Avis
8,6
Excellent
8,6/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en février 2024
6/10 Satisfaisant
YOUSSEF
Voyage en famille
22 août 2023
Les points forts : Propreté
Trop in kl
YOUSSEF
Séjour de 10 nuits en août 2023
Réponse de The Westin Kuala Lumpur le 5 oct. 2023
Dear YOUSSEF, thank you very much for taking the time to share your feedback with us. Please accept our sincerest apology for the unpleasant experience that you have encountered during your stay with us. We will address these concerns promptly to ensure a better experience for our guests in the future. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future. Be Well, The Westin Kuala Lumpur
8/10 Bien
David
10 mars 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Près des malls à KL
David
Séjour de 1 nuit en mars 2023
4/10 Médiocre
Emmanuel
Voyage d’affaires
11 déc. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
I dont recommand this hotel
Emmanuel
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
17 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
24 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
10/10 Excellent
shellomutia
17 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
shellomutia
Séjour de 2 nuits en août 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
5 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
10/10 Excellent
ROGER, La Calamine
16 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel top.wifi
ROGER
Séjour de 4 nuits en février 2019
8/10 Bien
kamel, paris
6 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le seul hic
kamel
Séjour de 2 nuits en mars 2018
2/10 Horrible
Sid ahmed
26 janv. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Horrible.
Sid ahmed
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
8/10 Bien
Graham, Farnham
Voyage d’affaires
20 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Graham
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de The Westin Kuala Lumpur le 23 mai 2024
Dear Graham, thank you very much for taking the time to share your feedback with us. We are pleased that you enjoyed your stay and found our prime location ideal for your visit. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur
8/10 Bien
Chun Hong
Voyage en famille
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chun Hong
Réponse de The Westin Kuala Lumpur le 13 mai 2024
非常感谢您抽出宝贵的时间与我们分享您的反馈意见。没有什么能比得知我们尊贵的宾客享受了威斯汀体验让我们更高兴的了。我们希望在您下次到访时再次见到您。祝您安康,吉隆坡威斯汀酒店
8/10 Bien
Hanae
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Propreté
Hanae
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
wakabayashi
Voyage en famille
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
wakabayashi
Séjour de 4 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Dan
28 avr. 2024
Dan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de The Westin Kuala Lumpur le 23 mai 2024
Dear Dan, thank you very much for taking the time to share your feedback with us. We are pleased that you enjoyed your stay here with us. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur
8/10 Bien
SACHIE
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SACHIE
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Alice, Cardigan Village
Voyage en couple
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alice
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de The Westin Kuala Lumpur le 4 avr. 2024
Dear Alice, thank you very much for taking the time in sharing your experience with us at The Westin Kuala Lumpur. Nothing pleases us more than to read that our guests enjoyed their Westin experience. We are delighted that you enjoyed your stay here with us. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur
10/10 Excellent
Sengkang
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sengkang
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de The Westin Kuala Lumpur le 12 avr. 2024
Dear Sengkang, thank you very much for taking the time in sharing your experience with us at The Westin Kuala Lumpur. Nothing pleases us more than to read that our guests enjoyed their Westin experience. We are proud to learn our associates were able to elevate your stay experience with us with their warm hospitality. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur
4/10 Médiocre
YOSHIKO
31 mars 2024
Les points forts : Propreté
YOSHIKO
Séjour de 3 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Prithi Narayan
17 mars 2024
Les points forts : Propreté
Prithi Narayan
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de The Westin Kuala Lumpur le 20 mars 2024
Dear Prithi Narayan, thank you very much for taking the time in sharing your experience with us at The Westin Kuala Lumpur. Nothing pleases us more than to read that our guests enjoyed their Westin experience. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur
10/10 Excellent
stephen, Bartlett
Voyage en couple
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
stephen
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de The Westin Kuala Lumpur le 1 mars 2024
Dear stephen, thank you very much for taking the time to share your feedback with us. We are pleased that you enjoyed your stay and found our prime location ideal for your visit. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur
10/10 Excellent
Hiroshi
Voyage en famille
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
快適でした。
Hiroshi
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 Bien
shabeer
26 févr. 2024
shabeer
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de The Westin Kuala Lumpur le 4 mars 2024
Dear shabeer, thank you very much for taking the time to share your feedback with us. We are pleased that you enjoyed your stay here with us and we hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur
10/10 Excellent
Ashley John
26 févr. 2024
Ashley John
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de The Westin Kuala Lumpur le 27 févr. 2024
Dear Ashley John, thank you very much for taking the time in sharing your experience with us at The Westin Kuala Lumpur. Nothing pleases us more than to read that our guests enjoyed their Westin experience. We are delighted that you enjoyed your stay here with us. . We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur
10/10 Excellent
MASASHI
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MASASHI
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de The Westin Kuala Lumpur le 27 févr. 2024
Dear MASASHI, thank you very much for taking the time to share your feedback with us. We are pleased that you enjoyed your stay and found our prime location ideal for your visit. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de The Westin Kuala Lumpur le 27 févr. 2024
Dear Sir/Madam, thank you very much for taking the time in sharing your experience with us at The Westin Kuala Lumpur. Nothing pleases us more than to read that our guests enjoyed their Westin experience. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur
4/10 Médiocre
TADASHI
Voyage en couple
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
TADASHI
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Kohila
Voyage en groupe
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kohila
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de The Westin Kuala Lumpur le 27 févr. 2024
Dear Kohila, thank you very much for taking the time in sharing your experience with us at The Westin Kuala Lumpur. Nothing pleases us more than to read that our guests enjoyed their Westin experience. We are proud to learn our associates were able to elevate your stay experience with us with their warm hospitality. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur
8/10 Bien
Hui Zhi
Voyage en couple
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hui Zhi
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de The Westin Kuala Lumpur le 2 févr. 2024
Dear Hui Zhi, thank you for taking the time to share your thoughts on your recent stay with us. We appreciate your feedback as it helps us understand areas where we can improve and enhance our guests' experience. Please accept our sincerest apology for the unpleasant experience that you have encountered during your stay with us and be rest assured that your feedback has been forwarded to the relevant department for rectification. We hope that despite the let-down, we would be given another opportunity to better serve you in the future. Be Well, The Westin Kuala Lumpur
6/10 Satisfaisant
Yew Wah Michael
26 janv. 2024
Yew Wah Michael
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de The Westin Kuala Lumpur le 26 mars 2024
Dear Yew Wah Michael, thank you very much for taking the time to share your feedback with us. We hope you enjoyed your stay with us and we hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur
8/10 Bien
Yumiko
Voyage en famille
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yumiko
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de The Westin Kuala Lumpur le 23 janv. 2024
Dear Yumiko, thank you for your review. We hope you have enjoyed your stay with us and looking forward to welcoming you back in the near future. Be Well, The Westin Kuala Lumpur
10/10 Excellent
Eric Tan
Voyage d’affaires
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eric Tan
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de The Westin Kuala Lumpur le 18 janv. 2024
Dear Eric Tan, thank you very much for taking the time in sharing your experience with us at The Westin Kuala Lumpur. Nothing pleases us more than to read that our guests enjoyed their Westin experience. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur
8/10 Bien
seema
13 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
seema
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de The Westin Kuala Lumpur le 18 janv. 2024
Dear seema, thank you very much for taking the time in sharing your experience with us at The Westin Kuala Lumpur. Please accept our sincerest apology for the unpleasant experience that you have encountered during your stay with us. Be rest assured that your feedback has been forwarded to the relevant department for rectification. We hope we would be given another opportunity to better serve you in the future. Be Well, The Westin Kuala Lumpur
6/10 Satisfaisant
Ping wai
12 janv. 2024
Ping wai
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de The Westin Kuala Lumpur le 18 janv. 2024
Dear Ping Wai, thank you for your review. We hope you have enjoyed your stay with us. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur
8/10 Bien
Raidha
Voyage d’affaires
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great
Raidha
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de The Westin Kuala Lumpur le 18 janv. 2024
Dear Raidha, thank you very much for taking the time in sharing your experience with us at The Westin Kuala Lumpur. Nothing pleases us more than to read that our guests enjoyed their Westin experience. We are deloghted that you enjoyed your stay here with us and we hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur
6/10 Satisfaisant
Edmond
Voyage en famille
5 janv. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Edmond
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Abdulrahman
Voyage en famille
5 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
تحربه للدوله سيئه
Abdulrahman
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Takahiro
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Takahiro
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de The Westin Kuala Lumpur le 18 janv. 2024
Dear Takahiro, thank you very much for taking the time in sharing your experience with us at The Westin Kuala Lumpur. Nothing pleases us more than to read that our guests enjoyed their Westin experience. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur
8/10 Bien
Mikiko
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
5 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Mikiko
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de The Westin Kuala Lumpur le 17 janv. 2024
Dear Mikiko, thank you very much for taking the time to share your feedback with us. Nothing pleases us more than to read that our guests enjoyed their Westin experience. We truly look forward to welcoming you back in the near future. Be Well, The Westin Kuala Lumpur
8/10 Bien
Abdulrahman
Voyage en famille
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing views
Abdulrahman
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de The Westin Kuala Lumpur le 17 janv. 2024
Dear Abdulrahman, thank you very much for taking the time to share your feedback with us. Lumpur. Nothing pleases us more than to learn that our guests enjoyed their Westin experience. We extend our sincerest apologies for the inconvenience you encountered with the air conditioner during your stay and please be rest assured that your feedback has been forwarded to the relevant department for rectification. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Not so five star hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de The Westin Kuala Lumpur le 18 janv. 2024
Dear Sir/Madam, thank you very much for taking the time to share your feedback with us. We deeply regret that your experience did not meet the high standards we strive to deliver. Please accept our sincerest apology for the unpleasant experience that you have encountered during your stay with us and please be rest assured that your feedback has been forwarded to the relevant department for rectification. It is our hope that despite the let-down, we would be given another opportunity to better serve you in the future. Be Well, The Westin Kuala Lumpur
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de The Westin Kuala Lumpur le 17 janv. 2024
Dear Sir/Madam, thank you very much for taking the time in sharing your experience with us at The Westin Kuala Lumpur. Nothing pleases us more than to read that our guests enjoyed their Westin experience. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur
10/10 Excellent
Michael
Voyage en couple
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de The Westin Kuala Lumpur le 17 janv. 2024
Dear Michael, thank you very much for taking the time to share your feedback with us. Nothing pleases us more than to read that our guests enjoyed their Westin experience. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de The Westin Kuala Lumpur le 17 janv. 2024
Dear Sir/Madam, thank you very much for taking the time to share your feedback with us. We are pleased that you found our prime location ideal for your visit. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur
10/10 Excellent
Michelle
29 déc. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de The Westin Kuala Lumpur le 18 janv. 2024
Dear Michelle, thank you very much for taking the time in sharing your experience with us at The Westin Kuala Lumpur. Nothing pleases us more than to read that our guests enjoyed their Westin experience. We hope to see you again on your next visit!Be Well, The Westin Kuala Lumpur
8/10 Bien
Irene
Voyage en famille
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Irene
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de The Westin Kuala Lumpur le 18 janv. 2024
Dear Irene, thank you very much for taking the time in sharing your experience with us at The Westin Kuala Lumpur. We are pleased that you enjoyed your stay and found our prime location ideal for your visit. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur
8/10 Bien
Saedah
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Saedah
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de The Westin Kuala Lumpur le 18 janv. 2024
Dear Saedah, thank you very much for taking the time in sharing your experience with us at The Westin Kuala Lumpur. Nothing pleases us more than to read that our guests enjoyed their Westin experience. We hope to see you again on your next visit. Be Well, The Westin Kuala Lumpur
10/10 Excellent
Sorayya, Kent
Voyage en famille
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sorayya
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de The Westin Kuala Lumpur le 18 déc. 2023
Dear Sorayya, thank you very much for taking the time in sharing your experience with us at The Westin Kuala Lumpur. We are pleased that you enjoyed your stay here with us and we truly look forward to welcoming you back in the near future. Be Well, The Westin Kuala Lumpur
10/10 Excellent
Lai Yin, Tuen Mun
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lai Yin
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de The Westin Kuala Lumpur le 12 déc. 2023
Dear Lai Yin, thank you for your review. We look forward to welcoming you again to The Westin Kuala Lumpur. Be Well, The Westin Kuala Lumpur