Avis sur Pavilion Samui Villas & Resort
Pavilion Samui Villas & Resort
124/24 Moo 3 Lamai Beach Maret, Koh Samui, Surat Thani
Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Pavilion Samui Villas and Resort le 9 janv. 2024
Dear Loic, Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We appreciate your comments,We look forward to seeing you on your next trip to our property.
10/10 Excellent
FRANCK
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage en couple
22 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
FRANCK
Séjour de 8 nuits en septembre 2023
Réponse de Pavilion Samui Villas and Resort le 25 sept. 2023
Dear Franck, Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We appreciate your comments,We look forward to seeing you on your next trip to our property.
10/10 Excellent
Amélie
Voyage en groupe
11 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amélie
Séjour de 6 nuits en février 2023
Réponse de Pavilion Samui Villas and Resort le 13 févr. 2023
Dear Amelie, Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We appreciate your comments,We look forward to seeing you on your next trip to our property.Best regards,
8/10 Bien
Meidhi
Voyage en famille
7 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Meidhi
Réponse de Pavilion Samui Villas and Resort le 8 nov. 2022
Dear Meidhi, Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We appreciate your comments,We look forward to seeing you on your next trip to our property.Best regards,
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
19 sept. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
Réponse de Pavilion Samui Villas and Resort le 20 sept. 2022
Dear Sir or Madam, Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We appreciate your comments,We look forward to seeing you on your next trip to our property.
10/10 Excellent
NATHALIE
Voyage en groupe
17 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
NATHALIE
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Pavilion Samui Villas and Resort le 17 mars 2020
Dear Nathalie,
Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We appreciate your comments,We look forward to seeing you on your next trip to our property.
Best regards,
10/10 Excellent
frederic, 75
Voyage en couple
15 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
frederic
Séjour de 9 nuits en octobre 2019
Réponse de Pavilion Samui Villas and Resort le 16 oct. 2019
Dear Frederic,
Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We appreciate your comments,We look forward to seeing you on your next trip to our property.
Best regards,
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
30 juin 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Pavilion Samui Villas and Resort le 1 juil. 2019
Dear Sir or Madam,
We would like to take this opportunity to thank you very much for choosing us as accommodation of choice on your precious holiday and thank you very much for taking your valuable time to writing your feedback. Moving forward, all suggestions of our guests are most appreciated and taken to develop and improve our service and facility.Thank you for bringing this to our attention.
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 mai 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en avril 2019
Réponse de Parinya le 6 mai 2019
Dear Sir or Madam,
Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We appreciate your comments,We look forward to seeing you on your next trip to our property.
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 avr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en mars 2019
Réponse de Parinya le 9 avr. 2019
Dear Sir or Madam,
Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We appreciate your comments,We look forward to seeing you on your next trip to our property.
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 mars 2019
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mars 2019
Réponse de Parinya le 1 avr. 2019
Dear Sir or Madam,
Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We appreciate your comments,We look forward to seeing you on your next trip to our property.
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en décembre 2018
Réponse de Terry le 13 janv. 2019
Dear Valued Guest,
Thanks for your lovely review and learn that you had a great vacation staying with us. We hope to welcome you back to Pavilion in the near future.
Please do not hesitate to contact us for your next visit.
Best regards,
Terry
6/10 Satisfaisant
Julie
12 déc. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Julie
Séjour de 8 nuits en décembre 2018
Réponse de Parinya le 13 déc. 2018
Dear Julie,
We would like to take this opportunity to thank you very much for choosing us as accommodation of choice on your precious holiday and thank you very much for taking your valuable time to writing your feedback. Moving forward, all suggestions of our guests are most appreciated and taken to develop and improve our service and facility.Thank you for bringing this to our attention.
Best regards,
10/10 Excellent
Christophe, Paris
27 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christophe
Séjour de 5 nuits en octobre 2018
Réponse de Parinya le 29 oct. 2018
Dear Christophe,
Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We appreciate your comments,We look forward to seeing you on your next trip to our property.
Best regards,
6/10 Satisfaisant
MARION
9 oct. 2018
Les points forts : Personnel et service
Très bon emplacement
MARION
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
Réponse de Parinya le 10 oct. 2018
Dear Marion,
We would like to take this opportunity to thank you very much for choosing us as accommodation of choice on your precious holiday and thank you very much for taking your valuable time to writing your feedback. Moving forward, all suggestions of our guests are most appreciated and taken to develop and improve our service and facility.Thank you for bringing this to our attention.
Best regards,
10/10 Excellent
Jean Paul, Nancy
23 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean Paul
Séjour de 9 nuits en avril 2018
Réponse de Terry le 26 avr. 2018
Dear Jean Paul,
Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations, as well as our services provided. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.
6/10 Satisfaisant
Forence, Villefranche sur Mer
1 avr. 2018
Les points faibles : Confort de la chambre
Villa avec piscine privée , propreté a revoir
Forence
Séjour de 3 nuits en mars 2018
Réponse de Parinya le 3 avr. 2018
Dear Forence,
We would like to take this opportunity to thank you very much for choosing us as accommodation of choice on your precious holiday and thank you very much for taking your valuable time to writing your feedback. Moving forward, all suggestions of our guests are most appreciated and taken to develop and improve our service and facility.Thank you for bringing this to our attention.
Best regards,
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
14 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambre avec vue sur un grillage et de la taule
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2018
Réponse de Parinya le 16 févr. 2018
Dear Sir or Madam,
We would like to take this opportunity to thank you very much for choosing us as accommodation of choice on your precious holiday and thank you very much for taking your valuable time to writing your feedback. Moving forward, all suggestions of our guests are most appreciated and taken to develop and improve our service and facility.Thank you for bringing this to our attention.
Best regards,
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
26 déc. 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Proche de la plage
Voyageur vérifié
Séjour de 16 nuits en décembre 2017
Réponse de Parinya le 28 déc. 2017
Dear Sir or Madam,
Greeting from Pavilion Samui Villas and Resort!
We would like to take this opportunity to thank you very much for choosing us as accommodation of choice on your precious holiday and thank you very much for taking your valuable time to writing your feedback. Moving forward, all suggestions of our guests are most appreciated and taken to develop and improve our service and facility.Thank you for bringing this to our attention.
Best regards
10/10 Excellent
houda, metz
26 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
houda
Séjour de 9 nuits en décembre 2017
Réponse de Parinya le 27 déc. 2017
Dear Houda,
Greeting from Pavilion Samui Villas and Resort!
Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We appreciate your comments,We look forward to seeing you on your next trip to Pavilion Samui Villas and Resort!
Best regards
8/10 Bien
Maxence
2 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maxence
Séjour de 7 nuits en octobre 2017
Dear Sir or Madam, Thank you for taking the time to rating our property. We look forward to seeing you on your next trip to Pavilion Samui Villas and Resort!
10/10 Excellent
Nanou, Montmorency
30 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Situation excellente, personnel très attentionné
Nanou
Séjour de 14 nuits en juin 2017
Réponse de Ken le 30 juin 2017
Dear Nanao,
Thank you very much for you review, I hope to your travel &trip was well.
We look foarwad to see you again. we are warm welcme you for next visit
Pavilion Samui Villas and Resort.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel bien placé et bien décoré
Voyageur vérifié
Dear Guest,
Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We appreciate your comments,We look forward to seeing you on your next trip to Pavilion Samui Villas and Resort!
Best Regards,
Ken, Room Division Manager
6/10 Satisfaisant
Chantal , Paris
17 mai 2017
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Mer très sale proche de la rivière qui sert d'égou
Chantal
Réponse de Ken le 29 juin 2017
Dear Value guest,
Warmest greetings from Pavilion Samui Villas & Resort!
First of all, we would like to take this opportunity to thank you very much for choosing us as accommodation of choice on your precious holiday and thank you very much for taking your valuable time to writing your feedback.
I feel so very bad to know that we didn't meet all your expectation, We deeply apologize for the unpleasant experience you had at our resort. We've already taken steps to improve the quality for future guests. Thank you for bringing this to our attention.
Please accept our sincere apologies and thank you for comments.
10/10 Excellent
Isabelle
27 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SEJOUR MEMORABLE, ENDROIT MERVEILLEUX,
Isabelle
10/10 Excellent
heytem
16 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Confort et zen attitude
heytem
8/10 Bien
BENOIT, Paris
22 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hotel
BENOIT
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel très accueillant, emplacement idéal,
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
ROBERT, Toulon
20 avr. 2016
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Correct
ROBERT
10/10 Excellent
cecile, bordeaux
31 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Proche plage, jacuzzi balcon top
cecile
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
20 janv. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sale ! État des chambres déplorable et insect
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Hoai Son, mons
24 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel au top. A recommander.
Hoai Son
10/10 Excellent
José
31 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel agréable, bien situé, proche de la plage.
José
8/10 Bien
Jacques, Mulhouse
21 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Un petit bout de paradis
Jacques
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
21 août 2015
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Jean-Pierre, Genève
14 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel Hotel
Jean-Pierre
10/10 Excellent
Fabien B.
20 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Super emplacement
Fabien B.
8/10 Bien
saliha, paris
28 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel charmant
saliha
10/10 Excellent
christiane, caumont sur durance
23 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
sans hésitation, un très bon hôtel.
christiane
6/10 Satisfaisant
philippe, marseille
21 mars 2015
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Super bien situé , mais !
philippe
8/10 Bien
birdy, Lisieux
16 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel très bien situé entre ville et mer
birdy
6/10 Satisfaisant
fabrice
9 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
fabrice
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
9 mars 2015
Les points forts : Personnel et service
PEU FAIRE MIEUX
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Sebastien
22 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Sebastien
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un bel hôtel à Lamai
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
MARTINE, Toulon
16 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Bel hôtel en déclin
MARTINE
10/10 Excellent
sandra, draguignan
12 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super
sandra
8/10 Bien
Luc Jr
7 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luc Jr
10/10 Excellent
Stéphanie
5 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre