Hall

Avis sur Arion Suite Hotel Kemang

4 out of 5
Arion Suite Hotel Kemang
Jl. Kemang Raya No. 7, 7, Jakarta, Jakarta

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 15 avis sur 39." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 14 avis sur 39." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 6 avis sur 39." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 3 avis sur 39." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 1 avis sur 39." "

8,2/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

7,0/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,0/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Yosef

Les points forts : Personnel et service
Un faux ****
Un faux quatre étoiles. Pas de petits serviettes ni débarbouillettes et aucun sèche cheveux dans la salle de bain. Qualité de savon et shampoing est très basses. La carte clé est souvent non fonctionnel et s’il faut laisser à côté de la porte d’entrée cela coupe l’électricité et la chambre devienne chaude. Déjeuner trop cher, jus de fruit dilué et aucun napkin sur la table. Piscine sur le toit qui manque d’entretien et de ménage, douche extérieure sale et magot partout sur le passage. Cet hôtel est en manque d’amour et d’attention.
Séjour de 3 nuits en février 2023

10/10 Excellent

Thibault

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Petit Coin de Paradis bien placé dans Jakarta
Ce fut un magnifique séjour avec l'ensemble des prestations attendues: de l’accueil au petit déjeuner, tou était parfait! L'hotel est très bien situé et silencieux... Ce qui est un luxe au sein de Jakarta! Si vous avez une halte à faire dans la ville, je vous y conseille d'y séjourner =)
Séjour de 1 nuit en octobre 2018

8/10 Bien

Abdallah

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Eki Ahmad Zaki General Manager le 3 mai 2024
Dear Mr Abdallah,Thank you for your feedback , we look forward to welcoming you back in the future.Thank You.Sincerely,Eki Ahmad ZakiGeneral Manager

4/10 Médiocre

HIDEO

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Eki Ahmad Zaki General Manager le 13 févr. 2024
Dear Hideo,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Arion Suites Hotel Kemang. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies regarding your booking experience.At Arion Suites Kemang, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Eki Ahmad ZakiGeneral Manager

4/10 Médiocre

Natalie

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Eki Ahmad Zaki General Manager le 13 févr. 2024
Dear Mrs Natalie,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Arion Suites Hotel Kemang. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies regarding your booking experience.At Arion Suites Kemang, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Eki Ahmad ZakiGeneral Manager

6/10 Satisfaisant

Andrew

Les points forts : Propreté
Old hotel need a help
We stayed at this hotel 15 years ago and this place was great. But last week, we can see that the hotel is running down and this is based on few things. Toilet seat is stained & water running all night to fill up the tank, leak at the shower water also drip all night, the wash basin don't get clean properly, if you sit on the toilet you can see the edge is black with mould. The safety box has no power, so unuseable. The lobby has loads of mosquitos. There is no hand towels, towels provided show wears (used to be white now is grey). The good thing about this place is staff are friendly and helpful. Location is great.
Séjour de 4 nuits en août 2023

6/10 Satisfaisant

Kang

Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
욕실 물내림불량. 세면대 불결
Séjour de 4 nuits en janvier 2022
Réponse de Hotel Managament le 12 mai 2022
Dear Mr Kang , Greetings from Park Regis Arion Kemang Jakarta, Thank you for choosing our hotel as your preferred stay, we do apologized for the inconvenience things during your stay. We thank your for your comment and we will do our best to improve our service on your next arrival stay. Looking forward to welcoming you again at Park Regis Arion Kemang Jakarta.

6/10 Satisfaisant

JINWOO

Séjour de 1 nuit en janvier 2022

8/10 Bien

BYUNGJOON

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2021

10/10 Excellent

Romilon

Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mantep
Séjour de 1 nuit en juillet 2020

10/10 Excellent

scott

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2020

10/10 Excellent

eri

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Breakfast need to be upgrade
Everything was perfect..I stay there in the beginning of December 2019 about 6 nights and I also spent the New Year’s Eve there also.. The minus thing about the hotel is the breakfast..every days is the same menu
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Hotel Management le 12 mai 2022
Dear Mr Eri, Greetings from Park Regis Arion Kemang Jakarta, Thank you for choosing our hotel as your preferred stay, we do apologized for the inconvenience things during your stay. We thank your for your comment and we will do our best to improve our service on your next arrival stay. Looking forward to welcoming you again at Park Regis Arion Kemang Jakarta.

4/10 Médiocre

Joachim

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Smells bad from smoking all over the place Breakfast is tastless even the indonesian food
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
Réponse de Hotel Management le 12 mai 2022
Dear Mr Joachim, Greetings from Park Regis Arion Kemang Jakarta, Thank you for choosing our hotel as your preferred stay, we do apologized for the inconvenience things during your stay. We thank your for your comment and we will do our best to improve our service on your next arrival stay. Looking forward to welcoming you again at Park Regis Arion Kemang Jakarta.

10/10 Excellent

Renny

Séjour de 2 nuits en novembre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
あのあたりでは一番です。
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Hotel Management le 12 mai 2022
Dear Mr Anonymous, Greetings from Park Regis Arion Kemang Jakarta, Thank you for choosing our hotel as your preferred stay, We thank your for your comment and it matters most for us to know that our guest are thoroughly satisfied with their experience. Looking forward to welcoming you again at Park Regis Arion Kemang Jakarta.

10/10 Excellent

Mikolaj

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A decent hotel in Kemang. Nice small rooftop pool is definitely the highlight (although they never had poolside towels, so worth taking a towel from your room). The gym equipment needs updating. Superior room was decent size and had everything required for a comfortable stay.
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Hotel Management le 12 mai 2022
Dear Mr Mikolaj, Greetings from Park Regis Arion Kemang Jakarta, Thank you for choosing our hotel as your preferred stay, we do apologized for the inconvenience things during your stay. We thank your for your comment and we will do our best to improve our service on your next arrival stay. Looking forward to welcoming you again at Park Regis Arion Kemang Jakarta.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Séjour de 2 nuits en septembre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2019

8/10 Bien

Norman

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Norm's Saturday Night.Out.
Very well run hotel close to Irish bar where I watched 2 Rugby matches and 2 Football matches and saw Liverpool trounce Arsenal.
Séjour de 1 nuit en août 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 8 nuits en juillet 2019

8/10 Bien

ani.w

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Easy check in & great costumer service /stuffs,the only had problem when checked out @4am calling for bellhop /front desk no one answering to help us with 7 luggage until we at the lobby .but overall everything was great .. thank u
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en juillet 2019

10/10 Excellent

Eric, Warren, MI

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was excellent and the service was second to none. Based on value alone I would greatly recommend this property.
Séjour de 2 nuits en juillet 2019

6/10 Satisfaisant

DoS, Cimahi

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Generally the hotel is good, but there is a problem in the bathroom because the exhaust fan in bathroom was not work...
Séjour de 2 nuits en juin 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good room old concept socket for charger not reach available room WiFi only for local network laundry bit late breakfast standard friendly staff
Séjour de 3 nuits en juin 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Cosy hotel with off-beat location among street foods and cafes.
Séjour de 1 nuit en mai 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Upon check In so well and Nice Staff, good property and clean enough oN junior suite ( spacious ). Room not good view but good Room. When Ramadhan they serve Room Service for sahoor. Good hotel. Keep it up !
Séjour de 1 nuit en mai 2019

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Room missing towels and other amenities. Security Staff not friendly. Breakfast did not look very good.
Séjour de 2 nuits en avril 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en avril 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good price for a great location. Staff always friendly. Only negative point was the complete inflexibility about breakfast, insisting that you pay for the full buffet even when you don't want it - 200,000 rupiah for a piece of toast and cup of coffee is ridiculous! Luckily, there's a great little cafe (Poach'd) just a couple of doors down...
Séjour de 3 nuits en avril 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Boutique hotel with sufficient facilities, clean and presentable with courteous staff. Great location despite the traffic
Séjour de 3 nuits en février 2019

10/10 Excellent

DAESIK

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2019

8/10 Bien

FAZIDA

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Had an amazing stay at this hotel. super comfy bed specially the pillows were amazingly comfortable. Nice area, good food, overall 10/10
Séjour de 4 nuits en décembre 2018

10/10 Excellent

Beruskapal, Kuala lumpur

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The hotel located at McD and KFC. Easier to find food
Séjour de 1 nuit en octobre 2018

10/10 Excellent

Matheys

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2018

10/10 Excellent

Noor Ashikin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worth it stay
Reasonable price and very comfort place to stay
Séjour de 2 nuits en septembre 2018

8/10 Bien

nick, amsterdam

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fraai hotel
Nette, schone kamer. Prima zwembad en Sauna, vooraf Sauna boeken. Eten lekker. Geen ontbijt gehad. De Ierse kroeg, 100 meter verderop, moet jebezocht hebben. Mac en starbucks binnen 500 meters. In kleine mall ook een Thai, Japans en Chinees. Prijzen in hotel voor eten absurd hoog
Séjour de 3 nuits en septembre 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2018