Extérieur

Avis sur Hilton London Paddington

4 out of 5
Hilton London Paddington
146 Praed Street, Paddington, London, England

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 414 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 279 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 170 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 76 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 65 avis sur 1004." "

8,4/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Louis-Pierre

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent!
Séjour de 2 nuits en septembre 2023

6/10 Satisfaisant

Jacques

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en septembre 2023

10/10 Excellent

Nathalie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
N/A
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Hilton London Paddington le 16 mai 2023
Thank you for sharing your excellent review and for awarding us 5/5. We are very pleased to hear you had a wonderful stay. I have shared your review with the rest of the team members, as they too will be delighted to have received such wonderful evaluation. Thank you once again and we look forward to welcoming you back again in the not too distant future.Kind regardsHilton London Paddington

6/10 Satisfaisant

David

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les : L'emplacement pratique, la cafétéria servant de petits repas, la propreté Les - : le côté anonyme (hall de gare!). Upgrade après l'attribution d'une chambre conçue plutôt pour une personne (une seule lampe de chevet pour deux personnes dans un 4 étoiles !!!)
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de Hilton London Paddington le 19 avr. 2023
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your participation in completing our survey, and we are very sorry you were unhappy with your recent stay. Our Executive Team is reviewing your comments to ensure they are used to improve our guest's experience. Thank you again for your feedback and we hope you will consider staying with us again so that we can make it right for you.Kind regardsHilton London Paddington

10/10 Excellent

Michèle

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Location
Séjour de 1 nuit en avril 2022

8/10 Bien

Lydia

Séjour de 1 nuit en octobre 2020

8/10 Bien

ELVA

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to restaurants, train and shopping
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Eve, Boston

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We use this hotel for the night before catching an early flight out of Heathrow. Really convenient
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Lucy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

KAZUYA

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Patricia

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ran out of toilet paper. My room didn’t get cleaned when I requested it. And when I used the blue card to not clean my room. I didn’t get the ten pound voucher for the bar. I had to ask for them. And one day I didn’t put the blue tag on my door my room didn’t get cleaned. I also ran out of soap in the shower disi asked at the desk twice to get it refilled I it was still empty when I left.
Séjour de 11 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Armand

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Property experienced fire alarm. We were not able to checkin right away. Since i was getting impatient, i keep bugging when can we checkin. They said that we can drop luggage if we want. They should have said that to us right away. I wasted 2 hours waiting. I could have gone some places to see and do things in London. I paid extra for the convinient and location but end up wasting time waiting due out of their control fire alarm. Not happy.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Duty Manager le 14 mai 2024
Dear Armand,Thank you for taking the time to share your review. I am sorry to hear you were not entirely happy with your stay. In regards with the fire alarm evacuation that took place during the start of your stay it is our priority and procedure to evacuate the entire building and I believe our team followed the correct procedure and we made sure all our guests and staff were safely out of the building. These incidents can be very long and exhausting I am very sorry for this. However it is something that we cannot risk nor rush as it is impediment we keep everyone safe.Please accept my apologies for any inconveniences this may have caused to your stay. We have considered your comments and we will continually work to improve our guest experience. I personally hope to have the opportunity to welcome you back for a smoother and more enjoyable experience. Kind regards,Keyla AguilarDuty Manager

10/10 Excellent

Bello

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Convenient for short stay in London, easy access to and from the airport. In the central London.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

TAKANORI

Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

stephen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

David

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Its historic origins
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Kathy

Voyage en famille
Location perfect from airport
Séjour de 3 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

TAKURO

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Facility is old and the maintance is below expectations.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Bara

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great
Séjour de 3 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Naoko

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Carolyn, Brooklyn

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great breakfast. Helpful staff. Large room!
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Travis

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Awesome Place to stay!
Séjour de 3 nuits en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Luke

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rooms were nice and clean. Staff was not overly friendly or helpful.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hilton London Paddington le 30 avr. 2024
Dear Mr. Luke. Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear that you liked the room and the facilities. We apologize we were not able to provide you with the quality of services you deserve on this occasion and felt that the team were not helpful. This is uncharacteristic of our hotel and staff, and we are always looking for ways to improve our customer experience. Please accept our apologies for all the highlighted issues encountered. This is certainly not the lasting impression we wish to leave with our valued guests, we would like to assure you that your feedback is important to us and thus will be actioned accordingly. We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.

10/10 Excellent

Hidetaka

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I always love to be there, this hotel. Super. Staff and managers are very friendly and warm hearted persons only. Superb. Thanks.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

2/10 Horrible

ANDREW

Noise from the bathroom extraction / air conditioning meant I had the worst night ever in a hotel room.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

JOSEPHINE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Paul

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel was lovely and convenient for Paddington. The breakfast was the best hotel breakfast ive had 5*
Séjour de 1 nuit en avril 2024

10/10 Excellent

Susan

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I loved staying here and will do so again in the future. The only issue I had was with room service. I ordered a tuna sandwich with crisps. Tuna sandwich was what I expected but very few crunched crisps were poured onto my plate as if they were the bottom of the bag. I often order room service from my Hiltons but never have had this. Breakfast and dinner was amazing but I will not order room service again. It is too easy to access Paddington Station food options. Great location, great rooms!
Séjour de 3 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Kevin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We arrived at 1400 and our room was not ready, but we were offered an upgraded room at 30 pounds more. This seems to happen every time we visit London. I would just like to get the room I paid for a little early, without being uncharged. This seems like a coordinated strategy to extract more money from guests.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Donna

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2024

8/10 Bien

DENIA

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Convenient hotel to stay with clean comfortable beds, it is also easy to get taxis and a wide range of restaurants and places nearby to eat. Convenient shopping in the station area if you need to grab any items you forgot.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Donna

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Jangho, Palo Alto

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Enjoyed this beautiful luxury hotel
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Munehiko

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Markus

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Leider etwas in die Jahre gekommenes Hotel. Kühlschrank war ausgebaut.Frühstück zwar immer noch gut,hat aber leider auch nachgelassen und somit Unterkunft und Frühstück zu teuer und dem Preis nicht angemessen.
Séjour de 5 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Paul

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very convenient ! Super helpful staff and a great room
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Samira, Venice

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect location for staying in London & being ably to get to London Heathrow easily with the Elizabeth Line.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 Bien

Adam

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Convenient and close to everything you would need.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 Bien

Velma

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel was conveniently located by Paddington station. The staff was awesome. Will definitely return.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Richard

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Noritsune

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It is nice place that exist close to London Paddington Station.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

John

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was great and the location perfect for traveling into and out of London on the Heathrow Express.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Richard

The location was perfect for travel from LHR and throughout London. Convenient M & S and Salisbury’s To Go just steps away! Rooms spacious and clean Great service from staff. Would stay here’s
Séjour de 5 nuits en février 2024

10/10 Excellent

leslie

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

John

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
As a traveler, I would have liked to be given a room earlier than I was given. Arrived late morning and could not get into our room until mid-afternoon. Greater consideration has to be given or acquire from travelers that are flying internationally to receive their rooms earlier.
Séjour de 1 nuit en février 2024

4/10 Médiocre

Henrik

Voyage d’affaires
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Hilton London Paddington le 27 févr. 2024
Dear Mr. Henrik,We are sorry to hear you did not entirely enjoy your stay with us. Our Executive Team is reviewing your comments to ensure they are used to improve our guest's experience. Thank you again for your feedback and we hope you will consider staying with us again so that we can make it right for you.Kind regards Hilton London Paddington

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Disappointed after great stay at Reading chain
Low level of cleanliness Customer service below experience of other chains although concierge and cleaning staff was positive
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hilton London Paddington le 27 févr. 2024
Dear Guest,We are sorry to hear you did not entirely enjoy your stay with us.This is certainly not the lasting impression we wish to leave with our valued guests, we would like to assure you that your feedback is important to us and thus will be actioned accordingly. I am pleased to hear the positive feedback on our concierge and the cleaning team.We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back in the near future

10/10 Excellent

Kwok Kwong

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Roger

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best stay in London so far
Not much to say other than had a good couple of days on London with my gf and Hilton London Paddington just made the stay perfect. Close to major commuter hubs. Lots of places to go for dinners, evening outs and so on.
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Mohamed

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good service, kind staff and close too the metro station.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023