Avis
7,2
Bien
7,6/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
7,0/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
22 mai 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Séjour de 6 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
xavier
Voyage en famille
20 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
xavier
Séjour de 3 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Marie-Laure
Voyage en famille
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie-Laure
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Minoli le 15 mai 2024
Dear Marie-Laure,Thank you for staying at Corus Hotel. We appreciate your feedback.Regards,Minoli
8/10 Bien
Gaylor
Voyage en famille
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gaylor
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Minoli le 9 mai 2024
Thank you for Choosing Corus Hotel Hyde Park and taking time to share your positive experience with us! We greatly appreciate your feedback and are delighted to hear that you enjoyed your stay. We're already looking forward to welcoming you back for another stay with us!
8/10 Bien
Emilie
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emilie
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Minoli le 27 avr. 2024
Thank you for Choosing Corus Hotel Hyde Park and taking time to share your positive experience with us! We greatly appreciate your feedback and are delighted to hear that you enjoyed your stay.Our team strive to provide exceptional service to all our guests, and it's wonderful to hear that their efforts made your stay memorable. We will be sure to pass along your kind words to them.We're already looking forward to welcoming you back for another stay with us!
2/10 Horrible
Ivor
16 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Ivor
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Minoli le 28 avr. 2024
Thank you for bringing these concerns to our attention. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay with us. We appreciate your feedback as it helps us identify areas for improvement. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more satisfying stay.
4/10 Médiocre
Jérémy
Voyage en famille
30 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jérémy
Réponse de Minoli le 28 avr. 2024
Thank you for bringing these concerns to our attention. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay with us. We appreciate your feedback as it helps us identify areas for improvement. I want to assure you that it is against our policies and values for any member of our staff to take anything from a guest's room. We hold ourselves to the highest standards of integrity and professionalism, and we take any such allegations very seriously. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more satisfying stay.
10/10 Excellent
ludovic
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté
ludovic
Séjour de 2 nuits en février 2024
6/10 Satisfaisant
Patrick
20 déc. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Pas à la hauteur
Patrick
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
19 déc. 2023
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Reception Team le 3 janv. 2024
Thank you for your feedback!
6/10 Satisfaisant
Nathalie
11 déc. 2023
Nathalie
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Reception Team le 3 janv. 2024
Thank you for your feedback!
8/10 Bien
amandine
27 nov. 2023
amandine
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Reception Team le 3 janv. 2024
Thank you for your feedback!
10/10 Excellent
Barbara
Voyage en couple
20 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
2/10 Horrible
Anita
11 nov. 2023
Anita
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Guest Relations le 15 nov. 2023
Thank you taking time to leave the review on your stay!
10/10 Excellent
Ivor
Voyage en couple
4 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ivor
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Relations le 15 nov. 2023
Thank you for your wonderful review.
6/10 Satisfaisant
BRUNO
1 nov. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
BRUNO
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Relations le 15 nov. 2023
Thank you taking time to leave the review on your stay! Apologies for the inconvenience caused to you.
6/10 Satisfaisant
Nathanael
Voyage en famille
23 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Nathanael
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Relations le 24 oct. 2023
Thank you for taking time to leave a review on your stay as it helps us to improve our services. Thank you!
8/10 Bien
Marcel
Voyage en famille
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcel
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Relations le 24 oct. 2023
Thank you for taking time to leave a review on your stay as it helps us to improve our services. Thank you!
6/10 Satisfaisant
Jan
15 oct. 2023
Jan
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Relations le 19 oct. 2023
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Ivor
7 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ivor
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Relations le 9 oct. 2023
Thank you for your lovely feedback, we are hoping to see you soon! Thank you.
10/10 Excellent
Christine
Voyage en groupe
26 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christine
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Relations le 27 sept. 2023
Thank you for rewarding us 10 out of 10, hoping to see you soon. Have a lovely day!
10/10 Excellent
Jean
Voyage en couple
16 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Relations le 16 sept. 2023
Thank you rewarding us 5 out of 5, hoping to see you soon, Thank you!
8/10 Bien
Jean-Philippe
Voyage en famille
30 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean-Philippe
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Guest Relations le 16 sept. 2023
Thank you so much for taking the time to post a review, Jean-phillippe! We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us
4/10 Médiocre
Philippe
8 août 2023
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Plus jamais
Philippe
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Guest Relations le 16 sept. 2023
I'm sorry to hear about your disappointing experience at the hotel. It's important for us to address any concerns and improve our services. We appreciate your feedback and will take it into consideration to ensure a better experience for our guests.While we understand that the room you stayed in did not meet your expectations, we would like to assure you that we are continuously working on improving our facilities. We apologize for any inconvenience caused by the clogged toilet and the condition of the bathroom. We will address these issues promptly to ensure they are resolved.Regarding the thin walls, we understand that this can be a nuisance and we apologize for any disturbance caused. We will look into soundproofing options to minimize any noise disruptions in the future.We value all our guests and strive to provide the best service possible, regardless of the room category. We apologize if you felt that the treatment changed based on the standard of the room.Thank you for bringing these issues to our attention. We hope you will give us another chance to provide you with a more enjoyable stay in the future.
4/10 Médiocre
Nicolas
16 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Nicolas
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Isabelle
7 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Isabelle
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
6/10 Satisfaisant
Bérénice
30 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Passable
Bérénice
Séjour de 2 nuits en juin 2023
8/10 Bien
Béatrice
17 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Béatrice
Séjour de 3 nuits en juin 2023
6/10 Satisfaisant
RENE
11 juin 2023
RENE
Séjour de 2 nuits en juin 2023
8/10 Bien
Jane
31 mai 2023
Jane
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Guest Relations le 4 juin 2023
“Thank you for your review. We will share this with the team to let them know how we are doing.”
10/10 Excellent
Francois
28 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Francois
Séjour de 8 nuits en mai 2023
Réponse de Guest Relations le 4 juin 2023
Thank you for rewarding us 10 out of 10, hoping to see you soon. Have a lovely day!
10/10 Excellent
marie helene
2 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
marie helene
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Krista le 19 avr. 2023
Hi Marie,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you enjoyed our hotel's location and proximity to many restaurants nearby.We always strive to provide our guests with a memorable experience and we are pleased that you found our location convenient. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Kind regards,
8/10 Bien
Ludwig
Voyage en groupe
19 mars 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Nothing like the pictures
Ludwig
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Krista le 20 mars 2023
Hi Ludwig,Thank you for your feedback, we appreciate it.We are sorry to hear that you did not enjoy your stay with us. We will use your feedback to improve.
6/10 Satisfaisant
Renaud
19 nov. 2022
Renaud
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Geneviève
Voyage en famille
7 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Geneviève
Réponse de Hanzala le 16 déc. 2022
good evening thank you for your lovely feedback.we are please to serve you with a great experience.hope to see you soon in future.in case of any queries feel free to contact us.merry christmas and happy new year in advance
8/10 Bien
sylvie, marseille
Voyage en couple
4 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
sylvie
Réponse de Hanzala le 16 déc. 2022
good evening thank you for your lovely feedback.hope to see you soon in future.in case of any queries feel free to contact us.merry christmas and happy new year in advance
6/10 Satisfaisant
Denis
3 nov. 2022
Les points forts : Propreté
Denis
Réponse de Guest Relations le 12 févr. 2023
Dear Guests, Thanks for your feedback as it helps us improve our service and facilities. We regret that your stay with us wasn't satisfactory. Thank you for staying with us at Corus Hyde Park. We hope to be welcoming you again and we will make sure you will have a superior stay experience with us.
6/10 Satisfaisant
CHRISTOPHE
3 oct. 2022
CHRISTOPHE
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
6/10 Satisfaisant
Anne
Voyage en groupe
24 sept. 2022
Les points forts : Propreté
Pas un 4*
Anne
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
8/10 Bien
Elena
Voyage en famille
16 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elena
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
6/10 Satisfaisant
Géraldine, GIF SIR YVETTE
Voyage en famille
24 août 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Géraldine
Séjour de 5 nuits en août 2022
4/10 Médiocre
Christophe
21 août 2022
Christophe
Séjour de 1 nuit en août 2022
10/10 Excellent
Dominique
15 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dominique
Séjour de 3 nuits en août 2022
10/10 Excellent
Gordon
13 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gordon
Séjour de 6 nuits en août 2022
10/10 Excellent
Caroline
Voyage en famille
2 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Caroline
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
6/10 Satisfaisant
Julie
Voyage en famille
14 juil. 2022
Les points faibles : Équipements
Julie
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Liana
19 mai 2022
Liana
Séjour de 1 nuit en mai 2022
10/10 Excellent
daniel
Voyage d’affaires
16 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
daniel
Séjour de 7 nuits en avril 2022
2/10 Horrible
Maxime
26 nov. 2021
Maxime
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
6/10 Satisfaisant
Laurent
Voyage en couple
2 nov. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laurent
Séjour de 4 nuits en octobre 2021