Petit-déjeuner, déjeuner et dîner servis sur place, vue sur le jardin

Avis sur Sanderson London

5 out of 5
Sanderson London
50 Berners Street, London, England

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 659 avis sur 999." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 217 avis sur 999." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 63 avis sur 999." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 33 avis sur 999." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 27 avis sur 999." "

9,4/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

9,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

VALERIE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Victoria le 22 mai 2024
Dear Valerie,Thank you for choosing to stay with us at Sanderson, and taking the time to provide us with your feedback.We are thrilled to hear that you enjoyed your visit! To us, comfort and service are just the beginning. At Sanderson, we strive to curate memorable moments and create destinations at each of our properties. You taking the time to share your experience means a lot to me and the rest of the team, and we look forward to welcoming you back soon!Sincerely,Front Desk Team

8/10 Bien

Marie-Pier

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Jose & the Sanderson Team le 2 avr. 2024
Dear Mari-Pier, Thank you for choosing to stay with us at Sanderson, and taking the time to provide us with your feedback. We are thrilled to hear that you enjoyed your visit! To us, comfort and service are just the beginning. At Morgans Originals, we strive to curate memorable moments and create destinations at each of our properties. You taking the time to share your experience means a lot to me and the rest of the team, and we look forward to welcoming you back soon! Warm regards, Jose & the Sanderson Team

10/10 Excellent

Matteo

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
home out of home
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Jose & the Sanderson Team le 18 févr. 2024
Dear Matteo, Thank you for choosing to stay with us at Sanderson, and taking the time to provide us with your feedback. We are thrilled to hear that you enjoyed your visit! To us, comfort and service are just the beginning. At Morgans Originals, we strive to curate memorable moments and create destinations at each of our properties. You taking the time to share your experience means a lot to me and the rest of the team, and we look forward to welcoming you back soon! Warm regards, Jose & the Sanderson Team

10/10 Excellent

Matteo

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
home out of home
Thank you for the upgrade!
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Emily & the Front Desk Team le 12 janv. 2024
Dear Matteo, Thank you so much for staying with us and providing us within your feedback.All the Sanderson team is really looking forward to welcoming you back soon to our property in London. Warmest Regards, Emily & the Front Desk Team

10/10 Excellent

PEDRO

Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Emily & the Front Desk Team le 21 déc. 2023
Dear Pedro, Thank you for choosing to stay with us at Sanderson, and taking the time to provide us with your feedback. You taking the time to share your experience means a lot to me and the rest of the team, and we look forward to welcoming you back soon! Warm Regards, Emily & the front office team.

10/10 Excellent

Matteo

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
upgrade
Upgraded to Penthouse, thank you!!!
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Sanderson Team le 16 juin 2023
Dear Matteo,Our Penthouse is our extra favourite, and we're thrilled to know you enjoyed your spectacular gorgeous room! Thank you also for your kind words and we are eagerly waiting for your return.Warmest wishes,Sanderson Team

8/10 Bien

Jean-Philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Sanderson Team le 8 juin 2023
Dear Jean-Philippe,Thank you for taking the time to share your visit and we are glad that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back again in future.Warmest wishes,Sanderson Team

10/10 Excellent

Raphaëlle

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2022

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2022

10/10 Excellent

alex, paris

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
proprete personnel design situation geographique
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Sanderson le 26 déc. 2019
Dear alex, We couldn't agree more with all of your comments - thank you so much, you've made our day! We're so happy you had a super stay with us, and we hope to welcome you back again soon. Warmest wishes, The Team

10/10 Excellent

Aldric

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Sanderson le 18 nov. 2019
Dear Aldric, Thank you for your fabulous rating - it's wonderful to know you had a super stay with us! We can't wait to welcome you back. Warmest wishes, The Team

10/10 Excellent

Valérie, Bâle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel situé à deux minutes de la Oxford street, personnel très accueillant et serviable, la literie est propres, impeccable.
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Réponse de The Team le 31 déc. 2018
Dear Valérie, Many thanks for your wonderful review. We're thrilled you enjoyed your Sanderson experience, from our pristine rooms, to our very central location, to our attentive, friendly team. Thank you, and hope to welcome you back again soon! Warmest wishes,

10/10 Excellent

Antho, 83

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel moderne, bien placé
déco unique, personnel attentionné, excellente situation géographique je suis un client fidèle et le recommande
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de The Team le 20 mars 2018
Dear Antho, Many thanks for your lovely review and kind words about our friendly, fabulous team, original style, and super central location - very much appreciated! It's always a pleasure to welcome you, and we're all looking forward to seeing you again soon. Warmest wishes,

10/10 Excellent

Christophe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Week-end de rêve
Parfait , dans un établissement merveilleux et de toute beauté
Réponse de St Martins Lane le 31 mai 2017
Dear Christophe, Many thanks for your super review. We're thrilled you enjoyed our gorgeous interior, as well as our super central location. Looking forward to welcoming you back again soon. Warmest wishes, The Team

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de General Manager le 30 janv. 2017
Thanks for your lovely four stars after your stay with us. Hope to welcome you back again soon. Warmest wishes, The Team

8/10 Bien

Isabelle, Lille

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hôtel
Au premier abord, même s'il est très bien situé près d'Oxford street, l'hôtel n'attire pas le regard (façade quelconque et vieillissante). Une fois le seuil franchi, vous êtes remarquablement bien accueilli. Le design (Philippe Stark) du lobby est original. L'entrée est agréablement parfumée. La chambre : spacieuse, très propre, lit très confortable, design épuré. Nous avons cependant été déçus par le petit déjeuner, qui nous ne a pas semblé à la hauteur d'un 5 étoiles européen (bons produits mais peu de choix). Le petit plus : la jolie surprise préparée par l'équipe à l'occasion de l'anniversaire de mon conjoint. Au final, un séjour très agréable et un hôtel que nous recommandons.
Réponse de General Manager le 31 août 2016
Dear Isabelle, Thank you so much for your lovely words – we’re so thrilled to know you had a wonderful time with us, especially as it was for a celebration! It’s a shame you were disappointed with our breakfast, and your feedback has certainly been shared with the relevant managers for further follow up. Looking forward to welcoming you back again soon. Warm regards,

10/10 Excellent

julien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien mais cher pour ce que c'est
L'accueil à l'hôtel est tres agréable et souriant, mais a 15h15 la chambre n'était toujours pas prête, nous avons quand meme pu laisser notre valise pour profiter de Oxford street qui est a 2 mins a pied. Petite surprise plutôt désagréable a notre retour dans la nuit, on etait venu dans notre chambre serte pour allumer une bougie et refaire le lit, geste mignon seulement si on aime que lon rentre dans notre intimité sans prévenir... Pour le reste de la chambre, rien a redire, le lit est vraiment grand et confortable, les deux bars sont vraiment a faire. Si vous avez le sommeil léger et que vous voulez faire une grasse matinée, prenez des boules quies et surtout priez pour pas avoir des travaux au marteau piqueur a 8h du mat....
Réponse de General Manager le 31 août 2016
Dear Julien, Thanks very much for your lovely feedback about the team and your lovely, luxurious bedroom. We’re very sorry about the noise disruptions caused by works from our neighbours and also for any concern caused by the candles for evening room turn down, and wanted to assure you that your comments have been shared with the team. We look forward to welcoming you back to Sanderson soon. Warmest wishes,

10/10 Excellent

olivier

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de General Manager le 31 août 2016
Dear olivier, Thanks for your wonderful five-stars for us, we really appreciate it! Looking forward to welcoming you back soon. Warmest wishes,

10/10 Excellent

nikolas, Ajaccio

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Absolument parfait
Un hôtel vraiment génial, insolite et design. Un personnel avec une attention de tout les instants, une disponibilité sans faille. Ce que l'on apprécie par dessus tout, c'est cette esprit détente qui y reigne, on a l'impression d'arriver chez des amis, et Ca c'est génial
Réponse de General Manager le 26 août 2016
Dear nikolas, Thank you so much for your amazing feedback from your stay with us! Hope to welcome you back again soon. Warmest wishes,

4/10 Médiocre

Laurence, Paris

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
GLACIAL
Hotel Glacial par sa déco, ses meubles, son service et son personnel à éviter !
Réponse de The Team le 2 sept. 2016
Dear Laurence, We know that our original design and quirky style are not to everyone's taste, and we are truly sorry to hear that we fell below your expectations during your stay with us. Please also accept our apologies for any service failures, as this was certainly not the experience we wished you to have. We hope to welcome you back in the future. Warm regards,

10/10 Excellent

richard macdo, rosemere quebec

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excellent sur toute la ligne , de loin plus agreable que lhotel le plus chic du quartier Mayfair ou jai termine mon sejour pour affaires
Réponse de The Team le 22 juin 2016
Dear richard macdo, Many thanks for your amazing feedback from your stay at Sanderson. We hope to be able to welcome you back soon! Warmest wishes,

10/10 Excellent

Florence

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de General Manager le 31 août 2016
Dear Florence, Thank you for your feedback from your stay with us at Sanderson. We hope to welcome you back again soon. Warmest wishes,

4/10 Médiocre

Zuber, Strasbourg

Les points faibles : Confort de la chambre
Moyen avec excellente réputation
Séjour excellent mais vraiment déçu de la réalisation de Mr Stark
Réponse de General Manager le 26 août 2016
Dear Zuber, Thank you for your feedback from your stay with us. We hope to welcome you back again soon. Warm wishes,

10/10 Excellent

Florence

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de General Manager le 26 août 2016
Dear Florence, Thank you very much for your feedback from your stay with us. We hope to welcome you back again soon. Warmest wishes,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lit manquant
Début de séjour difficile dans la mesure où le Sanderson n'avait pas connaissance de la 3ème personne et donc du lit d'appoint supplémentaire pourtant stipulé dans notre confirmation. Changement de chambre pour la seconde nuit avec mise en place du lit d'appoint (oublié par le Sanderson, cette fois) vers minuit.... L'hôtel a néanmoins fait preuve de bonne volonté et de souplesse. Belles chambres spacieuses et petit-déjeuner sympathique en dépit d'un service lent.
Réponse de General Manager le 26 août 2016
Thank you for your feedback from your stay with us at Sanderson. We hope to welcome you back again soon. Warm regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
top top top
je le conseil 100 fois, très bons services, on a eu droit à un cadeau pour Noël, le personnel est toujours la pour satisfaire tout nos désires. On a adoré.
Réponse de General Manager le 26 août 2016
Thank you very much for your amazing feedback from your stay with us at Sanderson. Looking forward to welcoming you back soon. Warmest wishes,

10/10 Excellent

Arielle, Genève

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un hôtel top!!
Nous avons passé 24h à Londres et cet hôtel est idéalement placé! L'accueil du concierge était parfait, nous sommes arrivé à 8h du matin et il y avait déjà une chambre prête, j'avais fais une demande à Hotel.com! Les chambres sont super design et très propres! Le reste du personnel est top, l'unique petit moins est le café américain au petit-déjeuner...pas bon du tout! L'ambiance du bar en fin de journée est géniale!
Réponse de General Manager le 26 août 2016
Dear Arielle, Thanks very much for your lovely feedback from your stay with us. We hope to welcome you back again soon! Warmest wishes,

8/10 Bien

Laurence, TOULOUSE

Les points forts : Propreté et personnel et service
BON ACCUEIL ET BIEN SITUE
Hôtel très bien situé tout près d'OXFORD STREET, du quartier SOHO. Personnel très accueillant avec toujours un petit mot ou une phrase sympathique. Chambre très originale mais pas très pratique à l'usage. Petit déjeuner très complet mais un peu cher.
Réponse de The Team le 22 juin 2016
Dear Laurence, Thank you for your lovely feedback from your stay at Sanderson. We hope to be able to welcome you back soon! Warmest wishes,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de General Manager le 31 août 2016
Thank you for your feedback from your stay with us at Sanderson. We hope to welcome you back again soon. Warmest wishes,

10/10 Excellent

Serge, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel design, très bien situé au coeur de Londres
Tout est au diapason: l'accueil, le bar, la salle de billard, les services, la localisation
Réponse de The Team le 22 juin 2016
Dear Serge, Thank you for your lovely feedback from your stay at Sanderson. We hope to be able to welcome you back soon! Warmest wishes,

8/10 Bien

rebecca

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de General Manager le 24 août 2016
Dear rebecca, Thanks for your feedback from your Sanderson stay. We look forward to welcoming you back soon! Warm wishes,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
The place to be
Un lieu rare tant au plan du design des lieux que de l'ambiance général. La qualité du service oscille de l'excellent à l'approximatif...
Réponse de The Team le 4 juil. 2016
Thank you for your very amazing feedback from your stay at Sanderson! We hope to welcome you back soon. Warmest wishes,

6/10 Satisfaisant

Sof, Toulouse, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel sympa en couple
Personnel très serviable. Ne pas prendre certaines chambres au premier étage qui donnent sur le patio intérieur car trop de bruit à cause du bar ouvert tard le soir.
Réponse de The Team le 4 juil. 2016
Dear Sof, Thank you for your feedback from your stay at Sanderson. We hope to be able to welcome you back soon! Warmest wishes,

4/10 Médiocre

marie, BORDEAUX

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HOTLE SANDERSON MORGAN BIEN POUR LE BAR!
LE BAR EST TRES FREQUENTE TOUTE LA NUIT PAR CONTRE L AMBIANCE DES CHAMBRES RAPPELLE CELLE D UN SERVICE DE REANIMATION .PAS DE MEUBLES COSY ;PAS DE FAUTEUILS ;PAS DE CHAISES JUSTE DES VOILAGES EN GUISE DE PENDERIES ;;; TRES SPECIAL
Réponse de The Team le 4 juil. 2016
Dear marie, Thank you for your feedback from your stay at Sanderson. We hope to be able to welcome you back soon! Warmest wishes,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SANDERSON
jUSTE fabULEUX
Réponse de General Manager le 24 août 2016
Thank you for your fabulous feedback from your stay with us! We hope to welcome you back to Sanderson soon. Warmest wishes,

10/10 Excellent

steeve, Strasbourg, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
prestations et services irréprochables
séjour très agréable, qui foait à mon sens de cet établissement un des exemples notable des prestations attendues pour un établissement 5 étoiles; chambre très agréable, propreté exemplaire, service de qualité sans lourdeur étouffante.
Réponse de The Team le 4 juil. 2016
Dear steeve, Many thanks for your super feedback from your stay at Sanderson. We hope to be able to welcome you back soon! Warmest wishes,

10/10 Excellent

Fred, Cergy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le Sanderson... un hôtel art moderne vraiment bien !!!!
Vraiment bien placé (à 100 mètres d'Oxford street), cet hôtel 5 étoiles est peu banal avec ses oeuvres d'art moderne qui trônent un peu partout, sont grand bar et son lounge privé. Les chambres (en tout cas la notre) peuvent parraitre déroutantes mais vraiment c'est une expérience !!! Nous n'avons pas testé le restaurant mais le room service est efficace et de bonne qualité. Enfin, le service est en rapport. Juste un ptit bémol, tout est à vendre dans la chambre avec un listing de prix sur le bureau, certes nous sommes à Londres et business is business, mais là c'est un peu trop à mon goût. Mais sinon, allez-y les yeux fermés
Réponse de The Team le 4 juil. 2016
Dear Fred, Many thanks for your feedback from your stay at Sanderson. We hope to be able to welcome you back soon! Warmest wishes,

10/10 Excellent

Marie, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
évasion, plein centre de londres
magnifique hotel au coeur de londres !
Réponse de The Team le 4 juil. 2016
Dear Marie, Thank you very much for your feedback from your stay at Sanderson. We hope to be able to welcome you back soon! Warmest wishes,

10/10 Excellent

romain, marseille

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tres beau
tres bel hotel , tres bien placé, clientelle branchée , idéal pour un sejour à londres
Réponse de The Team le 4 juil. 2016
Dear romain, Thank you for your feedback from your stay at Sanderson. We hope to be able to welcome you back soon! Warmest wishes,

8/10 Bien

Cathy, salon de provence

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
J'y retournerais !
Idéalement situé, belle déco, bon accueil ! Dommage pour la façade extérieure ...
Réponse de The Team le 4 juil. 2016
Dear Cathy, Thank you for your feedback from your stay at Sanderson. We hope to welcome you back again! Warmest wishes,

10/10 Excellent

karim, cannes

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nous y retournons dès que possible
aucun
Réponse de The Team le 4 juil. 2016
Dear Karim, Thank you for your super feedback from your stay at Sanderson. We hope to be able to welcome you back soon! Warmest wishes,

6/10 Satisfaisant

Linda

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service
Convenient location, potential to be a really nice hotel, but disappointingly let down by rude staff and poor service.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Sanderson Team le 27 mai 2024
Dear Linda,Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay with us. I am deeply sorry to hear that your experience was not up to the standard you expected and deserved.While we are pleased that you found our location convenient, we are very saddened about your comments regarding rude staff and poor service. This is not reflective of the high standards we strive to maintain at Sanderson, and we sincerely apologize for the disappointment and inconvenience you experienced.Your feedback is very important to us, and I would like to assure you that we are addressing this matter with our team to ensure such behaviour and service lapses do not occur in the future. We are committed to improving our guest experience and hope you might consider giving us another opportunity to demonstrate the quality and hospitality we are known for.Thank you once again for your feedback, and I hope we can welcome you back to Sanderson in the future under better circumstances.Best regards,

10/10 Excellent

Jason

Les points forts : Équipements
Great vibes
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Sanderson Team le 27 mai 2024
Dear Jason,Thank you for your fantastic 5 out of 5 rating! We're thrilled to hear that you enjoyed the great vibes during your stay with us.It's wonderful to know that you enjoyed your room and had all your needs met during your time with us. We strive to ensure our guests have a comfortable and delightful stay, and your feedback lets us know we're on the right track.Your positive feedback is greatly appreciated, and we hope to welcome you back to Sanderson for another wonderful experience soon.Best wishes,Sanderson Team

10/10 Excellent

Ranjeet

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Emily Jones le 25 mai 2024
Hi Ranjeet, Thank you so much for your review, we are thrilled to read you had a great stay with us and looking forward to welcoming you back very soon. All the best,Emily

6/10 Satisfaisant

Edwin, Dallas

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Sanderson is in a great location, nice rooms but absolutely no guidance from staff on amenities, in-house events/services (sandwich/tea service) or anything else.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Elena le 19 mai 2024
Dear Edwin, Thank you for your feedback. We're pleased you enjoyed our location and rooms, but we apologize for the lack of guidance on our amenities and services. We'll address this to ensure better communication with our guests in the future.We appreciate your comments and hope to welcome you back soon.Best regards,Elena

6/10 Satisfaisant

Emily

Les points forts : Propreté
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Jose & the Sanderson Team le 13 mai 2024
Dear Emily, Thank you for choosing to stay with us at Sanderson and taking the time to provide us with your feedback. You taking the time to share your experience means a lot to me and the rest of the team, and we look forward to welcoming you back soon! Please next time you are heading our way,feel free to contact our amazing Front Office team to make sure we are exceeding your expectations and we guarantee a five stars review on your next stay, Warm regards, Jose & the Sanderson Team

10/10 Excellent

Wendy Eliza

Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Sanderson Team le 9 mai 2024
Dear Wendy,Thank you for taking the time to leave us a 5 out of 5 rating on Expedia! We're thrilled to hear that you had such a positive experience during your stay with us. Your feedback means a lot to us, and we're delighted that we could meet your expectations.We look forward to welcoming you back in the future!Best wishes,Sanderson Team

4/10 Médiocre

Stacey

Les points faibles : Propreté et équipements
I had no VIP treatment. They charged me for an upgraded room which was small and filthy when I entered it. Trash was still in the bins and water marks from the bathroom as if someone used the shower. The bed was made and not crumpled otherwise I would have been out of there. It was convenient to where I was going but I won’t be staying here again.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Jose & the Sanderson Team le 7 mai 2024
Dear Stacey, Thank you for taking the time to share your experience with us. We deeply apologize for the disappointment and inconvenience you encountered during your stay.Providing exceptional service and accommodations is our top priority, and it's disheartening to hear that we fell short of your expectations.We sincerely regret the oversight regarding the cleanliness and condition of your room. This is certainly not the standard of service we strive to uphold, and we will address your concerns with our housekeeping team to ensure that such lapses are not repeated in the future.We understand the importance of a comfortable and enjoyable stay, and we regret that we were unable to provide you with the VIP treatment you expected. Your feedback is invaluable to us, and we will use it to improve our services and ensure a better experience for all our guests.Thank you for bringing these issues to our attention, and we hope for the opportunity to welcome you back and exceed your expectations in the future.Warmest Regards, Jose & the Sanderson Team

8/10 Bien

BARBARA

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff were phenomenal! The ambiance was beautiful, walking in it looked and felt well maintained. From the lady who did the check-in, the bartender, the wait staff, the guys at the door, the cleaning staff and the lady at checkout ... thank you all for making my stay a memorable and enjoyable one 🙂 ..
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Jose & the Sanderson Team le 7 mai 2024
Dear Barbara, Thank you for choosing to stay with us at Sanderson, and taking the time to provide us with your feedback. We are thrilled to hear that you enjoyed your visit! To us, comfort and service are just the beginning. At Morgans Originals, we strive to curate memorable moments and create destinations at each of our properties.You taking the time to share your experience means a lot to me and the rest of the team, and we look forward to welcoming you back soon! Warm regards, Jose & the Sanderson Team

2/10 Horrible

waleed

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 9 nuits en avril 2024
Réponse de Sanderson Team le 24 mai 2024
Dear Waleed,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Sanderson. I am very sorry to hear that your experience did not meet your expectations, and I apologize for any inconvenience you may have encountered.We take all feedback seriously and are committed to improving our services. We would greatly appreciate it if you could provide more details about the issues you faced during your stay. This will help us address any specific problems and ensure they are resolved for future guests.Your satisfaction is important to us, and we would like the opportunity to make things right. Please feel free reach out, so we can discuss your experience further and find a way to make amends.Thank you again for your valuable feedback. We hope to have the chance to welcome you back and provide you with a much better experience in the future.Best regards,Sanderson Team