Avis sur Titanic Port Bakirkoy
Titanic Port Bakirkoy
Fisekhane Caddesi No: 7/3, Bakirkoy, Istanbul, Istanbul
Avis
9,0
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille, Voyage en groupe
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Guest Relation Manager le 30 nov. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for letting us know your valuable comments which is of very importance for us.We will soon inform to our team about your comment and hope to having chance to welcome you again soonest.Sincerely,CRM Management
10/10 Excellent
Ayse
10 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ayse
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de CRM Management le 12 sept. 2023
Dear Ayse Ozcan ,Many thanks for your review and for taking the time to express your enthusiasm regarding your most recent visit. Our team is committed to striving to exceed your expectations and we are happy to hear our efforts have been well received. We are delighted to have had the pleasure of making your stay as enjoyable as possible. If business or leisure brings you to İstanbul, we look forward to warmly welcoming you back.Sincerely,CRM MANAGEMENT
10/10 Excellent
Zahia
Voyage d’affaires
29 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super Hitel Titanic Port BAKIRKÖY
Zahia
Séjour de 6 nuits en mars 2023
Réponse de CRM MANAGEMENT le 30 mars 2023
Dear Valued Guest,Thank you indeed for your valuable time to send us your comments and to score us.We're glad to receive your feedback and hope to see you in our hotel as soon as possible.Sincerely,CRM Management
10/10 Excellent
Cemil
15 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cemil
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de CRM MANAGEMENT le 20 févr. 2023
Sayın Cemil,Değerli zamanınızı ayırıp,geri dönüşlerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Otelimizde keyifli vakit geçirdiğinizi ve hizmetlerimizden memnun kaldığınızı öğrendiğimize çok memnun olduk. Sizleri en kısa sürede tekrar Titanic Port Hotel’de ağırlamayı umarız.Saygılarımızla,
8/10 Bien
Talet
4 févr. 2023
Talet
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de CRM MANAGEMENT le 11 févr. 2023
Sayın Talet, Nazik değerlendirmeniz için çok teşekkür ederiz. Otelimizi beğenmenize çok memnun olduk. Sizi tekrar otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyacağız.Saygılarımızla,
10/10 Excellent
arnaud
Voyage d’affaires
16 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good
arnaud
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
Réponse de CRM MANAGEMENT le 17 janv. 2023
Dear guest , Thank you indeed for your valuable time to score us and share your lovely comments. We are truly happy that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you again in the near future. Kind Regards,
8/10 Bien
farid
2 janv. 2023
farid
Séjour de 6 nuits en décembre 2022
Réponse de CRM MANAGEMENT le 6 janv. 2023
Dear guest , Thank you indeed for your valuable time to score us.We are truly happy that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you again in the near future. Kind Regards,
10/10 Excellent
Mucahit
20 juil. 2022
Mucahit
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
????
25 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
????
Séjour de 13 nuits en mars 2022
Réponse de CRM MANAGEMENT le 25 mars 2022
Dear guest ,
Thank you indeed for your valuable time to score us and share your lovely comments. We are truly happy that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you again in the near future.
Kind Regards,
10/10 Excellent
Mokhles
28 oct. 2021
Mokhles
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de CRM MANAGEMENT le 1 nov. 2021
Dear Mokhles,
Thank you for taking the time to rate our property. We are delighted about your positive feedback and are looking forward to welcome you again.
Sincerely,
8/10 Bien
Faycay
22 sept. 2021
Faycay
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de CRM MANAGEMENT le 24 sept. 2021
Dear Guest,
Thank you very much for choosing Titanic Port Hotel. We look forward to welcoming you again in our hotel.
Regards,
CRM MANAGEMENT
10/10 Excellent
Philippe
Voyage d’affaires
29 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Philippe
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Guest Relations Supervisor le 2 mars 2020
Dear Philippe ,
Thank you indeed for your valuable time to score us and share your lovely comments. We are truly happy that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you again in the near future.
Kind Regards ,
Nihan Alkan
Guest Relations Supervisor
6/10 Satisfaisant
Rachid
27 sept. 2019
Rachid
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
10/10 Excellent
Yildiz
Voyage d’affaires
15 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yildiz
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Guest Relations Supervisor le 23 oct. 2019
Dear Yildiz,
Thank you for your very kind review. It has been a real pleasure for our associates to cater for your needs during your past stay at Titanic Port Hotel and we are happy that your experience matched your expectations.We look forward to welcoming you back
Sincerely,
Nihan Alkan
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
13 août 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Guest Relations Supervisor le 14 août 2019
Dear valued guest,
Thank you for your review of your experience at our hotel. Please know that your constructive feedback regarding certain aspects of your stay is absolutely being investigated and any issues will be rectified in due course. I hope that I have the opportunity to welcome you back to our property in the future.
Kind Regards,
Nihan Alkan
8/10 Bien
Brillantine
9 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brillantine
Séjour de 5 nuits en avril 2019
Réponse de guest relations supervisor le 13 juin 2019
Dear Brillantine,
We appreciate you taking the time to write a review about your recent stay with us and sincerely apologize that it did not meet expectations.As we explained to you, there were people to meet with you with the name list.I would like to inform you that we always working with this way and we never ever had this problem.We are sorry to make you concern.I sincerely believe that the shortcomings you experienced were an exception to the norm and I hope the next time you are in Istanbul you will reconsider staying with us again where you will have my commitment for a more enjoyable stay.
Nihan Alkan / Guest Relations Supervisor
10/10 Excellent
Yildiz
8 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yildiz
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Guest Relations Supervisor le 8 mai 2019
Dear Yıldız,
Thank you for your positive feedback.We are happy to learn that you enjoyed of the hotel.We look forward to welcome you back again.
Kind Regards
Nihan Alkan
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en décembre 2018
Réponse de Guest Relations. le 11 janv. 2019
Dear our valuable guest, Thank you for taking the time to post your score.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de Guest Relations le 10 déc. 2018
Dear our valuable guest,
Thank you for your very kind review. It has been a real pleasure for our associates to cater for your needs during your past stay at Titanic Port Hotel and we are happy that your experience matched your expectations.
Thank you again for sharing your feedback and we look forward to welcoming you back
Sincerely, soon!
10/10 Excellent
Michel, Istanbul
13 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Michel
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Guest Relations. le 11 déc. 2018
Dear our guest, Thank you for taking the time to post your score and review.
8/10 Bien
Abdelkrim
24 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Abdelkrim
Séjour de 6 nuits en septembre 2018
Réponse de Guest Relation le 28 sept. 2018
Thank You!
8/10 Bien
arnaud
9 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hotel
arnaud
Séjour de 4 nuits en mars 2018
Réponse de Guest Relation le 28 avr. 2018
Merci d'avoir pris votre temps précieux et de partager vos merveilleux commentaires avec nous.
8/10 Bien
Fernand
27 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Proximité aeroport
Fernand
Réponse de Guest Relation le 6 mai 2018
Merci beaucoup pour votre commentaire et pour avoir pris le temps d'exprimer votre enthousiasme concernant votre dernière visite.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
À refaire
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2017
10/10 Excellent
Tristan, France
22 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Exelentia hotel for a very good price
Tristan
Réponse de General Manager le 24 janv. 2017
Dear Tristan, on behalf of the entire team here at the Tıtanıc Port Bakırkoy Hotel, I would like to thank you for taking the time to review your recent stay with us.We are looking for welcome back again..
Sincerely,
Nihan Alkan-Guest Relations
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel 5* parfait proche de l'aeroport.
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Gilles
16 nov. 2015
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Gilles
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Damien, paris
5 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Recommande pour court déplacement professionnel.
Damien
8/10 Bien
Damien, Paris
3 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Confortable porche de l'aéroport et très belle vue
Damien
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Meilleur que les hôtels de même catégorie
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 déc. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shopping!
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
stephane, fos
27 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hotel
stephane
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shopping
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Anouar, Maroc
2 sept. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
EMPLACEMENT TOP!!
Anouar
8/10 Bien
mfr, Belgique
20 nov. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quartier shopping
mfr
8/10 Bien
sans nom, suisse
7 nov. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
sans nom
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 nov. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Ahmed
31 août 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très ,très bien situé .
Ahmed
10/10 Excellent
Pierre
2 juin 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel et très belle chambre
Pierre
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 mars 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel and staff
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Martine, Saint-Tropez FR.
25 déc. 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Titanic Port Hotel Bakirkoy
Martine
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 mai 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Hasani Fazli
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hasani Fazli
Séjour de 13 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
RICHARD
Voyage en famille
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
RICHARD
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Damian Ralph
Voyage d’affaires
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Damian Ralph
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Guest Relation Manager le 23 mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you indeed for your valuable time to score us and share your lovely comments. Ensuring guest satisfaction, which is our basic principle, is the primary goal of our team. It is a great pleasure for us to hear from you that we were able to achieve this. Please make sure that we will soon let the management and let the related departmants know about the mention you have indicated in your comment. We're glad to receive your feedback and hope to see you in our hotel as soon as possible.Sincerely,CRM MANAGEMENT
10/10 Excellent
kirsty
Voyage en couple
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
kirsty
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Guest Relation Manager le 23 mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you indeed for your valuable time to score us. We wish to welcome you again soonest.Kind Regards,CRM Management
10/10 Excellent
Pawel
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pawel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Guest Relation Manager le 30 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing the feedback from your recent stay. We are looking forward to your return.Kind Regards,CRM MANAGEMENT
10/10 Excellent
Juliana
Voyage d’affaires
9 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juliana
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Relation Manager le 15 mars 2024
Dear Valued Guest ,Thank you indeed for your valuable time to score us and share your lovely comments. We are looking forward to welcoming you again in the near future.Kind Regards ,CRM MANAGEMENT