Jardin

Avis sur Bedford Hotel

4 out of 5
Bedford Hotel
Southampton Row, 83-95, London, England

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 883 avis sur 1820." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 659 avis sur 1820." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 176 avis sur 1820." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 67 avis sur 1820." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 35 avis sur 1820." "

9,0/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Mélanie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Bien situé, propre, près des transports en communs, peu d’insonorisation entre les chambres.
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Piotr le 24 mars 2024
Dear Mélanie,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're thrilled to hear that you found our hotel to be well located, clean, and conveniently close to public transport. Your satisfaction is our priority, and we're delighted that these aspects of your stay met your expectations.Regarding your comment about the soundproofing between rooms, we apologize for any inconvenience this may have caused during your stay. We continuously strive to improve our guests' experience, and your feedback helps us identify areas for enhancement. Rest assured, we'll take your comments into consideration as we work towards providing even better accommodations for our guests.We appreciate your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back for an even more enjoyable stay in the future.Warm regards,PiotrReception Supervisor

8/10 Bien

Gabrielle

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambre petite mais bien équipée Un peu vieux comme mobilier mais tellement bien situé , c’était super
Réponse de Mar le 18 janv. 2024
Dear Gabrielle,Merci pour votre excellente critique de votre récent séjour à l'hôtel Bedford.Je suis ravie que vous ayez passé un agréable séjour.L'équipe Bedford a hâte de vous accueillir à nouveau.Kind regards,

10/10 Excellent

Alexandre Fernandez

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La prochaine fois que je reviendrai à Londres, je reviendrai dans cet hôtel. Je le recommande vivement.
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Piotr le 14 janv. 2024
Dear Alexandre,Thank you for your kind words! We look forward to welcoming you back on your next visit to London. Your recommendation means a lot to us.Best regards,Piotr SchiflerReception Supervisor

8/10 Bien

KIMIKO

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
good location and nice stuff
poor wifi connection
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Mar le 10 oct. 2023
Dear Kimiko,Thank you for your review of your recent stay at the Bedford HotelWe appreciate your feedbackWe hope you give us the opportunity to welcome you back.All the Best,

4/10 Médiocre

FABIEN

Les points faibles : Personnel et service
Chambre petite Beaucoup de bruit Ma carte a été bloquée avec le deposit
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Vijay le 26 juil. 2023
Dear Fabien,Thank you for your time in writting this feedback.We sincerely apologise for any inconvienece caused to your stay.The rooms are of standard size but we do have larger rooms available in the Hotel if you ever consider.I hope that we get a chance to make things right for your next stay, please kindly consider booking a Garden room as this will face the back of the Hotel and is less noisey.Regarding the deposit, it depends on the bank on how many days it takes to release back the funds to the Card.If you like we can take payment directly on Arrival if instructed by you, so no deposit will then be pending after Check out.I shall also addd to yoour profile that a quite room is best for any new Reservations going forward.We hope to have you stay again with us at the Bedford Hotel.Kind regards,VijayAssistant Front Office Manager.

10/10 Excellent

Elisabeth

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Aga le 3 juil. 2023
Dear Elisabeth, Thank you for your great review of your recent stay at the Bedford hotel.I am delighted that you had an enjoyable stay. The Bedford Team looks forward to welcoming you back. Kind regards, Agnieszka

6/10 Satisfaisant

christophe

Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Agnieszka le 1 juin 2023
Dear Christophe, Thank you for taking the time to provide a feedback on your recent stay at the Bedford Hotel.We hope you give us the opportunity to welcome you back.

10/10 Excellent

Hugo

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Agnieszka le 28 avr. 2023
Dear Hugo, Thank you for your great review of your recent stay at the Bedford hotel.I am delighted that you had an enjoyable stay.The Bedford team looks forward to welcoming you back.

6/10 Satisfaisant

Jean Christophe

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Très bon emplacement, chambres correctes et calmes coté jardin. Personnel plutôt froid, quelques installations en mauvais état.
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de Mar le 19 févr. 2023
Dear Jean Christophe,Thank you for your review of your recent stay at the Bedford HotelWe appreciate your feedbackWe hope you give us the opportunity to welcome you back.

4/10 Médiocre

Billel Nouari

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
room next to the elevator, noisy, window overlooking the main street, impossible to sleep. misleading .
Réponse de Aga le 5 janv. 2023
Dear Billel Nouari, Thank you for taking the time to provide a feedback on your recent stay at the Bedford Hotel.We hope you give us the opportunity to welcome you back.

10/10 Excellent

Benedict

6/10 Satisfaisant

Jean

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel bien situé proche des zones touristiques. Petit déjeuner anglais conséquent. Isolation phonique des chambres insuffisante, robinetterie hors d’âge indigne d’un 4*. Eviter les chambres côté rue à cause du bruit de la rue jour et nuit, pas de double vitrage. Pas de climatisation, juste un ventilateur, donc non recommandé l’été.
Réponse de Bedford Hotel Team le 22 déc. 2022
Dear Jean,Thank you for taking the time to review your stay with us! We are happy to see you found our location to be convenient and that you also enjoyed our breakfast options. I understand you found our facilities to be outdated, for a 3* hotel and also that the room facing the road was not the best for you. Our hotel includes a variety of rooms, including some facing the garden side, which you might find more comfortable. All your comments have been noted and they will be passed on to the relevant department, in order for us to improve our service.Thank you for staying with us and although you did not have the best time, hope to welcome you back again, for a better experience.Kind regards,

10/10 Excellent

Brian Edward

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good réceptions and kind service Clean and tidy rooms and excellente resterant.
Réponse de Alice le 20 déc. 2022
Dear Brian Edward,thanks for your amazing feedback on your recent stay at the Bedford hotel. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. The whole staff is looking forward to welcome you again soon.Regards

10/10 Excellent

MATHIVET

Séjour de 5 nuits en décembre 2022
Réponse de Alice le 21 déc. 2022
Dear Mathivet,thanks for this amazing feedback on your recent stay at the Bedford hotel. We are delighted to find you loved your stay with us. The entire team is looking forward to welcome you again soon .Best regards,

8/10 Bien

DOMINIQUE

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
situation géographique intéressante
établissement bien situé et bien entretenu même si la prestation ne correspondait pas à nos attentes, le personnel a essayé d'y répondre ensemble satisfaisant
Séjour de 5 nuits en décembre 2022
Réponse de Isabela le 16 déc. 2022
Dear Dominique, Thank you for taking the time to provide a feedback on your recent stay at the Bedford Hotel. We are very happy to see you enjoyed your stay.The Bedford team looks forward to welcoming you back.Kind regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Alice le 6 déc. 2022
Dear,thanks for your amazing feeback.We are glad you enjoyed your stay with us and the whole team is looking forward to welcome you soon again.Regards,

6/10 Satisfaisant

Eva

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bof
L'établissement est bien, propre et bien situé. Cependant, si vous voulez vous reposer, FUYEZ !!!! Les mûrs sont fins comme des feuilles de papier. Nous avons passé les deux premières nuits à côté de la buanderie, où les laves linges tournaient en permanence. Après un changement de chambre, nous voila dans une chambre, à côté des ascenseurs ! Nous avons entendu les gens monter/descendre toute la nuit. Bref, si vous voulez dormir, évitez cet hôtel.
Séjour de 4 nuits en novembre 2022
Réponse de Alice le 5 déc. 2022
Dear Eva,thanks for your feedback. We are sorry to hear your stay was not as expected. We look forward to welcome you again and win on your trust for the next stay.Regards,

8/10 Bien

FABIEN

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emplacement top Douche pas très pratique
Séjour de 2 nuits en novembre 2022

2/10 Horrible

Valérie

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not a 4 stars
Not a 4 stars hotel. A decent 3 star at best. The wall are so tin, I couldn't sleep because of the noise of the other guest that were not unruly, just night owls. Twin beds are extremely uncomforable. The night staff was rude and not helpfull but the staff during the day was really nice and professionnal.
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Agnieszka le 13 nov. 2022
Dear Valerie, We appreciate you taking the time to provide feedback about your recent experience at the Bedford Hotel and we are disheartened and sorry that, on this occasion, we were unable to live up to your expectations. Your feedback is essential in our effort to improve our service standards and your comments have been shared with the appropriate departments so that they may be addressed.We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible and I hope you will give us a chance, by staying with us again, to show you that your experience was an exception and not our usual standard.Again, thank you for sharing your comments, and if I can be of assistance, please do not hesitate to contact me directly.We hope to see you soon.All The Best

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de Agnieszka le 1 oct. 2022
Dear Guest,Thank you for taking the time to provide a feedback on your recent stay at the Bedford Hotel.I am delighted that you had an enjoyable stay.We look forward to welcoming you back to the Bedford hotel.

10/10 Excellent

Normand, Québec

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Merci
Séjour de 6 nuits en septembre 2022
Réponse de Agnieszka le 4 oct. 2022
Dear Normand, Thank you for your amazing feedback of the Bedford hotel.I am delighted that you had an enjoyable stay.The Bedford team looks forward to welcoming you back.

8/10 Bien

nicole

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel très propre et de haut standing mais chambre donnant sur la rue donc environnement trop bruyant .
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Agnieszka le 20 août 2022
Dear Nicole, Thank you for taking the time to share your feedback on your recent stay at the Bedford hotel.I am delighted that you had an enjoyable stay.We hope you give us the opportunity to welcome you back.

10/10 Excellent

susie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel très bien situé, à quelques minutes de la station de métro ....Le personnel très accueillant...
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Agnieszka le 24 août 2022
Dear Susie, Thank you for your amazing feedback of the Bedford hotel. I am delighted that you had an enjoyable stay and that you were won over by our fantastic staff. I am also pleased that you could benefit from our excellent location. We look forward to welcoming you back to the Bedford hotel

10/10 Excellent

Delphine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Ioana le 3 août 2022
Dear Delphine, Thank you for your amazing feedback of the Bedford hotel. I am delighted that you had an enjoyable stay with us. We look forward to welcoming you to the Bedford hotel

8/10 Bien

Mathilde

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon hôtel mais chambre à front de rue bruyante
Situation centrale appréciable, proche de tout. Chambre petite (pour une personne) mais fonctionnelle, avec tout ce qu’il faut ! Chambre au 6e étage, à front de rue (très bruyant quand les fenêtres sont ouvertes). Séjour après les fortes chaleurs, chambre étouffante (au moins 30 degrés), pas de climatisation et peu d’ouverture de fenêtres (sécurité), juste un ventilateur à disposition mais qui ne servait à rien… dommage !
Séjour de 2 nuits en juillet 2022

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vétuste
Points positifs : - l'emplacement - le petit-déjeuner copieux et bon rapport qualité/prix Points négatifs : - vétusté des équipements - matelas à ressorts inconfortable - pas de climatisation et impossible d'ouvrir les fenêtres en grand. - très mauvais rapport qualité/prix : ne vaut pas du tout 4*!
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Reception Team le 24 juil. 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your stay with us! I am really sorry to see that on this occasion we did not reach your expectations. I can assure you that our guests feedback is very valuable to us and I will make sure it will be passed to the relevant teams in order to improve our service. Thank you for staying with us and although on this occasion we did not meet your expectation, hope to welcome you back again for a better experience. Kind regards,

10/10 Excellent

Francoise

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Accueil chaleureux, gentillesse et efficacité du personnel, chambre agréable, espaces communs très agréables, belle terrasse à l'arrière.Déjeuner délicieux et salle à manger agréable.Bien situé. Le seul petit bémol c'est que les chambres ne sont pas climatisées, l’hôtel nous a fourni des éventails ce qui a aidé, mais pendant la canicule ce n'était plus suffisant. Malgré cela je retournerais sans hésitation.
Séjour de 18 nuits en juin 2022
Réponse de Shirin le 25 juil. 2022
Dear Francoise, Thank you for your amazing feedback of the Bedford hotel. We are delighted you enjoyed your stay with us and that you consider returning to us. The Bedford team looks forward to welcoming you back.

10/10 Excellent

Julie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emplacement idéal
Hôtel situé à cinq minutes à pieds du British Museum et à 20 minutes à pied de St Pancras, très pratique ! Plusieurs stations de métro environnantes également. Plusieurs restaurants à proximité, ainsi qu’un bureau de change en face de l’hôtel. Pour les chambres situées côté rue, celle-ci est très bruyante donc faire attention au choix de la chambre Accueil très serviable et disponible
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Alice le 19 juil. 2022
Dear Julie, thanks for the amazing feedback left. We are delighted to find out you loved our staff and our great location! We hope to welcome you again at the Bedford hotel. Regards

2/10 Horrible

Jean-Claude

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La situation
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Shirin le 17 juil. 2022
Dear Jean-Claude, Thank you for taking the time to provide a feedback on your recent stay at the Bedford Hotel. I am truly sorry to hear that we failed to provide a great service on this occasion. I can assure you this does not reflect the standard of service we strive to provide to our guests and I have passed on your feedback to our teams here to make sure it does not happen again. We hope you give us the opportunity to welcome you back.

10/10 Excellent

frederique

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
Super Hôtel très bien placé à Londres .20 mn à pied de St Pancras, de covent garden,soho.restaurants ,pubs très proches.petit déjeuner satisfaisant.personnel très accueillant.Francais parlé. Chambre bien équipée et très propre Un seul point négatif ,chambre sur la rue très bruillante et pas de climatisation mais c'est Londres.Optez pour une chambre sur cour .bon rapport qualité prix
Séjour de 5 nuits en juin 2022
Réponse de Alice le 14 juil. 2022
Dear Frederique, thank you for taking time leaving this amazing review! We are looking forward to welcome you again in the future. Regards

8/10 Bien

Francine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
À recommander sans soucis
Hôtel très agréable bien situé pour aller visiter Londres stations de métro et bus à proximité et proche de la gare St Pancras pour Eurostar Très bon accueil aussi bien à la réception qu au petit déjeuner où la salle est spacieuse moderne donnant sur un beau jardin l hôtel semble avoir été refait récemment attention chambres donnant sur rue sont bruyantes de préférence réservez côté jardin
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Alice le 2 juil. 2022
Dear Francine, Thank you for your amazing feedback of the Bedford hotel. I am glad that you could benefit from our brilliant location and I am delighted that you had an enjoyable stay and that you were won over by our fantastic staff.I am also pleased that you consider returning to us and I look forward to welcoming you back. Regards.

10/10 Excellent

CHRISTEL

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en juin 2022
Réponse de Bedform Hotel Team le 29 juin 2022
Dear Christel, Thank you for your amazing feedback of the Bedford hotel. I am delighted that you had an enjoyable stay with us! The Bedford team looks forward to welcoming you back.

6/10 Satisfaisant

Pierre-André

Les points forts : Propreté et personnel et service
L'hôtel est bien situé, à quelques minutes à pied d'une station de métro. Le personnel était sympathique. J'avais demandé une chambre côté jardin, plus calme sur l'extérieur. Par contre les murs de la chambres sont mal isolés. J'avais l'impression de vivre avec mes voisins. Sinon la chambre était assez grande. Petit-déjeuners variés, mais nourriture salée, comme oeufs, bacons, etc., pas très appétissante.
Séjour de 4 nuits en juin 2022
Réponse de Reception Team le 29 juin 2022
Dear Pierre, Thank you for your amazing feedback of the Bedford hotel. I am delighted that you had an enjoyable stay with us! The Bedford team looks forward to welcoming you back.

8/10 Bien

Sandrine

Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Shirin le 22 juin 2022
Dear Sandrine, Thank you for your great review of your recent stay at the Bedford hotel. The Bedford team looks forward to welcoming you back.

10/10 Excellent

Catherine

Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Reception Team le 5 juin 2022
Dear Catherine, Thank you for your great review of your recent stay at the Bedford hotel. We look forward to welcoming you back to the Bedford hotel.

10/10 Excellent

Gilles

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good
I like this hotel because it is well situated and the service is friendly and efficient. Rooms are confortable and clean. Breakfast is traditional but complete. The problem is that all rooms overlook the avenue and it can be a bit noisy outside even during the night.
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Reception Team le 12 juin 2022
Dear guest, Thank you for taking the time to review your stay with us! We really appreciate your feedback and hope to welcome you back soon! Kind regards,

10/10 Excellent

abdel faid

Séjour de 1 nuit en mai 2022

8/10 Bien

Anne

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour
Très bon séjour dans cet hôtel parfaitement situé, à proximité de la gare de St Pancras et tout à côté du British Museum. Chambre très agréable côté jardin. Buffet de petit déjeuner convenable mais accueil assez désagréable.
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Reception Team le 13 juin 2022
Dear guest, Thank you for taking the time to review your stay with us! We are very happy to see that overall you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back again soon! Kind regards,

10/10 Excellent

FREDERIQUE

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Petit déjeuner buffet varié et complet jardin à disposition Très bien situé
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Shirin le 11 juin 2022
Dear Frederique, Thank you for your great review of your recent stay at the Bedford hotel. We are delighted you enjoyed your stay with us. The Bedford team looks forward to welcoming you back.

4/10 Médiocre

Benjamin

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A éviter
Petite chambre avec aucune aération sauf ouvrir de petites fenêtres donnant sur un boulevard hyper bruyant.
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Agnieszka le 16 mai 2022
Dear Benjamin, Thank you for taking the time to provide a feedback on your recent stay at the Bedford Hotel. I am truly sorry to hear that your stay was not up to your expectations. However I am sure you will be pleased to know that at the Bedford, we offer different room categories with different sizes and orientation, should you consider returning to us in the future.

6/10 Satisfaisant

Chevillotte

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Agnieszka le 14 mai 2022
Dear Chevillotte, Thank you for taking the time to provide a feedback on your recent stay at the Bedford Hotel. We hope you give us the opportunity to welcome you back.

10/10 Excellent

Claude

Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Shirin le 10 mai 2022
Dear Claude, Thank you for your great review of your recent stay at the Bedford hotel. We are very glad that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back to the Bedford hotel.

10/10 Excellent

marie-pierre

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en avril 2022
Réponse de Reception Team le 4 mai 2022
Dear guest, Thank you for taking the time to review your stay with us! We are very happy to see that overall you enjoyed your time here and hope to welcome you back again soon! Kind regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Shirin le 25 avr. 2022
Dear Guest, Thank you for your amazing feedback of the Bedford hotel. We look forward to welcoming you back to the Bedford hotel.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour agréable!
Séjour très agréable dans cet hôtel. Bel endroit. La chambre (twin dans mon cas) est propre et dispose de tout le nécessaire pour un court séjour. Le personnel est sympathique, très pro et répond aux demandes. Petit déjeuner copieux et de qualité. Extérieur très agréable. Rapport qualité pris très correct au vue de l’emplacement et des prestations. Je recommande
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Shirin le 25 avr. 2022
Dear Guest, Thank you for your amazing feedback of the Bedford hotel. I am delighted that you had an enjoyable stay and that you were won over by our fantastic staff. Thank you once again for your review. The Bedford team looks forward to welcoming you back.

8/10 Bien

Karen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel bien
Très bon séjour. Bien situé entre les arrêts Russell Square et Holborn, quartier paisible, beaucoup restaurants, petit supermarché à 5 minutes à pied. Personnel accueillant. Chambre et salle de bain propre. Petit déjeuner bien avec beaucoup de choix. Seul point négatif - Chambre donnant sur la rue bruyant, prévoir boules de quies.
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Desmond le 15 avr. 2022
Dear Karen, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for choosing to stay with us and sharing your experience. The team and I were delighted to note, that you had an enjoyable and comfortable stay overall. It is always encouraging to hear positive feedback from our guest. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback and hope to welcome you again soon for another great experience. Kind Regards Desmond Fernandes Night Manager

10/10 Excellent

Gilles

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Presque parfait
Excellent accueil, hotel de très bonne qualité. Confortable et calme, bien que situé dans une zone très animée. Petit déjeuner abglais complet et de bonne qualité. Seul bemol: le signal de la WiFi était faible.
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Zoltan le 10 avr. 2022
Dear Gilles, Thank you for your amazing feedback! The Bedford team looks forward to welcoming you back. Kind Regards, Zoltan

8/10 Bien

Serge

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel bien situé
Hotel bien situé, chambre lumineuse et très bonne literie
Séjour de 4 nuits en mars 2022
Réponse de Desmond le 3 avr. 2022
Dear Serge, Many thanks for taking the time to share your feedback with us. We’re very happy to hear that we met your expectations. Kind Regards Desmond Fernandes Night Manager

8/10 Bien

Arnaud

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
I staid there for work, arriving the night before and having a meeting the day after. On the + side: Entrance of the hotel is nice and the place is easy to find. Staff welcome was good, I got placed in a quiet room. Bed was OK. Breakfast room and food were excellent and friendly staff. On the - side: I asked to borrow a power adapter as I forgot mine at home and would get one at work the day after. However the hotel only offered me to buy one, which was useless. As a result without any power, my work evening as wasted. The room was very small (however acceptable). Low pressure on the tap in the bathroom, lots of dust in the ventilation. Room was super warm (had to put the heater on no freeze and open the window) and could hear the neighbours quite easily.
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Shirin le 23 mars 2022
Dear Arnaud, Thank you for taking the time to let us know how your recent stay at the Bedford Hotel went. I'm delighted you liked the location and that you thought our breakfast and service were exceptional. I apologise for the low water pressure in the bathroom and the dust in the ventilation system. I'll make certain that the appropriate departments are notified. In terms of the adaptor policy, we recently evaluated our system for managing adaptors in order to better fulfil the demands of our guests.

10/10 Excellent

Yves CR Wesley

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I really like it, I was at a good place easy to take bus or train. Good breakfast also and good accommodation
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Aga le 7 mars 2022
Dear Yves CR Wesley, Thank you for your amazing feedback of the Bedford hotel. I am delighted that you had an enjoyable stay and that you could benefit from our brilliant location. We look forward to welcoming you back to the Bedford hotel!