Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
28 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 9 nuits en novembre 2019
Réponse de MichaelA le 15 déc. 2019
Dear Guest,
Merci de nous faire part de vos commentaires, c'est un plaisir d'entendre que vous avez apprécié vos récentes vacances à Amaya Kuda Rah resort Maldives et le séjour dans nos villas avec piscine privée. Toutes les stations des Maldives effectuent quotidiennement un traitement contre les insectes et les moustiques pour protéger l'environnement, tous les produits utilisés pour ces traitements sont strictement réglementés, approuvés et distribués par le ministère de la Santé des Maldives uniquement aux sociétés de lutte antiparasitaire enregistrées. Malheureusement, les anciens propriétaires de l'île ont déposé des débris de leur construction dans l'eau entourant l'île, depuis qu'Amaya a pris le contrôle de l'île, nous procédons à un nettoyage régulier des zones récifales en raison de cela. C'est un plaisir d'apprendre que vous avez pu faire de la plongée pendant votre séjour chez nous et que vous avez apprécié le dîner de fruits de mer que nous avons organisé pour vous. Nous espérons que vous aurez l'occasion de nous rendre visite à l'avenir et nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau. (please excuse any mistakes in translation)
Regards,
Michael Armstrong
General Manager
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
18 août 2019
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en août 2019
8/10 Bien
Laurent
4 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jour de l'An au soleil
Laurent
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Réponse de MichaelA le 11 janv. 2019
Dear Laurent,
Merci pour vos merveilleux commentaires, je suis ravi d’apprendre que vous avez vécu une expérience mémorable à Amaya Kuda Rah resort Maldives et que vous avez apprécié le gâteau d’anniversaire et les services de notre équipe d’entretien ménager. Nous sommes impatients de vous revoir dans le futur. (please excuse any mistakes in translation)
Regards,
Michael Armstrong
General Manager
8/10 Bien
Carlo
Voyage en couple
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlo
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Elvira le 12 mars 2024
Dear Carlo,Thank you for taking the time to sharing your positive rating and feedback with us. We appreciate it and look forward to having you back with us at Amaya Kuda Rah, Maldives.Warm regards,Management - Amaya Resorts & Spas
10/10 Excellent
henry
5 janv. 2024
henry
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Elvira le 15 févr. 2024
Dear Henry,On behalf of the entire team here at Amaya Kuda Rah, I would like to sincerely thank you for the time you have taken to appraise your stay with us and it is highly rewarding to learn that you enjoyed every moment of your stay.We are looking forward to welcoming you back very soon.Warmest regards,Elvira TedjoE-Commerce & Distribution Manager
10/10 Excellent
Emily Grace
Voyage en famille
16 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emily Grace
Réponse de Best Regards - Amaya Team le 20 avr. 2023
Dear Ms. Emily, Greetings from Amaya Kuda Rah Thank you for taking time to comment on your holiday at Amaya Kuda Rah resort Maldives, it is pleasure to hear that the team as well as the activities and dive center team has made you holiday comfortable and memorable. We are delighted that you loved the comfort of our resort and our staff was able to meet your expectations and we look forward to seeing you again in the future
10/10 Excellent
Shaunice
Voyage en couple
19 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shaunice
Séjour de 7 nuits en juin 2022
Réponse de Minha le 21 juin 2022
Dear Shaunice,
Greetings from Amaya Kuda Rah Maldives!
Thank you for staying at Amaya Kuda Rah for your Honeymoon and taking the time to share your experience.
We would highlight the buffet offering details to our team.
We are thrilled that you had a fantastic and memorable stay, and we appreciate your positive feedback.
We wish you a very happy married life and hope to see you again!
10/10 Excellent
Jean-Francois
Voyage en couple
9 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-Francois
Séjour de 11 nuits en mars 2022
Réponse de Minha le 22 juin 2022
Dear Ms Jean
Greetings from Amaya Kuda Rah Maldives! Thank you for staying at Amaya Kuda Rah and taking the time to share your experience. We are happy that you had an amazing stay, and we appreciate your positive feedback. We wish you a very good day and hope to see you again!
8/10 Bien
petre
24 mars 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
petre
Séjour de 14 nuits en mars 2022
8/10 Bien
Osarenoma
Voyage en couple
21 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Osarenoma
Séjour de 5 nuits en février 2022
10/10 Excellent
lisa
Voyage en couple
6 févr. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
lisa
Séjour de 3 nuits en février 2022
10/10 Excellent
Mohammed
Voyage en couple
15 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohammed
Séjour de 8 nuits en janvier 2022
Réponse de Ali Zaahir le 29 janv. 2022
Dear Sir/ Madam,
Greetings from Amaya Kuda Rah Maldives,
Many thanks for the kind rating for our hotel,
We were very happy to have you in our resort and we hope that you enjoyed to your fullest and created many memories as we got from your side to us,
We will be looking forward for welcoming you to our hotel one day as a repeater,
One again many thanks and it was a pleasure having you in our resort,
10/10 Excellent
Arnold
Voyage en groupe
3 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Arnold
Séjour de 16 nuits en juillet 2021
Réponse de Amaya Team le 2 févr. 2022
Dear Guest,
Greetings from Amaya Kudarah Maldives!!
We always aim to deliver a great experience and we are overwhelmed to learn about your experience. your appreciation of our staff, the service, the product and facilities, is very encouraging and will inspire us to do our best at all times. we are delighted to read that we succeeded in helping you create good memories. we appreciate your recommendations to our future guests and wish you all the best.
Best regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
8 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en février 2021
Réponse de Amaya Team le 2 févr. 2022
Dear Guest,
Greetings from Amaya Kudarah Maldives!!
We always aim to deliver a great experience and we are overwhelmed to learn about your experience. your appreciation of our staff, the service, the product and facilities, is very encouraging and will inspire us to do our best at all times. we are delighted to read that we succeeded in helping you create good memories. we appreciate your recommendations to our future guests and wish you all the best.
Best regards
10/10 Excellent
Meir
29 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Meir
Séjour de 11 nuits en novembre 2019
Réponse de MichaelA le 15 déc. 2019
Dear Meir,
We are very happy to hear that you have had a memorable holiday at Amaya Kuda Rah resort Maldives and thank you for also sharing some of your pictures with us. We look forward to welcoming you back for your next Maldives holiday with us.
Regards,
Michael Armstrong
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en octobre 2019
Réponse de MichaelA le 25 oct. 2019
Dear Guest,
Thank you choosing Amaya Kuda Rah resort Maldives for your holiday and thank you for your review. We hope to see you again in the future.
Regards,
Michael Armstrong
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
23 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de MichaelA le 24 oct. 2019
Dear Guest,
Thank you for your feedback, it is a pleasure to hear that you have had an amazing experience with us at Amaya Kuda Rah resort Maldives, and we look forward to welcoming you back again for your next Maldives holiday.
Regards,
Michael Armstrong
General Manager
10/10 Excellent
Marlena, Pennsylvania
Voyage en couple
22 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marlena
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de MichaelA le 23 oct. 2019
Dear Marlena,
It is a pleasure to hear that you have had a memorable holiday experience at Amaya Kuda Rah resort Maldives, and that the services of our team and the food have met all your expectations and happy to hear that you have enjoyed the small and cozy atmosphere of the resort. We look forward to seeing you again when you plan your next Maldives holiday.
Regards,
Michael Armstrong
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de MichaelA le 18 août 2019
Thank you for your review, we are happy to see that you have enjoyed your stay with us.
10/10 Excellent
Catherine
23 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Catherine
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de MichaelA le 3 août 2019
Dear Catherine,
Thank you for your review, it is a pleasure to see that we have been able to meet and exceed all your expectations during your stay with us, and we look forward to seeing you again in the future.
Regards,
Michael Armstrong
General Manager
10/10 Excellent
Martha
27 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Simplemente espectacular
Martha
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de MichaelA le 4 juil. 2019
Dear Martha,
Gracias por contarnos su experiencia de vacaciones en Amaya Kuda Rah resort Maldives, es un placer saber que ha tenido una experiencia memorable con nosotros y que ha disfrutado de los bungalows con características modernas. Esperamos volver a verle de nuevo. (please excuse any mistakes in translation)
Regards,
Michael Armstrong
General Manager
10/10 Excellent
Leon
21 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Leon
Séjour de 10 nuits en mai 2019
Réponse de MichaelA le 27 mai 2019
Thank you for your feedback, it is a real pleasure to hear that we have been able to exceed your expectations at Amaya Kuda Rah resort Maldives and that you had a relaxing holiday with us.
10/10 Excellent
Zaher, Dubai
6 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely resort
Zaher
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de MichaelA le 27 mai 2019
Thank you for your feedback, it is a real pleasure to hear that we have been able to exceed your expectations at Amaya Kuda Rah resort Maldives and that you had a relaxing holiday with us.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 avr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 11 nuits en avril 2019
Réponse de MichaelA le 30 avr. 2019
Thank you for your feedback, it is a real pleasure to hear that we have been able to exceed your expectations at Amaya Kuda Rah resort Maldives and that you had a relaxing holiday with us.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de MichaelA le 4 avr. 2019
Thank you for your review. We are happy to see that you have enjoyed your recent holiday with us.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 mars 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en mars 2019
Réponse de MichaelA le 4 avr. 2019
Thank you for your review. We are happy to see that you have enjoyed your stay with us.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 11 nuits en décembre 2018
Réponse de MichaelA le 9 janv. 2019
Dear Guest,
Thank you for commenting on your recent holiday at Amaya Kuda Rah Maldives, it is a pleasure to hear that you have had a memorable experience and we look forward to seeing you again.
Regards,
Michael Armstrong
General Manager
10/10 Excellent
Lorilyn
Voyage en couple
3 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lorilyn
Séjour de 6 nuits en novembre 2018
Réponse de MichaelA le 9 janv. 2019
Dear Lorilyn,
It is a pleasure to hear that you have had a memorable holiday experience at Amaya Kuda Rah Maldives, and so happy to hear that all our facilities and services have exceeded your expectations and that you have made the most of your holiday to experience the many activities we have available as well. Your comments have been shared with all our team and it is for sure a great encouragement for them to hear back that their efforts have made your holiday memorable. We look forward to welcoming you back at Amaya Kuda Rah on your next holiday in Maldives.
Regards,
Michael Armstrong
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very nice stay
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en décembre 2018
Réponse de MichaelA le 9 janv. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking time to give us your feedback on your recent holiday at Amaya Kuda Rah Maldives, we are sorry to hear that some areas have not met your expectation, these have been discussed with the respective teams for correction and improvement, your feedback is valuable for us. It is a pleasure to hear that you have enjoyed the stay overall and that you have had a great experience in our Water Villas. We look forward to seeing you again.
Regards,
Michael Armstrong
General Manager
8/10 Bien
Karolina
12 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Karolina
Séjour de 6 nuits en décembre 2018
Réponse de Michael A le 19 déc. 2018
Dear Karolina,
It is a pleasure to hear that you have enjoyed your stay in our water VIllas and that you have has a memorable holiday with us. We look forward to seeing you again at Amaya Kuda Rah resort Maldives.
Regards,
Michael Armstrong
General Manager
10/10 Excellent
Willian
11 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lugar Fantástico
Willian
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de Michael A le 19 déc. 2018
Dear Willian,
Congratulations and thank you for choosing Amaya Kuda Rah resort Maldives for your honeymoon holiday. It is a pleasure to hear that you have enjoyed the stay in our Water Villas and that you have been able to experience the marine life around the resort and that the team including Akbar in our Glow bar has made it a memorable holiday for you both. We look forward to seeing you again on your next holiday to Maldives.
Regards,
Michael Armstrong
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en novembre 2018
Réponse de Michael A le 13 déc. 2018
Het is een plezier om te horen dat je een onvergetelijke vakantie hebt gehad in Amaya Kuda Rah resort Malediven, en dat je hebt genoten van de variëteit en kwaliteit van het voedsel dat we aanbieden. We hopen je weer te zien voor je volgende vakantie op de Malediven.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 nov. 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Michael A le 11 déc. 2018
Amaya Kuda Rah Maldives에서의 휴가에 대해 언급 해 주셔서 감사 드리며 잊지 못할 휴가를 보내고 있다는 것을 기쁘게 생각합니다. 우리는 정보를 제대로 전달하지 못했고 우리는 직원들과 함께 미래에 대한 올바른 설명을하기 위해 이미 논의했습니다. 우리는 다시 당신을 만나기를 바랍니다.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 nov. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en novembre 2018
Réponse de MichaelA le 28 nov. 2018
Dear Guest,
Thank you for your review, we are happy to hear that we have met your expectations and we look forward to seeing you again at Amaya Kuda Rah Maldives in the future.
Regards,
Michael Armstrong
General Manager
10/10 Excellent
Ben, Derbyshire, UK
Voyage en couple
25 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ben
Séjour de 7 nuits en novembre 2018
Réponse de MichaelA le 28 nov. 2018
Dear Ben,
Thank you for your comments, it is a pleasure to hear that we have made your holiday a memorable one and we look forward to seeing you again at Amaya Kuda Rah Maldives on your next holiday in Maldives.
Regards,
Michael Armstrong
General Manager
8/10 Bien
Risa, TH
15 nov. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Risa
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de MichaelA le 21 nov. 2018
Dear Risa,
Thank you for your comments, and appreciate your feedback which is shared with out Chef for improvement.
Regards,
Michael Armstrong
General Manager
8/10 Bien
Moh, Toronto
12 nov. 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Moh
Séjour de 5 nuits en novembre 2018
Réponse de MichaelA le 21 nov. 2018
Dear Moh,
thank you for commenting on your holiday at Amaya Kuda Rah resort Maldives, it is a pleasure to hear that you have had a memorable experience with us and that you have enjoyed the hospitality of our team and the beach. We look forward to seeing you again.
Regards,
Michael Armstrong
General Manager
10/10 Excellent
Karun, Bangalore
30 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Karun
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de MichaelA le 21 nov. 2018
Dear Karun,
Thank you for your comments, it is a pleasure to hear that you have enjoyed our facilities and services and that you have had a relaxing holiday with us. Your comments have bee shared with the Spa manager for improvement. We are happy to hear that you have enjoyed the Diving and Water sports option as well and look forward to welcoming you back at Amaya Kuda Rah again.
Regards,
Michael Armstrong
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
Réponse de MichaelA le 23 nov. 2018
Gracias por su comentario, es un placer saber que ha tenido una maravillosa experiencia de vacaciones en Amaya Kuda Rah resort Maldives y esperamos volver a verlo.(please excuse any mistakes in translation)
Regards,
Michael Armstrong
General Manager
10/10 Excellent
Carlos Gilberto
17 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Resort Paradisíaco
Carlos Gilberto
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Michael A le 24 sept. 2018
Dear Carlos,
Thank you for your review, it is a pleasure to hear that we have met your expectations and that you have enjoyed your holiday at Amaya Kuda Rah Maldives, we look forward to seeing you again in the future.
Regards,
Michael Armstrong
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 sept. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2018
Réponse de Michael A le 24 sept. 2018
Dear Guest,
Thank you for your reveiw, we are happy to ehar that you have enjoyed your holiday at Amaya Kuda Rah resort Maldives and that we have been able to meet all your expectations and we hope to see you again.
Regards,
Michael Armstrong
General Manager
8/10 Bien
Nevena, Toronto
21 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nevena
Séjour de 5 nuits en août 2018
Réponse de MichaelA le 13 sept. 2018
Dear Nevena,
Thank you for taking time to comment on your recent holiday at Amaya Kuda Rah Resort Maldives, your comments have been looked into and I do apologize for the water leak due to heavy rains which was attended to by our team as soon as possible, however with regards to the rate you have paid we find that it is very much lower the charge mentioned in your comments, also our All Inclusive plan is notified even on arrival with what inclusions are available, I apologize if that has not been fully briefed to you in the letter we give out on arrival. With regards to the Dinner our F&B manager was made aware only the next morning that you had been sick and he had offered to visit the Doctor who is on site however you have not taken the option as you had your own medicine, Due to an error the dinner bill was not removed at the time and we apologize for that error on our part and the inconvenience caused, with regards to the transfer our records show that you original departure from resort was at 14.10hrs and not at 11.30hrs as mentioned by you, as the Seaplane operates by a 3rd party the flights are scheduled as per availability from the area and the latest flight on that date had been allocated, and eventually left at 14.30hrs to Male. Comments on guest experience are always welcomed by us as it is a way for us to make improvements and correct our standards and services and we do thank you for this. I am happy to hear that you have enjoyed the cleanliness and beach areas as well as the activities offered and that you were able to experience a discovery dive, it is also a pleasure to hear that the service from our cleaners and servers has met your expectations and we hope that you have the opportunity to return back to Maldives for another holiday in the future.
Regards,
Michael Armstrong
General Manager
10/10 Excellent
deborah, milano
17 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paradiso
deborah
Séjour de 9 nuits en août 2018
Réponse de Michael A le 22 août 2018
Dear Deborah,
E 'un piacere sapere che ti sei goduto le vacanze al resort Amaya Kuda Rah Maldive, siamo felici di sapere che l'abbiamo reso una vacanza memorabile e Akbar ed Elisabet (la dolce signora) si sono presi cura di te. Non vediamo l'ora di rivederti in futuro. (please excuse any mistake in translation).
Regards,
Michael Armstrong
General Manager
10/10 Excellent
Carina
16 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carina
Séjour de 5 nuits en août 2018
Réponse de deepika le 16 août 2018
Dear Carina,
Ayubowan from Amaya resorts & spa
This is an amazingly nice review . Thank you so much. Our hard working team will be delighted to read the appreciation towards their service. it was an honour hosting you.
Best regards
Deepika
10/10 Excellent
Jordy, Groningen
8 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Prachtig resort
Jordy
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de deepika le 11 août 2018
Beste gast,
Ayubowan uit Amaya Resorts en Spas!
Bedankt voor het delen van deze positieve beoordeling met ons. We zijn blij dat je een algehele positieve ervaring in ons hotel hebt gehad en dat je tijdens je verblijf bij ons een geweldige tijd hebt gehad. Nogmaals bedankt voor uw complimenten en we kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen.
Bedankt voor je gewaardeerde patronage.
Hartelijke groeten,
Deepika Dissanayake
10/10 Excellent
wong, HK
5 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel, nice staff.
wong
Séjour de 6 nuits en juillet 2018
Réponse de deepika le 9 août 2018
亲爱的客人,
来自Amaya Resorts and Spas的Ayubowan!
感谢您与我们分享此积极评价。我们很高兴您在我们的酒店获得了积极的体验,并在您入住期间度过了愉快的时光。再次感谢您的赞美,我们期待着您的光临。
感谢您的宝贵光顾。
最温暖的问候,
Deepika Dissanayake
10/10 Excellent
Gizem, Amsterdam
18 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lekker hotel om goed tot rust te kunnen komen
Gizem
Séjour de 8 nuits en juillet 2018
Réponse de Michael A le 24 juil. 2018
Dear Gizem,
Vielen Dank, dass Sie das Amaya Kuda Rah Resort für Ihren besonderen Urlaub gewählt haben. Es ist eine wahre Freude zu hören, dass Sie einen entspannten Urlaub bei uns genossen haben und dass unsere Mitarbeiter freundlich und hilfsbereit waren. Wir hoffen, Sie bei Ihrem nächsten Urlaub auf den Malediven wiederzusehen. (please excuse any mistakes in translation)
Regards,
Michael Armstrong
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
推薦入住
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2018
Réponse de Michael A le 3 juin 2018
感谢您选择Amaya Kuda Rah作为您的假期,我们很高兴您能与我们一起享受您的假期
Michael Armstrong
General Manager
10/10 Excellent
Zafer
6 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zafer
Réponse de deepika le 8 mai 2018
Dear Guest,
Ayubowan from Amaya Resorts and Spas!
Thank you for posting this high rating following your visit. Looking forward to welcome you back for another pleasurable stay.
Thank you for your valued patronage.
Warmest Regards,
Deepika Dissanayake
Customer Relationship Executive
Amaya Resorts and Spas
10/10 Excellent
Jaehyoung
26 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
다시한번 아마야
Jaehyoung
Réponse de Michael A le 30 avr. 2018
Dear Jaehyoung,
Amaya Kud Rah Resort Maldives에서 휴가를 보내신 것을 기쁘게 생각하며, 섬 주변의 스노클링과 서비스 및 시설이 귀하의 기대에 부응했으며, 다음 방문 일정에 다시 귀하를 맞이하기를 기대합니다. 몰디브. (please excuse any mistakes in translation)
Michael Armstrong
General Manager