Avis
9,4
Exceptionnel
9,6/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,4/10
Équipements
9,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
13 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de Casa Grande le 22 mars 2017
Dear Guest
Thank you very much for your comments, these help us to be better every day, We would like to offer you the option of CASA GRANDE SUITES which is more economical for your next stay
Remember that we always wait for you at your CASA ....
Best regards
Viviana Soliz
Sales assistant
10/10 Excellent
Michel
15 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Impeccable hotel in every ways
Michel
Réponse de Casa Grande le 11 avr. 2017
Dear Mr. Paradis,
Thank you very much for your comments.
I will pass your suggest to the General Manager to consider iluminate more the lobby area.
We glad to know that you enjoy your stay with us.
We hope you come back soon here at your new home at La Paz city.
Regards,
Maribel Mamani
Sales Assistant
Casa Grande HOTELES
8/10 Bien
samuel, Mexico
31 juil. 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
samuel
Réponse de Casa Grande le 10 oct. 2015
Dear Samuel,
Thank you very much for sharing your experience.
Definitely CASA GRANDE HOTEL compared to other hotels offer many more services and this is the reason why the price is different.
Anyway, we hope to see you again in another time.
Regards,
Viviana Pacheco
Sales Manager
CASA GRANDE HOTEL
10/10 Excellent
Raul
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Raul
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Nicolle le 20 mai 2024
Estimado Huésped,Mucha sgracias por sus calificaciones y por habernos brindado la oportunidad de atenderlo.Esperamos nos brinde la oportunidad de recibirlo nuevamente en algun futuro cercano.
10/10 Excellent
Armin
Voyage en couple
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Armin
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Nicolle le 13 mai 2024
Estimado Sr. Pinto,Mucha sgracias por habernos elegido una vez más y por su preferencia.Aprovecho para agradecerle tambien por sus comentarios que sin duda son un aliciente para todo nuestro equipo.Nos alegra saber que disfruto de su estadía con nosotros y le recordamos que esta es "Su Casa".
10/10 Excellent
roxana
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
roxana
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Nicolle le 13 mai 2024
Estimada Roxana,Muchas gracias por habernos elegido para su estadía en La Paz y gracias por su comentario y calificaciones que sin duda son un aliciente para todo nuestro equipo y nos anima seguir mejorando.Nos alegra saber que disfruto de su estadía con nosotros y esperamos nos brinde la oportunidad de recibirla nuevamente en algún futuro cercano.
6/10 Satisfaisant
Armin
Voyage d’affaires, Voyage en couple
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Armin
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Nicolle H. le 2 avr. 2024
Estimado Sr. Pinto, Gracias por habernos elegido para su estadía en nuestra ciudad.Comentarle que lastimosamente el upgrade de habitación se asigna segun disponibilidad y solo tenemos 7 habitaciones de categoría superior, sin embargo, no dude que haremos lo posible de otorgársela en una proxima visita suya. Por otro lado somos flexibles con los horarios de ingreso y salida para cuando lo requiera.
8/10 Bien
William
Voyage en groupe
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Nicolle H. le 9 févr. 2024
Thank you for giving us the opportunity to serve you. We are sorry that we did not meet your expectations. We appreciate and value your choice to stay with us, and please know that we will strive to be more flexible with our check-in and check-out times, which are often affected by limited availability.We hope you will give us the opportunity to serve you again in the near future.
8/10 Bien
William
Voyage en groupe
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Nicolle H. le 9 févr. 2024
Thank you for giving us the opportunity to serve you. We are sorry that we did not meet your expectations. We appreciate and value your choice to stay with us, and please know that we will strive to be more flexible with our check-in and check-out times, which are often affected by limited availability.We hope you will give us the opportunity to serve you again in the near future.
8/10 Bien
William
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nicolle H. le 9 févr. 2024
Thank you for giving us the opportunity to serve you. We are sorry that we did not meet your expectations. We appreciate and value your choice to stay with us, and please know that we will strive to be more flexible with our check-in and check-out times, which are often affected by limited availability.We hope you will give us the opportunity to serve you again in the near future.
8/10 Bien
Katrice
Voyage en famille
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Katrice
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nicolle H. le 9 févr. 2024
Dear Mrs. Edwards,Thank you very much for giving us the opportunity to host and serve you. We also appreciate you sharing your feedback about your experience at our hotel. We deeply regret the incident with the ants that occasionally appear, especially around the interior planters of our hotel. We understand the inconvenience they cause, and we have taken measures to address this issue. We hope you will give us the opportunity to welcome you back in the near future.Regards.
10/10 Excellent
James D Lites
Voyage en famille
21 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James D Lites
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Nicolle le 15 déc. 2023
Dear James,Thank you very much for your ratings and feedback, which inspire us to continue working and improving. We are pleased to know that you enjoyed your stay with us and hope you will give us the opportunity to welcome you again in the near future.
10/10 Excellent
JOEL ROSENDO
Voyage d’affaires
14 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JOEL ROSENDO
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Nicolle le 15 déc. 2023
Estimado Sr. Rosendo, muchas gracias por sus calificaciones que sin duda nos animan a seguir trabajando y mejorando. Le recuerdo que esta es "su casa" y esperamos volver a recibirlo pronto.
10/10 Excellent
maria
Voyage en couple
8 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
maria
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Nicolle le 15 déc. 2023
Estimada Maria, Muchas gracias por sus calificaciones.Nos alegra saber que disfruto de su estadía y esperamos nos brinde la oportunidad de volver a recibirla pronto.
10/10 Excellent
JOEL ROSENDO
Voyage d’affaires
7 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JOEL ROSENDO
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Nicolle le 15 déc. 2023
Estimado Sr. Rosendo,Muchas gracias por sus calificaciones y comentario. Nos alegra saber que disfrutó de su estadía con nosotros y esperamos volver a recibirlo pronto.
8/10 Bien
Rubens
11 sept. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Custo x benefício questionável.
Rubens
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Nicolle le 27 sept. 2023
Estimado Rubens,Gracias por dejarnos sus calificaciones y comentario, que nos ayudan a identificar los factores en que debemos mejorar.Esperamos nos brinde la oportunidad de recibirlo nuevamente en algún futuro cercano.
10/10 Excellent
Larry
Voyage d’affaires
6 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Larry
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
Réponse de Nicolle. le 14 août 2023
Dear Mr. Ribbeklint,Thank you very much for selecting CASA GRANDE HOTEL for your lodging needs. We are pleased to know that you have had a pleasant time while staying with us.With your very valuable evaluation, we feel encouraged to improve every day in order to be able to provide the best possible service.We hope to see you again in the very near future.
10/10 Excellent
CAROLA
13 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
CAROLA
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Maribel M. le 15 juil. 2023
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to leave us your rating and your comments. We are glad to know that you enjoyed your stay with us and that we met your expectations.We look forward to seeing you in the near future at your Home...kind regards
10/10 Excellent
stamenka
22 juin 2023
stamenka
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Maribel M. le 15 juil. 2023
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to leave us your rating.We look forward to seeing you in the near future at your Home...kind regards
10/10 Excellent
Drazen
14 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Drazen
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Maribel M. le 17 juin 2023
Dear Guest,Thank you very much for your comment, we are very glad that you enjoyed your stay. Remember that we always wait for you at Home...Kind regards
10/10 Excellent
Luis javier
Voyage d’affaires
24 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luis javier
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Maribel M. le 25 mai 2023
Estimado huésped,Muchas gracias por haberse tomado el tiempo de dejarnos su calificación.Lo esperamos en un futuro cercano en su Casa...Saludos cordiales
8/10 Bien
William
Voyage en famille avec de jeunes enfants
11 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Maribel M. le 12 mai 2023
Dear Mr. Ortiz,Thank you very much for taking the time to leave us your qualification.Remember that we always wait for you at Home...Kind regards
8/10 Bien
William
Voyage en famille avec de jeunes enfants
12 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Maribel M. le 17 avr. 2023
Dear Mr. Ortiz,We appreciate you taking the time to leave your comments.On this occasion you reserved a Double Executive room (two beds) of which we do not have a superior room with two beds.We have only 7 Deluxe King Room which is why the upgrade is based on availability.We will work to improve our services in order to provide a better stay for you and all our guests.Kind regards
10/10 Excellent
Pilar de los
Voyage en groupe
10 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pilar de los
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Maribel M. le 12 avr. 2023
Estimada Maria del Pilar,Muchas gracias por haberse tomado el tiempo de dejarnos su comentario, nos llena de mucha alegria saber que disfruto cada uno de nuestros servicios y que se haya sentido como en casa.La esperamos pronto en su Casa...Saludos cordiales
10/10 Excellent
Jiwon
16 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jiwon
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Nicolle. le 17 mars 2023
Dear Mrs. Park,Thank you very much for selecting CASA GRANDE HOTEL for your lodging needs. We are pleased to know that you have had a pleasant time while staying with us.We hope to see you again in the very near future.Regards,
10/10 Excellent
Mary
Voyage en couple
15 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 6 nuits en mars 2023
Réponse de Nicolle. le 17 mars 2023
Dear Mary,Thank you very much for selecting CASA GRANDE HOTEL for your lodging needs. We are pleased to know that you have had a pleasant time while staying with us.With your very valuable comments, we feel encouraged to improve every day in order to be able to provide the best possible service.Once again, Mary, thank for your preference and we hope to see you again in the very near future.
6/10 Satisfaisant
William
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
2 févr. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
William
Séjour de 7 nuits en janvier 2023
Réponse de Maribel M. le 2 févr. 2023
Dear Mr. Ortiz,We are very sorry for the inconvenience caused during your stay.We have 7 superior rooms and most of the time they are occupied, which is why the upgrade is based on availability.We will work to improve our services in order to provide a better stay for you and all our guests.Kind regards
6/10 Satisfaisant
William
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
2 févr. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 5 nuits en janvier 2023
Réponse de Maribel M. le 2 févr. 2023
Dear Mr. Ortiz,We are very sorry for the inconvenience caused during your stay.We have 7 superior rooms and most of the time they are occupied, which is why the upgrade is based on availability.We will work to improve our services in order to provide a better stay for you and all our guests.Kind regards
10/10 Excellent
Alfredo
10 janv. 2023
Alfredo
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de Maribel M. le 27 janv. 2023
Dear Alfredo,Thank you so much for your rating is very important to us.We look forward to seeing you soon at Home...Kind regards
10/10 Excellent
Daniel
4 janv. 2023
Daniel
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Maribel M. le 27 janv. 2023
Dear Daniel,Thank you so much for your rating is very important to us.We look forward to seeing you soon at Home...Kind regards
8/10 Bien
Ivan
1 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ivan
Réponse de Maribel M. le 27 janv. 2023
Dear Ivan,Thank you for sharing your experience.We look forward to seeing you soon at Home...Kind regards
10/10 Excellent
Wendy
26 déc. 2022
Wendy
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Nicolle le 15 déc. 2023
Estimada Wendy, muchas gracias por su puntuación. Nos alegra saber que disfruto de su estadía y esperamos volver a recibirla en algún futuro cercano.
10/10 Excellent
Claudia
Voyage en famille
23 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Claudia
Réponse de Maribel M. le 23 déc. 2022
Estimada Claudia,Muchas gracias por su calificación, nos alegra mucho que haya disfrutado de su estadia.La estaremos esperando siempre en su Casa...
6/10 Satisfaisant
Jose
Voyage en couple
30 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Jose
Réponse de Maribel M. le 23 déc. 2022
Estimado Sr.Jofre,Muchas gracias por haberse tomado el tiempo de dejar su comentario.Lamentamos mucho lo sucedido con las llaves, trabajaremos en mejorar nuestros servicios.Saludos cordiales
10/10 Excellent
Juan Carlos
Voyage en famille
16 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Juan Carlos
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Nicolle. le 16 nov. 2022
Estimado Juan Carlos, muchas gracias por su calificación que sin duda es un aliciente para todo nuestro equipo. Nos alegra saber que disfruto de su estadía con nosotros y esperamos nos brinde la oportunidad de prestarle nuestros servicios próximamente en algún futuro cercano.Le recordamos que esta es su casa.Atte.Nicolle H.
10/10 Excellent
Roland
Voyage d’affaires
19 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roland
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Maribel Mamani le 31 oct. 2022
Dear Ronald,We are very happy to know that you enjoyed your stay and that the service was up to your expectations.We hope to receive you again in your Home....Kind regards
10/10 Excellent
Eduardo
Voyage d’affaires, Voyage en couple
6 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eduardo
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Nicolle. le 9 sept. 2022
Estimado Sr. Wichtel, fue un gusto recibirlo y atenderlo en Casa Grande. En esta oportunidad deseo agradecerle por sus calificaciones que sin duda son un aliciente para continuar trabajando y mejorando. Nos alegra saber que disfruto de su estadía en nuestro hotel y esperamos nos brinde la oportunidad de prestarle nuestros servicios próximamente.
10/10 Excellent
Luke A
Voyage d’affaires
26 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luke A
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Nicolle. le 29 août 2022
Estimado Luke, gracias por sus calificaciones que nos motivan y animan a seguir trabajando para brindar nuestros mejores servicios.Esperamos nos brinde la oportunidad de prestarle nuevamente nuestros servicios en algún futuro cercano.
10/10 Excellent
Francisco
22 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Francisco
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Nicolle. le 29 août 2022
Gracias Francisco por sus calificaciones que nos animan a seguir adelante.Esperamos nos brinde la oportunidad de prestarle nuevamente nuestros servicios en algún futuro cercano.
2/10 Horrible
Hector
11 juil. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hector
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
Marcela
Voyage en groupe
8 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcela
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Maribel Mamani le 1 juin 2022
Dear Guest,
Thank you very much for your comment, we are glad to know that you enjoy your stay and the restaurant service.
We always wait for you at HOME ...
Kind Regards
10/10 Excellent
Warren
27 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Warren
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Maribel Mamani le 1 juin 2022
Dear Guest,
Thank you very much for your comment, we are glad to know that you enjoy your stay, we are sorry if we couldn't give you an upgrade.
We always wait for you at HOME ...
Kind Regards
10/10 Excellent
Robert
7 mars 2022
Robert
Séjour de 2 nuits en février 2022
8/10 Bien
Armin
Voyage en couple
26 oct. 2021
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Armin
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Viviana Pacheco - Jefe de Ventas le 29 oct. 2021
Estimado Sr. Pînto, Muchas gracias por compartir su experiencia con nosotros. Me encantaría hablar con usted para poder hablar un poco más sobre su experiencia con nuestro desayuno. Por lo demás vamos a tomar previsiones para que no sienta una atención no cordial en ningún momento. Esperamos vuelva a visitarnos pronto. Saludos cordiales
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de sales assistant le 11 mars 2020
thank you
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
6 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Viviana Soliz-Asistente de Ventas le 10 janv. 2020
Dear Mr. Host,
Thank you very much for your comment, for us your opinion is very important, we are glad that you enjoyed your stay with us.
Remember that we always wait for you in your HOME ...
Best regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Viviana Soliz-Asistente de Ventas le 10 janv. 2020
Thank you/ Muchas Gracias
8/10 Bien
Pablo
29 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pablo
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
Réponse de Viviana Soliz-Asistente de Ventas le 10 janv. 2020
Muchas Gracias por su comentario.
Saludos Cordiales
10/10 Excellent
Pablo
27 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pablo
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Viviana Soliz-Asistente de Ventas le 10 janv. 2020
Estimado Sr Pablo,
Muchas Gracias por su comentario, ha sido un honor atenderlo.
Saludos Cordiales