Avis
7,8
Bien
8,2/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Emily, Guest Experience Manager le 25 mai 2024
Dear Roland, Thank you for taking the time to share a review! I’m so glad to see you had a fabulous stay with us. We hope to be able to welcome you back again soon!Kind regards,Emily
8/10 Bien
Shannie
Voyage en couple
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shannie
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Emily, Guest Experience Manager le 11 mai 2024
Dear Shannie, Thank you for taking the time to share a review! I’m so glad to see you had an overall great stay with us, and particularly enjoyed our convenient location. I appreciate you sharing feedback with us in regards to the shower curtain and the air conditioning so we can continually enhance the experience for our guests. We hope to be able to welcome you back again soon!Kind regards,Emily
10/10 Excellent
Donald
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donald
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Emily, Guest Experience Manager le 8 mars 2024
Dear Donald,Thank you for taking the time to share a review! I’m so glad to see you had a 5 star stay with us. We hope to be able to welcome you back again soon!Kind regards,Emily
6/10 Satisfaisant
nick
8 déc. 2023
nick
Réponse de Emily, Guest Experience Manager le 8 févr. 2024
Dear Nick,Thank you for taking the time to share a review! I’m glad to see you had a pleasant stay with us. We hope to welcome you back again soon!Kind regards,Emily
10/10 Excellent
Carolyne
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolyne
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Emily, Guest Experience Manager le 22 oct. 2023
Translation resultChère Carolyne,Merci d'avoir pris le temps de partager un avis ! Je suis ravi que vous ayez apprécié votre visite chez nous ; en particulier nos lits confortables, notre piscine extérieure et notre emplacement. Nous espérons que vous pourrez revenir bientôt !
10/10 Excellent
Richard
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Emily, Guest Experience Manager le 17 oct. 2023
Dear Richard, Thank you for taking the time to share a review! I'm so glad you had a great stay with us. We hope to be able to welcome you again soon!Kind regards, Emily
6/10 Satisfaisant
Vincent
Voyage en famille
20 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vincent
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Anne le 21 sept. 2023
Dear Vincent,Thank you for taking the time to share a review. We are very sorry about the inconvenience you experienced.We appreciate you highlighting areas in which we can enhance the experience for our guests - this feedback is crucial for us, and we appreciate you taking the time to share this with us.Kind regards,Anne
10/10 Excellent
marie-eve
19 sept. 2023
marie-eve
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Anne le 9 oct. 2023
Dear Marie-Eve,Thank you for taking the time to share a review. We are thrilled to see that you had a good stay with us! We can not wait to welcome you again! Kind regards, Anne
10/10 Excellent
Diane
16 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Diane
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Hotel management le 17 sept. 2023
Thank you for your feedback Diane, we are happy to know you enjoyed your stay!
8/10 Bien
Jean-Emmanuel
14 sept. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Déçu par l’enregistrement
Jean-Emmanuel
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Emily, Guest Experience Manager le 14 sept. 2023
Dear Jean-Emmanuel,Thank you for taking the time to share a review. I'm so glad to see that overall you had a great stay with us; however, I can understand how frustrating it can be to not have your room ready upon check in. Thank you for taking the time to share this with us so we can look at ensuring this does not reoccur. Kind regards, Emily
8/10 Bien
amelie
4 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
amelie
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Emily, Guest Experience Manager le 4 sept. 2023
Dear Amelie, Thank you for taking the time to share a review. I'm thrilled you had a great vacation with us, and particularly enjoyed the views! We hope we can welcome you again soon. Kind regards, Emily
6/10 Satisfaisant
Claudine
3 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Claudine
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Hotel management le 3 sept. 2023
Dear Claudine, thank you for staying with us and for taking time to share your thoughts. We hope you enjoyed you Jasper adventure!
10/10 Excellent
martine
10 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
martine
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Emily, Guest Experience Manager le 11 août 2023
Dear Martine, Thank you for taking the time to share a review! I'm so glad you had a great stay with us and particularly enjoyed our comfortable beds and pillows. We hope to be able to welcome you again soon! Kind regards, Emily
4/10 Médiocre
Eric
6 août 2023
Eric
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Emily, Guest Experience Manager le 10 août 2023
Dear Eric, Thank you for taking the time to share a review. I am concerned that your experience does not reflect the level of comfort and service we aim to provide to all guests, and I would like to profusely apologize for this. I would love the opportunity to connect with you further to understand more about your experience with us. Kind regards, Emily
8/10 Bien
DANIELE
Voyage en famille
6 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
DANIELE
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Hotel management le 6 août 2023
We appreciate your feedback Daniele, happy to hear you liked the location, come back anytime!
6/10 Satisfaisant
Francois
Voyage en famille avec de jeunes enfants
2 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Francois
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Emily, Guest Experience Manager le 4 août 2023
Dear Francois, Thank you for taking the time to share a review. I'm glad to see that overall you enjoyed your stay with us, however, I would like to sincerely apologize for the noise of the air conditioner. We will be following up with our maintenance team to rectify this issue, and I appreciate you taking the time to bring this to our attention. Kind regards, Emily
8/10 Bien
Martine
25 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Martine
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Emily, Guest Experience Manager le 26 juil. 2023
Dear Martine, Thank you for taking the time to share a review! I'm glad to see that overall we were able to provide you with a great stay. We hope to have the opportunity to welcome you again soon!Kind regards, Emily,
8/10 Bien
Jean-Francois
4 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-Francois
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Anne le 5 juil. 2023
Dear Jean-Francois,Thank you for staying with us!
10/10 Excellent
Anik
Voyage en famille
2 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anik
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Hotel management le 2 juil. 2023
Thank you for staying with us Anik!
8/10 Bien
Sylvie
6 juin 2023
Sylvie
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Hotel management le 8 juin 2023
Thank you for your stay Sylvie!
8/10 Bien
Michel
3 juin 2023
Michel
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Hotel management le 4 juin 2023
We appreciate your feedback Michel!
10/10 Excellent
Jean Guy
1 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean Guy
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Anne le 1 juin 2023
Thank you for staying with us!
10/10 Excellent
Luc
Voyage en couple
26 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Luc
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Hotel management le 27 mai 2023
We appreciate your feedback Luc!
4/10 Médiocre
Johanne
Voyage en famille
25 mai 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Johanne
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Denis (Front office manager) le 26 mai 2023
Dear Johanne,Please accept our sincerest apologies for this unfortunate housekeeping incident, we take our guests complaints very seriously here at Decore hotels and investigate them thoroughly. I assure you all the necessary measures will be implemented to improve our practices. I hope you enjoyed you Jasper vacation.
8/10 Bien
Catherine
Voyage en famille
17 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Catherine
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Hotel management le 18 mai 2023
Thank you for staying Catherine!
6/10 Satisfaisant
JUSTINE
Voyage en groupe, Voyage avec des animaux de compagnie
30 mars 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
JUSTINE
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Hotel management le 31 mars 2023
Dear Justine,We apologize for your inconvenience, heating issues could have been attended immediately if reported to front desk, we are always there for your comfort.Hope to see you again!
2/10 Horrible
Julie
23 août 2022
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Recommande pas en plus très cher
Julie
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Sarah le 28 août 2022
Hello Julie, thank you for your feedback. We are sorry that you didn't enjoy your stay and apologize for any issues you encountered here. Regardless thank you for staying with us.
6/10 Satisfaisant
Marc
Voyage en famille
15 août 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marc
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Sarah le 28 août 2022
Hello Marc, thank you for your feedback. Please note that we are not offering maid service daily, it is only every 3 days which we disclose at check in time. Regardless, we are sorry that your stay wasn't up to par and thank you for staying with us. Safe travels.
10/10 Excellent
Sotheara
Voyage en couple
12 août 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sotheara
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Sarah le 28 août 2022
Hello Sotheara,Thank you for your feedback. We are very happy to hear that you loved your stay! You're right, the views of the mountains at many angles are truly breathtaking. Thanks once again for staying with us and we hope to see you the next time you're in Jasper.
6/10 Satisfaisant
Mario
Voyage en famille
5 août 2022
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Mario
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Sarah le 8 août 2022
Hi Mario, thank you for your feedback and for staying with us and we hope to see you another time when you're in Jasper.
8/10 Bien
linda
Voyage en couple
4 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
linda
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Sarah le 8 août 2022
Hello Linda, thank you for your feedback and we are happy that you enjoyed your stay. Safe travels!
8/10 Bien
Carolane
Voyage en famille
3 août 2022
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolane
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Sarah le 8 août 2022
Hello Carolane, thank you so much for your feedback. We are so pleased to hear that you enjoyed your stay and thanks once again for staying with us. Safe travels.
8/10 Bien
Chantal
Voyage en couple
31 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chantal
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Sarah le 31 juil. 2022
Hello Chantal, thank you for your feedback and we are happy that you enjoyed your stay and the amenities. Thanks again for staying with us and we hope you enjoyed your trip to Jasper.
2/10 Horrible
Yvan
29 juil. 2022
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yvan
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Sarah le 31 juil. 2022
Hello Yvan, thank you for your feedback. We apologize that you didn't enjoy your stay. We have been experiencing a heatwave in Jasper, and it has been difficult for our air conditioners and power grid in general to keep up. We apologize that our front desk staff didn't inform you that we are not doing daily stayover service, only every 3 days. Regardless, thank you for staying with us and we hope you managed to enjoy your time in Jasper. Safe travels.
8/10 Bien
Marie
20 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Anne le 30 oct. 2022
Thank you Marie!
6/10 Satisfaisant
Stephanie
Voyage en famille
20 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service
Décevant pour le prix
Stephanie
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Sarah le 8 août 2022
Hello Stephanie, thank you for your feedback and we are sorry that you didn't enjoy your stay. Unfortunately there isn't much we can do about the Via Rail trains that pass through Jasper on occasion. Regardless thank you for staying with us and we wish you safe travels.
8/10 Bien
Claudine
Voyage en groupe
15 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service
Hôtel correct
Claudine
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Sarah le 8 août 2022
Hello Claudine, thank you so much for your feedback. We are so pleased to hear that you enjoyed your stay and thanks once again for staying with us. Safe travels.
10/10 Excellent
tony
10 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
tony
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Anne le 30 oct. 2022
Thank you Tony!
6/10 Satisfaisant
nadia
7 juil. 2022
nadia
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Sarah le 8 août 2022
Hello Nadia, thank you so much for your feedback. We are so pleased to hear that you enjoyed your stay and thanks once again for staying with us. Safe travels.
8/10 Bien
Chantale
Voyage en famille
2 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chantale
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Sarah le 8 août 2022
Hello Chantale, thank you so much for your feedback. It's great to hear that you enjoyed our pool! We are so pleased to hear that you enjoyed your stay and thanks once again for staying with us. Safe travels.
2/10 Horrible
Linda
26 juin 2022
Linda
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Sarah le 29 juin 2022
Good evening Linda, thank you for your feedback. We are sorry that you didn't enjoy your stay and we invite you to contact us to discuss any issues. Thank you all the same for staying with us and we hope you had a good stay in Jasper.
10/10 Excellent
Florent
Voyage en famille
18 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Florent
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Sarah le 19 juin 2022
Bonjour Florent, merci beaucoups pour rester avec nous! Et merci bien pour le commentaire, c'est apprecie. J'espere que nous alons vous voir la prochaine fois que vous etes en Jasper.
8/10 Bien
Jacques
11 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel endroit. Bien situé.
Jacques
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Sarah le 18 juin 2022
Bonjour Jacques et merci pour votre revision de notre hotel. Desolee que vous avez des problemes avec le pot de cafe mais merci de nous l'avoirs fais savoir. Merci pour rester avec nous ici en Jasper!
8/10 Bien
Maryse
5 juin 2022
Maryse
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Sarah le 18 juin 2022
Hello Maryse, thank you for taking the time to provide us with your feedback and we are beyond pleased to see that you enjoyed your stay! Thanks once again for staying with us and we hope to see you once again on your next trip to Jasper.
8/10 Bien
Serge
4 juin 2022
Serge
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Sarah le 18 juin 2022
Hello Serge, thank you very much for taking the time to let us know that you enjoyed your stay. We really appreciate it and hope to see you on your next trip up to Jasper. Thanks once again for staying with us.
8/10 Bien
Émie
Voyage en famille
27 mai 2022
Les points forts : Propreté et équipements
Émie
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Sarah le 25 juin 2022
Hello Emie, thank you for your feedback. We are sincerely sorry that you had to wait past our regular check in time for your room to be ready. We are experiencing staff shortages right now and housekeeping aspires to do the best they can however sometimes unfortunately there is a bit of a wait and for that we are very sorry. Regardless, thank you so much for staying with us and we appreciate your business.
6/10 Satisfaisant
manon
Voyage en groupe
27 mai 2022
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
manon
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Sarah le 25 juin 2022
Bonjour Manon, merci pour rester avec nous. Desolee que la chambre n'etait pas exactement ce-que vous aimez, mais merci quand meme de venir au Tonquin
8/10 Bien
Marcel
8 mai 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcel
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Sarah le 16 mai 2022
Good morning Marcel, thank you so much for your feedback. We are so pleased that you enjoyed your stay. We hope to see you the next time you're in Jasper. Once again, thank you so much for staying with us.
6/10 Satisfaisant
Carolyn
1 mai 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolyn
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Anne le 30 oct. 2022
Thank you!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
19 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Tonquin Team le 4 nov. 2021
Hi. Thank you so much for the kind sentiments regarding the Tonquin. We are so happy you chose us for your stay in Jasper. We hope to see you again in the future.
Best,
The Tonquin Team