Piscine extérieure, chaises longues

Avis sur The Idle Hotel and Residence

4 out of 5
The Idle Hotel and Residence
58/851 M.13 Phaholyothin Rd. (Outbound), Khlong Luang, Pathum Thani

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 37 avis sur 100." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 45 avis sur 100." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 9 avis sur 100." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 2 avis sur 100." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 7 avis sur 100." "

8,2/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

7,2/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Hervé

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Belle résidence
Belle résidence ou beaucoup d,aspects sont positifs avec un bémol toutefois :le restaurant . Service négligé : attente d'un plat presque une heure ,Les jeunes serveuses pensent plus a leur portable qu'au client, la cuisine ne semble pas étre faite sur place et prix excessifs.A éviter mais alentours dépourvus de restaurant.....par contre petit déjeuner parfait.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Sunita Y. le 10 déc. 2018
Thank you for feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We will continue to improve for the better services in the future.

6/10 Satisfaisant

JEERASAK

Voyage d’affaires
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté et personnel et service
ห้องเล็กและไม่มีอาหารเช้า ถ้าเทียบกับราคา
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Amie le 7 mars 2024
Dear Khun Jeerasak,Thank you for sharing your concerns with us regarding your recent stay. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced, and please be assured that we have addressed your feedback with the respective departments. Your feedback is invaluable to us as we continually strive to enhance our service. We are committed to making the necessary improvements to ensure that your next stay exceeds your expectations. We eagerly anticipate the opportunity to welcome you back and provide you with an exceptional experience. Warm regards, The Idle Hotel and Residence Team

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Amie le 7 mars 2024
Dear Valued Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,The Idle Hotel and Residence Team

8/10 Bien

Yutaka

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel construction was not bad, but it is complicating road condition near the hotel.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

Micheal

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Stayed here before was a nice hotel
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

TOSHIHIRO

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Pasuphat le 8 déc. 2023
Dear Mr.TOSHIHIRO,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Pasuphat ChaiyadechFront Office Manager

10/10 Excellent

Yusing

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Everything is good
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Pasuphat le 31 oct. 2023
Dear Mr.Yusing,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Pasuphat ChaiyadechFront Office Manager

2/10 Horrible

Gabrey

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loud and dirty. Wouldn’t recommend
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Pasuphat le 1 août 2023
Dear Mr.Gabrey,Thank you for taking the time to share your concerns experienced during your stay.We would like to apologize for any inconvenience caused, and we have discussed this with the concerned departments.We appreciate the opportunity to improve our service, and we look forward to welcoming you back.Sincerely,Pasuphat ChaiyadechFront Office Manager

10/10 Excellent

Domenico

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing hotel
Clean room, very friendly staff at the reception and amazing restaurant, I eat lunch and dinner and it was excellent, unfortunately even I had payed for breakfast I did sleep and didn’t eat breakfast, so I don’t know how breakfast is, would definitely use again if I come here.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Pasuphat le 24 juil. 2023
Dear Domenico,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Pasuphat ChaiyadechFront Office Manager

6/10 Satisfaisant

hsenglin

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Pasuphat le 20 juin 2023
Dear Hseng Lin ,Thank you for taking the time to share your feedback which we can learn from and use to improve.We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Pasuphat ChaiyadechFront Office Manager

10/10 Excellent

Pattarasaya

Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Pasuphat le 28 avr. 2023
เรยน คณ Pattarasaya,ขอขอบพระคณเปนอยางยงสำหรบความพงพอใจและขอเสนอแนะทดเยยมจากทาน ทางโรงแรมรสกยนดอยางมากททานไดรบความสะดวกสบายจากการเขาพกกบเราในครงน และหวงวาจะไดมโอกาสตอนรบทานอกพสพฒน ชยเดชผจดการฝายตอนรบสวนหนา

10/10 Excellent

Ratree

Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Pasuphat le 30 mars 2023
Dear Khun Ratree,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Pasuphat ChaiyadechFront Office Manager

6/10 Satisfaisant

Kyudong

Séjour de 9 nuits en février 2023
Réponse de Pasuphat le 6 mars 2023
Dear Kyudong,Thank you for taking the time to share your feedback which we can learn from and use to improve.We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Pasuphat ChaiyadechFront Office Manager

8/10 Bien

QUANQAO

Séjour de 1 nuit en novembre 2022

10/10 Excellent

Shuji

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
朝食のバインキングが美味しいです。 近くにスタバとバーガーキング、セブンイレブンがあります。 以前はカートがあって、スタバの入口前まで送ってくれるサービスがあったけど、無くなってましたね。 コロナで利用客が減ったからかな? 入り口までちょっと距離があるから、それが不便かな。
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Pasuphat Chaiyadech le 24 oct. 2022
Dear Mr.Shuji,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Pasuphat ChaiyadechFront Office Manager

10/10 Excellent

Nicholas

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Pasuphat Chaiyadech le 6 oct. 2022
Dear Mr.Nicholas,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Pasuphat ChaiyadechFront Office Manager

10/10 Excellent

Gregory, Palo Alto

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staffs are excellent here. Room-service was very fast & available till 21:30pm. Bathroom has interesting setting. A little FYI: No conditioner but shampoo & shower gel. The location is a bit tricky to find both on the map & on the road. It tucks in & away from the main road which is good for sleeping. We were told if there’s a big group (tour/event) it will be hard to get a taxi. There were no event or group during our stay but it seemed challenging to get a taxi anyway as the hotel staff help shuttled us out in a 6 passengers golf cart to the main road & flagged down a ride for us. Overall good experience here.
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Pasuphat Chaiyadech (Front Office Manager) le 8 sept. 2022
Dear Mr.Gregory,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Pasuphat ChaiyadechFront Office Manager

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Avoid this one
I'd recommend avoiding this hotel. I have a factory nearby and the staff there recommended it; I have advised them to stop sending people here. The room was dirty (stains on sheets, "residue" in toilet), the wifi didn't work (they sent an IT guy to my room who was there for 20 minutes, who eventually got it working, only to have it fail again 5 minutes later), I couldn't get a taxi to Bangkok and missed a meeting. I tried to walk to Starbucks in the morning and security stopped me at the gate and resisted letting me leave. I just walked past her and she took a bunch of photos of me. Hard pass.
Séjour de 1 nuit en avril 2022

8/10 Bien

wannarat

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2020

8/10 Bien

Masaya

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en mars 2020

8/10 Bien

Kenneth

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
If It’s Where You Need To Be
The pool at this hotel is exceptional, longer than 25 meters. The girls at the front desk were charming. The breakfast buffet was wholly adequate
Séjour de 1 nuit en février 2020

2/10 Horrible

iggs, UK

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté et équipements
Reception struggled to communicate with international travellers. Housekeeping failed to provide soap after several requests. Rooms small and basic. Restaurant slow. Breakfast cold and TERRIBLE. Food expensive. Miles from any proper restaurant alternative. Do Not Stay Here.
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Sunita le 10 janv. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 Médiocre

anand

Voyage d’affaires
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Not a pleasant stay the second time around
This was the second time I stayed there but my stay was not so good. First on arrival i was asked to stay in a room with small twin beds when i had reserved one with a king bed. Secondly when i checked in there was a dead cockroach in the bathroom which is not very pleasing. Thirdly no toiletries which is surprising considering even average hotels offer the basic stuff. The front desk hardly speak english so its very difficult to communicate with them even to ask for an iron for my clothes. I wanted to stay there since its very close to where i have work but given a choice i would not want to stay there again unless the service and cleanliness improves.
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de sunita y le 2 déc. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

CHIN MIAO

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good
Good
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Sunita le 11 oct. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

CHIN MIAO

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good
Good
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Sunita le 11 oct. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good
Good
Séjour de 5 nuits en septembre 2019
Réponse de Sunita Y. le 4 oct. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Sunita Y. le 2 sept. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Sunita Yoochomsuk le 28 juil. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
中国人が多く、非常にうるさい。 夜中でも平気で大声で廊下で話すのでうるさい。 非常識な人たちが多く宿泊している。 HotelはGood
Séjour de 6 nuits en juin 2019
Réponse de Sunita Y. le 12 juil. 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 8 nuits en juin 2019
Réponse de Sunita Y. le 8 juil. 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Sunita Y.. le 23 juin 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

8/10 Bien

Ian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
No problems with stay but a stop over hotel
It's OK for a stop over but you would not want to stay here very long. It's off a dual carriageway so one way or another it's u turn time. Hotel runs a shuttle bus to the main road, Burger King there and a short walk to a 7-11. Good swimming pool, nice to have separate area to watch TV in the room. Should have been a microwave but was not.
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Sunita Y. le 2 juin 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

4/10 Médiocre

Hideo

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
WiFiが使えない。
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Sunita Y. le 27 mai 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Sunita Y. le 29 mai 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
長期滞在
中国人団体客が多い。毎日、観光バス3から6台。朝食200BTHは高い。部屋は清潔で快適。ドンムアン空港からタクシーで40分位、300BTH。幹線道路から離れているので電動車送迎あり。徒歩15分でスーパー、7,8分で7-11や食堂あり。幹線道路入口にスタバ、バーガーキングあり。
Séjour de 10 nuits en avril 2019
Réponse de Sunita Y. le 15 juin 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
冷蔵庫がうるさい。シャワー室の電球が切れていた
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Sunita Y. le 3 mai 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
連泊中 清掃員の髪の毛が洗面台に残っていた。それ以外はOK
Séjour de 7 nuits en mars 2019
Réponse de Sunita Y. le 3 mai 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
なんとなくきれいだけど、よく見ると汚れやゴミが残っている。 中国人観光客が7-8割なので、掃除は行き届いていなくてOKとしているのかも。 固形石鹸はないので、ボディローションを代用、バスタオルしかないので、引き出しを自分で探すと見つかる。 値段なりの宿泊先です。
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Sunita Y. le 3 mai 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

10/10 Excellent

SHUJI

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The receptionist is very kind.As I talked that Wi - Fi in the room did not connect, they immediately switched the room.
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Sunita Y. le 10 mars 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
部屋内の背t日は一見きれいだが、コーヒーを飲むカップがなかったり、ちょとした皿がない。 カート乗り合い場近くの角部屋は、深夜・早朝のバスの騒音や客の騒ぎ声でとてもうるさい。 WIFIは電波が弱くすぐ切れる。
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Sunita Y. le 8 mars 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 9 nuits en janvier 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Sunita le 10 févr. 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

10/10 Excellent

ChuanMing

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Sunita Y. le 10 févr. 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ห้องพักกว้าง บริการดีเยี่ยม ห้องพักสะอาด ให้คำปรึกษาดีมาก
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Sunita Y. le 8 févr. 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

10/10 Excellent

Chien-Hsin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
房間乾淨,附近安靜,很有度假的感覺
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Sunita Y. le 5 janv. 2019
Thank you for feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We will continue to improve for the better services in the future.

10/10 Excellent

Franciscus

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Prima overstay hotel
Prima overstay hotel ontbijt en dinner op de kamers als je dat wilt. Eten prima verzorgd en lekker.
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Sunita Y. le 7 janv. 2019
Thank you for feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We will continue to improve for the better services in the future.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Sunita Y. le 21 déc. 2018
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Ming-Chung

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very Nice
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Sunita Y. le 10 déc. 2018
Thank you for feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We will continue to improve for the better services in the future.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Sunita Y. le 10 déc. 2018
Thank you for feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We will continue to improve for the better services in the future.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en octobre 2018
Réponse de Sunita Y. le 10 déc. 2018
Thank you for feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We will continue to improve for the better services in the future.