Piscine extérieure, parasols de plage, chaises longues

Avis sur Anantara Bophut Koh Samui Resort

5 out of 5
Anantara Bophut Koh Samui Resort
99/9 Moo 1 Bophut Bay, Koh Samui, Surat Thani

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 189 avis sur 310." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 75 avis sur 310." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 34 avis sur 310." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 9 avis sur 310." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 3 avis sur 310." "

9,0/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

9,0/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Florian, MARSEILLE

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Magnifique hôtel. Accueil chaleureux dès la sortie de la voiture par Sandy qui s'est occupée de nous jusqu'à la fin du séjour. Elle nous a donné ses coordonnées whatsapp si jamais nous avions le moindre problème. Grâce au statut VIP Expedia Gold nous avons eu la chance d'être surclassé en suite junior Garden View. L'architecture et les jardins sont grandioses. L'établissement est en front de plage avec suffisamment d'équipement pour tout le monde. Nous avons été invités par l'équipe de management pour un cocktail d'accueil. Le personnel est au petit soin à tous les niveaux. Du service au bar jusqu'au garçon de plage. Le petit déjeuner est l'un des meilleurs que j'ai pu avoir en Thaïlande au niveau diversité et qualité. Notre avion retour étant tardif, l’hôtel nous a offert la possibilité de faire un late check-out à 14h. Au total je suis ravi de mon expérience dans cet hôtel. Mon seul regret est finalement que de n'y être resté que 2 nuits. Hâte d'y retourner.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Thomas le 24 déc. 2023
Cher Florian, Nous tenons à vous exprimer notre sincère gratitude pour le temps que vous avez pris pour partager votre expérience à l'Anantara Bophut. Nous sommes ravis d'apprendre que votre séjour a été à la hauteur de vos attentes et que vous avez pleinement apprécié les différents aspects de notre établissement. C'est un grand plaisir de lire vos commentaires élogieux sur notre accueil chaleureux, en particulier la mention de Sandy qui a veillé à ce que votre séjour soit mémorable du début à la fin. Nous sommes ravis de constater que notre équipe a su répondre à vos besoins, et nous transmettrons vos éloges à Sandy et à l'ensemble du personnel. Nous sommes également ravis que vous ayez pu bénéficier d'un surclassement en Suite Junior Garden View. La satisfaction de nos clients est notre priorité, et nous sommes ravis que vous ayez apprécié l'architecture grandiose, les jardins, ainsi que l'accès facile à la plage et aux équipements. Recevoir des commentaires positifs sur la diversité et la qualité de notre petit déjeuner est une source de fierté pour nous, et nous sommes enchantés que cela ait contribué à rendre votre séjour mémorable. Nous sommes ravis d'avoir pu accommoder votre demande de late check-out jusqu'à 14h et que cela ait ajouté à la satisfaction globale de votre séjour. Nous comprenons votre regret de ne pas être resté plus longtemps, mais soyez assuré que nous serions ravis de vous accueillir à nouveau pour une expérience tout aussi exceptionnelle, si ce n'est meilleure, lors de votre prochain séjour. Au nom de toute l'équipe, merci de nous avoir choisis et de partager votre expérience. Nous attendons avec impatience le plaisir de vous accueillir à nouveau à l'Anantara Bophut Koh Samui. Bien cordialement, Thomas - Directeur Général

6/10 Satisfaisant

Marie-pierre

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bel hôtel chambre très petite décevante Plage avec vase partout je n’ai pas du tout aime la plage avé. Bcp de monde
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Thomas le 29 août 2023
Dear Marie-Pierre,Thank you very much for taking the time to share your valuable feedback about your recent stay at Anantara Bophut.We are very happy to hear that you had an overall enjoyable experience, however would like to apologize for not having been able to fully live up to your expectations.Our resort offers a great variety of different room categories, ranging from 32 to 80 sqm. This allows all of our guests to choose what is best suited for them and I am very sorry that your room didn't fully meet your expectations. I have noted that for a future stay you would prefer to stay in a bigger room, which we will be happy to accommodate.During your stay at our resort, Koh Samui was in a very high season, which means that a lot more travelers can be encountered on the island. Bophut beach is a really nice stretch, which usually doesn't have a lot of tourists, except for fisherman's village. For us, being close by, but not in the middle of it, usually ensures that our guests very much appreciate the calm environment. I am so sorry to hear that you didn't enjoy your time on our beach and would be happy to find a great solution for it during your next stay with us.Thank you once again for choosing to stay with us and we hope that we get to welcome you again in the near future. Until then, if I may be of any personal assistance, please do not hesitate to contact me any time.Warm regardsThomas - General Manager

6/10 Satisfaisant

chantal

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Ok stay
The Anantara is well located right next to the Fishing market in Bophut. The hotel is quite old fashion, the rooms could be updated a bit. The pool if ugly. The gardens are beautiful with the giant nenuphars. The breakfast buffet was great and the pool restaurant good. I asked the hotel to fetch me 200m away and they wouldn t. That was a big disappointment as other least expensive hotels offer such service
Séjour de 1 nuit en mai 2023

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Superbe hôtel, très bien entretenu. Emplacement idéal à 3 min à pied de Fisherman Village mais aucun bruit. Personnel adorable et serviable. En revanche, pas la plus belle plage de l’ile.
Séjour de 9 nuits en février 2019
Réponse de Juliane P le 14 mars 2019
Dear valued guest, thank you very much for sharing your wonderful memories of your recent stay at the Anantara Bophut Koh Samui Resort on Expedia. We appreciate your compliments to our dedicated team and are delighted that you enjoyed the resort and location close to Fisherman's Village. Although the beach was not the most beautiful in your eyes, we would look forward to welcoming you back for another wonderful stay. Samui Greetings, Juliane Päch, Resort Manager

10/10 Excellent

BEATRICE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastique
Grâce à Mr Ten, nos vacances ont été fabuleuses
Réponse de Lutz Mueller, General Manager le 24 mai 2018
Dear Beatrice, Greetings from Anantara Bophut Koh Samui! Thank you for your wonderful review. We're very glad you've enjoyed your stay to the fullest. We'll let khun Ten know he personally contributed to your pleasant journey. Thank you once again for staying with us and we look forward to welcome you back some day.

10/10 Excellent

Pascal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
La magie Anantara
C'est la seconde fois que je choisis un Anantara en Thaïlande, et le moins qu'on puisse dire c'est que le niveau est très très élevé : jardin tropical extraordinaire, suites démesurées suréquipées aux décors raffinés et propres, mini-bar rempli à ras-bord, piscine et plage généreuses en place, petit-déjeuners gargantuesques, service aux petits oignons.
Séjour de 7 nuits en janvier 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hôtel de haut standing. Tout est fait pour que l'on y sente bien. Cependant la structure est vraiment très grande, presque trop grande, nous préférons les structures un peu plus petite et familiale. Le quartier est très agréable le soir pour sortir un peu, mais beaucoup de touriste français.
Réponse de Christian Gerart le 16 avr. 2016
Cher voyageur , Merci de partager votre expérience luxueuse sur les medias sociaux . Bophut est un endroit idéal sur l'île de Koh Samui , et son fameux Fisherman’s Village qui se trouve à une courte distance de marche de notre hôtel est un endroit idéal à visiter pour manger et découvrir les boutiques de souvenirs locaux . Je suis très heureux que vous ayez aimé notre resort et l'endroit qui a fait vous sentir bien. Nous avons tous hâte de vous accueillir à nouveau très bientôt. Salutations ensoleillées de Bophut sur l'île de Koh Samui ! Sunny regards Koh Samui Island! Andrea Orru‘ Hotel Manager

10/10 Excellent

DAVID, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Plage de bophut
J'ai aimé l'emplacement de l'hôtel car le fishman village à côté est très agréable et la plage de bophut aussi C'est agréable d'être au calme et tranquille dans la journée et le soir venue faire du shopping et dinner dans un petit restaurant Les conseils de Sonia qui parle français sont top Hotel a conseillé

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bien
Tout est tres bien sauf l insonnorisation des chambres . On entends tout dans les chambres voisines et le couloir .

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
pas top du tout
hotel qui n'est pas à la hauteur de ses prétentions, gros hotel qui n'a pas de service individualisé moyen sur le petit déjeuner

8/10 Bien

MARIE CLAIRE, PARIS

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HOTEL ANANTARA A BOPHUT
HOTEL PARFAIT SI L ON RECHERCHE DU CALME CAR IL N Y A RIEN AUTOUR SAUF LA PLAGE DOMMAGE QUE L HOTEL NE PROPOSE CHAQUE SOIR DES BUFFETS A THEME AVEC DES PRIX AFFICHES CAR MANGER A LA CARTE EST CHERS ET ILS Y GAGNERAIENT EN CLIENTS CAR ILS FONT UNE TRES BONNE CUISINE MAIS TRES CHER POUR CE QUI EST DU PERSONNEL EXTRA ET TRES DISCRET NOUS REVIENDRONS

10/10 Excellent

Marie, Neuilly sur seine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel avec un spa magnifique.
très bon séjour dans cet hôtel luxueux mais pas tape à l'oeil

6/10 Satisfaisant

Michael

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent location, nice garden and pool area and impeccable service. However, way too crowded for the size of the property, which really weighed on our experience. Room needs to be refurbished.
Séjour de 20 nuits en mars 2024
Réponse de Thomas le 25 mars 2024
Dear Michael,Thank you very much for taking the time to share your valuable feedback about your recent stay at Anantara Bophut.We are delighted to hear that you had an overall enjoyable stay and that the excellent location, the nice garden and pool area, as well as the impeccable service have left a lasting impression on you.Please do accept our sincere apologies that you found the resort to be too crowded during your stay, as we were running on very high occupancy and that this was not what you were looking for.Thank you also for your constructive feedback on our rooms and the need of refurbishment. Together with our design team, we are currently working on a design enhancement, which I am certain will be to your liking for a future stay with us.Already now, the team and I are very much looking forward to welcoming you again in the near future and wish you all the very best until then.Warm regardsThomas - General Manager

10/10 Excellent

Paul Jackson

Séjour de 10 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

GAGANDEEP

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful property, attentive staff, great location
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Thomas le 21 déc. 2023
Dear Gagandeep,Thank you very much for your wonderful 5 star review about your recent stay at Anantara Bophut.We are thrilled to hear that you had an amazing time with us and that the beautiful property with its great location and our attentive team have left a lasting impression on you. I will happily share your praise with them as an additional motivation for their passion and dedication.It has been a great pleasure being your hosts and the team and I are very much looking forward to welcoming you again in the near future.Warm regardsThomas - General Manager

10/10 Excellent

Shane, Brisbane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Best spot on Bophut Beach. Lovely quiet resort only mins walk from Fisherman's Village.
Séjour de 6 nuits en août 2023
Réponse de Thomas le 29 août 2023
Dear Shane,Thank you very much for your wonderful review about your recent stay at Anantara Bophut.We are delighted to read that you had an amazing time and that you very much appreciated the wonderful location of the resort, as well as it being the best spot on Bophut Beach.The team and I are very much looking forward to welcoming you again in the near future and wish you all the very best until then.Warm regardsThomas - General Manager

10/10 Excellent

Thomas

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Personal enorm freundlich!
Séjour de 14 nuits en mai 2023

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en février 2023
Réponse de Sincerely yours, Pornsaran S. le 25 févr. 2023
Dear Khun Anonymous,Warm your greetings from Anantara Bophut Koh Samui Resort and thank you for sharing your kind review on Hotel.com.Such positive feedback is extremely valuable to us, since it encourages our team members to deliver the very best experiences from the start to finish of each guest’s stay.We're delighted to receive such a glowing review rating! and we hope to have the pleasure of welcoming you again very soon. We are incredibly proud of the team here and their capacity to continually impress.We look forward to welcoming you back soon and to making next stay even more enjoyable and memorable.

4/10 Médiocre

Nigel

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel is in a very good location , but very poor Condition need Fully Refurbishing , Breakfast area can’t accommodate Guests, same with the pool. Rooms Dark and depressing and the Bathrooms Like a Box one Star rating Hotel overall no more then 3 Star Quality
Séjour de 5 nuits en février 2023
Réponse de Sincerely yours, Pornsaran S. le 25 févr. 2023
Dear Khun Nigel,Warm your greetings from Anantara Bophut Koh Samui Resort and thank you for sharing your kind review on Hotel.com.Please accept my deepest apologies for any inconvenience you experienced during your stay. Guest satisfaction is of the utmost importance to us and I am concerned to hear that your stay with us did not live up to your expectations.Please rest assured that I am investigating all of the issues you raised and will take every action necessary to improve our services.Once again I sincerely apologise for any dissatisfaction you experienced and do hope that we will have the pleasure of showing you the very best of our hospitality in the future.

10/10 Excellent

Sharona, Lombard

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en février 2023

8/10 Bien

kastur

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Picturesque hotel…
The hotel is so beautiful like a picture, luscious green and great design of the structure. Staff were friendly and helpful. Breakfast was good. Location was great with a lots of services near by. We were slightly disappointed with the cleaning of our room and the space in the bathroom. Beach area was small and not so clean. Also for us as a couple it was not a quiet surrounding as there were too many children screaming.
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
Réponse de Sincerely yours, Pornsaran S. le 25 févr. 2023
Dear Khun kastur,Warm your greetings from Anantara Bophut Koh Samui Resort and thank you for sharing your kind review on Hotel.com.Please accept my deepest apologies for any inconvenience you experienced during your stay. Guest satisfaction is of the utmost importance to us and I am concerned to hear that your stay with us did not live up to your expectations.Please rest assured that I am investigating all of the issues you raised and will take every action necessary to improve our services.Once again I sincerely apologise for any dissatisfaction you experienced, and do hope that we will have the pleasure of showing you the very best of our hospitality in the future.

10/10 Excellent

Michael Dan

Séjour de 6 nuits en septembre 2022

8/10 Bien

Timi

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Almost like paradise
The hotel is absolutely beautiful, but the regular deluxe room is very disappointing. It was supposed to have garden view with balcony, but all you see is a dirty rooftop. We paid extra to get upgraded to a suite, now that room is luxury! The breakfast is amazing! The dinner in the restaurant is not worthed, much better and cheaper options in the Fisherman village. The pool and beach is wonderful, but there aren't enough sunbeds on the beach. 9am all sunbeds been "reserved" with guests leaving their towels.
Séjour de 6 nuits en juillet 2022

2/10 Horrible

Frederic, sunny isles beach

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
My son forgot 2 shirts in the closet after receiving them from laundry. He went back to the hotel and we called them. But the shirts disappeared from the room. Totally unacceptable.
Séjour de 1 nuit en juin 2022

8/10 Bien

Bird

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great beautiful property , very close to fisherman village , good food , friendly staff l. The only drawback was the pool bar , rather slow and understaff (at least while when we were there ) other than that highly recommended
Séjour de 2 nuits en avril 2022

10/10 Excellent

jo

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 12 nuits en mars 2022
Réponse de Pierre-Antoine le 27 avr. 2022
Dear jo, thank you very much for taking the time to rate our resort and stay, we look forward to welcoming you back. Sincerely.

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Thom Dirkse le 9 avr. 2020
Dear Valued Guest, Greetings from Anantara Bophut Koh Samui We were not able to identify your stay and are thus not sure why the feedback is so negative. Our guests are generally very satisfied and we'd really like to know what happened during your stay.Especially whether it was related to Covid-19 which is not within our control. Please do reach out as we'd like to resolve the issues. Best, Thom Best, Thom

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et équipements
Lage in bophut, Stil des Hauses, lillypond und Gartenanlage, Restaurant "Fullmoon" war phantastisch ! Frühstück sehr gut, Personal sehr freundlich
Séjour de 14 nuits en mars 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sehr gute Lage. Fischerdorf, Dpeedboote, Masssgen, Nachtleben. Tolles Frühstücksbuffet. Personal sehr zuvorkommend.
Séjour de 6 nuits en mars 2020

10/10 Excellent

Tracy

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A little pocket of paradise.
Awesome infinity pool & on the beach. Great location just a few minutes walk to Fisherman’s Village which is full of restaurants, shops, bars & great massage places. Staff were attentive & always greeted you with a smile. Breakfast was great too.
Séjour de 6 nuits en mars 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en février 2020

4/10 Médiocre

Jes, Uk

Voyage en couple
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
I have stayed at many 5 star hotels but the room style and size does not live up to that level - only a transparent glass door between shower and toilet and views of many of the rooms are poor unless you pay a steep price. We paid over £200 a night and had a dark room with no light, even after changing, it wasn’t much better. First and last time at an Anatara - Shangri La and Kempinski in my view are so much better.
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Lutz Mueller le 25 févr. 2020
Dear Jes, Our apologies for not meeting your expectations during your recent stay. The rooms at our resort could be considered small starting at 32 square meters for the Premier Garden View Room. However we also offer units which are much larger such as the spacious Garden View Suite (64SQM) and Anantara Beachfront Pool Suite (80SQM). The feedback of our guests is generally really positive, our apologies you did not feel the same way. With kind regards

10/10 Excellent

Sumayyah

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel!
Fantastic hotel! Room: Junior Garden Suite, was nice and spacious, and very clean. The hotel service was impressive, staff were pleasant and remembered my name, and very accommodating. Would recommend use of the spa, it’s beautiful, and a hidden gem.
Séjour de 5 nuits en février 2020

8/10 Bien

Henrik

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice Thai-style Anantara Hotel, nice beach, delicious breakfast and really good location.
Séjour de 3 nuits en février 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alles wunderbar! Sehr schöne Anlage. Nette Mitarbeitende und tolles Essen
Séjour de 8 nuits en janvier 2020

10/10 Excellent

Sam

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Highly Recommended
Wonderful Hotel. Superb service, amazing breakfast and facilities, but most of all fantastic staff. Location is fantastic too with Fisherman’s village a 2 minute stroll away down the beach. Only slight negative is the €8 price tag for a litre of Evian by the pool :) but don’t let that put you off
Séjour de 2 nuits en janvier 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en janvier 2020

8/10 Bien

Nicola

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2020

6/10 Satisfaisant

Harsh, Singapore

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We went here to celebrate our daughter's first birthday. And the property is very nice. Although we started off on a back foot, as the evening we landed we ordered dinner from room service but did not receive anything. We waited an hour and called the reception, who had no clue about it either. In the end we cancelled it and went to sleep without dinner. Although the manager and the staff were extremely apologetic about it and more than made up for it in the coming days by giving us an upgrade to a better room. The property is smack on the beach and 5 mins walk from the fisherman's village eateries/pubs/bars and night market twice a week. We really liked that part. However the sand on the beach is coarse and the water not so clear for swimming/snorkelling. The property is well maintained and the staff is extremely friendly and hands on. It is a very good property to travel with kids as it has a kids area and pool.
Séjour de 6 nuits en décembre 2019

10/10 Excellent

Russ

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Exceptional - love this brand.
Séjour de 2 nuits en décembre 2019

10/10 Excellent

SandyFranks

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff and service exceptional. Really enjoyable stay - Christmas day was amazing
Séjour de 8 nuits en décembre 2019

10/10 Excellent

ScottC, Singapore

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
What a great week!! Juliane and her staff were absolutely amazing, most especially in accommodating all the needs of our ageing Mum. Nothing was too much to ask. If you are divers there is a dive firm operating right next door and pick ups are from the beach. A 10 minute walk and you are in Fisherman’s Village with loads of great food and fun shopping. Highly recommend this property.
Séjour de 6 nuits en décembre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
If the package is including the buffet dinner for either one night, it would be better.
Séjour de 3 nuits en novembre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 14 nuits en novembre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2019

10/10 Excellent

Alran

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Was excellent overall
Séjour de 5 nuits en octobre 2019

8/10 Bien

PSelli

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
We felt so welcomed the moment we stepped onto Anantara Bophut resort, with special shout out to Ten and Tak who expressed a high level of hospitality and professionalism throughout our stay. Staff at the resort was also always very smiley and made our stay overall pleasant and very comfortable. Junior suite room was superb and well equipped with modern amenities and comfortable bed. Only small downside, the pool being too overcrowded on daily basis and guests end up having to "reserve" the lounge chairs with towels early in the morning or they might end up having no seats.
Séjour de 4 nuits en octobre 2019

10/10 Excellent

Haim

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel
Séjour de 5 nuits en octobre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Gorgeous property and the staff were lovely. Room compact and served it’s purpose, it was clean and tidy.
Séjour de 3 nuits en septembre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté et personnel et service
Great stay as always. It was special for us as we stayed there 12 years ago on honeymoon and multiple times after, and now with our son. Service standard and property remained the same throughout the decades. Wonderful as always.
Séjour de 5 nuits en septembre 2019