Extérieur

Avis sur Hotel MiraMar

3 out of 5
Hotel MiraMar
Jr. Bolognesi 191 Miraflores, Lima, Lima

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 171 avis sur 626." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 257 avis sur 626." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 140 avis sur 626." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 30 avis sur 626." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 28 avis sur 626." "

8,0/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

7,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

julie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le personnel très très gentil et disponible La jeune fille a l acceuil nous a beaucoup aidé et avec un grand sourire malgré mon espagnol approximatif Hôtel bien situé
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Guest Relations le 13 juil. 2022
Merci pour votre séjour avec nous. Nous sommes très heureux de votre commentaire.

10/10 Excellent

Alexis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de HOTEL MIRAMAR le 21 févr. 2022
Muchas gracias por su preferencia estimado

10/10 Excellent

caroline

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel bien situé
Hôtel propre, le personnel est très gentil et serviable. Il n’y a pas de restaurant en ce moment donc le petit-déjeuner est servi directement dans la chambre.
Séjour de 6 nuits en janvier 2022
Réponse de HOTEL MIRAMAR le 10 févr. 2022
Cher client, nous apprécions vos commentaires, nous continuerons à nous améliorer pour vous fournir le service que vous méritez. Nous espérons avoir votre visite à nouveau bientôt.

8/10 Bien

Fred, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon accueil, bien pris en charge. Réceptionnistes bien. Chambre grande, pas trop compris pourquoi c’est le dressing qui a la meilleure vue...
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Cordialement, Fresia Santillán Relation Client le 14 nov. 2018
Cher invité, Merci beaucoup de nous avoir qualifié, ce fut un plaisir de vous accueillir chez vous et de vous offrir le service brillant qui nous distingue. Nous sommes heureux de savoir que nous avons répondu à toutes vos attentes et nous aimerions bien entendu pouvoir le recevoir dans un proche avenir afin que vous puissiez profiter d'excellentes vacances dans votre résidence secondaire.

8/10 Bien

Michel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Satisfait
Hotel bien situé, chambre confortable, le seul point négatif est que le bâtiment voisin est en rénovation et qu’il y a du marteau piqueur toute la journée, le soir et la nuit ok
Séjour de 3 nuits en février 2018
Réponse de Guest Relations le 9 mars 2018
Dear Michel, We are very pleased that enjoyed your stay with us. Thank you for sharing your comments and for highlighting the service. We hope you visit us again if your travel plans bring you back to Perú. Kind regards, Carla Valverde Guest Relations

8/10 Bien

Jean

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon Hôtel dans Miraflores
Le personnel de cet hôtel est très agréable et professionnel. Je ne regrette aucunement mn choix . Cet hôtel est anciennement un 4 ou 5 étoiles mais il a vieilli et mérite une restauration . Le petit déjeuné est très bien , frais frais , brioches , pain , jus frais , gâteaux et aussi plat chaux ... Bon hotel pour qui veut economiser 50€ tout en restant dans un bon confort et une sécurité sûre .
Séjour de 1 nuit en décembre 2017

8/10 Bien

Ryan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en juillet 2017

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service
le personnel d,accueil n,est pas aimable
pas de bonjour ni d,au revoir ,ignore la présence des clients
Réponse de Carla Valverde le 10 févr. 2017
Estimado huésped, Gracias por compartir sus comentarios en Expedia, sus observaciones son muy valiosas para nosotros y nos permiten identificar las áreas en las que podemos mejorar. Lamentamos no haber cumplido con sus expectativas durante su reciente estadía y sin dudas haremos seguimiento a sus comentarios. Esperamos tener otra oportunidad de estar a su servicio en el futuro. Saludos cordiales, Carla Valverde Guest Relations

6/10 Satisfaisant

Julien, Paris

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Pas mal
Bon hôtel mais equipement et décoration vieillot! (Moquette dans la chambre,eau mi-chaude et heureusement que nous avons profité de 50% de réduction...) Bon point le petit déjeuné buffet complet!
Réponse de General Manager le 4 août 2016
Dear guest. I appreciate the opportunity you give us to know about your impressions regarding your recent stay at our Hotel and for recommending us. We are taking your feedback into account as it will definitely give us the chance to improve and guarantee all our guests have an extraordinary experience while staying with us. Please be sure, that all the involved areas have received your review. I certainly hope you shall give us another opportunity to serve you better. Sincerely, Carla Valverde Guest Relations

8/10 Bien

Stéphane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

6/10 Satisfaisant

Andreanne

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Réponse de General Manager le 18 nov. 2016
Estimado huésped: Muchas gracias por su calificación. Esperamos que nos visite muy pronto nuevamente. Saludos cordiales, Carla Valverde Guest Relations

8/10 Bien

Eric, Lille nord France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Visite à Lima
Hotel vieillissant mais le confort de la chambre est bien présent Accueil et services du personnel de l'hôtel à la mesure de ce que l'on attend Quartier un peu bruyant mais Lima est une ville bouillonnante d'autant que l'endroit est en centre ville On conseille le site

8/10 Bien

Michèle, Québec

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel très bien situé
Hotel bien situé et très propre. Il y a de la pression d'eau. Chambre très grande et bien installé. Le seul manque de cet hôtel est qu'il n'y a aucune terrasse, ou endroit pour s'assoir dehors. Pas de balcon et pas de terrasse sur le toit.

8/10 Bien

O & V, Vincennes

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Belle expérience
Hôtel 5 étoiles un peu défraichi mais qui ne perd pas en qualité. Grande chambre et grande salle de bains bien entretenues. Services et attention de qualité.Belle vue sur Miraflores depuis le 10ème étage d'où l'on peut apercevoir le Pacifique.

8/10 Bien

Pages

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de General Manager le 18 nov. 2016
Estimado huésped: Muchas gracias por su calificación. ¡Lo esperamos nuevamente! Saludos cordiales, Carla Valverde Guest Relations

8/10 Bien

Audrey & Pascal, Montréal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel à Lima
Hotel propre, confortable, sur une rue calme, le personnel a été bien gentil

10/10 Excellent

Jose Alfredo

Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de HOTEL MIRAMAR le 9 mai 2024
Estimado huésped:Gracias por compartir sus comentarios. Nos complace saber que hemos cubierto todas sus expectativas, y por su puesto nos encantará recibirle en un futuro próximo.Atentamente, GUEST RELATIONS

8/10 Bien

P.

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Budget friendly hotel with a good buffet. Staff was friendly. Visited during Easter holidays and found it hard to shop as most shops were closed.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Miramar le 4 avr. 2024
Dear Guest, We value all of our guests' comments as they help us continue to improve our services. Thank you for choosing us and for commenting on your experience, we will continue to improve. Best regards, Guest Relations

8/10 Bien

Malee

Les points forts : Propreté
The
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Miramar le 4 avr. 2024
Dear Guest, We value all of our guests' comments as they help us continue to improve our services. Thank you for choosing us and for commenting on your experience, we will continue to improve. Best regards, Guest Relations

10/10 Excellent

LUIS, SIMI VALLEY

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Muy buena ubicacion,segura,buen desayuno y la atencion muy buena,gracias
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Relations le 7 févr. 2024
Estimado huésped, Muchas gracias por calificarnos, para nosotros fue una alegría su estadía con nosotros y ofrecerte el servicio brillante que nos distingue.

10/10 Excellent

Gheorghe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super
Super
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest Relations le 7 févr. 2024
Estimado huésped, Muchas gracias por calificarnos, para nosotros fue una alegría su estadía con nosotros y ofrecerte el servicio brillante que nos distingue.

10/10 Excellent

Nicole

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Guest Relations le 7 févr. 2024
Estimado huésped, Muchas gracias por calificarnos, para nosotros fue una alegría su estadía con nosotros y ofrecerte el servicio brillante que nos distingue.

6/10 Satisfaisant

wallace

Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Relations le 7 févr. 2024
Estimado huésped, Muchas gracias por calificarnos.

8/10 Bien

Santiago

Les points forts : Propreté et personnel et service
The hotel is located in a great area close to touristic places in Lima and the prices are affordable. Breakfast is delicious. However, the hotel should take care of cleanliness and maintenance a little more. Elevators do work but look old. The TV from my second room did not work during my last night after an earthquake. And my last room (1106) smell like paint or wood workshop during the whole night and morning.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Hotel Miramar le 30 nov. 2023
Dear guest,Thank you for staying at Miramar and for providing this valuable feedback. Your comments and observations are very valuable to us and we appreciate you taking the time to share them with us.We apologize for the inconveniences experienced while in our care, we will follow up your comments and will reinforce all the needed procedures to prevent the recurrence of similar events.We hope you will choose our property in the future and allow us another opportunity to regain your trust. Kind regards,Guest Relations

10/10 Excellent

TATIANA

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de HOTEL MIRAMAR le 1 déc. 2023
Dear guest,Thank you for writing you review, your comments and observations are very valuable to us and we appreciate you taking the time to share them with us. We are pleased to know that you enjoyed our prime location.We hope your travel plans bring you back to Perú and we can welcome you again.Kind regards,Guest Relations

10/10 Excellent

Tomas

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

8/10 Bien

Roberto

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 11 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel Miramar le 13 nov. 2023
Estimado huésped, Muchas gracias por calificarnos, para nosotros fue un placer tenerle como en casa y ofrecerle el buen servicio que nos distingue. Nos complace saber que hemos cubierto todas sus expectativas, y por su puesto nos encantará recibirle en un futuro próximo.Atentamente,

8/10 Bien

Pedro

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good staff and very clean
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel Miramar le 31 oct. 2023
Dear guest,Thank you for staying at Miramar and for providing this valuable feedback. Your comments and observations are very valuable to us and we appreciate you taking the time to share them with us.Kind regards,Guest Relations

10/10 Excellent

FERNANDO, miramar

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Safe, clean friendly staff and well located
Séjour de 10 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel Miramar le 17 oct. 2023
Dear guest,Thank you for writing you review, your comments and observations are very valuable to us and we appreciate you taking the time to share them with us. We are pleased to know that you enjoyed our prime location.We hope your travel plans bring you back to Perú and we can welcome you again.Kind regards,Guest Relations

8/10 Bien

Diana c

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
La experiencia fua buena,el hotel es confortable,pero el señor de la recepcion con un poco de mal genio,no tenia actitud de servicio, adicional a eso es incoherente que el precio por booking sea mas economico que directamente en el hotel. Si alguien quiere reservar le aconsejo que lo haga por las plataformas.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Hotel Miramar le 17 oct. 2023
Estimado huésped:Gracias por dejarnos saber sus comentarios acerca del servicio, de esta forma nos ayuda a identificar áreas a mejorar. Revisaremos y tomaremos acciones al respecto.Cordialmente, Guest Relations

10/10 Excellent

ana, bronx

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location. One block away you can take the Express Airport bus which runs every hour, for a fraction of what a taxi charges. Around the block you can find a mini market to buy water ($2 soles ...it's more expensive at the hotel) The breakfast at the Miramar hotel is amazing. A lot of variety. The only minus is Not to rely on a wake-up call. Set up your own alarm. The staff was supposed to call us but they didn't (Marilu, who was the staff at the front desk at 5:30am simply forgot). Other than that it's a great option at a good price.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Hotel Miranar le 18 sept. 2023
Dear guest, We are very pleased that enjoyed your stay with us and found our location convenient. Thank you for sharing your commentsWe hope you visit us again if your travel plans bring you back to Perú. Kind regards, Guest Relations

10/10 Excellent

Leonardo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Hotel Miramar le 12 sept. 2023
Estimado huésped:Gracias por compartir sus comentarios. Nos complace saber que hemos cubierto todas sus expectativas, y por su puesto nos encantará recibirle en un futuro próximo.Atentamente, GUEST RELATIONS

10/10 Excellent

Patricia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great location.
Great!
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Hotel Miramar le 5 sept. 2023
Dear guest,Thank you for writing you review, your comments and observations are very valuable to us and we appreciate you taking the time to share them with us. We are pleased to know that you enjoyed our prime location.We hope your travel plans bring you back to Perú and we can welcome you again.Kind regards,

10/10 Excellent

Armelle

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Right in the center of Miraflores. I was able go chech in early coming from my plane at 7 am
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Hotel Miramar le 23 août 2023
Dear guest,Thank you for writing you review, your comments and observations are very valuable to us and we appreciate you taking the time to share them with us. We are pleased to know that you enjoyed our prime location.We hope your travel plans bring you back to Perú and we can welcome you again.Kind regards,Guest Relations

10/10 Excellent

Irina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location. Friendly staff. Big room - clean and comfortable.
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Hotel Miramar le 21 août 2023
Dear guest, Thank you for sharing your comments. We are pleased that you enjoyed your stay and that you found our staff extra helpful. We hope to see you soon again. Kind regards,Guest Relations

6/10 Satisfaisant

Jeremy

Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Hotel Miramar le 8 août 2023
Estimado huésped, Muchas gracias por calificarnos, para nosotros fue un placer tenerle como en casa y ofrecerle el buen servicio que nos distingue. Nos complace saber que hemos cubierto todas sus expectativas, y por su puesto nos encantará recibirle en un futuro próximo.Atentamente, Guest Relations

10/10 Excellent

Raian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bom Hotel
Boa localização, acomodações amplas e confortáveis. Só tive um problema no checkout onde me cobraram duas vezes a mesma conta do restaurante, onde já havia pago.
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Hotel Miramar le 27 juil. 2023
Querido convidado:Obrigado por compartilhar seus comentários. Fico muito feliz que tenha ficado muito satisfeito com o serviço. Obrigado também por nos deixar saber seus comentários, desta forma você nos ajuda a identificar áreas de melhoria.Cordialmente,relações com hóspedes

10/10 Excellent

Jess

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Had our wedding reception in Miramar and stayed in the Matrimonial Room. It was beautiful and could not think the rooms could be any better. 1 year later decided to do one night for our anniversary in the presidential suite. It was amazing and words do not do it justice. If you are looking to impress your significant other in an upscale room, then this is the room. It was on the top floor and was 2 stories. Had a huge living room, office and full bath downstairs. Then upstairs was the huge bedroom, balcony, and bathroom that had a 2 person jacuzzi. It was luxurious and a money well spent to spoil my queen for one night. As a side note, their is more to the room but we did not have access to it. Their was a kitchen and great dining I got room. If that is of interest then I would recommend asking the Hotel about it.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Hotel Miramar le 27 juil. 2023
Dear guest,Thank you for writing you review, your comments and observations are very valuable to us and we appreciate you taking the time to share them with us. We are pleased to know that you enjoyed our Presidential Suite.We hope your travel plans bring you back to Perú and we can welcome you again.Kind regards,Guest Relations

8/10 Bien

Pedro

Les points forts : Propreté
Good hotel in Lima. Close from everything, restaurants, stores etc.
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Hotel Miramar le 14 juin 2023
Dear guest,Thank you for writing you review, your comments and observations are very valuable to us and we appreciate you taking the time to share them with us. We are pleased to know that you enjoyed our prime location.We hope your travel plans bring you back to Perú and we can welcome you again.Kind regards,Guest Relations

10/10 Excellent

Edward

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Many restaurants around, and many bars. Located in beautiful section of Lima. The food was very good at the hotel. Breakfast was delish!! Will Definitely come back again.
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Hotel Miramar le 31 mai 2023
Dear guest,Thank you for writing you review, your comments and observations are very valuable to us and we appreciate you taking the time to share them with us. We are pleased to know that you enjoyed our prime location.We hope your travel plans bring you back to Perú and we can welcome you again.Kind regards,Guest Relations

6/10 Satisfaisant

ying

Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Hotel Miramar le 31 mai 2023
Dear guest,Thank you for rating us. We hope your travel plans bring you back to Perú and we can welcome you again.Kind regards,Guest Relations

8/10 Bien

Nina

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I came late of night and not spent long time
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Hotel Miramar le 29 mai 2023
Dear guest,Thank you for writing you review, your comments and observations are very valuable to us and we appreciate you taking the time to share them with us. We hope your travel plans bring you back to Perú and we can welcome you again.Kind regards,Guest Relations

4/10 Médiocre

Talia

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good things - staff is wonderful, breakfast is great, and wifi is strong. It's also a convenient location for Miraflores, but not amazing. But it stops there - the property is extremely dated with a bed that had the springs poking out and was too short (I'm 5'3" and my feet were off the edge, very noisy (located on the corner of a main street), and no hot water unless showering first thing in the morning. Not worth the $, go somewhere else.
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Hotel Miramar le 16 mai 2023
Dear guest,Thank you for staying at Miramar and for providing this valuable feedback. Your comments and observations are very valuable to us and we appreciate you taking the time to share them with us.We apologize for the inconveniences experienced while in our care, we will follow up your comments and will reinforce all the needed procedures to prevent the recurrence of similar events.We hope you will choose our property in the future and allow us another opportunity to regain your trust. Kind regards,Guest Relations

4/10 Médiocre

Carlos Jorge

Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Hotel Miramar le 16 mai 2023
Estimado huésped,Muchas gracias por calificarnos. Estamos muy felices por la puntuación que nos brinda. Deseamos nos visite pronto.Atentamente, Guest Relations

10/10 Excellent

Gerardo, Elizabeth

Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Hotel Miramar le 16 mai 2023
Estimado huésped,Muchas gracias por calificarnos. Estamos muy felices por la puntuación que nos brinda. Deseamos nos visite pronto.Atentamente, Guest Relations

10/10 Excellent

Edward

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Many restaurants, and convenient to stores and transportation.
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de Hotel Miramar le 27 mars 2023
Dear guest, We are very pleased that you enjoyed your stay with us and found our location convenient. Thank you for sharing your comments. We hope you visit us again if your travel plans bring you back to Perú. Kind regards, Guest Relations

8/10 Bien

Mario

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Un poco antigua pero cómoda y céntrica
Réponse de Hotel Miramar le 27 mars 2023
Estimado huésped:Gracias por compartir sus comentarios. Nos alegra mucho que haya quedado muy satisfecha con el servicio. Gracias también por dejarnos saber sus comentarios, de esta forma nos ayuda a identificar áreas a mejorar. Cordialmente, Guest Relations

10/10 Excellent

julio

Séjour de 11 nuits en mars 2023
Réponse de Hotel Miramar le 11 avr. 2023
Estimado huésped,Muchas gracias por calificarnos. Estamos muy felices por la puntuación que nos brinda. Deseamos nos visite pronto.Atentamente, Guest Relations

10/10 Excellent

Edward

Séjour de 5 nuits en février 2023
Réponse de Hotel Miramar Perú le 17 mars 2023
Estimado huésped, Muchas gracias por calificarnos, para nosotros fue un placer tenerle como en casa y ofrecerle el buen servicio que nos distingue. Nos complace saber que hemos cubierto todas sus expectativas, y por su puesto nos encantará recibirle en un futuro próximo.Atentamente, Guest Relations

8/10 Bien

lincoln

Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Guest relations le 14 févr. 2023
Estimado muy felices de atenderlo, gracias por la puntuación que nos brinda deseo nos visite pronto.saludos,