Avis
7,8
Bien
8,4/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
6,6/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,0/10
Écoresponsabilité
Avis
22 mars 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Grange Hotels le 3 août 2020
Thank you for taking the time to share your experience of Grange Blooms Hotel, please accept my sincere apologies that the service did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade.
8/10 Bien
R & R
1 mai 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Fabulous location.
R & R
Réponse de Grange Hotels le 3 août 2020
Thank you for providing your score & feedback on Grange Blooms Hotel. It is wonderful to receive your compliments. We look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
10/10 Excellent
Garance
7 juin 2010
Les points forts : Propreté et personnel et service
Excellent hotel, in a quiet street.
Garance
6/10 Satisfaisant
Jonathan
Voyage en famille
29 juin 2022
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Guestrelations manager le 5 juil. 2022
Dear Jonathan, thank you for taking the time to review your stay. We are glad you enjoyed your stay in our superb, central location.
10/10 Excellent
Margriet
Voyage en famille
18 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Margriet
Séjour de 4 nuits en avril 2022
Réponse de Grange Blooms Hotel le 19 avr. 2022
Dear Sir/Madam, Thank you for your feedback. Best regards, Management
4/10 Médiocre
Susanne
Voyage en couple
26 nov. 2021
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Susanne
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Grange Blooms Hotel le 29 nov. 2021
Dear Sir/Madam, Thank you for your feedback, we appreciate you taking the time to write about your recent stay with us. Best regards, Management
6/10 Satisfaisant
Paul
Voyage en couple
19 oct. 2021
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Grange Blooms Hotel le 26 oct. 2021
Thank you for taking the time to share your experience of Grange Blooms, please accept my sincere apologies that the service/ facilities did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade. (Subject to availability)
8/10 Bien
Patricia Marie, Seattle
Voyage en couple
13 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia Marie
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Grange Blooms Hotel le 7 oct. 2021
Dear Patricia, Thank you for your feedback. We look forward to having the opportunity to welcome you in the near future. Best regards, Management
4/10 Médiocre
Jason
26 juil. 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Poor Quality of Room
Jason
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Grange Blooms Hotel le 8 sept. 2021
Thank you for taking the time to share your experience of Grange Blooms, please accept my sincere apologies that the service/ facilities did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade. (Subject to availability)
For any further assistance, please contact Grange Reservations.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
4 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de vh le 6 juil. 2021
Dear Sir/Madam,
Thank you for your feedback.
Best regards,
Management
8/10 Bien
Matthew
Voyage d’affaires
10 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Recommended
Matthew
Séjour de 2 nuits en juin 2021
Réponse de VH le 15 juin 2021
Dear Matthew,
Thank you for your feedback, we really appreciate you taking the time to write about your recent stay with us.
Best wishes,
Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 juin 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mai 2021
Réponse de VH le 15 juin 2021
Dear Sir/Madam,
Thank you for your feedback, we appreciate you taking the time to write about your recent stay with us.
Best regards,
Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
24 mai 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Grange Hotels - Montague St
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Central Reservations Grange Hotels le 24 mai 2021
Thank you for providing your score & feedback on Grange Hotels. It is wonderful to receive your compliments & suggestions. We look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
8/10 Bien
tanya
24 mai 2021
Les points forts : Personnel et service
tanya
Séjour de 2 nuits en mai 2021
Réponse de VH le 27 mai 2021
Dear Tanya,
Thank you for your feedback.
We look forward to having the opportunity to welcome you in the near future.
Best regards,
Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
5 déc. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2020
Réponse de Robert, Central Reservations Grange Hotels le 7 déc. 2020
Thank you for providing your score & feedback on Grange Blooms Hotel. We look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
16 oct. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2020
Réponse de Grange Hotels le 19 oct. 2020
Thank you for taking the time to share your experience of Grange Blooms, please accept my sincere apologies that the service/ facilities did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade. (Subject to availability)
8/10 Bien
ElinorTerrell, Manchester, NH
Voyage en groupe
16 oct. 2020
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
ElinorTerrell
Séjour de 3 nuits en octobre 2020
Réponse de Grange Hotels le 16 oct. 2020
Thank you for providing your score & feedback. It is wonderful to receive your compliments. Comments and suggestions will go to the relevant personnel. We look forward to your return to London at Grange Hotels on another occasion.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Grange Hotels le 2 sept. 2020
Thank you for providing your score on Grange Blooms Hotel. It is wonderful to receive your compliments. We look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
8/10 Bien
Eric
20 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hot!
Eric
Séjour de 3 nuits en août 2020
Réponse de Grange Hotels le 2 sept. 2020
Thank you for taking the time to share your experience of Grange Blooms Hotel, please accept my sincere apologies that the service/ facilities did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade. (Subject to availability)
8/10 Bien
Tracey, Newcastle upon Tyne
Voyage d’affaires
16 août 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Tracey
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de Grange Hotels le 2 sept. 2020
Thank you for taking the time to share your experience of Grange Blooms Hotel, please accept my sincere apologies that the service/ facilities did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade. (Subject to availability)
2/10 Horrible
Mike, London
Voyage en groupe
4 août 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Séjour de 3 nuits en juillet 2020
Réponse de Grange Hotels le 2 sept. 2020
Thank you for taking the time to share your experience of Grange Blooms Hotel, please accept my sincere apologies that the service/ facilities did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade. (Subject to availability)
8/10 Bien
Madeleine, Thüringen
Voyage en famille
27 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Madeleine
Séjour de 5 nuits en juillet 2020
Réponse de Grange Hotels le 3 août 2020
Thank you for providing your score & feedback on Grange Blooms Hotel. It is wonderful to receive your compliments. We look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
10/10 Excellent
Natalie
Voyage en famille
2 mai 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Natalie
Séjour de 6 nuits en février 2020
Réponse de Grange Hotels le 3 août 2020
Thank you for providing your score on Grange Blooms Hotel. It is wonderful to receive your compliments. We look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
8/10 Bien
Anke, Wachenheim
Voyage en famille
18 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Anke
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Grange Hotels le 3 août 2020
Thank you for providing your score & feedback on Grange Blooms Hotel. It is wonderful to receive your compliments. We look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Grange Hotels le 3 août 2020
Thank you for providing your score on Grange Blooms Hotel. It is wonderful to receive your compliments. We look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
17 mars 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Grange Hotels le 3 août 2020
Thank you for providing your score & feedback on Grange Blooms Hotel. It is wonderful to receive your compliments. We look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
10/10 Excellent
Jacqui
13 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jacqui
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Grange Hotels le 3 août 2020
Thank you for providing your score & compliments on Grange Blooms Hotel. It is wonderful to receive your compliments. We look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Grange Hotels le 3 août 2020
Thank you for providing your score & feedback on Grange Blooms Hotel. It is wonderful to receive your compliments. We look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Grange Hotels le 3 août 2020
Thank you for providing your score on Grange Blooms Hotel. It is wonderful to receive your compliments. We look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Grange Hotels le 3 août 2020
Thank you for providing your score on Grange Blooms Hotel. It is wonderful to receive your compliments. We look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
24 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Grange Hotels le 3 août 2020
Thank you for providing your score & feedback on Grange Blooms Hotel. It is wonderful to receive your compliments. We look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
23 févr. 2020
Les points forts : Propreté et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Grange Hotels le 3 août 2020
Thank you for providing your score & feedback on Grange Blooms Hotel. It is wonderful to receive your compliments. We look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Grange Hotels le 3 août 2020
Thank you for providing your score on Grange Blooms Hotel. It is wonderful to receive your compliments. We look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
8/10 Bien
Covadonga, Hamden CT
17 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Covadonga
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Grange Hotels le 3 août 2020
Thank you for providing your score & feedback on Grange Blooms Hotel. It is wonderful to receive your compliments. We look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
8/10 Bien
Grant
16 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great weekend stay
Grant
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Grange Hotels le 3 août 2020
Thank you for providing your score & feedback on Grange Blooms Hotel. It is wonderful to receive your compliments. We look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
10 févr. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Grange Hotels le 3 août 2020
Thank you for providing your score & feedback on Grange Blooms Hotel. It is wonderful to receive your compliments. We look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
8/10 Bien
Andy, Salamander Bay, Australia
Voyage en couple
5 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andy
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Grange Hotels le 3 août 2020
Thank you for providing your score & feedback on Grange Blooms Hotel. It is wonderful to receive your compliments. We look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
5 févr. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Grange Hotels le 3 août 2020
Thank you for taking the time to share your experience of Grange Blooms Hotel, please accept my sincere apologies that the service did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
4 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Grange Hotels le 3 août 2020
Thank you for providing your score & feedback on Grange Blooms Hotel. It is wonderful to receive your compliments. We look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
8/10 Bien
Julie
31 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Julie
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Grange Hotels le 3 août 2020
Thank you for providing your score on Grange Blooms Hotel. It is wonderful to receive your compliments. We look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
6/10 Satisfaisant
B
Voyage en couple
30 janv. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
B
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Grange Hotels le 3 août 2020
Thank you for taking the time to share your experience of Grange Blooms Hotel, please accept my sincere apologies that the service did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
29 janv. 2020
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Grange Hotels le 3 août 2020
Thank you for taking the time to share your experience of Grange Blooms Hotel, please accept my sincere apologies that the service did not meet your expectations, it is disappointing to hear and this is being reviewed with the team to ensure that this is rectified going forward. We aim to provide the highest quality service and whilst we understand this was not as expected we will look at ways to improve and ensure this is provided. We highly value your patronage and genuinely hope you will afford us the opportunity to look forward to welcoming you back soon with a 20% off voucher on accommodation and complimentary upgrade.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 janv. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Grange Hotels le 3 août 2020
Thank you for providing your score on Grange Blooms Hotel. It is wonderful to receive your compliments. We look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
10/10 Excellent
Henry
8 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Henry
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Grange Hotels le 3 août 2020
Thank you for providing your score on Grange Blooms Hotel. It is wonderful to receive your compliments. We look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
8 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Grange Hotels le 3 août 2020
Thank you for providing your score & feedback on Grange Blooms Hotel. It is wonderful to receive your compliments. We look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
6 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Grange Hotels le 3 août 2020
Thank you for providing your score & feedback on Grange Blooms Hotel. It is wonderful to receive your compliments. We look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
8/10 Bien
Lena
12 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Mysigt hotell med fantastiskt läge
Lena
Réponse de Grange Hotels le 3 août 2020
Thank you for providing your score & feedback on Grange Blooms Hotel. It is wonderful to receive your compliments. We look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
10/10 Excellent
Maria T.
2 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Excellent small hotel just off Russell Square
Maria T.
Réponse de Grange Hotels le 3 août 2020
Thank you for providing your score & feedback on Grange Blooms Hotel. It is wonderful to receive your compliments & suggestions. We look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
10/10 Excellent
Michelle L.
29 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Fab weekend
Michelle L.
Réponse de Grange Hotels le 3 août 2020
Thank you for providing your score & feedback on Grange Blooms Hotel. It is wonderful to receive your compliments. We look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.
8/10 Bien
Back to College Mom
15 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Great Research Trip
Back to College Mom
Réponse de Grange Hotels le 3 août 2020
Thank you for providing your score & feedback on Grange Blooms Hotel. It is wonderful to receive your compliments. We look forward to your return to Grange Hotels on another occasion.