Avis sur Protea Hotel by Marriott Ikeja Select
Protea Hotel by Marriott Ikeja Select
Plot 2, Assbifi Road, Ikeja, Lagos
Avis
8,2
Très bien
8,4/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
14 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2019
8/10 Bien
Frédéric
7 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour professionnel
Frédéric
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de GUEST RELATIONS le 16 nov. 2018
Dear Sir,
Many thanks for leaving a fantastic review of your recent stay with us at Protea Hotel by Marriott Ikeja Select.
We do appreciate this and are looking forward to welcoming you back when next travel bring you to Ikeja.
Yours Sincerely,
Guest Relations
8/10 Bien
DANIEL
3 juil. 2018
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
DANIEL
Séjour de 4 nuits en juin 2018
Réponse de GUEST RELATIONS le 2 août 2018
Dear Sir,
We appreciate the time sharing your experience at the Protea Hotel By Marriott Ikeja Select.
It was exciting to learn you that you enjoyed your stay with us.
We hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Ikeja
Yours Sincerely,
Guest Relations
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 déc. 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Lagos
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Oludamilola
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Oludamilola
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Adrian
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Adrian
Séjour de 5 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Olabowale Ayotunde
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Olabowale Ayotunde
Séjour de 10 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Relations le 13 janv. 2024
Dear Olabowale,Thank you for taking the time to complete the Guest Satisfaction Survey in regard to your recent stay at the Protea Hotel by Marriott Select Ikeja. With a mission to provide superior customer service, we take great pride in serving your needs and are delighted to know that we have met your expectations in staff service.Thank you for staying at the Protea Hotel Select Ikeja and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Ikeja.
8/10 Bien
CHARLES
Voyage en couple
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
CHARLES
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de GUEST RELATIONS le 6 déc. 2023
Dear Charles,Thank you for the great feedback and sincerity of sharing your feedback of your recent stay at our property.I am happy that our team were able to make some magical memories with your found purse.This will definitely be shared with team members to keep them motivated as we look forward to welcoming you again.Yours sincerely,
8/10 Bien
ngoziu, Harbor City
31 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ngoziu
Réponse de Anie le 4 déc. 2023
Dear Ngozi,Thank you for the Feedback we do appreciate it Greatly.Room service is well noted we will improve on it.Thank you
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
19 oct. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Protea needs the real Marriott touch!
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Relations le 6 déc. 2023
Dear Sir/Madam,Thank you for sharing your feedback below, we have noted a few missed opportunities at the property, and we wish we could control the outside noise and the lobby reference.We do hope when next you visit our property, you will be glad about the total experience.Yours sincerely,
8/10 Bien
Olufunmilayo
13 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel.
Olufunmilayo
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Relations le 16 oct. 2023
Dear Olufunmilayo,I am glad that you enjoyed your stay with us, most impressively is the responsiveness of our entire.We will be looking forward to welcoming you when next you are in Ikeja.Yours Sincerely,Guest Relations
8/10 Bien
Torie
Voyage en couple
10 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Torie
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Relations le 10 oct. 2023
Thank you so much for your time in sharing your experience during your stay in our property. we sincerely appreciate your feedback. your feedback will be communicated to the staff and the kitchen staff especially. let do this next time you visit.your sincerely Guest Relations
8/10 Bien
Joy
25 sept. 2023
Joy
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de Anie le 26 sept. 2023
Thank you Much appreciated..
8/10 Bien
Donald
31 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Donald
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Guest Relations le 4 août 2023
Dear Donald,Thank you for taking time to share a review of your recent stay at our property. We do hope that on your next visit we will impress you enough to increase our rating.Thank you do stay with us again.
6/10 Satisfaisant
Cilla
20 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cilla
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Guest Relations le 4 août 2023
Dear Cilla,Thank you for staying at our property today, I do hope that when next you are in Ikeja, you will stay with us.Yours Sincerely,Guest Relations
10/10 Excellent
Elbert
Voyage d’affaires
30 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice place to stay in Lagos
Elbert
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Guest Relations le 1 juin 2023
Dear Elbert,Many thanks for your fantastic rating and review of your recent stay at my property.Please stay with us again when next you are in Ikeja.Yours Sincerely,
10/10 Excellent
Stanley
10 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stanley
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Guest Relations le 10 mai 2023
Dear Stanley,Thank you for sharing your experience at our property, I am glad you had a great stay, and will ne glad if you visit us again.Yours Sincerely,
10/10 Excellent
Betty Osasu
16 mars 2023
Betty Osasu
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Guest Relations le 7 mai 2023
Dear Betty,Thank you for staying at our property and your fantastic rating.Please stay with us again when next you are in Ikeja.Yours Sincerely,Guest Relations
8/10 Bien
Bonnie
Voyage en couple
28 févr. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bonnie
Séjour de 13 nuits en janvier 2023
10/10 Excellent
Elizabeth, Canonsburg
18 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 5 nuits en février 2023
8/10 Bien
Bonnie
Voyage en couple
5 févr. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Bonnie
Séjour de 1 nuit en février 2023
8/10 Bien
Udo
Voyage en couple
3 janv. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Udo
Réponse de Margaret Asian le 9 janv. 2023
Dear Udo,Thank you for the fantastic rating and feedback of your resent visit to our hotel, we look forward to welcoming you back when next travel brings you to Ikeja.Yours Sincerely
10/10 Excellent
Josephine
28 déc. 2022
Josephine
2/10 Horrible
Carmen
1 déc. 2022
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Carmen
10/10 Excellent
Carolyn
Voyage en couple
30 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolyn
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de GUEST RELATIONS le 1 déc. 2022
Dear Carolyn,Thank you for the fantastic rating and feedback shared when you visited our hotel, it gladdens my hear that you enjoyed your stay and we have noted your feedback about the gym.This will form part of our considerations when making plans for renovations as we look forward to welcoming you to our hotel.Yours Sincerely,Guest Relations
4/10 Médiocre
Olayinka
27 oct. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Olayinka
Séjour de 11 nuits en octobre 2022
Réponse de GUEST RELATIONS le 1 déc. 2022
Dear Olayinka,My apologies I am responding now, thank you for sharing your experience while it is disappointing to see such a feedback, we have used this to further conduct trainings to improve on staff service so we could serve you better.We do look forward to welcoming you to our hotel when next you make a trip to Ikeja.Yours Sincerely,
10/10 Excellent
Josephina
30 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Josephina
Séjour de 17 nuits en août 2022
8/10 Bien
Adebisi
30 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adebisi
Séjour de 1 nuit en août 2022
6/10 Satisfaisant
Olawale
24 juil. 2022
Olawale
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
BABATUNDE, MCALLEN
13 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
BABATUNDE
Séjour de 6 nuits en juin 2022
8/10 Bien
Della
30 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Basic Marriott
Della
Séjour de 2 nuits en mai 2022
2/10 Horrible
IKECHUKWU
Voyage d’affaires
1 mai 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Never respond for common request. No toilet vent,p
IKECHUKWU
Séjour de 2 nuits en avril 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 avr. 2022
Les points forts : Personnel et service et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
10/10 Excellent
Lawrence
Voyage d’affaires
21 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lawrence
Séjour de 1 nuit en mars 2022
10/10 Excellent
OLATOKUNBO
Voyage en couple
21 févr. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
OLATOKUNBO
Séjour de 17 nuits en janvier 2022
6/10 Satisfaisant
Abali
29 janv. 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Abali
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de GUEST RELATIONS le 31 janv. 2022
Dear Sir,
Many thanks for taking time to respond to a survey of your stay at our property. Apologies for the speed at the front desk upon check-in this is noted and has been shared with the departmental head to avoid a repeat on your next visit.
We look forward to welcoming you when next you are in Ikeja.
Yours Sincerely,
Guest Relations
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
20 déc. 2021
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Incomplete
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de GUEST RELATIONS le 14 janv. 2022
Dear Sir,
Thank you for sharing your experience at the Protea Hotel by Marriott Select Ikeja through the Guest Satisfaction Survey.
Please accept our apology for not meeting your expectations with your shower experience. As we strive to deliver a flawless guest experience, our entire TEAM, is aware and we will ensure there is no repeat of such on your next visit.
Yours Sincerely,
GUEST RELATIONS
6/10 Satisfaisant
Dianne
1 déc. 2021
Dianne
Séjour de 6 nuits en novembre 2021
10/10 Excellent
Lawrence
Voyage d’affaires
7 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lawrence
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de GUEST RELATIONS le 9 nov. 2021
Dear Lawrence,
Thank you for staying with us and we are glad you had a great experience.
Please do stay with us when next you are in Ikeja.
Yours Sincerely,
Guest Relations
2/10 Horrible
Folarin
6 nov. 2021
Folarin
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de GUEST RELATIONS le 9 nov. 2021
Dear Folarin,
Thank you for taking time to write a feedback of your stay with us, we do hope on your next visit we will impress you enough to get a better rating.
Yours Sincerely,
10/10 Excellent
Nwazomoh
7 sept. 2021
Les points forts : Propreté
Nwazomoh
Séjour de 7 nuits en août 2021
6/10 Satisfaisant
Simone
25 août 2021
Simone
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de GUEST RELATIONS le 3 sept. 2021
Dear Sir,
Many thanks for the rating of your visit to our hotel, do stay with us when next you are in Ikeja.
Yours Sincerely,
Guest Relations
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
12 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de GUEST RELATIONS le 13 juil. 2021
Dear Sir,
Thank you for taking time to review your visit at our hotel, my apologies about warming of the food as the policy do not allow this for GUEST.
My sincere apologies for any inconvenience this might cause.
Yours Sincerely,
Guest Relations
8/10 Bien
DIPSON ODUNLEYE
4 juil. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
DIPSON ODUNLEYE
Séjour de 3 nuits en juin 2021
Réponse de GUEST RELATIONS le 6 juil. 2021
Dear Sir,
We do appreciate your feedback, do stay with us again when next you are in Ikeja.
Yours Sincerely,
Guest Relations
8/10 Bien
Thickness
Voyage en famille, Voyage en groupe
22 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful friendly environment
Thickness
Séjour de 3 nuits en avril 2021
Réponse de GUEST RELATIONS le 30 juin 2021
Dear Sir,
Thank you for the great feedback below, glad you enjoyed your stay, please do stay with us again, when next you are in Ikeja.
Yours Sincerely,
Guest Relations
10/10 Excellent
Osayomore
Voyage en famille
17 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Osayomore
Séjour de 8 nuits en juin 2021
Réponse de GUEST RELATIONS le 30 juin 2021
Dear Sir,
Thank you for the great feedback of your recent stay at our property.
Pease stay with us sgain when next you are in Ikeja.
Yours Sincerely,
GUEST RELATIONS
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
3 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en mai 2021
Réponse de GUEST RELATIONS le 4 juin 2021
Dear Sir,
Thank you for taking time to write a review of your stay, wish you could share more of your experience to enable us serve you better in your next stay.
Looking forward to welcome you back to our hotel.
Yours Sincerely,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2021
Réponse de GUEST RELATIONS le 25 mai 2021
Dear Sir,
We do appreciate your time in rating your stay at our property, do stay with us again when next you are in Ikeja.
Yours Sincerely,
Guest Relations
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de GUEST RELATIONS le 25 mai 2021
Dear Sir,
We appreciate your fantastic review of your stay at our property, with a spirit to serve we always look forward to exceeding our GUEST expectations, please stay with us again when you are in Ikeja.
10/10 Excellent
Michael
Voyage d’affaires
19 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michael
Séjour de 7 nuits en avril 2021
Réponse de GUEST RELATIONS le 25 mai 2021
Dear Sir,
Thank you for the beautiful rating of your visit to our property, your feedback about our STAFF member is noted, this has been shared to keep her motivated.
See you when next you are in Ikeja.