Avis sur Ten Manchester Street
Ten Manchester Street
10 Manchester Street, Marylebone, London, England
Avis
9,0
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
2 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en décembre 2022
10/10 Excellent
Guillaume
Voyage d’affaires
25 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait au cœur de londres
Guillaume
Séjour de 1 nuit en juin 2022
10/10 Excellent
Marc
6 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marc
Séjour de 2 nuits en juin 2022
8/10 Bien
caroline
Voyage en couple
4 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
caroline
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
2 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de J le 2 déc. 2019
Thank you and we look forward to welcoming you back on your next visit.
8/10 Bien
francoise
Voyage en famille
25 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
francoise
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Jason le 27 nov. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en janvier 2019
Réponse de SVillari le 13 janv. 2019
Merci Beaucoup.
Simone Villari
Front of House Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 déc. 2018
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de SVillari le 6 déc. 2018
Thank you for your feedback.
Simone Villari
Front of House Manager
8/10 Bien
Laurent
16 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Laurent
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de SVillari le 17 oct. 2018
Thank you Laurent.
Hope you will be back to enjoy our lovely neighbourhood in the heart of Marylebone again.
Warm Regards
Simone Villari
8/10 Bien
marie, saint pierre quiberon
22 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon accueil personnel très aimable
marie
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de SVillari le 24 août 2018
Cher Marie,
Merci beaucoup pour votre commentaire.
A toute l'heure
Cordiallemente
Simone Villari
10/10 Excellent
Marc
2 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely stay in Marylebone
Marc
Réponse de No Ten le 7 mai 2018
Thank you very much and hope to see you again soon!
6/10 Satisfaisant
Sylvain
23 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Supérieur n'est pas de luxe
Sylvain
Réponse de SVillari le 26 févr. 2018
Merci beaucoup pour votre commentaire.
Cordialement
Simone Villari
Front of House Manager
10/10 Excellent
Elena
12 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elena
Séjour de 4 nuits en février 2018
Réponse de SVillari le 12 févr. 2018
Thank you Elena for scoring us so high.
You are more than welcome to come back and find us any time.
Kind Regards
Simone Villari
Front of House Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Daniel C.
30 mars 2016
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour en couple
Daniel C.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
26 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel charmant mais un bémol
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Charmant petit hôtel
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
henri paul
11 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
henri paul
8/10 Bien
pami
5 déc. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
tres beau mais chambre très petite
pami
6/10 Satisfaisant
Michel, Pully, Suisse
4 déc. 2014
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
YES. BUT NOT IN THE BASEMENT
Michel
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
a good place
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
31 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
pierre Oger, France
3 déc. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellente proactivité vis à vis du client
pierre Oger
10/10 Excellent
lunakris
29 juin 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
un très bel hotel pour Londres
lunakris
8/10 Bien
Karanjit
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karanjit
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Andrew
24 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Andrew
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Lindsay
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lindsay
Séjour de 7 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Keith
Voyage en couple
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Keith
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) le 11 mai 2024
Dear Keith,Thank you for your very kind review. We are delighted to hear that you found No. Ten Manchester Street Hotel to to be worth a visit. I hope to welcome you back soon.
10/10 Excellent
Eugenio, Coral Gables
Voyage en famille, Voyage en couple
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eugenio
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) le 10 mai 2024
Dear Eugenio,Thank you for once again choosing No. Ten Manchester Street Hotel. We are delighted to know you have enjoyed your recent stay with us and a score of 5 out of 5 makes us really happy.Our Junior Suites are indeed very spacious.Thank you and hope to welcome you back soon.
10/10 Excellent
Deidre
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Deidre
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) le 11 mai 2024
Dear Deidre,We are delighted to know you have enjoyed your recent stay with us here at No Ten, and a high score of 5 out of 5 makes us all really happy. We truly hope to welcome you back again soon.
10/10 Excellent
Mark
Voyage en couple
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) le 10 mai 2024
Dear Mark,Thank you for a very high score of 5 out of 5. We all very much appreciate your feedback.If you decide to stay with us again, why not go for our spacious Junior Suite? We truly hope to welcome you back soon.
10/10 Excellent
Alan
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) le 7 avr. 2024
Thank you for sharing your experience! It’s wonderful to hear that you found the staff friendly, the place clean, comfortable, and quiet. We are happy to know that an early check-in and an upgrade were appreciated, and we are happy our hardworking team managed to have a room available for you early. We know how tiring travel can be.With regards to the service charge, this is a type of gratuity that goes directly towards supporting our dedicated team members, including the housekeeping staff who ensure that your accommodations are impeccably clean and comfortable, the concierge team who assists with your needs and inquiries to make your stay enjoyable, and the front-of-house staff who strive to create a warm and welcoming environment for all our guests.Thank you for playing role in recognising and appreciating the work of our team members. We hope to welcome you back soon.
10/10 Excellent
Isabell
Voyage en couple
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Isabell
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) le 6 avr. 2024
Thank you for your concise feedback! I’m delighted to hear that you found the hotel to be very nice and appreciated its great location. If you have any other thoughts or need further assistance, feel free to share!(Vielen Dank für Ihr prägnantes Feedback! Ich freue mich zu hören, dass Sie das Hotel sehr schön fanden und die tolle Lage schätzten. Wenn Sie weitere Gedanken haben oder weitere Hilfe benötigen, teilen Sie uns diese gerne mit!
8/10 Bien
Peter
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) le 7 avr. 2024
Thank you Peter for a very high score of 4 out of 5. We trust you have enjoyed your stay with us, and we very much look forward to welcoming you back to No. Ten soon.
6/10 Satisfaisant
Howard
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Howard
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jenn le 5 avr. 2024
Dear Howard,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay in our deluxe double room. We truly value your input and apologize for any inconvenience or confusion you experienced during your visit.We understand your expectation for both a bath and a shower in our deluxe rooms, and we apologize for any disappointment caused by the absence of a shower together with a bath tub in your room. However, to clarify, our rooms with both bath tub and walk-in shower are in junior suites. Regarding the additional charge of 11 for housekeeping, we apologize for any misunderstanding. While this charge is discretionary and intended to directly benefit our hardworking housekeeping and front of house staff, we understand your concern about transparency. We will review our procedures to ensure that such charges are communicated more clearly to our guests in the future.We appreciate your patronage and hope that despite these issues, you were able to enjoy your overall stay with us. If there is anything else we can do to address your concerns or enhance your experience, please do not hesitate to contact us directly.Thank you again for your valuable feedback.Warm regards,Jenn - FOH
8/10 Bien
Andrew
Voyage en famille
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) le 30 mars 2024
Dear Andrew,Thank you for your kind feedback! We take great pride in our hotel’s convenient location and our friendly staff who are always ready to assist. Our guests comfort and satisfaction are our top priorities. We look forward to welcoming you back.
2/10 Horrible
Mark
Voyage d’affaires
18 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) le 19 mars 2024
Dear Mark,I am really sorry to hear that you did not enjoy your recent stay with us and that you found the experience to be dreadful.We do our best to make sure all guests have a great stay with us, so your feeling of the staff having a poor attitude and not being customer-focused comes as a surprise to me. I hope you have at least enjoyed your complimentary upgrade to our Superior room category.
10/10 Excellent
andrea
Voyage d’affaires
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
andrea
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) le 26 févr. 2024
Thank you for a very high score of 10 out of 10. This is very much appreciated. We truly hope to welcome you back to No Ten again soon.Thank you.Kind regards,
10/10 Excellent
John
25 févr. 2024
John
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Martyna Mroczek (Guest Service supervisor) le 23 mars 2024
Dear John,Thank you for a very high score of 5 out of 5. We are delighted to know you enjoyed your stay with us and truly hope to welcome you back to No Ten.Thank you.
10/10 Excellent
Ian
Voyage d’affaires
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ian
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) le 24 févr. 2024
Dear Ian,Thank you for a very high score of 10 out of 10. We are happy to know you had a great stay with us. We all look forward to welcoming you back to No. Ten. See you soon?
10/10 Excellent
andrea
Voyage d’affaires
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great!
andrea
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) le 24 févr. 2024
Dear Andrea,Thank you for a very high score of 10 out of 10. We are delighted to know we are your first choice when you stay in London and we very much appreciate it. We look forward to welcoming you back to No. Ten soon.
10/10 Excellent
Brandon
Voyage en couple
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brandon
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Tola- FOH le 8 mars 2024
Dear Brandon,Thank you for taking the time to give us feedback.The team is consistently working hand in hand to ensure that you have a great stay with us; therefore, comments like this keep us motivated.It was such a pleasure to have hosted your stay in London, and we hope to get a chance to welcome you back soonest.Warmest regards,
10/10 Excellent
ioannis
Voyage d’affaires
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ioannis
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Tola- FOH le 13 févr. 2024
Dear Ioannis,Greetings from all of us at No. Ten.It was a pleasure to have hosted your stay in London. Thank you for taking the time to leave us such an amazing review. This warms our hearts, as the whole team is constantly working together to ensure your next stay is even better. We hope to get the privilege of welcoming you back soon.We wish you the very best.
10/10 Excellent
Philippe
7 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Philippe
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Tola- FOH le 4 janv. 2024
Dear Philippe,Thank you for taking the time to give us feedback. The whole team works hard to give all our guests a beautiful experience, so comments like this encourage us.We look forward to your next stay already.Warmest regards,
10/10 Excellent
Philip
21 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shopping trip
Philip
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Tola- FOH le 4 janv. 2024
Dear Philip,We appreciate you taking the time to give us feedback.The whole team works hard to ensure all our guests have a beautiful experience, so comments like this encourage us.We look forward to your next stay already.Warmest regards,
10/10 Excellent
Tessa
16 nov. 2023
Tessa
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Tola- Reception le 17 nov. 2023
Dear Tessa,It was a delight to have hosted your recent stay with us.Thank you for taking the time to give us feedback. The team is constantly working together to ensure your next stay is even more beautiful.Best wishes from all of us at No. Ten.
6/10 Satisfaisant
Robert, Huntington Woods
Voyage en couple
10 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) le 10 nov. 2023
Dear Robert,Thank you for taking time and leaving us a good 3 out of 5 rating. I truly hope to welcome you back to No Ten and making it even more special experience. See you soon?
8/10 Bien
Sudhakar
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sudhakar
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Tola- Reception le 17 nov. 2023
Dear Sudhakar,We are glad to have hosted your recent stay in London.Thank you for taking the time to share your feedback with us. We look forward to making your next visit even more beautiful.Best wishes from all of us at No. Ten.
8/10 Bien
Emily
11 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emily
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de Martyna Mroczek (Guest Service Supervisor) le 15 oct. 2023
Dear Emily,Thank you for a very kind score of 4 out of 5. We value you appreciating our team and strongly believe your next stay will be without any hiccups.
10/10 Excellent
Miriam
1 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very comfortable and convenient
Miriam
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Tola- Reception le 17 nov. 2023
Dear Miriam,It was a pleasure to have hosted your stay in London. We appreciate you taking the time to share your feedback with us. We look forward to making your next stay even more beautiful.Best wishes from all of us at No. Ten.