Avis
7,0
Bien
7,2/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
7,0/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
15 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de front office manager le 22 janv. 2020
Dear Guest, Thank you very much for taking time to share your experience at Kandy City Stay, we are delighted that your visit to Kandy City Stay was pleasant and rewarding, trust you would continue to patronize us in future, I hope that you enjoy your self at the roof top, Have a nice day, Please do visit us again,Thanks & Regards, Shirley Ranasinghe. Front Office Manager
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
30 juil. 2018
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
not what we booked
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de sachintha le 2 août 2018
dr guest,
we are really sorry for the inconvenience happened. The price you booked was nearly 13 USD for two guests. we offer only dormitory rooms for that prices. May be something wrong with your understand. Anyway thank you for visiting us.
4/10 Médiocre
stelo, rennes
16 janv. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel pas terminé
stelo
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
10/10 Excellent
Jeff
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeff
Séjour de 2 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
RICHARD
9 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
RICHARD
Séjour de 2 nuits en février 2024
4/10 Médiocre
Knud
8 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Knud
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Michael
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en février 2024
2/10 Horrible
Shota
3 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shota
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
2/10 Horrible
Gishanka
Voyage en famille
14 août 2023
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Gishanka
10/10 Excellent
David
19 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
8/10 Bien
Pernille
Voyage en famille
14 janv. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Centralt hotel
Pernille
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
8/10 Bien
Randhir
26 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nice Stay
Randhir
Séjour de 1 nuit en février 2020
6/10 Satisfaisant
Diane
2 févr. 2020
Diane
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de shirley le 3 févr. 2020
Thank you Diane for your rating
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
30 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de sachintha le 30 nov. 2019
Dr sir,
We wonder how did you write a review even with out check-in to our hotel. We had your reservation. But you didn't check in. Is this because we didn't pay your money back for your cancellation at the last minute ?
10/10 Excellent
Nerina, Seattle, WA
18 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nerina
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Shirley le 19 sept. 2019
Dear Nerina,
First of all I thank you for choose Kandy City Stay for your accommodation in Kandy.
I am so happy that you were enjoy while your stay with us and thank you for your best comment for us hopr to see you in near future have a nice day
Regards,
Shirley
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
12 mai 2019
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Awesome stay at Kandy's !!
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
10/10 Excellent
Filip
12 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bea ställe
Filip
Séjour de 1 nuit en mars 2019
10/10 Excellent
Jinha, seoul
13 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
룸 상태 정말 좋아요
Jinha
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
6/10 Satisfaisant
Markus
11 janv. 2019
Hotel mit zentraler Lage
Markus
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
5 janv. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
おすすめできない
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
27 déc. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Please refund! Paid but no room.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de sachintha le 31 déc. 2018
dr sir,
you came to our hotel around 10 am in the morning. but our check in time is 2 pm ,rooms were not ready also.We mentioned you that it would take 2 hours to prepare the room. So you left our property and didn't come back. Our room remained empty for three days as it was a three day booking. According to the Expedia cancellation policy they are not liable to pay you back.
8/10 Bien
Saranga, Colombo
18 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Saranga
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
8/10 Bien
Ali
31 août 2018
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
جيد
Ali
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de sachintha le 3 sept. 2018
thank you for your review Ali, hope to see you soon near future
10/10 Excellent
Stephanie, spain
26 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephanie
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de sachintha le 3 sept. 2018
dr stephanie,
we are glad that you satisfied with our services. please do come next time to stay at kandy city stay
8/10 Bien
yee, 香港
22 juil. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
yee
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de sachintha le 3 sept. 2018
dr yee,
thank you very much for your review. and we are sorry if any inconvenience happened as of our construction. but please note that all constructions are over now. Please do come next time to enjoy with our newly built rooftop restaurant.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Second visit - still happy
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very convenient location
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 févr. 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
総合的に良い。
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
1 sept. 2017
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Adequate, just what we needed.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2017
“It is very unfortunate that you were disappointed by the snoring man .dorm is a place where people can share some of the facilities and sleep for a cheaper price. we do everything to maintain the independence between each guest.We sincerely hope that you found accommodation to your liking during the remainder of your travels.”
6/10 Satisfaisant
Shelley
9 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfortable, but extremely loud
Shelley
dr shelley,
thank you very much for your positive feedback .I'm really sorry that you were disturbed by the noise. but i would like to tell you that our place is under construction these days and we are planning a sound proof system. the new rooms will be opened within one month.so it won't be a problem for the next arrival. anyway thank you again for your review and hope to see you again in a new room with good facilities.
10/10 Excellent
Dorota
24 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Czysty i dogodnie położony hotel i hostel
Dorota
Dr Dorota ,
we are really pleased that you have totally satisfied with our services and the place. our willingness is to satisfy the guest. please do come next time and spend the time with us.have a great day.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
thank you for giving us hospitality
Voyageur vérifié
Réponse de General Manager le 4 févr. 2017
Dr sir/madam,
thank you very much for your great review. we hope to see you again .
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Exceptional
Voyageur vérifié
Réponse de General Manager le 4 févr. 2017
Dr sir/madam,
thank you very much for your great review. we hope to see you again .
10/10 Excellent
sachintha
2 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
amazing stay and nice staff
sachintha
Réponse de General Manager le 4 févr. 2017
Dr sir/madam,
thank you very much for your great review. we hope to see you again .
6/10 Satisfaisant
SUNIL
25 nov. 2016
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
If u just want to pass a night
SUNIL
Réponse de General Manager le 29 nov. 2016
thank you very much sir. we are waiting to see you again. have a safe journey.
4/10 Médiocre
Mikael, bra
2 nov. 2016
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Som att bo på tågstation
Mikael
Réponse de General Manager le 17 nov. 2016
thank you very much for your review .
greetings.
sachintha
10/10 Excellent
Ellen
2 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fräscht och bra service
Ellen
Réponse de General Manager le 17 nov. 2016
thank you very much for your review.
greetings.
sachintha
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de General Manager le 25 oct. 2016
thank you very much for your valuable comment
8/10 Bien
kim, s
11 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Schoon en modern
kim
Réponse de sachintha le 25 oct. 2016
thank you very much for your valuable comment
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
18 avr. 2016
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
詳細不明でした
Voyageur vérifié
Réponse de kawindu le 2 juin 2016
thank you very much for your valuable comment sir.