Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Ouiza
Voyage en famille avec de jeunes enfants
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ouiza
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Eva le 10 mai 2024
Dear Ouiza,Thank you for your kind feedback, we hope to welcome you back soon. Best Regards,
10/10 Excellent
marion
Voyage en couple
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
marion
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Eva le 6 mai 2024
Dear Marion,Thank you for taking the time to review us.Warm Regards,
10/10 Excellent
Pascal
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pascal
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Shashank le 8 mars 2024
Dear Pascal,We're delighted to hear that you enjoyed your stay at our central London hotel! It's great to know that you found the rooms comfortable and that you appreciated our excellent breakfast. We aim to provide a memorable experience for our guests, and your feedback is much appreciated. If there's anything specific you loved or if you have any suggestions for improvement, feel free to share. We look forward to welcoming you back to the heart of London in the future!Warm Regards,Shashank
10/10 Excellent
DIDIER
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
DIDIER
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Eva le 20 mars 2024
Dear Didier,Thank you for your positive feedback, it means a lot to our team.Best Wishes,
10/10 Excellent
Bernice
Voyage en couple
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bernice
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de Eva le 14 févr. 2024
Dear Bernice,Thank you for your kind feedback. Best Regards,
8/10 Bien
Marzia
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marzia
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Shashank le 2 févr. 2024
Dear Marzia,Thanks for your kind words about our recently refurbished hotel! We're thrilled you enjoyed the location. We've noted your feedback on the double superior rooms and appreciate your input.Looking forward to hosting you again!Regards,Shashank
8/10 Bien
Elisabeth
Voyage en couple
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elisabeth
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Eva le 12 janv. 2024
Dear Elisabeth,Thank you for your feedback, we appreciate your kind words. Warm Regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel central et agréable
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Eva le 9 janv. 2024
Dear Guest,Thank you for your feedback, we appreciate your time!Kind Regards,
10/10 Excellent
dominique, Cap d 'AIL
3 janv. 2024
dominique
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Sedat le 24 janv. 2024
Dear Dominique, Thank you for taking your time to leave us a review. we are glad you enjoyed your stay and wish to see you again!Warm regards, Sedat
8/10 Bien
JEAN-FRANCOIS
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JEAN-FRANCOIS
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Sedat le 6 janv. 2024
Dear Jean, Thank you for taking your time to leave us a review, we are glad you enjoyed your overall stay!Warm regards, Sedat
10/10 Excellent
dana
Voyage en famille
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
dana
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de sedat le 29 déc. 2023
Dear Dana, Thank you for taking the time to share your experience with us. We're delighted to hear that our hotel's location, proximity to attractions, and theaters, along with the cleanliness, restaurant variety, and the warmth of our staff, all contributed to making your stay enjoyable. The festive touches during Christmas were a pleasure to provide.We greatly appreciate your recommendation and hope to have the pleasure of welcoming you back on your next visit to the area.Warm regards,Sedat
8/10 Bien
Delphine
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour en couple
Delphine
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de sedat le 29 déc. 2023
Dear Delphine, Thank you for choosing to stay with us and for sharing your experience. We're thrilled to hear that you had a satisfying stay as a couple.We regret that the room layout and amenities didn't entirely meet your expectations. Your feedback about the Cozy double room layout with the bed against the wall and the window configuration is valuable. We strive to ensure all our guests have a comfortable and enjoyable stay, and we apologize for any inconvenience caused by these aspects of the room.Your comments regarding the window size and limited opening, as well as the air vent placement, have been noted. We will review these aspects to ensure that future guests' experiences are improved.We're glad that despite these concerns, you found your stay overall to be enjoyable. If your travels bring you back to our area, we'd love the opportunity to provide you with an even better experience.Thank you for your valuable feedback, and we hope to welcome you back soon!Warm regards, Sedat
10/10 Excellent
Gerard
23 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerard
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Eva le 29 nov. 2023
Dear Gerard,Thank you for your feedback. Kind Regards,
8/10 Bien
Ramin
Voyage d’affaires
22 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel will come back
Ramin
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de sedat le 22 nov. 2023
Dear Ramin, Thank you for your recent stay and valuable feedback. We're glad you found our location convenient and enjoyed our lobby and bar area.We've noted your comments about the room size and the need for a desk. Your insights are appreciated and will help us enhance our services for future stays.We're excited to welcome you back for another great stay near Covent Garden!Best regards,Sedat
10/10 Excellent
Cédric
14 nov. 2023
Cédric
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Sedat le 15 nov. 2023
Dear Cedric,Thank you for leaving us a positive review, we are glad you enjoyed your stay! we wish to see you again in the future. Warm regards, Sedat
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
4 nov. 2023
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Eva le 7 nov. 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to leave us a feedback. Kind Regards,
8/10 Bien
mélanie
Voyage en famille
2 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
mélanie
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Eva le 3 nov. 2023
Dear Melanie,Thank you for your feedback. Kind Regards,
4/10 Médiocre
Jean-Michel
Voyage d’affaires
30 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean-Michel
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Eva le 31 oct. 2023
Dear Jean-Michael,Thank you for taking the time to leave us a feedback. Kind Regards,
10/10 Excellent
Cédric
17 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Awesome hotel for a very reasonable price
Cédric
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Razvan Rusei / Duty Manager. le 18 août 2023
Dear Cédric,Thank you for your fantastic feedback! We're thrilled to hear that you had an awesome stay with us and found our recently renovated hotel to be impressive.We're glad that you enjoyed the well-equipped and comfortable rooms, as well as the quietness. We appreciate your compliments on the decoration and the unique theme for each floor. It's wonderful to know that our staff's friendliness and helpfulness left a positive impression.Your perfect rating and kind words about your experience mean a lot to us. We can't wait to welcome you back for another wonderful stay in the future!
8/10 Bien
nathalie
17 juil. 2023
nathalie
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Razvan Rusei / Duty Manager. le 9 août 2023
Thank you, Nathalie, for your review. We appreciate your feedback and would love to hear more about your experience to help us improve. If there's anything specific you'd like to share or discuss, please feel free to reach out. We hope to have the opportunity to welcome you back for a even better stay in the future.
10/10 Excellent
Bérénice
3 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel well located
Bérénice
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Guest Services le 6 juil. 2023
Good morning,Thank you for your feedback. We are delighted that you noticed our recent refurbishment. We take pride in providing a high standard of cleanliness and aesthetics. We are also glad that our location met your expectations, as convenience is important to us. We appreciate your support and hope to welcome you back in the future.Kind regards,Carla
10/10 Excellent
Christophe
Voyage en couple
9 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christophe
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Leslie Vinuya / Duty Manager le 30 mai 2023
Dear Christophe,Good afternoon,Thank you so much for the wonderful feedback.We are really happy to see our efforts in providing a nice experience to our guests, succeed.We hope to see you again in the near future.Kind Regards,
2/10 Horrible
Alexandre
25 avr. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexandre
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Martyna/Duty Manager le 28 avr. 2023
Dear Alexandre, We are disappointed to hear that your originally allocated room did not meet the standard you had hoped for; although we believe that all our rooms offer a similar enough experience to all being enjoyable, the nature of the building does dictate that some variations occur.The friendliness of our staff is definitely one of our strong points and this is reflected in most of the feedback, but I sincerely apologies if, on this occasion, we failed to show it.We appreciate all our guests’ feedback and will endeavor to make any changes that improve our guests experiences wherever possible.For any future booking, please don't hesitate to let us know if any preferences and we will give our best to accommodate them.Kind Regards,
8/10 Bien
Arnaud
Voyage d’affaires
23 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arnaud
Séjour de 6 nuits en avril 2023
Réponse de Cosmin le 7 mai 2023
Good evening, ArnaudThank your for taking the time to leave us a feedback.We are really happy to see you had a wonderful time in the " Heart of London " .We hope to see you again in the near future.Kind Regards,
10/10 Excellent
Dominique Raymond
15 avr. 2023
Dominique Raymond
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de Cosmin le 7 mai 2023
Good evening, Dominique,Thank you so much for your feedback.We are really happy to see our efforts in providing a nice experience to our guests, succeed.We hope to see you again in the near future.Kind Regards,
8/10 Bien
Benoit
Voyage en couple
15 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Benoit
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de Guest Services le 16 avr. 2023
Dear Benoit,Thank you for taking your time to leave us a review of your recent stay with us. We hope we are able to welcome you back at Strand Palace in the future.Sincerely,
10/10 Excellent
Pascal
13 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pascal
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Guest Services le 16 avr. 2023
Dear Pascal,Thank you for taking your time to leave us a review of your recent stay with us. We hope we are able to welcome you back at Strand Palace in the future.Sincerely,Guest Services
10/10 Excellent
Maëlle
10 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maëlle
Réponse de Guest Services le 14 mars 2023
Dear Maelle,Thank you for taking your time to rate us. We hope you enjoyed your stay with us in the heart of London and we are able to welcome you again in the future.
10/10 Excellent
Marie Emmanuel Serge
Voyage en famille
2 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Marie Emmanuel Serge
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Guest Services le 3 mars 2023
Dear Marie, Thank you for your feedback and your perfect score. We hope to welcome you again in the future.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
25 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon emplacement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de Carla le 26 févr. 2023
Good morning,Thank you for taking the time to leave us your feedback.We are really happy to see you enjoyed your stay at Strand Palace.We hope to see you again.Kind regards,Carla
8/10 Bien
Dominique
Voyage en groupe
28 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agréablement surpris
Dominique
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Réponse de Guest Services le 28 janv. 2023
Dear Dominique,Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your time at Strand Palace and you liked our breakfast.We hope to welcome you again in the future.Regards
8/10 Bien
Bernice
Voyage en couple
12 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bernice
Séjour de 8 nuits en septembre 2022
Réponse de Antoine le 16 sept. 2022
Dear Bernice, Thank you for taking time to review your recent stay with us. We would be delighted to welcome you back to Strand Palace Hotel and if I can offer any further assistance, please just let me know. Kind regards Antoine Duty Manager
10/10 Excellent
Nathalie
Voyage en couple
7 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nathalie
Séjour de 6 nuits en août 2022
Réponse de Antoine le 7 sept. 2022
Dear Nathalie, Thank you for taking time to review your recent stay with us. We would be delighted to welcome you back to Strand Palace Hotel and if I can offer any further assistance, please just let me know. Kind regards Antoine Duty Manager
8/10 Bien
Ulf
Voyage en groupe
5 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ulf
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Antoine le 7 sept. 2022
Dear Ulf, Thank you for taking time to review your recent stay with us. We would be delighted to welcome you back to Strand Palace Hotel and if I can offer any further assistance, please just let me know. Kind regards Antoine Duty Manager
10/10 Excellent
philippe Michel
Voyage en couple
5 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
philippe Michel
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Cosmin le 6 août 2022
Bonsoir Philippe,
We are thrilled to see you had a lovely time at the Strand Palace.
We look forward to welcoming you back in the future.
Tous mes vœux,
4/10 Médiocre
Emilie
Voyage en famille
28 juin 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Emilie
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Antoine le 30 juin 2022
Chere Emile, Merci pour votre commentaire et desole d'apprendrre que votre sejour ne s'est pas bien passe.
Nous disposons de 4 ascenceurs dans l'hotel, je comprends bien que si l'hotel est complet, il y a de forte chance que nos ascenceurs sont solicites. Votre sejour etqait de 3 jours et nous avaons eu aucun contact de votre part concernant le nettoyage de la chambre, nous aurions pu vous compenser ou trouver une alternative pour le derangement. Nous esperons de vous revoir au Strand palace Hotel, n'hesitez pas a nous contacter
Merci
Antoine - Duty Manager
8/10 Bien
Alexandra
16 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellente situation
Alexandra
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Alessia le 16 mai 2022
Dear Alexandra,
Thank you for taking the time to review us !
I am glad to see that you have overall enjoyed your stay.
We are looking forward to welcoming you back at Strand Palace.
Kind Regards,
Alessia
8/10 Bien
Khadija
5 mai 2022
Khadija
Séjour de 1 nuit en mai 2022
10/10 Excellent
LUCETTE
Voyage en famille
1 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LUCETTE
Séjour de 7 nuits en avril 2022
Réponse de Alessia le 5 mai 2022
Dear Lucette,
Thank you for sharing your lovely feedback following your recent visit at the Strand Palace.
I am delighted to read that you had such an amazing experience in our company. Thank you for your time and we are looking forward to your next visit!
Best regards,
Alessia
10/10 Excellent
Dylan
Voyage en couple
15 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dylan
Séjour de 3 nuits en avril 2022
Réponse de Alessia le 15 avr. 2022
Dear Dylan,
Thank you for sharing your lovely feedback following your recent visit at the Strand Palace.
I am delighted to read that you had such an amazing experience in our company. Thank you for your time and we are looking forward to your next visit!
Best regards,
Alessia
10/10 Excellent
Nicolas
28 mars 2022
Nicolas
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Alessia le 29 mars 2022
Dear Nicolas,
Thank you for sharing your lovely feedback following your recent visit at the Strand Palace.
I am delighted to read that you had such an amazing experience in our company.
Thank you for your time and we are looking forward to your next visit!
Best regards,
Alessia
10/10 Excellent
Eve
28 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très bien situé, bon rapport qualité/prix
Eve
Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de Valeri Velichkov le 1 mars 2022
Dear Eve,
Thank you for your fantastic review. We love engaging with our customers to make their experience as enjoyable as possible. Again, thank you for your review and we hope to see you back soon!
Best regards,
8/10 Bien
Bernice
Voyage en couple
6 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bernice
Séjour de 10 nuits en novembre 2021
Réponse de Antoine le 6 déc. 2021
Dear Bernice, Thank you for taking the time to provide such positive feedback following your recent visit to The Strand Palace Hotel. I do hope to have the pleasure of welcoming you back again very soon. Kind regards, Antoine Duty Manager
10/10 Excellent
Tinhinane
22 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tinhinane
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de EnrikaL le 22 nov. 2021
Dear Tinhinane,
Thank you for choosing the Strand Palace for your stay. We are glad to see that you have had a wonderful time with us, and we hope to have you staying with us again in the future.
Kind regards,
Enrika Lobo
Duty Manager
8/10 Bien
Jonathan
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Altagracia
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Altagracia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Jack
26 mai 2024
Les points forts : Propreté
Jack
Séjour de 3 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Danielle
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Danielle
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Eva le 25 mai 2024
Dear Danielle,Thank you for taking the time to leave us a feedback, it means a lot to our Team!Kind Regards,
10/10 Excellent
Kim
Voyage en famille
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kim
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Eva le 25 mai 2024
Dear Kim,Thank you for your positive feedback, it means a lot to us!Best Wishes,