Avis sur azuLine Hoteles Mar Amantis & Mar Amantis II
azuLine Hoteles Mar Amantis & Mar Amantis II
Crta Port d'es Torrent s/n, Sant Josep de sa Talaia, Ibiza
Avis
7,6
Bien
7,8/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
7,2/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,8/10
Écoresponsabilité
Avis
14 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Daniel R.S., azuLinehotels Customer Service le 29 janv. 2020
Chère Stephanie,
Merci beaucoup pour avoir décidé de ponctuer votre expérience. On est très content de savoir que votre séjour a été parfait.
On espère de vous recevoir bientôt.
Cordialement,
Daniel R.S.
azuLinehotels Customer Service
6/10 Satisfaisant
Nadia, savigny sur orge
3 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
bon rapport qualité prix
Nadia
Séjour de 7 nuits en juillet 2018
Réponse de azuLinehotels Customer Service le 8 août 2018
Nous vous remercions énormément de partager votre expérience et vos impressions avec nous, lesquelles sont très importantes pour pouvoir améliorer notre service jour après jour.
Nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécié l’emplacement de notre hôtel et notre gastronomie vous ont plu. Nous voulons aussi vous remercier pour vos aimables paroles vis-à-vis de notre équipe.
. Encore une fois, merci beaucoup d’avoir partagé votre avis sincère avec nous et nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir chez azuLinehotels lors de votre prochaine visite à Majorque, Ibiza ou Minorque.
Un Salut,
Rebecca G.P.
azuLinehotels Customer Service
8/10 Bien
Sophie, Calais
24 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel bien placé au bord de la plage
Sophie
8/10 Bien
caroline merril, labenne
8 sept. 2014
Les points forts : Personnel et service
AGREABLE SÉJOUR
caroline merril
8/10 Bien
NANOU
20 oct. 2011
Les points forts : Propreté et personnel et service
SEJOUR A IBIZA
NANOU
8/10 Bien
Sarah Jane
19 mai 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah Jane
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Daniel R.S., azuLinehotels Customer Service le 20 mai 2024
Dear Sarah Jane, We really appreciate that you decided to write this nice review about your stay in our hotel. Furthermore, we are very happy to read that you enjoyed our fantastic sea views from our swimming pool and that the quality of our breakfast left a good impression on you. We hope to welcome you again soon. Yours sincerely, Daniel R.S.azuLinehotels Customer Service
10/10 Excellent
Catarina
Voyage en couple
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Catarina
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Daniel R.S., azuLinehotels Customer Service le 13 mai 2024
Dear Catarina, We are very grateful for this amazing review. We are delighted to learn that you enjoyed a superb stay with us and we hope to welcome you again soon. Kind regards, Daniel R.S.azuLinehotels Customer Service
8/10 Bien
Abigail
Voyage en famille
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Abigail
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Daniel R.S., azuLinehotels Customer Service le 18 avr. 2024
Dear Abigail, Thank you very much for this wonderful review. To make sure that each of our guests enjoy their best experience is our main priority, and therefore we are delighted that our spotless cleaning, the quality of our food selection and the excellent service from our team members ensured you a great stay. We hope to welcome you again soon. Best regards, Daniel R.S.azuLinehotels Customer Service
8/10 Bien
Pauline
Voyage en famille
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pauline
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Daniel R.S., azuLinehotels Customer Service le 12 avr. 2024
Dear Pauline, It is a great pleasure to see that you enjoyed an unforgettable stay with us and that our spotless cleaning and our friendly staff left a good impression on you. Looking forward to welcome you again soon. Kind regards, Daniel R.S.azuLinehotels Customer Service
8/10 Bien
Muammer
19 sept. 2023
Muammer
Séjour de 12 nuits en septembre 2023
Réponse de Daniel R.S., azuLinehotels Customer Service le 20 sept. 2023
Dear Muammer, Thank you very much for your review. We are delighted to learn that you had a great stay with us.Looking forward to welcome you again soon. Best regards, Daniel R.S.azuLinehotels Customer Service
8/10 Bien
Khaiber
17 sept. 2023
Khaiber
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Daniel R.S., azuLinehotels Customer Service le 20 sept. 2023
Dear Khaiber, First of all, we would like to thank you for taking your time to share your review with all the users. We appreciate that the quality of our food selection, our excellent service and our remarkable views ensured you a nice stay. Regarding the situation at the bar, for what we know, one of our team members received an inappropriate joke. The other team member only defended her. Yours sincerely, Daniel R.S.azuLinehotels Customer Service
6/10 Satisfaisant
Humberto
13 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Humberto
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de Daniel R.S., azuLinehotels Customer Service le 20 sept. 2023
Dear Humberto, We appreciate that you decided to write us a review. We are happy to see that you had a great stay with us. We hope to welcome you again soon. Kind regards, Daniel R.S. azuLinehotels Customer Service
8/10 Bien
Ceri
Voyage en groupe
8 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ceri
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Daniel R.S., azuLinehotels Customer Service le 20 sept. 2023
Dear Ceri, Thank you very much for your review. We are delighted to see that you enjoyed a great stay with us. We hope to welcome you again soon. Kind regards, Daniel R.S.azuLinehotels Customer Service
10/10 Excellent
Kenneth Oconnell, Fairhaven
27 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kenneth Oconnell
Réponse de Daniel R.S., azuLinehotels Customer Service le 20 sept. 2023
Dear Kenneth, We would like to express our gratitude for writing us such a wonderful review on this site. It makes us extremely happy to learn that you enjoyed a great stay in our hotel thanks to our facilities and the excellent service provided by our bar staff. We will be very pleased to welcome you again soon. Kind regards, Daniel R.S.azuLinehotels Customer Service
2/10 Horrible
Rosemary
17 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosemary
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Daniel R.S., azuLinehotels Customer Service le 30 août 2023
Dear Rosemary, First of all, we would like to express our sincerest apologies if the stay was not up to your level of expectations. We keep constantly updated all the photos and information concerning our rooms. Furthermore, you always have the chance to rent a fridge from reception. Regarding the room key, we are really sorry if you had any issue. Lastly, we appreciate your feedback and we apologize for the inconvenience caused. Best regards, Daniel R.S.azuLinehotels Customer Service
4/10 Médiocre
Mohammad
23 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohammad
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Daniel R.S., azuLinehotels Customer Service le 30 août 2023
Dear Mohammad, Customer opinions are a very big value for us. For this reason, we would like to thank you for sharing your review with all the users. We deeply regret that your stay was not up to your level of expectations. We hope we can enjoy your company again. Best regards, Daniel R.S.azuLinehotels Customer Service
10/10 Excellent
Tamara
6 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tamara
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Daniel R.S., azuLinehotels Customer Service le 30 août 2023
Dear Tamara, We appreciate that you decided to write us this kind review. We are very proud to realize that you enjoyed an excellent stay in our hotel. We hope to welcome you again soon. Yours sincerely, Daniel R.S. azuLinehotels Customer Service
8/10 Bien
Sion
6 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sion
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Daniel R.S., azuLinehotels Customer Service le 30 août 2023
Dear Sion, Thank you very much for this kind review. We are pleased to see that your stay in our hotel was great. Looking forward to welcome you again soon. Best regards, Daniel R.S.azuLinehotels Customer Service
2/10 Horrible
Abbey
Voyage en famille
17 sept. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Abbey
Séjour de 5 nuits en juillet 2021
Réponse de Daniel R.S., azuLinehotels Customer Service le 20 sept. 2023
Dear Abbey, We deeply regret that your stay was not up to your level of expectations. With the aim to guarantee a nice stay to everyone, we check that every room is under the best conditions. However, we apologize for the punctual issue concerning your air conditioning unit. All our rooms and facilities have the respective security measures in order to offer a safe stay to every guest. Furthermore, our swimming pool is daily cleaned following strict hygiene procedures. For what concerns the water on all inclusive, the glasses of water are included in the all inclusive. Lastly, we are impressed by the comment in reference of our staff, as their friendliness and excellent service is very appreciated by all our clients. Nevertheless, we regret if the service provided was not to your liking. Yours sincerely, Daniel R.S.azuLinehotels Customer Service
4/10 Médiocre
Ester
Voyage en groupe
30 août 2021
Les points faibles : Personnel et service
Comida nefasta
Ester
Séjour de 4 nuits en août 2021
Réponse de Daniel R.S., azuLinehotels Customer Service le 20 sept. 2023
Apreciada Ester, Lamentamos que su estancia no haya estado a la altura de sus expectativas. Con el fin de asegurar el correcto funcionamiento del establecimiento, se debe cumplir con el horario establecido para cada uno de los servicios. Nos esforzamos por ofrecer una gran variedad de productos de calidad en nuestra selección gastronómica. No obstante, tomaremos nota de sus apreciaciones y llevaremos a cabo las medidas pertinentes para mejorar nuestro servicio. Un cordial saludo, Daniel R.S.azuLinehotels Customer Service
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
23 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Buen hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2021
Réponse de Daniel R.S. azuLinehotels Customer Service le 28 avr. 2023
Apreciado/a cliente/a, Le agradecemos que haya decidido compartir su opinión con el resto de usuarios. Nuestro equipo de limpieza da siempre lo mejor de sí con el fin de ofrecer a nuestros clientes una agradable experiencia, limpiando de forma rigurosa y puntual cada una de nuestras habitaciones e instalaciones. No obstante, lamentamos que haya habido algún inconveniente respecto a la limpieza durante su estancia. Con el propósito de seguir ofreciendo un gran servicio, tomaremos nota de su comentario para futuras ocasiones. Será todo un placer darle de nuevo la bienvenida. Atentamente, Daniel R.S.,azuLinehotels Customer Service
8/10 Bien
Elisa
Voyage en famille
22 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Soddisfatta
Elisa
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Daniel R.S. azuLinehotels Customer Service le 28 avr. 2023
Dear Elisa, First of all, we would like to thank you for your nice review. The fact that you could have a nice time in our hotel is an excellent confirmation of our efforts and we are very, very happy to know that we were able to make you feel comfortable and that our all inclusive and the quality of our food left a good impression on you. Regarding the shelf, we will take note of your comment for further situations. We hope to welcome you again soon. Kind regards, Daniel R.S.,azuLinehotels Customer Service
10/10 Excellent
Milorad
Voyage en famille
21 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bellino
Milorad
Séjour de 7 nuits en août 2021
Réponse de Daniel R.S. azuLinehotels Customer Service le 28 avr. 2023
Dear Milorad, Such a friendly review is, of course, a great pleasure to read and confirms for us that our daily actions are worthwhile and that the hotel essence we want to transmit is being perceivedWe hope to enjoy your company again soon. Yours sincerely, Daniel R.S.azuLinehotels Customer Service
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
17 août 2021
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Daniel R.S. azuLinehotels Customer Service le 28 avr. 2023
Dear guest, We are very proud to read that the service from our management, as well as the excellent attention from our bartenders ensured you a really nice stay in our hotel.All our team is well trained on customer service and we are convinced about their commitment to the hotel and their excellent performance doing their best to exceed the expectations of all our guests. However, we apologize if the service provided by our reception was not to your liking. As we are constantly striving to improve our service, we will take note of your comment and we will apply the right measures for further situations. Looking forward to welcome you again soon. Yours sincerely, Daniel R.S., azuLinehotels Customer Service
8/10 Bien
Samuel
9 juil. 2021
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Could be better but overall a good budget hotel
Samuel
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
Réponse de Daniel R.S. azuLinehotels Customer Service le 28 avr. 2023
Dear Samuel, We would like to thank you for your comment. We are extremely happy to read that you enjoyed your stay thanks to our cleanliness and the friendliness of all our staff. We will acknowlege everyone for their good efforts. We are really sorry if you had any issue with the hot water. It was a punctual issue but it has been already fixed. Looking forward to welcome you again soon. Best regards, Daniel R.S.azuLinehotels Customer Service
8/10 Bien
Jose
22 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jose
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Daniel R.S., azuLinehotels Customer Service le 29 janv. 2020
Apreciado Jose,
Le estamos muy agradecidos por haber valorado nuestro servicio.
Esperamos volver a recibirle en un futuro.
Un cordial saludo,
Daniel R.S.
azuLinehotels Customer Service
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
31 juil. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de azuLinehotels Customer Service le 31 juil. 2019
Dear guest,
We very much appreciate you took the time out of your day to send us your sincerely opinion, it is very important to us.
Although we are very happy to learn that the hotel has fulfilled your expectations and that you have enjoyed its location, we deeply lament to receive your comment about the staff. We have raised your concern to the hotel manager to take appropriate measures and make sure, guests receive the best customer service.
From azuLine hotels, we will continue working hard on constantly improvements and we certainly hope, to have the opportunity to welcome you again in the future.
Best regards,
Rebecca G.P.
azuLinehotels Customer Service
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
18 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juillet 2019
Réponse de azuLinehotels Customer Service le 19 juil. 2019
Dear guest,
Thank you very much for sharing your impressions and experience with all travellers and with us.
It make us very happy to learn that our hotel has fulfilled your expectations and that you have enjoyed its location. We will gladly relay your comment and kind words to our whole team and hope, we will have the pleasure of welcoming you again in your next visit to Ibiza.
Best regards,
Rebecca G.P.
azuLinehotels Customer Service
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 juil. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de azuLinehotels Customer Service le 15 juil. 2019
Dear guest,
Thank you very much for providing us with your rating.
On behalf of the whole team, we hope you have enjoyed a very pleasant stay and that we will have the opportunity to welcome you in the future again at one of our azuLinehotels.
Best regards,
Rebecca G.P.
azuLinehotels Customer Service
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juin 2019
Réponse de azuLinehotels Customer Service le 1 juil. 2019
Dear guest,
Thank you for taking the time out to share your opinion with us.
We have taken note of your observations and hope that you have enjoyed a very pleasant stay in our hospitality. We look forward to welcoming you in the future again at azuLinehotels.
Best regards,
Rebecca G.P.
azuLinehotels Customer Service
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 mai 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de azuLinehotels Customer Service le 17 mai 2019
Dear guest,
Thank you so much for choosing us to enjoy your holiday and for sharing your rating.
We hope you have returned home with some wonderful memories and that we will have the opprotunity of welcoming you again at azuLinehtoels in the near future.
Regards,
Rebecca G.P.
azuLinehotels Customer Service
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
24 avr. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en avril 2019
Réponse de azuLinehotels Customer Service le 25 avr. 2019
Dear guest,
Thank you for send us your rating.
Being the knowledge of our guests experiences very important to us in our objective to constantly improve, we would have like to receive more details about your recent stay at azuLine hotels.
We hope you enjoyed some wonderful moments and, to have the opportunity to welcome you in the future again.
Best regards,
Rebecca G.P.
azuLinehotels Customer Service
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de azuLinehotels Customer Service le 3 mai 2019
Apreciado cliente,
Muchas gracias por su valoración.
En nombre de todo el equipo, esperamos que haya disfrutado de una muy agradable estancia y tener la oportunidad de saludarla nuevamente en su próxima visita a Ibiza.
Un saludo,
Rebecca G.P.
azuLinehotels Customer Service
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
1 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2018
Réponse de azuLinehotels Customer Service le 3 mai 2019
Apreciado cliente,
Ante todo, gracias por escoger azuLinehotels para disfrutar de sus recientes vacaciones en Ibiza.
Nos hubiera gustado recibir más detalles acerca de su experiencia, ofreciéndonos así la oportunidad de seguir mejorando nuestros servicios e instalaciones día tras día. Sin embargo, lamentamos percibir que nuestro azuLine Hotel no ha cumplido con sus expectativas.
Seguiremos trabajando con el objetivo de ofrecer agradables experiencias vacacionales con la mejor relación calidad precio y esperamos que nos brinde la oportunidad de darle la bienvenida en azuLinehotels en un futuro.
Un saludo,
Rebecca G.P.
azuLinehotels Customer Service
8/10 Bien
Natasha
30 août 2018
Myself & 5 year old daughter
Natasha
Séjour de 7 nuits en août 2018
Réponse de azuLinehotels Customer Service le 3 sept. 2018
Dear Natasha,
Thank you for taking the time out of your day to send us your feedback, it is very important to us.
We are very happy to know that you and your daughter have enjoyed a lovely holiday in our azuLine Hotel and that you have been pleased with your room and our gastronomy. Nevertheless, we regret to learn about your disappointment referring to evening entertainment. We have share it with our main department and will continue working hard to prepare shows that appeal to our guests of all ages and nationalities.
At last, thank you for your very nice words for our staff here, they work very hard on a daily basis to make sure our guests are well attended to at all times and they truly are an asset to our hotel.
Once again, thank you for your time and we would be very pleased to welcome you and your daughter again at one of our azuLinehotels in the future.
With kind regards,
Rebecca G.P.
azuLinehotels Customer Service
6/10 Satisfaisant
victor
27 août 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
victor
Séjour de 4 nuits en août 2018
Réponse de azuLinehotels Customer Service le 30 août 2018
Apreciado Victor,
Muchas gracias por haber escogido azuLinehotels para disfrutar de su reciente estancia en Ibiza.
Nos hubiera encantado recibir más detalles acerca de su experiencia en nuestro azuLine Hotel, pues ello nos da la oportunidad de seguir mejorando, nuestros servicios e instalaciones, día tras día.
Esperamos que nos brinde una nueva oportunidad y tener el placer de darle nuevamente la bienvenida en azuLinehotels en un futuro cercano.
Un saludo,
Rebecca G.P.
azuLinehotels Customer Service
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Decent hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2018
Réponse de azuLinehotels Customer Service le 21 août 2018
Dear guest,
Thank you very much for your pleasant opinion.
We hope you took home some unforgettable memories with you and that we will have the pleasure of your company in the future at one of our azuLinehotels.
Best regards,
Rebecca G.P.
azuLinehotels Customer Service
8/10 Bien
Marcos, Madrid
23 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Buena relación calidad-precio
Marcos
Séjour de 5 nuits en mars 2018
Réponse de E-commerce le 4 mai 2018
Buenos días Marcos,
Muchas gracias por compartir sus experiencias con nosotros. Esperamos tenerle de nuevo en azuLine hotels!
Saludos cordiales.
8/10 Bien
Hendrica
11 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Prima plek voor een zeer redelijke prijs!
Hendrica
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Réponse de E-commerce le 2 mai 2018
Dear guest,
Thanks a lot for sharing with us your experience at our hotel. We’ll take note of all your comments to improve our service. Best regards.
10/10 Excellent
RISHABH
6 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Hotel with extraordinary service & food.
RISHABH
8/10 Bien
alain, faenza
31 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ottimo hotel
alain
6/10 Satisfaisant
inma, malaga
4 mars 2017
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Es un hotel bonito con buena ubicación
inma
8/10 Bien
yvonne
2 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
yvonne
6/10 Satisfaisant
Alex, Roma
31 oct. 2016
Les points faibles : Confort de la chambre
Alex
8/10 Bien
rob, horst
31 oct. 2016
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Verouderde kleine bedden. prima eten en personeel.
rob
10/10 Excellent
Neil, Wakefield
14 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastic holiday . Room let it down.
Neil
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Nice hotel next to the sea with resturante overloo
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Lynn, Manchester
24 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Relaxing weekend
Lynn
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel, close to the beach
Voyageur vérifié
8/10 Bien
elisa
10 sept. 2015
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté