Avis sur Pestana Chelsea Bridge Hotel & SPA
Pestana Chelsea Bridge Hotel & SPA
354 Queenstown Road, Battersea, London, England
Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
15 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Ash Sarswat - General Manager le 18 mars 2024
Dear Antoine,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. We are delighted to hear that you had a great experience during your stay and that you found our management team to be responsive to your needs.We strive to provide exceptional service and ensure that our guests have a memorable stay. Your kind words are truly appreciated and will be shared with our team as motivation to continue delivering excellent service.We look forward to welcoming you back for another wonderful experience in the future.Warm regards,
8/10 Bien
emmanuel
Voyage d’affaires
19 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
emmanuel
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Jean-Pierre, Trois-Rivières
Voyage en famille
19 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-Pierre
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Ash Sarswat - Directeur de l'hôtel le 27 sept. 2023
Cher Jean-Pierre,Merci d'avoir partagé votre merveilleuse expérience avec nous.Il est réconfortant d'apprendre que le service agréable et serviable de notre personnel a contribué à votre expérience positive.Nous sommes particulièrement heureux que vous ayez apprécié nos offres de petit-déjeuner, car nous nous efforçons d'offrir un bon début de journée à nos clients.Vos aimables paroles et votre appréciation comptent beaucoup pour nous et nous ne manquerons pas de partager vos compliments avec les membres de notre personnel.Merci d'avoir choisi notre hôtel et nous espérons vous servir à nouveau bientôt.Cordialement,Ash Sarswat - Directeur de l'hôtel
8/10 Bien
Benjamin
31 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel sympathique mais déjà vieillissant...
Benjamin
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Ash Sarswat le 12 juin 2023
Dear Mr. Benjamin,Thank you for sharing your feedback about your recent stay at our hotel. We appreciate your kind words.Thank you once again for your valuable feedback. We hope to have the pleasure of hosting you again in the future, and we'll continue to work towards exceeding your expectations.Best regards,Ash Sarswat - General Manager
10/10 Excellent
Jean-Paul
20 mars 2023
Jean-Paul
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Ash Sarswat - General Manager le 28 mars 2023
Dear Jean- Paul We were delighted to hear that your recent stay at Pestana Chelsea Bridge was delightful and that you thoroughly enjoyed your stay. Our team would like to thank you for your very kind feedback.Many thanks for choosing Pestana Chelsea Bridge for your holiday. We look forward to hosting you again soon at our hotel.Kind regards,Ash Sarswat - General Manager
10/10 Excellent
Jonathan
26 févr. 2023
Jonathan
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Ash Sarswat - General Manager le 18 mars 2023
Dear Mr. Jonathan, We were delighted to hear that your recent stay at Pestana Chelsea Bridge was delightful and that you thoroughly enjoyed your stay. Our team would like to thank you for your very kind feedback.Many thanks for choosing Pestana Chelsea Bridge for your holiday. We look forward to hosting you again soon at our hotel.Kind regards, Ash Sarswat - General Manager
10/10 Excellent
olivera
22 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
olivera
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Réponse de Ash Sarswat - General Manager le 15 févr. 2023
Dear Mrs. Azucki We were delighted to hear that your recent stay at Pestana Chelsea Bridge was delightful and that you thoroughly enjoyed your stay. Our team would like to thank you for your very kind feedback.Many thanks for choosing Pestana Chelsea Bridge for your holiday. We look forward to hosting you again soon at our hotel.Kind regards, Ash Sarswat - General Manager
6/10 Satisfaisant
Luke
12 janv. 2023
Luke
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Réponse de Ash Sarswat - General Manager le 21 janv. 2023
Dear Luck,We would like to thank you for giving us your honest opinion on your stay. Unfortunately, we did not satisfy your expectations. We would like to sincerely apologize for any inconvenience caused. We appreciate that you chose Pestana Chelsea Bridge for your stay. We hope you will give us another opportunity to demonstrate our high service standards and regain your trust during your next visit.Best regards, Ash Sarswat - General Manager
10/10 Excellent
Brigitte
Voyage en groupe
9 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brigitte
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Réponse de Ash Sarswat le 19 janv. 2023
Chère Madame Brigitte, Nous souhaitons saisir cette occasion pour vous remercier d’avoir pris le temps de nous donner votre avis. C’est avec plaisir que nous avons lu vos commentaires enthousiastes à propos de notre emplacement. Nous sommes très fiers de pouvoir offrir une grande expérience à nos hôtes.Nous vous remercions pour votre séjour, et nous sommes impatients de vous accueillir de nouveau à Pestana Chelsea Bridge.Cordialement,Ash Sarswat - General Manager
10/10 Excellent
Alexandre
Voyage d’affaires
14 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexandre
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Ash Sarswat - General Manager le 12 nov. 2022
Dear AlexandreWe were delighted to hear that your recent stay at Pestana Chelsea Bridge was delightful and that you thoroughly enjoyed your stay. Our team would like to thank you for your very kind feedback.Many thanks for choosing Pestana Chelsea Bridge for your stay. We look forward to hosting you again soon at our hotel.
8/10 Bien
Michael
Voyage d’affaires
11 janv. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Michael
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de Ash Sarswat - General Manager le 13 janv. 2022
Dear Michael
On behalf of the entire team at Pestana Chelsea Bridge, we would like to thank you for your kind feedback.
It is delightful for us to know that you had a pleasant stay with us and that we could help you create beautiful memories.
We look forward to hosting you again soon at our hotel!
Warm regards,
Ash Sarswat - General Manager
10/10 Excellent
olivera
15 sept. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
olivera
Séjour de 4 nuits en septembre 2021
Réponse de Ash Sarswat - General Manager le 15 sept. 2021
Dear Olivera,
On behalf of our entire team at Pestana Chelsea Bridge Hotel London, we would like to thank you for taking the time to provide us with your positive feedback. Your opinion is crucial for us to continue improving our service and anticipate our Guests' needs.
It was a real pleasure for us to have you as our Guest, and we look forward to welcoming you again at Pestana Chelsea Bridge Hotel London.
Best regards,
Ash Sarswat - General Manager
10/10 Excellent
Fabienne
Voyage d’affaires
29 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fabienne
Séjour de 2 nuits en octobre 2020
Réponse de Ash Sarswat – General Manager le 2 nov. 2020
Dear Fabienne, please accept our reply in English. Thank you for choosing to stay at the Pestana Chelsea Bridge Hotel & Spa and for taking the time to share your review online. I am delighted to know that you had an enjoyable stay with us and that we have met your expectations. I hope we have the opportunity to welcome you back again in the future. Kind regards, Ash Sarswat - General Manager
10/10 Excellent
Esli, Suisse
Voyage en groupe
15 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Esli
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Pestana_Chelsea_Bridge le 18 févr. 2020
Dear Esli, I would like to thank you for taking the time to share your feedback online. I am happy to hear that our location and facilities have met your expectations.
I look forward to welcoming you back soon.
Kindest Regards,
Ash Sarswat - General Manager
10/10 Excellent
olivera
Voyage d’affaires
23 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
olivera
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de pestana_chelsea_bridge le 31 janv. 2020
Dear Olivera, Thank you for rating us
6/10 Satisfaisant
David, FRANCE
Voyage en couple
23 janv. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
David
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de pestana_chelsea_bridge le 31 janv. 2020
Dear David, Thank you for taking the time to share your experience online. We are planning upgrades to the rooms and I appreciate your feedback regarding our TV and bathroom.
I hope to have the opportunity to regain your confidence in the future.
Kindest Regards,
Ash Sarswat - General Manager
10/10 Excellent
pierre-antoine
Voyage d’affaires
15 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
pierre-antoine
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de pestana_chelsea_bridge le 16 janv. 2020
Thank you for taking the time to rate us.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
28 oct. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Pestana_Chelsea_bridge le 30 oct. 2019
Dear guest,
Thank you for taking the time to share your experience online.
Kindest Regards,
Ash Sarswat - General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe, Voyage d’affaires, Voyage en couple
1 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Pestana-Chelsea-Bridge le 3 oct. 2019
Dear guest, I am delighted in hearing that our service and staff have met your expectations.
Thank you for sharing your feedback online.
Kindest Regards,
Ash Sarswat - General Manager
10/10 Excellent
Aïssétou
30 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hautement satisfaite
Aïssétou
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de pestana_chelsea_bridge le 8 mai 2019
Dear Aïssétou,
I am delighted to hear that our rooms, restaurant service, and staff have met your expectations. Thank you for all these positive comments. I look forward to welcoming you back soon.
Kindest Regards,
Arturo Esposito - General manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Réponse de pestana_chelsea_bridge le 15 févr. 2019
Dear guest,
Thank you for taking the time to share your experience online.
Kindest Regards,
Arturo Esposito - General Manager
10/10 Excellent
Olivia, BSM
30 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Olivia
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de pestana_chelsea_bridge le 2 nov. 2018
Dear Olivia,
I wish to thank you for taking the time to share your experience online and for these positive comments about our rooms and breakfast.
I look forward to welcoming you back in a near future.
Kindest Regards,
Arturo Esposito General Manager
6/10 Satisfaisant
maryline
4 juil. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Hôtel à Londres
maryline
Séjour de 5 nuits en juin 2018
Réponse de pestana_chelsea_bridge le 11 juil. 2018
Dear Maryline, please accept our response in English.
I would like to thank you for taking the time to share your experience online.
I am really sorry to hear about your experience with our staff. Be assured that this is not our standards and the correct management attention will be taken.
I hope to have the opportunity to regain your confidence in the future.
Kindest Regards,
Arturo Esposito - General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 mai 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel très bien
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2018
Réponse de pestana_chelsea_bridge le 4 juin 2018
Dear guest,
Thank you for taking the time to share your experience online.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en avril 2018
Réponse de pestana_chelsea_bridge le 1 mai 2018
Dear guest, please accept our response in English.
Thank you for taking the time to share this lovely feedback.
We look forward to welcoming you back in a near future.
Kindest Regards,
Arturo Esposito - General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 avr. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2018
Réponse de pestana_chelsea_bridge le 16 avr. 2018
Dear guest, please accept our response in English.
I wish to thank you for staying with us and for taking the time to share the comments.
I am sorry to hear that you faced problems with our staff. I will forward this to the manager concerned.
Kind Regards,
Arturo Esposito - General Manager
10/10 Excellent
Douceline
2 avr. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Cool
Douceline
Réponse de Pestana Chelsea Bridge Hotel & Spa le 4 avr. 2018
Dear Guest,
Thank you for taking the time to review us. I am sorry to hear that you found the spa water a bit cold. We have passed this comment to the Spa manager.
Thank you for complimenting the rest of the hotel, we appreciate.
Best regards,
Arturo Esposito
General Manager
4/10 Médiocre
Hedy
2 avr. 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Hedy
Réponse de Pestana Chelsea Bridge Hotel & Spa le 6 avr. 2018
Dear Guest,
Thank you for taking the time to review us. Your feedback is very important to our improvement.
I am sorry to hear that we did not reach your expectations. Please do not hesitate to contact me if there is anything else you wish to discuss. Many thanks.
Best regards,
Arturo Esposito
General Manager
10/10 Excellent
Meggie
5 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Meggie
Séjour de 2 nuits en février 2018
Réponse de Pestana Chelsea Bridge Hotel & Spa le 16 mars 2018
Dear Guest,
Thank you for reviewing us! Your feedback is truly appreciated.
We look forward to welcoming you back soon.
Best regards,
Arturo Esposito
General manager
10/10 Excellent
Sandra
Voyage en famille
26 mai 2024
Sandra
Séjour de 6 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Penny
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Penny
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Noha
22 mai 2024
Noha
Séjour de 4 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Shaun
Voyage en couple
17 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shaun
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Christoph
Voyage en couple
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christoph
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Ahlam
Voyage en famille, Voyage en groupe
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ahlam
Séjour de 14 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Linda, College Station
Voyage en famille, Voyage en groupe
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Christian
Voyage en groupe
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christian
Séjour de 3 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Malik
Voyage en couple
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Malik
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Vivianne
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vivianne
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Julia
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Julia
Séjour de 7 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Lorrainne, Bartlett
Voyage en couple
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lorrainne
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Joley
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joley
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Jahan
Voyage en couple
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jahan
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Ash Sarswat - General Manager le 29 avr. 2024
Dear Jahan, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're glad to hear that you found our hotel clean with comfortable accommodations. However, we're sorry to hear that our location did not meet your expectations. We're continuously striving to improve, and your comments will help us to enhance our services in the future.We value your opinion and hope to have the opportunity to welcome you back in the future. Warm regards,
10/10 Excellent
Viviana
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Viviana
Séjour de 4 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Julie
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ash Sarswat - General Manager le 22 avr. 2024
Dear Julie,Thank you for choosing to stay with us and for sharing your feedback. We're delighted to hear that you enjoyed your spacious and clean room. While we understand your preference for a river view, we're pleased to know that you found your accommodation comfortable nonetheless.Regarding the location, we appreciate your feedback. While we're a bit away from the city center, we aim to provide a peaceful retreat for our guests while still offering convenient access to nearby attractions.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Warm regards,
10/10 Excellent
Gamal, London
17 avr. 2024
Gamal
Séjour de 5 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Wendy
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wendy
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ash Sarswat - General Manager le 22 avr. 2024
Dear Wendy,Thank you for taking the time to share your feedback. We're thrilled to hear that you found our hotel conveniently located, providing easy access to Battersea Power Station as other nice locations.We strive to offer our guests a comfortable and convenient stay, and we're delighted that you enjoyed exploring the nearby areas.We hope to have the pleasure of welcoming you back on your next visit to the area.Warm regards,
10/10 Excellent
Asad
Voyage en couple
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Asad
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ash Sarswat - General Manager le 22 avr. 2024
Dear Asad,Thank you for taking the time to share your experience with us. We're thrilled to hear that our staff were able to accommodate your early check-in request and that you found them to be helpful and friendly. Providing a peaceful and welcoming environment is always our goal, and we're glad to hear that you enjoyed your stay with us.We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.Warm regards,
10/10 Excellent
Faisal
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Faisal
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ash Sarswat - General Manager le 22 avr. 2024
Dear Faisal,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. We're delighted to hear that you appreciated our fantastic location.We're sorry to hear that the rooms did not fully meet your expectations. We appreciate your feedback, and we will use it to continuously improve our services.We hope to have the opportunity to welcome you back for an even more enjoyable stay in the future.Warm regards,
10/10 Excellent
Soraya
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Soraya
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ash Sarswat - General Manager le 23 avr. 2024
Dear Soraya,Thank you for your feedback!We're glad to hear that you had a positive experience with us. We strive to provide excellent service and ensure all our guests have a comfortable stay. We hope to welcome you back again soon!Warm regards,