais chambre très petite
hotel très beau, bien situé, mais la chambre est vraiment petite et d'autre part découverte avec surprise lors du règlement de l'ajout d'une taxe de 3,70 livres par jour. Certes on nous explique qu'elle n'est pas obligatoire mais il serait mieux d'être prévenu a l'avance.

6/10 Satisfaisant

Michel, Pully, Suisse

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
YES. BUT NOT IN THE BASEMENT
Ayant réservé 2 suites, l'avis est très différencier. Toutes deux étaient confortables et propres. par contre, si celle à l'étage était agréable, celle qui nous a été attribuée au sous-sol (basement) est déplorable: Fenêtres blanchies pour ne pas voir le mur de la route, élévateur hydraulique de service devant l'une des fenêtres avec livraisons dès 07h00. Intenable! Même pas digne d'une chambre de bonne! Malheureusement aucune information ne figure à ce sujet sur le site de l'hôtel ou d'hotels.com!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
a good place
hotel charmant, proche de tout et pourtant au calme

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

pierre Oger, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellente proactivité vis à vis du client
excellente impression d'ensemble Bon accueil - grande réactivité pour aider le client

10/10 Excellent

lunakris

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
un très bel hotel pour Londres
Nous avons séjourné 7 Nuits au Ten Manchester et nous avons beaucoup apprécié la chambre et sa situation. Le lit était confortable, la chambre était faite tous les jours. C'est propre. Le personnel, ne parlant pas le français, fait des efforts pour nous parler lentement et est attentionné. Les petits déjeuner sont très copieux mais ne sont pas compris dans le prix. Toutefois, dans la chambre il est mis a disposition une bouilloire, du thé et du café. L'hôtel est situé à 10 minutes à peine de deux station de métro et à moins de 15 minutes d'une avenue très commerçante. Bref un très agréable séjour et un bon hôtel dont le prix sur internet défit toute concurrence.

8/10 Bien

Karanjit

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good value for money. There was a surprise service charge that we had to pay. However, the hotel was very clean and the staff very helpful. The breakfast was good. We would definitely stay again, the location is very good.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Andrew

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Lindsay

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I had a great experience at 10 Manchester St. Hotel. Staff were friendly and helpful. The room was small but perfect for my needs, clean and updated. I would stay here again!
Séjour de 7 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Keith

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice hotel well worth a visit and exceptional value for London
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) le 11 mai 2024
Dear Keith,Thank you for your very kind review. We are delighted to hear that you found No. Ten Manchester Street Hotel to to be worth a visit. I hope to welcome you back soon.

10/10 Excellent

Eugenio, Coral Gables

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel! Big rooms
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) le 10 mai 2024
Dear Eugenio,Thank you for once again choosing No. Ten Manchester Street Hotel. We are delighted to know you have enjoyed your recent stay with us and a score of 5 out of 5 makes us really happy.Our Junior Suites are indeed very spacious.Thank you and hope to welcome you back soon.

10/10 Excellent

Deidre

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) le 11 mai 2024
Dear Deidre,We are delighted to know you have enjoyed your recent stay with us here at No Ten, and a high score of 5 out of 5 makes us all really happy. We truly hope to welcome you back again soon.

10/10 Excellent

Mark

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice experience. Rooms are not large but serve the purpose…
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) le 10 mai 2024
Dear Mark,Thank you for a very high score of 5 out of 5. We all very much appreciate your feedback.If you decide to stay with us again, why not go for our spacious Junior Suite? We truly hope to welcome you back soon.

10/10 Excellent

Alan

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly staff, clean, comfortable and quiet - would definitely stay again. Only dusappointment was the "discretionary service charge". I wasnt going to get into an argument about that as i really apprecaied early check in and upgrade, but it is not what you expect and i dont see what service i received that would not be included in the room rate.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) le 7 avr. 2024
Thank you for sharing your experience! It’s wonderful to hear that you found the staff friendly, the place clean, comfortable, and quiet. We are happy to know that an early check-in and an upgrade were appreciated, and we are happy our hardworking team managed to have a room available for you early. We know how tiring travel can be.With regards to the service charge, this is a type of gratuity that goes directly towards supporting our dedicated team members, including the housekeeping staff who ensure that your accommodations are impeccably clean and comfortable, the concierge team who assists with your needs and inquiries to make your stay enjoyable, and the front-of-house staff who strive to create a warm and welcoming environment for all our guests.Thank you for playing role in recognising and appreciating the work of our team members. We hope to welcome you back soon.

10/10 Excellent

Isabell

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sehr schönes Hotel in toller Lage
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) le 6 avr. 2024
Thank you for your concise feedback! I’m delighted to hear that you found the hotel to be very nice and appreciated its great location. If you have any other thoughts or need further assistance, feel free to share!(Vielen Dank für Ihr prägnantes Feedback! Ich freue mich zu hören, dass Sie das Hotel sehr schön fanden und die tolle Lage schätzten. Wenn Sie weitere Gedanken haben oder weitere Hilfe benötigen, teilen Sie uns diese gerne mit!

8/10 Bien

Peter

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) le 7 avr. 2024
Thank you Peter for a very high score of 4 out of 5. We trust you have enjoyed your stay with us, and we very much look forward to welcoming you back to No. Ten soon.

6/10 Satisfaisant

Howard

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
I had a deluxe double room - and would have expected a bath and a shower instead of just a bath. When I checked out, I was asked if I wanted to give £11 “to our wonderful housekeeping staff”. When I questioned this, I was told I had agreed to this when I signed my registration form. In had - but very few people read everything on their registration form I don’t understand why the hotel can’t simply add £11 to the price in the first place. Taking an extra £11 seems a little underhand,
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jenn le 5 avr. 2024
Dear Howard,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay in our deluxe double room. We truly value your input and apologize for any inconvenience or confusion you experienced during your visit.We understand your expectation for both a bath and a shower in our deluxe rooms, and we apologize for any disappointment caused by the absence of a shower together with a bath tub in your room. However, to clarify, our rooms with both bath tub and walk-in shower are in junior suites. Regarding the additional charge of 11 for housekeeping, we apologize for any misunderstanding. While this charge is discretionary and intended to directly benefit our hardworking housekeeping and front of house staff, we understand your concern about transparency. We will review our procedures to ensure that such charges are communicated more clearly to our guests in the future.We appreciate your patronage and hope that despite these issues, you were able to enjoy your overall stay with us. If there is anything else we can do to address your concerns or enhance your experience, please do not hesitate to contact us directly.Thank you again for your valuable feedback.Warm regards,Jenn - FOH

8/10 Bien

Andrew

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location. Friendly staff.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) le 30 mars 2024
Dear Andrew,Thank you for your kind feedback! We take great pride in our hotel’s convenient location and our friendly staff who are always ready to assist. Our guests comfort and satisfaction are our top priorities. We look forward to welcoming you back.

2/10 Horrible

Mark

Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dreadful experience. Staff and hotel not customer focused and poor attitude. Very over priced.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) le 19 mars 2024
Dear Mark,I am really sorry to hear that you did not enjoy your recent stay with us and that you found the experience to be dreadful.We do our best to make sure all guests have a great stay with us, so your feeling of the staff having a poor attitude and not being customer-focused comes as a surprise to me. I hope you have at least enjoyed your complimentary upgrade to our Superior room category.

10/10 Excellent

andrea

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) le 26 févr. 2024
Thank you for a very high score of 10 out of 10. This is very much appreciated. We truly hope to welcome you back to No Ten again soon.Thank you.Kind regards,

10/10 Excellent

John

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Martyna Mroczek (Guest Service supervisor) le 23 mars 2024
Dear John,Thank you for a very high score of 5 out of 5. We are delighted to know you enjoyed your stay with us and truly hope to welcome you back to No Ten.Thank you.

10/10 Excellent

Ian

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) le 24 févr. 2024
Dear Ian,Thank you for a very high score of 10 out of 10. We are happy to know you had a great stay with us. We all look forward to welcoming you back to No. Ten. See you soon?

10/10 Excellent

andrea

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great!
Great stay as usual! Clean room, love the 10 restaurant and the cigar lounge
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) le 24 févr. 2024
Dear Andrea,Thank you for a very high score of 10 out of 10. We are delighted to know we are your first choice when you stay in London and we very much appreciate it. We look forward to welcoming you back to No. Ten soon.

10/10 Excellent

Brandon

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel, very homey
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Tola- FOH le 8 mars 2024
Dear Brandon,Thank you for taking the time to give us feedback.The team is consistently working hand in hand to ensure that you have a great stay with us; therefore, comments like this keep us motivated.It was such a pleasure to have hosted your stay in London, and we hope to get a chance to welcome you back soonest.Warmest regards,

10/10 Excellent

ioannis

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean, nice bar, GREAT staff, rooms ok
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Tola- FOH le 13 févr. 2024
Dear Ioannis,Greetings from all of us at No. Ten.It was a pleasure to have hosted your stay in London. Thank you for taking the time to leave us such an amazing review. This warms our hearts, as the whole team is constantly working together to ensure your next stay is even better. We hope to get the privilege of welcoming you back soon.We wish you the very best.

10/10 Excellent

Philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Tola- FOH le 4 janv. 2024
Dear Philippe,Thank you for taking the time to give us feedback. The whole team works hard to give all our guests a beautiful experience, so comments like this encourage us.We look forward to your next stay already.Warmest regards,

10/10 Excellent

Philip

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shopping trip
Very convenient for shopping and nightlife
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Tola- FOH le 4 janv. 2024
Dear Philip,We appreciate you taking the time to give us feedback.The whole team works hard to ensure all our guests have a beautiful experience, so comments like this encourage us.We look forward to your next stay already.Warmest regards,

10/10 Excellent

Tessa

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Tola- Reception le 17 nov. 2023
Dear Tessa,It was a delight to have hosted your recent stay with us.Thank you for taking the time to give us feedback. The team is constantly working together to ensure your next stay is even more beautiful.Best wishes from all of us at No. Ten.

6/10 Satisfaisant

Robert, Huntington Woods

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) le 10 nov. 2023
Dear Robert,Thank you for taking time and leaving us a good 3 out of 5 rating. I truly hope to welcome you back to No Ten and making it even more special experience. See you soon?

8/10 Bien

Sudhakar

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Tola- Reception le 17 nov. 2023
Dear Sudhakar,We are glad to have hosted your recent stay in London.Thank you for taking the time to share your feedback with us. We look forward to making your next visit even more beautiful.Best wishes from all of us at No. Ten.

8/10 Bien

Emily

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I enjoyed my stay. There were some hiccups but the staff was very kind. And I really enjoyed the location.
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) le 15 oct. 2023
Dear Emily,Thank you for a very kind score of 4 out of 5. We value you appreciating our team and strongly believe your next stay will be without any hiccups.

10/10 Excellent

Miriam

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very comfortable and convenient
Very comfortable hotel all together, well located in a lovely area a few minutes’ walk from shops & restaurants and close to bus stops and Tube stations, small but comfortable and well equipped room, very kind and helpful staff, excellent breakfast in the charming dining room.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Tola- Reception le 17 nov. 2023
Dear Miriam,It was a pleasure to have hosted your stay in London. We appreciate you taking the time to share your feedback with us. We look forward to making your next stay even more beautiful.Best wishes from all of us at No. Ten.