Équipement de l’hébergement

Avis sur Extended Stay America Suites Secaucus New York City Area

2.5 out of 5

Avis

6,6
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 276 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 211 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 181 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 162 avis sur 1003." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 173 avis sur 1003." "

6,6/10

Propreté

7,0/10

Personnel et service

6,4/10

Équipements

6,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,6/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

Pascal

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel tres sale, et personnels désagréables
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 20 mai 2024
Dear Pascal, Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the cleanliness issues and the unpleasant interactions with our staff. This is not the standard of service we strive to provide. Your comments are being taken very seriously, and we are addressing these concerns with our team to ensure immediate improvements. We appreciate you bringing this to our attention and hope to have the opportunity to offer you a much better experience in the future.Sincerely,Hotel Management

2/10 Horrible

Marilou

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Séjour de 4 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Pascale

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Oui mais
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel Management le 6 nov. 2023
Dear Pascale, Thank you for staying with us and taking the time to post your review. We are delighted to have exceeded your expectations. We hope our excellent accommodations and convenient location make us a great choice during your visit. It was our pleasure accommodating you. We hope you will make Extended Stay America your home away from home whenever your travels bring you to our area.Sincerely,Hotel Management

8/10 Bien

Clément

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Très correct pour 2-3 jours maxi
Séjour correct. L'hôtel est grand avec un arrêt de bus juste devant qui emmène à Manhattan en 20 minutes. En revanche il mériterait un bon coup de peinture. A noter une grande laverie très pratique. La piscine était fermée pendant notre séjour. La salle de sport est anecdotique mais à le mérite d'exister. Les studios avec cuisine n'ont aucune vaisselle ou aucun ustensile de disponible...
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Hotel Management le 14 oct. 2023
Dear Clément, Thank you for sharing your experience at Extended Stay America. We're glad you had a decent stay and appreciated the convenient location with easy access to Manhattan. Your feedback about maintenance, laundry, and the pool availability is noted. We're continuously working to improve, and your input is valuable. We hope to host you again and provide an even better experience.Sincerely,Hotel Management

2/10 Horrible

Vanessa

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les lits sont très peu confortable et la propreté laisse à désirer. L'alarme de feu a sonné deux nuits de suite à 2h du matin (pendant un bon 30 secondes) et de façon fréquente un matin, c'est d'un ridicule. L'emplacement est idéal pour se rendre à New York, mais ça ne vaut vraiment pas le coup. Nous avons écourté notre séjour d'une nuit. L'employé nous a dit qu'on nous rembourserait la nuit et au final, nous n'avons pas reçu de remboursement, mais une compensation de monétaire représentant la moitié du prix de la nuit. Bref, très mauvaise expérience.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel Management le 12 oct. 2023
Dear Vanessa, We are sincerely sorry for the issues you experienced during your stay. We genuinely value your comfort, and we regret any inconvenience caused. Our team is working diligently to address your remarks and ensure that we are more diligent and efficient in resolving our guests' concerns moving forward. Please know that we take your feedback seriously, and we are committed to improving our services and accommodations. We hope these isolated instances will not keep you from revisiting us in the future, as we would welcome the opportunity to show you the outstanding hospitality we are typically known for.Sincerely,Hotel Management.

4/10 Médiocre

Gil

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Odeur terrible, propreté douteuse
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Hotel Management le 25 août 2023
Dear Gil, On behalf of our entire team, please accept our sincerest apologies for our hotel not meeting your expectations. We acknowledge the importance of your concerns, especially regarding the cleanliness of our hotel, as it is our highest priority. We will address the issue with our housekeeping staff to ensure such instances are not repeated. We sincerely hope you will give us another chance to serve you in the future and look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Hotel Management

2/10 Horrible

Jocelyn

Séjour de 1 nuit en août 2023

8/10 Bien

Lise

Séjour de 3 nuits en septembre 2022

6/10 Satisfaisant

Sofie

Voyage en famille
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Ben Ben ordinaire
Vieille hôtel, divan-lit pas pour les adultes. Déjeuner… café, muffin emballé et gruau, plus que de base. Il y avait des fourmis sur le comptoir déjeuner de l’hôtel et des perces oreille dans notre chambre.
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Hotel Management le 8 août 2022
Sofie, thank you for being our guest. We apologize for the concerns you encountered during your stay. We work hard to provide a clean, comfortable, and bug-free environment; therefore, we regret the inconvenience it caused you. We will follow up on your concerns with our housekeeping and pest-control provider to ensure we are well poised to serve you better in the future. We have also taken note of your comments regarding our complimentary grab-and-go breakfast offerings for any future changes. We are hopeful for another opportunity to welcome you back for the flawless experience you deserve. Sincerely, Hotel Management

4/10 Médiocre

hoang nghi

Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

4/10 Médiocre

Karine

Séjour de 1 nuit en décembre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2019

8/10 Bien

RéGENT

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Endroit bien situé près du transport en commun Endroit propre et bon service Canapé lit pas très confortable et le matelas du lit commençait à creuser .. donc faudrait voir cet aspect Déjeuner très limiter au niveau de la nourriture
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Hotel Management le 10 déc. 2019
Thank you for the review of your stay at Extended Stay America. We are glad you loved our convenient location, courteous service, and spotless property. However, we are sorry for the disappointment you had with the mattress, sofa bed, and complimentary breakfast. We will share your feedback with the appropriate teams to ensure a better experience going forward. We appreciate you staying with us and look forward to your next visit! Sincerely, Hotel Management

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en octobre 2019

6/10 Satisfaisant

Frederic

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
La piscine, la télé étaient brisées... Le divan lit très inconfortables et il y avait des cheveux dans le bain... Mais les employés très gentils et serviables
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Hotel Management le 27 août 2019
Frederic, thank you for taking the time to review your stay with us. We are sorry about your experience and have brought this to the attention of our housekeeping for review and action. Your concerns regarding the television have been shared with the maintenance team to fix it immediately. On a positive note, we are happy you liked our cordial staff. We do hope you give us another chance in the future to make it up to you. Sincerely, Hotel Management

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
6 jours dans cet hotel,aucun nettoyage n'a été fait.pas de changements des serviettes de salle de bain,la cuisine n'est pas équipé. Le service de vaisselle est à demander à la réception. Quand j'ai ete demandé, pas de stock et la réponse est donnée sur un ton méprisant. Le petit déjeuner est composé de café, thé et muffins seulement. A parir de 23h,pas de réception. Pas de servive pour contacter un taxi,je l'ai par moi-même. Au total plus que déçu.
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de Hotel Management le 14 août 2019
Thank you for sharing your experience with us. We are sorry to hear our services and amenities were not to your expectations. To provide a more home-like experience for our guests, we provide housekeeping services on a weekly basis, however, these services are always available upon request for a nominal fee. The dishes for use in the guest suite are kept at the front desk to ensure cleanliness. We have shared your comments with our team to ensure clear communications going forward. We hope to have the opportunity to welcome you back soon. Thank you. Sincerely, Hotel Management

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Pas de cafetière ni instrument de cuisine de disponible toutefois était bien localisé
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Hotel Management le 23 juil. 2019
Thank you for your review. We are glad you had an overall good stay and liked our convenient location. Please know, coffee maker and kitchenware for your suite are kept and available at the front desk upon request. Your feedback is appreciated, and we will be sure our front desk communicates this more clearly going forward. We value your comments and hope to welcome you back soon. Sincerely, Hotel Management

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en juillet 2019

8/10 Bien

Alain

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en juin 2019

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en mai 2019

4/10 Médiocre

Carl, Québec

Les points faibles : Personnel et service
Dernière fois que je vais à cette hôtel
Pas de service de chambre et déjeuner très ordinaire
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Hotel Management le 26 avr. 2019
Carl, thank you for reviewing your stay with us. We're sorry for the inconvenience you had due to our housekeeping policy and for not meeting your expectations with our grab-and-go breakfast. Please know, since we are an extended stay hotel, our housekeeping is done on a weekly basis to respect the privacy of our guests, but it is always available upon request at a minimal fee. We will also share your feedback with our Brand Leaders so they can use it while planning new breakfast offerings. We would like to regain your trust, and we hope to host you again in the future. Sincerely, Hotel Management

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Proximité de NYC en bus Propreté moyenne Gens très aimables Déjeuner décevant
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Hotel Management le 23 avr. 2019
Thank you for your feedback about our hotel. Although you had an overall pleasant stay with us, we are sorry you were not happy with our grab-and-go breakfast choices. Your comments will be shared with our Brand Leaders to assist them when determining new breakfast offerings for future implementation. We hope you will stay with us another time so we can provide you with a much more satisfying experience. Sincerely, Hotel Management

8/10 Bien

ROGER, MONTREAL

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Hotel Management le 9 avr. 2019
Roger, all of us at Extended Stay America appreciate your wonderful rating. We are glad you had an enjoyable stay and would love to see you again soon. Sincerely, Hotel Management

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Autobus emmène directement à new York est à côté de la porte de l'hotel
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Hotel Management le 16 mars 2019
Thank you for being our guest. We are delighted to know our convenient location was the highlight of your great stay. It was a pleasure to have you as a guest Extended Stay America, and we hope to see you again soon. Sincerely, Hotel Management

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
L’emplagacement Les restos proches Le transit bus tout près de l’hôtel pour se rendre à NYC
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Hotel Management le 26 déc. 2018
Thank you for your great review of Extended Stay America. We are glad our location was convenient for everything you wanted to do on this visit. We appreciate your business and hope to see you again on your next stay at Secaucus. Sincerely, Hotel Management

6/10 Satisfaisant

alain

nous étions 3 adultes, ma fille a du coucher dans le sofa lit...c'était une véritable honte l'état du matelas chambre 427...si on peut appeler cela un matelas, je recommande au gérant de cette hotel plutot que de me répondre des conneries d'allez s'étendre sur cette chose...je serais curieux de savoir combien de temps il pourrait y demeurer...ma fille a préféré coucher par terre. autre point négatif le déjeuner...si vous ne voulez pas servir de déjeuné...ne l'offrez pas tout simplement... je vais aussi mettre mon commentaire en anglais afin que peut être il comprenne quelque chose ! we were 3 adults, my daughter had a sofa bed ... it was a real shame the state of the mattress room 427 ... if we can call that thing a mattress, I recommend to the manager of this hotel rather than to answer me bullshit, instead GO AND LAY ON THAT THING ... I would be curious to know how long he stands it ... my daughter preferred sleeping on the floor. another negative point breakfast ... if you do not want to serve breakfast ... then just don’t offer it.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de h le 27 nov. 2018
Alain, we are very sorry for the discomfort you experienced from the bedding and that our breakfast choices weren’t to your satisfaction. Your feedback has been discussed with appropriate individuals in an effort to enhance our facilities going ahead. It is never our intention to disappoint you in any way, and we hope you will give us a chance to redeem ourselves in the future. Sincerely, Hotel Management

6/10 Satisfaisant

Michel, Sherbrooke

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Très utile pour prendre l’autobus vers New-York... lit confortable. Par contre, si vous restez plus d’une nuit, il n’y a aucun service d’entretien pour la chambre. ( lits non-faits,aucun remplacement de serviette !)
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Hotel Management le 17 août 2018
Michel, we appreciate you choosing our hotel and for providing your review. It felt good to know you were satisfied with our service and facilities, but we are sorry that we couldn't hit the mark of your expectations for a perfect visit due to our hotel policies. We hope you'll choose to stay with us in the near future. Sincerely, Hotel Management

2/10 Horrible

Eric

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Absolument mal propre
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Hotel Management le 13 août 2018
Eric, we sincerely apologize for the cleanliness issue you faced during your stay. Your feedback has been discussed with our housekeeping team to be more diligent going forward. Sincerely, Hotel Management

4/10 Médiocre

Mario, Quebec

Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Hotel tres bien situé !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
Réponse de Hotel Management le 5 août 2018
Mario, thank you for your review. Although you liked our convenient location, we are sorry if any inconvenience was caused while here. Thanks again, and we hope to see you soon. Sincerely, Hotel Management

6/10 Satisfaisant

Virginie, Secaucus NJ

Les points faibles : Propreté
Ceci est mon premier mauvais review en 20 ans. Voici mes points négatifs : tout d’abord nous avons réservé pour 6 personnes une chambre à 6 personnes. Malheureusement le divan lit n’était que pour une personne, donc 5 places dans la chambre. Le déjeuner ne comportait que deux sortes de muffins enveloppés et des pochettes de gruau. Pour le café, que du coffee mate! Le personnel était peu courtois, vraiment. La connexion internet n’a fonctionnée qu’un total de 10 minutes pour nos trois jours passés à cet hôtel. Pour la propreté, elle laisse à désirer. Notre porte extérieure de chambre était maculée d’un (j’imagine) café renversé datant de quelques jours avant notre arrivée, nous avons pu compter pas moins d’une dizaine de pansements au fond de la piscine une journée. Pour terminer sur une note positive, la situation de cet hôtel permet de se rendre sur l’île de Manhattan très facilement et rapidement.
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
Réponse de Hotel Management le 5 août 2018
Please accept our sincerest apologies for the issues you encountered while you were here and regret the inconvenience they caused. We will address your concerns and ensure we take actions for improvement. We value your feedback and hope you will give us the opportunity to host you again and provide you with the experience you deserve. Sincerely, Hotel Management

4/10 Médiocre

Genevieve, Montreal

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Aucun entretien dans la chambre pendant 4 jours. Nous étions 6 (2 adultes et 4 ados), pas assez de serviettes, aucune vaisselle dans la cuisinette, deux lits doubles et un divan lit simple (le plus jeune a dormi par terre sur les coussins du divan). Déjeuner inclus: café, gruau, barres tendres et muffins pré-emballés (vraiment pas bon). Piscine ultra chlorée, on en a eu mal aux yeux. Le personnel était quand même sympatique. Nous avons aimé l'arrêt de bus juste à côté qui nous amenait directement au Port Autorithy (5 minutes de Time Square). La chambre était suffisamment grande mais aucune commodité. Wifi gratuit mais pas terrible. On y va que pour dormir et c'est ok!
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
Réponse de Hotel Management le 3 août 2018
Genevieve, we appreciate you taking the time to post a review. We are sorry for the difficulties you experienced during your stay. Please know, to ensure the cleanliness of kitchenware upon check-in, brand standards require us to make these items available at the front desk, and our team gladly delivers them to your suite. Also, towels and linens are exchanged at the front desk and are complimentary. Your feedback will be also used as a training tool as it will help us to improve our service moving ahead. We hope you will reconsider a future stay as we would welcome the opportunity to regain your trust. Sincerely, Hotel Management

10/10 Excellent

Veronique

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de Hotel Management le 7 juil. 2018
Thank you for the 5-star rating. We are delighted your visit was exceptional and hope you plan to come and see us again at Extended Stay America. Sincerely, Hotel Management

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Confort de la chambre
Au pied de Manhattan
On recommanderait cet hôtel uniquement par sa situation géographique. Pour le reste, c'est très moyen. Si vous avez la possibilité d'aller ailleurs, même pour un peu plus cher, n'hésitez pas. Pour ceux qui ont des animaux c'est le prix fort : 25$/nuit + taxes
Séjour de 3 nuits en juin 2018
Réponse de Hotel Management le 4 juil. 2018
Thank you for recommending our pet-friendly hotel. Although you liked our location, we are sorry for the issue you experienced due to the internet connectivity and that our grab-and-go breakfast offerings were not up to your expectation. The service provider is checking and fixing the internet connectivity immediately. Also, we have shared your feedback with our brand leaders as they plan to determine new breakfast offerings. Please allow us another chance to redeem ourselves on a future visit. Sincerely, Hotel Management

4/10 Médiocre

marc, québec

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Besoin de reno
L'hotel était vieux. Mauvaise odeurs, mal propre. Les condo manque d'équipement, la piscine est minuscule et sans surveillance. Le déjeuner c'est café et muffin emballé. L'ascenseur était en panne. Le téléphone de la chambre brisé. L'emplacement est sa seul force.
Séjour de 4 nuits en juin 2018
Réponse de Hotel Management le 1 juil. 2018
Marc, we appreciate your feedback and apologize for the difficulties you experienced during your stay. We want all of our guests to have an outstanding visit. Your comments have been shared with our team to make sure these issues are not repeated. We hope you will consider a return visit so we can provide you with the hospitality that we wanted you to experience. Sincerely, Hotel Management

4/10 Médiocre

Yoleny

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Malpropre
Pas de problème avec le personnel. Mais malheureusement l’hôtel est super sale. Le petit déjeuner est seulement muffin avec café, pas lait pour les enfants et aucune autre choix. Nous voyons souvent et jamais vue quelque chose pareille pas envie de allez dans l’an piscine parce q ce malpropre. Personalmente je ne retournerai jamais.
Séjour de 3 nuits en mai 2018
Réponse de Hotel Management le 24 mai 2018
We would like to offer our sincere apologies for not living up to your expectations. Although we make every effort to be perfect, sometimes we fall short. We will be reviewing our guidelines to provide a better experience for every guest entering our doors. We truly regret the inconvenience caused, and please give us another chance to make it up to you on your next visit to our area. Sincerely, Hotel Management

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Le Wi-Fi ne fonctionnait pas. Pour le reste, très bien pour prendre l’autobus 320 vers NYC 8.50$ aller/retour et stationnement gratuit à l'hôtel comparé à 50-75$ dans Times Square.
Séjour de 3 nuits en mai 2018
Réponse de Hotel Management le 23 mai 2018
Thanks for taking the time to share your comments online regarding your visit to Extended Stay America. It is a delight to know you liked our convenient location and had a great stay with us. Your concern regarding our wifi service is discussed with our maintenance team to do the needful. Your review is appreciated, and we hope to be your choice of hotel in the future as well. Sincerely, Hotel Management

2/10 Horrible

Lise

Les points faibles : Personnel et service
Lors de notre arrivée nous n avions pas de verre. Samedi matin pour le petit déjeuner, il n y avait pas grand chose. Pas de jus, pas de lait, deux sortes de muffins, café froid et il était 8h15. Samedi soir lors de notre arrivée le lit n avait pas été fairmount. Les poubelles étaient pleines. La femme de ménage n était pas venue pour changement de serviette et il y avait beaucoup de bruit. J ai attendu jusqu a 12h15 pour téléphoné a la réception pour faire part de mon problème. Elle m a dit qu'elle s en occupait. Vers 2h du matin j ai du re-téléphoné car le bruit était aussi intense pour me faire dire....on s en occupé. Même chose à 2h30 et a 3h30 toujours autant de bruit .... le bruit a cessé vers 5h du matin. Nous n avions plus de papier de toilette ni de kleenex, alors nous sommes sortis pour déjeuner a l extérieur car il n y avait plus rien j'en revenant j ai arrêté demander du papier de toilette et j en ai eu. Lors de mon Check out je ne suis fait dire: c est vous qui m avez demandé du papier de toilette....je croyais que vous étiez pour rester....
Réponse de Hotel Management le 19 avr. 2018
Lise, please accept our sincere apologies for the issues you encountered and the inconvenience caused. We regret not meeting all of your expectations and rest assured that corrective actions are being taken within the respective departments. Please note, our housekeeping is done on a weekly basis to respect the privacy of our guests, but we are happy to offer this service to you at a minimal fee. Kitchenware and toiletries are available at the front desk as per the brand standard and are always complimentary. We are committed to making sure that we don't repeat what you experienced. Thanks for your feedback, and we hope to have a future opportunity to restore your confidence in us. Sincerely, Hotel Management

6/10 Satisfaisant

Pierre

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Déjeuner médiocre. Internet ne fonctionnait pas. La femme de ménage n'est pas passé entre la première et deuxième nuit.
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Réponse de Hotel Management le 19 mars 2018
Pierre, thank you for your review. We are sorry for the issue you experienced with our complimentary Wi-Fi. We have shared your feedback with our maintenance team to check and fix it. Please note, our housekeeping is done on a weekly basis to respect the privacy of our guests, but we are happy to offer this service to you at a minimal fee. We will remind our front desk to communicate this more clearly going forward. We hope you will give us another chance so we can serve you much better. Sincerely, Hotel Management

10/10 Excellent

Sebastien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Réponse de Hotel Management le 12 mars 2018
Sebastien, thanks for sharing your wonderful rating about your experience at the Extended Stay America. We are happy to see your stay with us was perfect in all the ways and hope we have the pleasure of hosting you again soon. Sincerely, Hotel Management

10/10 Excellent

Patrick

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Réponse de Hotel Management le 10 mars 2018
Patrick, thanks for being our guest. Our top priority is for you to have an enjoyable stay and from your five-star rating, it appears that we succeeded in that. It was a pleasure having you at Extended Stay America, and we look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Hotel Management 

8/10 Bien

Martin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Place très bien, mais pour le déjeuner amener votre lait et pain, car juste de muffin et barres tendres. Endroit très bien situé pour ce rendre à New York, en autobus de 10 à 20 minutes de Time square selon le trafic.
Séjour de 2 nuits en novembre 2017
Réponse de Manager le 13 nov. 2017
Martin, we appreciate your kind review. It was a pleasure knowing you had a great stay at Extended Stay America and liked our convenient location as it was perfect for your needs. Thanks for your feedback, and we look forward to hosting you again soon. Sincerely, Hotel Management

6/10 Satisfaisant

Ali, Tunis

Les points faibles : Confort de la chambre
Trés prêt de NYC
Hotel de moyenne qualité ...propre ....mais les lits ne sont pas confortable, petit déjeuner insignifiant .... le seul atout c'est d'être à 10 minute de bus de la 42éme street ....
Séjour de 3 nuits en août 2017
Réponse de General Manager le 30 août 2017
Ali, thank you for staying with us. It’s a pleasure knowing you liked our location and had an overall pleasant experience. However, we are sorry we missed meeting your expectations and the inconvenience caused due to the bed. We will make a note of your feedback and will make necessary changes during future renovations. I hope you will afford us an opportunity to redeem ourselves in the future. Sincerely, General Manager

10/10 Excellent

Stéphanie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Déjeuner
Le déjeuner était inclus mais il y avait seulement des muffins et barre tendre avec café et chocolat chaud.. Aucun pain,bagel,fruit,yaourt même pas de jus ou d'eau à boire.. Très déçu quand tu t'attends à avoir un déjeuner
Séjour de 2 nuits en août 2017
Réponse de Manager le 31 août 2017
Stephanie, we appreciate your review and thank you for staying at Extended Stay America. We are happy your stay was overall comfortable but we are sorry to read that you were disappointed with our grab-and-go breakfast offerings. I have shared your comments with our brand leaders so as to make any future changes. We hope the positive side of your experience will bring you back to us. Sincerely, General Manager

8/10 Bien

Guido

Bon rapport qualité/prix
Très bien en générale excepté le déjeuner minimaliste.
Séjour de 3 nuits en août 2017
Réponse de Manager le 23 août 2017
It was a pleasure to have you as our guest at Extended Stay America. We are pleased to read you enjoyed your time with us and found us to be a good value. We have also taken a note of your feedback in regard to our breakfast offerings as we plan any changes to our selections. We appreciate your business and hope the positive aspects of your visit will bring you back to our hotel in the future. Sincerely, General Manager

10/10 Excellent

Dov Gilvanci, Goiania

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 9 nuits en mai 2024

4/10 Médiocre

Terri

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en mai 2024

4/10 Médiocre

Jeffrey

Voyage en groupe
Les points forts : Équipements
A part la localisation et le fait que le bus 320 depose juste devant l'hôtel a partir du PABT, ce dernier n'a rien d'intéressant. Ayant eu la chambre 104, voici ce que jen garde comme expérience. La chambre pas tres propre au sol, le lit de gauche a des trous donc pour dormir correctement ce n'est pas la peine. Autour des fenêtres, cadavres d'insectes morts.. Le canapé est trop mou qu'on s'enfonce littéralement à l'intérieur Côté ambiance, il y en a aucune. Ah si ! L'alarme incendit qui se met en route à n'importe quel moment. Super le reveil à 6h du matin. Apparement ce n'est pas la première fois que cela arrive. Si vous souhaitez un vrai petit déjeuner, n'allez pas à celui de l'hôtel. Il est composé de café, lait pasteurisé, muffin aux myrtilles et barres de céréales voila tout... Je reviendrai plus cela est sur !
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 20 mai 2024
Dear Jeffrey, Thank you for your feedback. We apologize for the repeated fire alarm disruptions and the limited breakfast options during your stay. This is not the experience we aim to provide. We are addressing these issues with our team to ensure they do not happen again. Your comments are valuable as we work to improve our services. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to offer you a better experience in the future.Sincerely,Hotel Management

10/10 Excellent

RONALD, New Milford

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice Quiet Place to Stay.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 14 mai 2024
Dear RONALD, Thank you for your positive review of your stay at Extende Stay America! We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us and found our hotel to be a nice, quiet place. Providing a peaceful environment for our guests is a top priority, and we're glad we could meet your expectations in this regard. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future!Sincerely, Hotel Management

10/10 Excellent

Daniel

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
the location of the hotel was very convenient with the public transportation.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 10 mai 2024
Dear Daniel, Thank you for sharing your feedback on your recent stay. We are delighted that you found Extended Stay America's location convenient for accessing public transportation! Your satisfaction is important to us, and we are glad our hotel met your needs in this regard. Thank you for choosing to stay with us, and we hope to welcome you back for another pleasant stay in the future!Sincerely,Hotel Management