Avis sur Golf Course Hotel
Golf Course Hotel
Plot 64-86, Yusuf Lule Road, P. O. Box 22774, Kampala, Central
Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
29 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de james le 3 mars 2020
We appreciate your feedback.
Thank you.
8/10 Bien
Ali
20 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ali
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de James le 23 août 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback
10/10 Excellent
Houssein
12 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel convenable pour vacances avec famille.
Houssein
Séjour de 3 nuits en septembre 2017
Dear Sir,
Thank you very much for your review about Golf Course Hotel. I am happy to read that you liked our spacious and quite rooms and friendliness of our professional staffs. We strive to provide the best experience for our guests and your comments and suggestions about the opportunities you encountered is greatly appreciated. We hope to see you again in the future when you visit Kampala. Kind Regards,
8/10 Bien
Toru
Voyage d’affaires
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Toru
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de James le 5 mai 2024
Dear Toru,Thank you so much for staying with us, we do appreciate your honest feedback. we look forward to welcoming you once again soonest.Best RegardsJames - RDM
10/10 Excellent
Abdulkadir
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Abdulkadir
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de James le 22 févr. 2024
Dear Abdulkadir,Thank you for staying with us during the visit to Kampala, your feedback which is highly valued, we look forward to welcoming you again at Golf Course Hotel.
6/10 Satisfaisant
Rami
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Good but not worth of the money
Rami
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
2/10 Horrible
Bernard
20 juil. 2023
Bernard
Séjour de 10 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Hassan, Jeddah
Voyage d’affaires
13 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hassan
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de James le 14 mars 2023
Dear Mr. Hassan,Thank you for choosing to stay with us during your visit to Kampala. Your honest feedback is highly appreciated. We will definitely work on the lighting. We look forward to welcoming you once again in the near future.Kind RegardsJames MatengeRooms Divisions Manager.
6/10 Satisfaisant
Leticia
23 mai 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
My stay a Golf course hotel
Leticia
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de James le 7 juil. 2022
Dear Ms. Leticia,
Greetings from golf course Kampala and thank you for patronizing our facility during your visit to Uganda. Thank you so much for finding time to give your honest feedback we remain forecast to make changes in due course. We are really sorry for the noise experienced from the course and we are glad that you enjoyed your stay too.
10/10 Excellent
Lorenzo
Voyage d’affaires
21 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lorenzo
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de James le 7 juil. 2022
Dear Mr. Lorenzo,
Thank you for the feedback, we are glad that you enjoyed your stay with us. We will share this to our staff too.
Regards
10/10 Excellent
Sheila, Arlington
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sheila
Séjour de 4 nuits en mars 2022
Réponse de James le 5 avr. 2022
Dear Sheila,
Thank you for feedback, we are glad for you staying with us. we look forward to hosting you on future visits to Kampala.
Regards
8/10 Bien
David
Voyage d’affaires
11 janv. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
David
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de NEIRAJ le 12 janv. 2022
Dear Guest,
Thank you so much for your review.We are motivated and delighted.
Look forward to welcome you .
with regards
8/10 Bien
Petr
29 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Petr
Séjour de 10 nuits en décembre 2021
Réponse de NEIRAJ le 4 janv. 2022
Dear Guest,
Thank you so much for your feedback.
We look forward to welcome you again.
with Warm Regards
8/10 Bien
Yafil Mubarak
7 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yafil Mubarak
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de NEIRAJ le 8 déc. 2021
Dear Guest,
Thank you so much for your review.We are glad to see your stay was comfortable.We have sincerely made note of you feedback and shall work up on them to improve.
Looking forward to welcome you again.
8/10 Bien
Melanie
7 déc. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
In Ordnung aber renovierungsbedürftig
Melanie
Séjour de 4 nuits en novembre 2021
Réponse de NEIRAJ le 7 déc. 2021
Dear Guest,
Thank you so much for your positive feedback.
We have sincerely made note of your concerns and are working on them.
We look forward to welcome you.
8/10 Bien
Brenda, Franklin
27 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brenda
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de NEIRAJ le 1 déc. 2021
Dear Guest ,
Thank you so much for your feed back.
We have made note of your suggestion and assure you that we are working on it.
Looking forward to welcome you again.
10/10 Excellent
LILIAN
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
24 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LILIAN
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de NEIRAJ le 25 nov. 2021
Dear Sir,
Thank you so much for your review, we are motivated to read your review.The same has been shared with the team.
We look forward to welcome you again.
With Regards
Neiraj
10/10 Excellent
Badi Maulid
Voyage d’affaires
26 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Badi Maulid
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
Réponse de NEIRAJ le 26 oct. 2021
Dear Valued Guest,
Thank you for your positive comments. We are glad that the team made your stay comfortable. Your encouraging comments will help us do better.
We look forward to welcome you back soon.
Yours sincerely,
NEIRAJ
8/10 Bien
Thorben
Voyage en groupe
19 oct. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Thorben
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de NEERAJ le 19 oct. 2021
Dear Mr.Thorben,
Thank you so much for sparing your valuable time to post and share your experience.
We are truly delighted to see that our team members made a positive impression about the hotel and its services.
We hope to welcome you again during your future visits to Kampala.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
21 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de NEERAJ le 19 oct. 2021
Thank you for taking the time to post this review about your experience with us.
I am delighted to learn that you left with a positive impression of the hotel and its services. Your kind words of appreciation on our hospitality have been passed on to the entire team for whom they will be a tremendous source of inspiration.
We hope to continue being your preferred ‘home’ during all your future visits to Kampala
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
6 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2021
8/10 Bien
Ryan
Voyage d’affaires
14 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
All good except the Internet
Ryan
Séjour de 9 nuits en avril 2021
Réponse de General Manager le 15 mai 2021
Dear Ryan
Thank you for choosing to stay with us at the Golf Course Hotel, we see that you seem to have had a problem with the Internet, we have again engaged with all our providers to see where the problem is and how we can resolve this, we appreciate your feedback.
We do hope that we can welcome you back to the Hotel soon.
Kind regards
Lukas Swanepoel
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
28 avr. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de General Manager le 30 avr. 2021
Dear Guest, thank you for choosing to stay with us at the Golf Course Hotel, we apreciate the feedback as it is only with feedback like yours that we can improve our offerings to our guests.
We do hope that we can welcome you back in the not so distant future.
Kind regards
Lukas Swanepoel
8/10 Bien
Augustin.
Voyage d’affaires
3 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Augustin.
Séjour de 8 nuits en mars 2021
Réponse de Lukas Swanepoel le 4 avr. 2021
Dear Augustun, thank you for choosing to stay at the Golf Course Hotel, we glad to see that you enjoyed your stay.
Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 févr. 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2021
Réponse de Lukas Swanepoel le 25 févr. 2021
Dear Guest, thank you for choosing to stay with us and for the good review, we truly value all our guest.
Kind regards
Lukas Swanepoel
10/10 Excellent
Jurrie van der
27 déc. 2020
Les points forts : Propreté
Jurrie van der
Séjour de 5 nuits en décembre 2020
Réponse de Lukas Swanepoel le 28 déc. 2020
Dear Jurrie, Thank you for choosing to stay at the Golf Course Hotel, we appreciate the feedback and glad to see that you enjoyed your stay.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 déc. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de Lukas Swanepoel le 19 déc. 2020
Dear Guest,
Thank you for choosing to stay with us at the Golf Course Hotel, please contact us if there is anything we can do to make your next stay more enjoyable.
Kind regards
Lukas Swanepoel
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de Lukas Swanepoel le 18 déc. 2020
Dear Guest,
Thank you for choosing to stay at the Golf Course Hotel, we glad to see that you enjoyed your stay, looking forward to welcoming you back again soon.
Kind regards
Lukas Swanepoel
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Réponse de Lukas Swanepoel le 18 déc. 2020
Dear Guest,
Thank you for choosing to stay at the Golf Course Hotel, we glad to see that you enjoyed your stay, looking forward to welcoming you back again soon.
Kind regards
Lukas Swanepoel
General Manager
6/10 Satisfaisant
Patrik
27 nov. 2020
Patrik
Séjour de 3 nuits en novembre 2020
Réponse de Lukas Swanepoel le 18 déc. 2020
Dear Patrick,
Thank you for choosing to stay at Golf Course Hotel, please let us know how we can assist to make your next stay more enjoyable.
Kind regards
Lukas Swanepoel
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de General Manager le 28 oct. 2020
Dear Anonymous, thank you for choosing to stay at the Golf Course Hotel, we happy to see that you enjoyed your stay, we looking forward to welcoming you back to the Hotel hopefully very soon.
Kind regards
Lukas Swanepoel
General Manager
6/10 Satisfaisant
Eva
Voyage d’affaires
20 déc. 2019
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Eva
Séjour de 8 nuits en décembre 2019
Réponse de James le 8 janv. 2020
Dear Eva,
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.
8/10 Bien
Wonz
Voyage d’affaires
10 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wonz
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de james le 19 déc. 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing to stay with us, your feedback is highly appreciated. The lighting in the rooms has since been worked on, thank you for enjoying our breakfast.
Regards / James.
8/10 Bien
Choon Meng
Voyage en famille
18 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Choon Meng
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de James le 25 nov. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback
10/10 Excellent
Kelly, San Diego, CA
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
19 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelly
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de James le 21 oct. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback. Looking forward to host you in your next visit to Kampala.
8/10 Bien
soren
22 sept. 2019
soren
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
10/10 Excellent
soren
Voyage d’affaires
18 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Great stay
soren
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de James le 3 oct. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
11 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de James le 13 sept. 2019
Thank you for choosing to stay with us at Golf Course Hotel, we appreciate the feedback and we hope to host you again soon in the near future.
Regards / James
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
9 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de James le 13 sept. 2019
Thank you for choosing to stay with us at Golf Course Hotel, we appreciate the feedback and we hope to host you again soon in the near future.
Regards / James
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 sept. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de James le 2 sept. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de James le 2 sept. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en août 2019
Réponse de James le 2 sept. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
31 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de Lukas Swanepoel le 6 août 2019
Dear Anonymous, thank you for the great review, we happy to know that you had a good stay and we appreciate the feedback, please let me know when we can assist with any further booking arrangements for your future visits.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
7 juil. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de James le 11 juil. 2019
Thanks for staying with us, your feed back is highly appreciated.
10/10 Excellent
Robert
27 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Robert
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de James le 28 mai 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Leticia
26 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Leticia
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de James le 29 avr. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
25 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en avril 2019
Réponse de James le 29 avr. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback
10/10 Excellent
Hyeju
20 avr. 2019
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Hyeju
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de James le 29 avr. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback
6/10 Satisfaisant
Amy
16 avr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amy
Séjour de 5 nuits en avril 2019
Réponse de James le 29 avr. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
16 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de James le 29 avr. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback