Avis sur Crystal Flora Beach Resort – All Inclusive
Crystal Flora Beach Resort – All Inclusive
Beldibi 2 Mevkii, Kemer, Antalya
Avis
8,0
Très bien
7,8/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
17 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 10 nuits en août 2023
Réponse de Guest Relations le 18 août 2023
Dear Morsi,We would like to thank you for choosing a Crystal Flora Beach Resort and for your time to share your experience. We would like to welcome you again as soon as possible and make you feel a Crystal Hotels difference again...Best Regards,Hotel Management
10/10 Excellent
Myriam
27 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Myriam
Séjour de 6 nuits en août 2021
Réponse de Guest Relations le 17 sept. 2021
Dear Myriam,
First of all thank you for taking the time to share your feedback. We are happy to know that you had a good vacation.
Looking forward to welcoming you here again.
Best regards
10/10 Excellent
EMERLLA
25 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
EMERLLA
Séjour de 5 nuits en octobre 2019
Réponse de Crystal Flora Beach Resort le 27 oct. 2019
Dear guest,
Thank you very much for choosing our hotel and taking your precious time to send us your rating. We are very happy to hear that you enjoyed your holiday at the hotel.
We are looking forward to see you again.
Kind regards,
6/10 Satisfaisant
Med Karam
27 août 2019
Med Karam
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Crystal Hotels le 30 août 2019
Dear Med Karam,
Thank you for your rating. We hope to see you again in our hotel.
Best regards
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
16 oct. 2018
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en octobre 2018
8/10 Bien
Caroline
Voyage en groupe
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
1/10 review - nasty front desk worker
Caroline
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Relations le 23 oct. 2023
Dear guest,First of all, we would like to thank you for taking your precious time to share your opinions about your vacation.As Crystal Flora Beach Resort, our aim is to renew ourselves day by day and to elevate our service quality to higher levels. In this sense, we believe that the criticisms and suggestions from you, will contribute positively to the work that we will do as management. Hope to welcome you soon and make you experience a better vacation. Sincerely
10/10 Excellent
Ufuk
Voyage en famille
20 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ufuk
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Guest Relations le 22 mai 2023
Değerli Misafirimiz, Nazik değerlendirmeniz tüm ekibimizi çok mutlu etti. Sizleri tekrar ağırlamayı sabırsızlıkla bekliyoruz. Sağlık ve esenlikler dileriz. Saygılarımızla, Crystal Flora Beach Resort Ailesi
10/10 Excellent
Pavel
Voyage en famille
19 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Family-friendly all inclusive resort in Kemer
Pavel
Séjour de 6 nuits en septembre 2022
Réponse de Guest Relations le 21 oct. 2022
Dear Pavel,Thank you for choosing us and taking your valuable time to share your feedback. We are glad that you are satisfied with service and facilities.Looking forward to welcome you and your lovely family here again.Best regards,İbrahim ERSEKGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Hasan Mert
Voyage en famille
14 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hasan Mert
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Guest Relations le 15 juil. 2022
Değerli Misafirimiz,
Öncelikle bizi tercih ettiğiniz ve değerli zamanınızı ayırıp görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Memnun kalmanız bizleri çok mutlu etmiştir.
Sizleri tekrar ağırlamaktan mutluluk duyarız.
Saygılarımızla
8/10 Bien
GENNADII
11 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Рай каждому-по доступным ценам!
GENNADII
Séjour de 12 nuits en septembre 2021
Réponse de Guest Relations le 12 oct. 2021
Здравствуйте. Мы очень рады что вы отдыхали в нашем отеле и оставили отзыв. Всё что вы описали-мы возьмём на усмотрение и исправим. С уважением
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
10 août 2021
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not a 5* hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juillet 2021
Réponse de Guest Relations le 11 août 2021
Dear Guest,
First of all thank you for choosing our hotel. We are really sorry to know that we couldn’t fulfill your expectations. We appreciate all the feed backs from our guests whether they are positive or negative. They help us understand your expectations and improve ourselves to serve you better. Furthermore, we would like to take an immediate action to any comment made in order to provide better service. Looking forward to welcoming you here again and making your stay more enjoyable.
Best regards,
4/10 Médiocre
Robert
Voyage en famille
6 août 2021
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Robert
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Guest Relations le 19 août 2021
Dear Guest, First of all thank you for choosing our hotel. We are really sorry to know that we couldn’t fulfill your expectations. We appreciate all the feed backs from our guests whether they are positive or negative. They help us understand your expectations and improve ourselves to serve you better. Furthermore, we would like to take an immediate action to any comment made in order to provide better service. Looking forward to welcoming you here again and making your stay more enjoyable. Best regards,
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
26 juil. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Guest Relations le 26 juil. 2021
Dear Guest,
First of all we are very sad to know that you had bad experiences at our hotel. To take actions regarding these problems, we need to know the date of your stay and room number.
We kindly ask you to send details to gr.flora@crystalhotels.com.tr
Best Regards,
8/10 Bien
Iaroslav
Voyage en famille
3 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Iaroslav
Séjour de 4 nuits en octobre 2020
Réponse de Guest Relations le 26 juil. 2021
Dear Guest, Thank you for choosing us and taking your valuable time to share your feedback. Hope to see you again. Best Regards
8/10 Bien
Abdullah
Voyage en groupe
30 oct. 2020
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Overall worth it
Abdullah
Séjour de 2 nuits en octobre 2020
Réponse de Guest Relations le 31 oct. 2020
Dear Guest,
Thank you for choosing us and taking your valuable time to share your feedback.
Hope to see you again.
Best Regards
6/10 Satisfaisant
serkan
24 oct. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Ne çok iyi, ne de çok kötü..
serkan
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Crystal Flora Beach Resort le 27 oct. 2019
Değerli Misafirimiz,
Görüşünüz ve çok değerli yorumlarınız için teşekkür ederiz. Öncelikle sizleri tesisimizden memnun şekilde uğurlayamamış olmanın bizleri üzdüğünü belirtmek isteriz. Otelimizden ayrılmadan önce yaşadığınız problemleri gidermeyi çok isterdik.
Sizleri başka bir tatilinizde daha iyi hatıralarla ağırlayabilmek dileğiyle…
Saygılarımızla,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 oct. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en octobre 2019
Réponse de Guest Relations le 26 juil. 2021
Dear Guest, Thank you for choosing us and taking your valuable time to share your feedback. Hope to see you again. Best Regards
10/10 Excellent
hatem
10 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hatem
Séjour de 5 nuits en juin 2019
Réponse de Yönetici le 14 juin 2019
Dear guest,
Thanks for your choice and stay in Crystal Flora Beach Resort Hotel! We also thank you for your recommendation! We are glad that you enjoyed your stay.
We would be happy to welcome you soon again in our hotel and wish you all the best!
Sincerely,
8/10 Bien
Engin
7 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Keyifli bir tatil
Engin
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Yönetici le 14 juin 2019
Değerli misafirimiz,
Tatil tercihiniz olarak Crystal Flora Beach Resort otelimizi seçtiğiniz için sizlere çok teşekkür eder ve sizleri tesisimizde ağırlamış olmaktan büyük memnuniyet duyduğumuzu belirtmek isteriz.
Tatiliniz esnasında güzel vakit geçirmiş olmanız ve ayrıca değerlendirmede bulunmanız bizleri çok mutlu etmiştir.
Bir sonraki tatilinizde sizleri tekrar tesisimizde ağırlamak ve görüşmek dileği ile.
Saygılar,
8/10 Bien
Saeed
2 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fun Trip
Saeed
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Yönetici le 23 juil. 2019
Dear guest,
Thanks for your choice and stay in Crystal Flora Beach Resort Hotel! We also thank you for the review and your recommendation! We are glad that you enjoyed your stay.
We would be happy to welcome you soon again in our hotel and wish you all the best!
Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Daisuke
16 oct. 2018
Les points faibles : Propreté
Daisuke
Séjour de 20 nuits en septembre 2018
4/10 Médiocre
SergeyG, Moscow
25 août 2018
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
SergeyG
Séjour de 8 nuits en août 2018
6/10 Satisfaisant
Edgard, Lebanon
2 août 2018
Les points faibles : Confort de la chambre
Edgard
Séjour de 7 nuits en juillet 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 juin 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mai 2018
6/10 Satisfaisant
Yavuz Selim
16 oct. 2017
Les points forts : Propreté et personnel et service
Yavuz Selim
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
10/10 Excellent
Dilmurad
29 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dilmurad
Séjour de 8 nuits en juillet 2017
10/10 Excellent
Madi, Jerusalem
6 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great and excellent experience
Madi
Séjour de 7 nuits en juin 2017
Réponse de Gr le 10 juil. 2017
Thanks for your Review
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very nice Hotel and Friendly Staff
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mai 2017
Réponse de Gr le 11 juil. 2017
Dear Guest, Thanks for your Review
6/10 Satisfaisant
alright , london
23 mai 2017
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
The hotel is close to the close the beach
alright
Réponse de gr le 10 juil. 2017
Dear Guest,
Thanks for your Review
See you soon
Best Regards
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
14 mai 2017
Standart bir otel
Voyageur vérifié
Değerli Misafirimiz,
Değerlendirmeniz için teşekkür ederiz.
Tatiliniz esnasında Misafir İlişkileri masasına, sıkıntılarınızı iletmeniz halinde sizlere memnuniyetle yardımcı olmak isterdik.
Yakın zamanda otelimizde sizleri ağırlamak dileği ile...
Saygılarımızla
10/10 Excellent
Hossam
12 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hossam
Dear Hossam ,
Thanks for your Review
See you soon
Best Regards
2/10 Horrible
layla
20 avr. 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
layla
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 nov. 2016
Schönes Hotel in Strandnähe
Voyageur vérifié
Réponse de Kaan Varol le 16 févr. 2017
Sehr geeherter Herr Kas, Vielen Dank für ihre Bewertung hier bei Expedia. Wir würden uns sehr freuen sie bald wieder bei uns zu begrüssen . Herzliche Grüsse Kaan Varol Hotel Direktor
8/10 Bien
Yügi, Frankfurt am Main
23 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Schönes Hotel direkt am Strand
Yügi
Réponse de Kaan Varol le 17 janv. 2017
Sehr geeherter Herr Adam, Vielen Dank für ihre Bewertung hier bei Expedia. Wir würden uns sehr freuen sie bald wieder bei uns zu begrüssen . Herzliche Grüsse Kaan Varol Hotel Direktor
10/10 Excellent
Ayfer
23 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zeker doen! Super hotel super mensen toppie :)
Ayfer
Réponse de General Manager le 17 janv. 2017
Lieber Gast, Vielen Dank für ihre Bewertung hier bei Expedia. Wir würden uns sehr freuen sie bald wieder bei uns zu begrüssen . Herzliche Grüsse Kaan Varol Hotel Direktor
8/10 Bien
Adam, Hamburg
30 août 2016
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
All inclusive in der Sonne
Adam
Réponse de Kaan Varol le 2 sept. 2016
Sehr geeherter Herr Adam,
Vielen Dank für ihre Bewertung hier bei Expedia. Wir würden uns sehr freuen sie bald wieder bei uns zu begrüssen .
Herzliche Grüsse
Kaan Varol
Hotel Direktor
10/10 Excellent
alexey, липецк
28 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
alexey
Réponse de General Manager le 2 sept. 2016
Thanks for the wonderfull Rewiev .
Best Regards
10/10 Excellent
Nurnepes, Ашхабад
18 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Отдых в Бельдиби
Nurnepes
Réponse de General Manager le 24 août 2016
Мы благодарим Вас за то, что нашли время и поделились впечатлениями о проведенном отдыхе в отеле Crystal Flora Beach Resort.
В первую очередь необходимо отметить, что целью сети отелей CRYSTAL является предоставление комфортных условий для отдыха и качественного сервиса, благодаря чему гости могли бы чувствовать себя здесь как дома. Поэтому мы ценим Ваши мнения, отзывы, пожелания.
Мы очень рады, что Вы остались довольны отелем, и с нетерпением ждем Вас снова в гости.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
14 août 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Guestrelation Flora le 24 août 2016
Sehr geehrter Gast,
Wir haben ihre Bewertung im Tripadvisor gelesen und bedauern dass Sie mit dem Service unseres Hauses nicht zufrieden waren.
Als Crystal Hotels Resorts & Spa Familie ist es unser Ziel, die Qualität der angebotenen Dienstleistungen täglich zu verbessern. Aus diesem Grund leisten die Beschwerden, Kritiken und Anregungen, die von unseren Gästen kommen, einen positiven Beitrag zu unserer Arbeit. Die Crystal Hotelkette ist einige der wenigen in der Türkei, die zertifiziert nach der internationalen Norm ISO 22000 und 10002 arbeitet. Alle Leistungen werden akribisch genau dokumentiert, festgehalten und kontrolliert. Daher werden sämtliche Beschwerden von unserer Gästebetreuung im Haus umgehend bearbeitet und schriftliche festgehalten. Da Sie Sich nicht bei unserer Gästebetreuung gemeldet haben, konnten wir Ihnen nicht weiterhelfen. Falls Sie dies getan hätten, sind wir uns sicher, dass sich Ihr Urlaub angenehmer gestaltet hätte.
Freundliche Grüsse
Crystal Flora Beach
8/10 Bien
said, london
3 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel, clean, friendly atmosphere
said
Réponse de Guestrelation Flora le 26 août 2016
Dear Guest,
We’re very grateful to you for your review. All reviews, doesn’t matter positivie or negative, are highly important for us, as it helps us to improve our service and make it better.
We were sad to know that some points, which you mentioned above, didn’t let you fully enjoy your holiday. All that issues will be reported to our management.
Thank you again for your feedback. We’re looking forward to see you here again.
Best Regards,
2/10 Horrible
ONUR, İstanbul
6 juil. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Üç yıldızlı bir otel seviyesinde..
ONUR
Réponse de General Manager le 24 août 2016
Sayın Onur Bey,
Öncelikle tesisimiz hakkındaki olumsuz yorumunuz için çok üzüldüğümüzü belirtmek isteriz.
Otelimizde Uluslararası ve Türk mutfağına hitap eden a la carte restoranlarımız, Beach Club, Snackbar ve Ana Restoran olmak üzere 8 adet Yiyecek & İçecek servisi verdiğimiz nokta vardır.
Bayram döneminde Ana Restoranımızı Sabah 07.00-11.00, Öğlen 12.00-14.30 ve Akşam 18.30-21.30 Saatlerinde erken açarak ve geç kapatarak gerekli önlemler alınmış ve ayrıca 6 adet a la carte restoranımız tam kapasiteyle misafirlerimizin hizmetine sunulmuştur. Yorumunuzda Yemeklerin 20 dakikada bittiği ve yenilenmediği sözünüz bizleri çok şaşırtmış olup bu kesinlikle söz konusu değildir. Tüm yemek çeşitleri Büfe saatleri içerisinde yeterince vardır. Bir yiyecek bittiğinde hemen Mutfaktan takviye gelmektedir.
Otelimizde yaptığımız Anket çalışmalarından ve misafirlerimizden gelen geri dönüşlerde Yemek konusunda yüksek bir memnuniyet olduğu görülmektedir. Lezzetsiz olarak nitelendirdiğiniz öğlen ve akşam büfelerinde en az 20 çeşit soğuk,18 çeşit sıcak yemek ve 2 çeşit Izgara sunulmaktadır. Sıcak yemeklerden en az iki tanesi et yemeğinden oluşmaktadır. Ayrıca yukarda belirtiğimiz gibi otelimizde toplam 6 adet a’la carte Restoranımız mevcut olup, bunlardan Osmanlı, Mexika ve Mangal Restoran menüleri et ağırlıklı olup, tatiliniz esnasında bu restoranlarımızda rezervasyon yaptırmanızı dilerdik. Sizlerin damak tadına hitap edemediğimiz için üzgünüz.
İçecek konsepti olarak tüm otellerimizde Türkiye’nin en kaliteli içecek markaları kullanılmaktadır.
( EFES BİRA, PEPSİ COLA ÜRÜNLERİ, LİPTON İCE TEA ÜRÜNLERİ)
Otelimiz 53.000 m² alana kurulu olup sahili 900 m uzunluğundadır. Üç adet toplam 1500 m² İskele alanımız mevcuttur. Konaklayan tüm misafirler için yeterince Şezlong ve güneşlenme alanı vardır.
Saygılarımızla.
8/10 Bien
VIACHESLAV, Москва
24 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Отдых состоялся!
VIACHESLAV
Réponse de General Manager le 24 août 2016
Мы благодарим Вас за то, что нашли время и поделились впечатлениями о проведенном отдыхе в отеле Crystal Flora Beach Resort.
В первую очередь необходимо отметить, что целью сети отелей CRYSTAL является предоставление комфортных условий для отдыха и качественного сервиса, благодаря чему гости могли бы чувствовать себя здесь как дома. Поэтому мы ценим Ваши мнения, отзывы, пожелания.
Мы очень рады, что Вы остались довольны отелем, и с нетерпением ждем Вас снова в гости.
10/10 Excellent
Oral, İstanbul
24 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Güzel bir otel
Oral
Réponse de Ersin le 31 oct. 2015
Sayın Misafirimiz;
Genel olarak tatilinizden memnun kalmanıza çok sevindik . Birdahki tatilinizde sizleri tekrar aramızda görmekten dolayı mutluluk duyarız.
Saygılarımızla
6/10 Satisfaisant
ben mensah, london
21 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel...if you're not from England
ben mensah
Réponse de KAAN VAROL le 30 oct. 2015
Dear Guest,
Thank you for the comments you have made for our hotel. To welcome you again in our hotel will make us very happy .
with best regards
10/10 Excellent
Gunilla, Borås
7 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mycket bra hotell
Gunilla
Réponse de Ersin le 21 oct. 2015
Dear Guest,
Thank you for sharing such a wonderful review. We appreciate your feedback and would like to thank you for taking the time to share your review.
We are proud of our achievements in quality, service and hospitality, but the best reward for us is the appreciation from our guests, so it is an honor for us that you found our hotel a truly excellent place to stay.
We certainly look forward to the opportunity to welcome you back to enjoy the true Crystal Flora Beach Resort experience for the second time.
Kind regards,
Crystal Flora Beach Resort Team
8/10 Bien
Hasan
29 sept. 2015
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hasan
Réponse de Ersin le 31 oct. 2015
Sayın Misafirimiz;
Genel olarak tatilinizden memnun kalmanıza çok sevindik . Birdahki tatilinizde sizleri tekrar aramızda görmekten dolayı mutluluk duyarız.
Saygılarımızla
8/10 Bien
Hasan, Istanbul
29 sept. 2015
Les points forts : Propreté et personnel et service
Denizi için
Hasan
Réponse de Ersin le 31 oct. 2015
Değerli Hasan Beyi Yorumunuz ve değerlendirmeniz için çok teşekkür eder, sizleri tesisimizde yeniden ağırlamak bizleri mutlu edecektir.
Saygılarımızla
10/10 Excellent
MOHAMMED
29 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MOHAMMED
Réponse de Ersin le 21 oct. 2015
Dear Mohammed,
Thank you for sharing such a wonderful review.
We are proud of our achievements in quality, service and hospitality, but the best reward for us is the appreciation from our guests, so it is an honor for us that you found our hotel a truly excellent place to stay.
We certainly look forward to the opportunity to welcome you back to enjoy the true Crystal Flora Beach Resort experience for the second time.
Kind regards,
10/10 Excellent
HP, H
25 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastic hotel
HP
Réponse de GR DEPARTMENT le 28 août 2015
Dear Guest,
Thank you for sharing such a wonderful review. We appreciate your feedback and would like to thank you for taking the time to share your review.
We are proud of our achievements in quality, service and hospitality, but the best reward for us is the appreciation from our guests, so it is an honor for us that you found our hotel a truly excellent place to stay.
We certainly look forward to the opportunity to welcome you back to enjoy the true Crystal Flora Beach Resort experience for the second time.
Kind regards,
Crystal Flora Beach Resort Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Guest Relations le 1 sept. 2015
Dear Guest,
Thank you for sharing such a wonderful review. We appreciate your feedback and would like to thank you for taking the time to share your review.
We are proud of our achievements in quality, service and hospitality, but the best reward for us is the appreciation from our guests, so it is an honor for us that you found our hotel a truly excellent place to stay.
We certainly look forward to the opportunity to welcome you back to enjoy the true Crystal Flora Beach Resort experience for the second time.
Kind regards,
Crystal Flora Beach Resort Team