Avis sur Great Northern Hotel, a Tribute Portfolio Hotel, London
Great Northern Hotel, a Tribute Portfolio Hotel, London
King's Cross St Pancras Station, Pancras Road, London, England
Avis
8,8
Excellent
9,4/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
6 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Reservations le 16 août 2023
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Robert
23 avr. 2022
Robert
Séjour de 3 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
Rafael
Voyage d’affaires
3 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rafael
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Martin le 8 déc. 2020
Dear Rafael,
Thank you so much for taking the time to post a review of the Great Northern Hotel.
Feedback from our guests is incredibly important to us and we are delighted that you enjoyed your stay with us.
We do hope to have the opportunity to welcome you back to the hotel in the near future.
Kind Regards,
Martin Newbould
General Manager
6/10 Satisfaisant
Alexandra
Voyage d’affaires
17 oct. 2019
Les points faibles : Propreté et personnel et service
disappointed
Alexandra
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Martin le 18 oct. 2019
Dear Alexandria,
Thank you so much for taking the time to provide some feedback following your recent stay at the Great Northern Hotel.
It was disappointing to read that you found the rooms small. Sadly, due to to the historical nature of the hotel we are restricted in the size of the different sizes but we do strive to provide excellent facilities within the rooms.
It was extremely disappointing to read your comment in relation to the staff. I can assure you that this is not something that we accept and we thank you for highlighting this to us.
Thank you again for taking the time to post a review and we really hope to see you again soon.
Kind Regards,
Martin Newbould
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luxe et efficacité garantis
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
4/10 Médiocre
Alexander, Paris
17 mai 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexander
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Réponse de Mercedes Belen Scalzo le 20 juin 2018
Thank you for choosing to stay at the Great Northern Hotel, a Tribute Portfolio Hotel, London and providing your honest feedback.
Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations.
Once again, thank you for your valued feedback and we hope to serve you again whenever your travels bring you back to London.
10/10 Excellent
Jean-Bernard
20 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un stop entre Saint Pancras et King's Cross
Jean-Bernard
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
6/10 Satisfaisant
Philippe
13 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
hotel prétentieux
Philippe
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
10/10 Excellent
HELENE
15 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien situé. Deco originale et chic.
HELENE
Réponse de General Manager le 2 mars 2017
Thank you for such a wonderful review and glad that you enjoyed everything we had to offer. We look forward to welcoming you back again soon and send our best wishes.
Benedict Eccles-Williams
Rooms Director
10/10 Excellent
Edouard
24 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Edouard
Réponse de Myrna Buckingham le 26 juil. 2016
Thank you for taking the trouble to score us following your recent stay. We hope to welcome you back soon. With best wishes, Anthony Lee, CEO Great Northern Hotel
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Sion, Lille
2 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel face à la Gare St Pancras
Sion
10/10 Excellent
Fred, Paris
21 déc. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bien situe, excellent service,
Fred
10/10 Excellent
Jean Claude, Paris
27 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très accueillant, a 2 pas de la gare.
Jean Claude
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
MURIELLE, Paris
11 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Plein de charme et bien situé
MURIELLE
8/10 Bien
Andre, New York
7 juil. 2015
Les points forts : Propreté et personnel et service
Excellent business style hotel, all transport.
Andre
8/10 Bien
pierre, Paris
15 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une adresse que je garde pour mon prochain séjour
pierre
10/10 Excellent
Anthony
19 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anthony
10/10 Excellent
Sokunthy, France
6 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Génial
Sokunthy
10/10 Excellent
Laurent, Paris
22 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellente qualité - proche de la Gare
Laurent
8/10 Bien
Denis
21 janv. 2015
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Denis
10/10 Excellent
Denis
10 déc. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Denis
8/10 Bien
Françoise, Brive
16 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sejour agreable
Françoise
10/10 Excellent
Guillaume, Paris FRANCE
3 sept. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chic, Comfortable et Cosy !
Guillaume
8/10 Bien
Sam et PATRICIA, ANTIBES
25 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel Hôtel, proche de King Cross
Sam et PATRICIA
10/10 Excellent
William
Voyage en couple
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Mez le 23 mai 2024
Dear William,We are delighted to read that you enjoyed your stay at the Great Northern Hotel, A Tribute Portfolio Hotel, London.We value your patronage and hope to welcome you back soon.Have a lovely afternoon.Best regards,Mez
8/10 Bien
Joy
18 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Mez le 20 mai 2024
Dear Joy,Thank you for choosing to stay at the Great Northern Hotel, A Tribute Portfolio Hotel, London.We have made note of your preference for a kettle to be placed in the room, along with firm pillows on your bed.We hope that you allow us to be of service once again.Have a wonderful day.Best regards,Mez
8/10 Bien
Gerard, Auckland
Voyage en groupe
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerard
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Mez le 13 mai 2024
Dear Gerard,Thank you for allowing us the opportunity to be of service again.We are glad that you enjoyed most aspects of this stay.We will review the pumps on the toiletries.We look forward to welcoming you back soon.Have a nice day.Best regards,Mez
10/10 Excellent
Paula, Staunton
Voyage en couple
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paula
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Mez le 10 mai 2024
Dear Paula,We are delighted to read that you enjoyed your stay with us.We hope to welcome you back when you visit London next.Have a wonderful day.Best regards,Mez
10/10 Excellent
Dennis, Worms
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dennis
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Mez le 29 avr. 2024
Dear Dennis,We are delighted to read that you enjoyed your stay at the Great Northern Hotel, A Tribute Portfolio Hotel, London.We hope that you allow us to be of service when you visit London once again.Have a wonderful day.Best regards,Mez
8/10 Bien
Kristen
Voyage en couple
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristen
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Mez le 25 avr. 2024
Dear Kristen,Thank you very much for choosing to stay at the Great Northern Hotel, A Tribute Portfolio Hotel, London.We have made note of your preference for a room with a regular shower cubicle.We hope to welcome you back when you visit London next.Have a lovely day.Best regards,Mez
10/10 Excellent
Catherine, Bowling Green
Voyage d’affaires
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Catherine
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Mez le 17 avr. 2024
Dear Catherine,Thank you very much for choosing to stay at the Great Northern Hotel, A Tribute Portfolio Hotel, London.We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We hope to remain your hotel of choice when you visit this fine city again.Best regards,Mez
6/10 Satisfaisant
Daria
13 avr. 2024
Daria
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Mez le 10 mai 2024
Dear Daria,We are delighted to read that you enjoyed your stay with us.We hope to welcome you back when you visit London next.Have a wonderful day.Best regards,Mez
10/10 Excellent
Laura
Voyage en couple
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Mez le 12 avr. 2024
Dear Laura,Greetings from the Great Northern Hotel, A Tribute Portfolio Hotel, London!It was a delight to be of service and we hope to welcome you back when you visit our fine city next.Have a wonderful weekend.Best regards,Mez
10/10 Excellent
Phil
Voyage en couple
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Phil
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Mez le 2 avr. 2024
Dear Phil,Thank you very much for choosing to stay at the Great Northern Hotel, A Tribute Portfolio Hotel, London.We sincerely apologise for the tv troubles. Our engineer on site has now fixed it. We have also shared your feedback about the piped music to our food and beverage manager.We hope to be of service once again, when you visit London next.Have a wonderful day.Best regards,Mez
10/10 Excellent
Michael
19 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Meherzad Davar le 22 mars 2024
Dear Michael,We are delighted to read that you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back when you visit London next.Have a lovely weekend.Best regards,Mez
10/10 Excellent
John, Milton Keynes
Voyage en couple
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Mez Davar le 28 févr. 2024
Dear John,Thank you very much for your email.We are delighted to read that you enjoyed your stay with us .Your feedback is very valuable to us.We hope to welcome you back to the Great Northern Hotel, when you visit London next.Have a nice day.Best regards,Mez
10/10 Excellent
Michael
26 févr. 2024
Michael
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Mez Davar le 22 mars 2024
Dear Michael.Thank you for choosing to stay at the Great Northern Hotel, A Tribute Portfolio Hotel, London.It is delight to be of service.We hope to welcome you back.Best regards,Mez
8/10 Bien
SEUNGBUM
23 févr. 2024
SEUNGBUM
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Mez Davar le 28 févr. 2024
Dear Seungbum,Thank you very much for your feedback about your stay at the Great Northern Hotel, A Tribute Portfolio Hotel, London.We hope to welcome you back when you visit London once again.Have a lovely day.Best regards,Mez
10/10 Excellent
TOMOKO
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
TOMOKO
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Mez le 19 févr. 2024
Dear Tomoko,We are delighted to read that you enjoyed your stay at the Great Northern Hotel, A Tribute Portfolio Hotel, London.We hope to welcome you back when you visit London next.Have a wonderful day.Best regards,Mez
8/10 Bien
Ngar Sze Alice
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ngar Sze Alice
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Mez le 29 janv. 2024
Dear Ngar Sze Alice,Thank you very much for choosing to stay at the Great Northern Hotel, A Tribute Portfolio Hotel, London.We value your feedback and look forward to welcoming you once again, when you visit London next.Have a wonderful day.Best regards,Mez
10/10 Excellent
Karen
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Great location
Karen
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Mez le 28 janv. 2024
Dear Karen,We are delighted to read that you enjoyed your stay with us, and hope to welcome you back to the Great Northern Hotel, A Tribute Portfolio Hotel, when you visit London next.Best regards,Mez
10/10 Excellent
Pascal
Voyage en couple
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pascal
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Mez Davar le 3 janv. 2024
Dear Pascal,We are delighted to read that you enjoyed your stay at the Great Northern Hotel, A Tribute Portfolio Hotel, London.We hope to welcome you back soon.Have a nice day.Best regards,Mez
10/10 Excellent
Andy
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cheeky Get Away
Andy
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de mez le 30 déc. 2023
Dear Andy,We are delighted to read that you enjoyed your stay at The Great Northern Hotel, A Tribute Portfolio Hotel, London.We hope to remain your hotel of choice when you visit next.Happy New Year.Best regards,Mez
10/10 Excellent
M A
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Remains a delight
M A
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Mez Davar le 25 déc. 2023
Dear M A,Thank you for choosing to stay at the Great Northern Hotel, A Tribute Portfolio Hotel, London.We are delighted to read that you enjoyed your stay and the location of the hotel.We hope to be of service when you visit London next.Merry Christmas!Best regards,Mez
10/10 Excellent
derek
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
GNH delivers
derek
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Mez Davar le 25 déc. 2023
Dear Derek,We are delighted to read that you enjoyed your stay at the Great Northern Hotel, A Tribute Portfolio Hotel, London.It was a pleasure to have been of service, and we look forward to welcoming you back.Have a Merry Christmas!Best regards,Mez
10/10 Excellent
Ariana
8 déc. 2023
Ariana
Réponse de Mez le 19 févr. 2024
Dear Ariana,We are delighted to read that you enjoyed your stay at the Great Northern Hotel, A Tribute Portfolio Hotel, London.We hope to welcome you back when you visit London next.Have a wonderful day.Best regards,Mez
2/10 Horrible
COLLEEN
7 déc. 2023
COLLEEN
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Mez le 12 déc. 2023
Dear Colleen,Thank you very much for choosing to stay at the Great Northern Hotel, A Tribute Portfolio Hotel, London.So that we can make sure that you have a lovely stay when you visit us next, may we request you to please elaborate on our shortcomings?We look forward to heating from you.Best regards,Mez