Avis sur Leonardo Hotel IJmuiden Seaport Beach
Leonardo Hotel IJmuiden Seaport Beach
Kennemerboulevard 250, IJmuiden
Avis
8,2
Très bien
8,4/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
13 août 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de wendy le 14 août 2019
Dear guest,
Thank you for your review!
Hope to see you again!
Kind regards,
Wendy
Apollo Hotel IJmuiden
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
26 avr. 2019
Les points faibles : Confort de la chambre
Bof, je m'attendais à beaucoup mieux.
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Jorik Heus le 26 avr. 2019
Cher invité,
Merci beaucoup de partager vos expériences avec nous. Désolé d'entendre que votre expérience n'a pas été entièrement à votre satisfaction. Les problèmes techniques que vous avez rencontrés dans la salle seront résolus immédiatement. Désolé pour la gêne occasionnée. De plus, votre commentaire à propos de l'équipe est très regrettable car cela devrait être l'une de nos forces. Je partagerai vos commentaires avec le reste de l'équipe.
Salutations,
Jorik Heus - Rooms Division Manager
Apollo Hotel Ijmuiden
8/10 Bien
Frédéric, Nantes
14 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pratique pour une nuit. Véhicule indispensable.
Frédéric
Réponse de Jorik Heus le 15 mai 2018
Dear Mr. Frederic,
Thank you for your review.
I am happy to hear that you enjoyed your time in Ijmuiden. Perhaps we can welcome you again?
Warm regards,
Jorik Heus - Operations Manager
Apollo Hotel Ijmuiden
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
herve
28 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
herve
8/10 Bien
Pierre, Metz
30 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ijmuiden
Pierre
8/10 Bien
Amparo, Paris
4 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amparo
8/10 Bien
alexis
4 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
alexis
Réponse de Maarten van Nigtevegt le 10 oct. 2015
Alexis,
Merci beaucoup de partager vos expériences chez nous, Holiday Inn IJmuiden Seaport Beach.
Salutations distinguées,
Maarten van Nigtevegt
Manager
8/10 Bien
beauverger
18 juin 2015
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
beauverger
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Jason.S
15 janv. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
une seule fausse note
Jason.S
8/10 Bien
vince59
4 janv. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
je recommande
vince59
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 août 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
holiday inn lijmuiden seaport
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
André, St-Marcel-lès-Valence -France
3 mai 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
André
10/10 Excellent
Agnès, Calais - France
14 avr. 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HOLIDAY INN IJMUIDEN SEAPORT
Agnès
10/10 Excellent
Kelly
Voyage en couple
26 mai 2024
Kelly
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Megan le 26 mai 2024
Dear Kelly,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay! We hope to welcome you again in the near future.Kind regards,Megan
6/10 Satisfaisant
Julie
25 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Julie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Megan le 26 mai 2024
Dear Julie,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel in the near future!Kind regards,Megan
10/10 Excellent
Robert
Voyage en famille
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Megan le 26 mai 2024
Dear Robert,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay.We hope to welcome you again in the near future.Kind regards,Megan - Front Office
6/10 Satisfaisant
Tess
Voyage en famille
13 mai 2024
Tess
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Team Leonardo Hotel IJmuiden Seaport Beach le 14 mai 2024
Dear Tess,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are glad to hear that you enjoyed the breakfast during your stay.We are sorry to hear that you found the price for the room and parking to be higher than expected. We always aim to provide fair pricing for our services, and your comments are valuable to us in evaluating and adjusting our rates.Please note that room service is indeed available upon request, and we will ensure that this information is clearer for our guests in the future.We appreciate your constructive feedback and hope to have the opportunity to welcome you back for an improved experience.Warm regards,Team Leonardo Hotel IJmuiden Seaport Beach
4/10 Médiocre
Jeanet
28 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service
Jeanet
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Søren
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Søren
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Megan le 25 févr. 2024
Dear Soren,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay.We hope to welcome you again in the near future.Kind regards,Megan - Front Office
8/10 Bien
Jakob hvam
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jakob hvam
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Megan le 19 févr. 2024
Dear Jacob,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay.We hope to welcome you again in the near future.Kind regards,Megan - Front Offifce
10/10 Excellent
Louise
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excelllent experience
Louise
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Lena le 13 févr. 2024
Dear Louise,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay.We hope to welcome you again in the near future.Kind regards,Lena - Front office
10/10 Excellent
Esther
Voyage d’affaires
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay would go again.
Esther
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Team Leonardo IJmuiden le 8 févr. 2024
Thank you for sharing your experience! We are thrilled to hear that you had an absolutely fantastic stay with us. We are glad you enjoyed the awesome view. Our staff takes pride in providing amazing service, and it is wonderful to hear that they exceeded your expectations. We understand how frustrating it can be when staff members do not care, so we always strive to be attentive and efficient in resolving any issues that may arise. We are delighted that you enjoyed the food in the evening. We take great care in ensuring our meals are of high quality, and we appreciate your compliment. Even with a large group, we aim to maintain exceptional service. Finally, thank you for specifically mentioning the waiter who provided outstanding service. We will make sure to recognize his efforts. Thank you once again, and we hope to welcome you back soon.
8/10 Bien
Anton
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anton
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Anna le 13 janv. 2024
Dear Anton, Thank you for leaving your review. It is great to read that you have enjoyed your stay with us. We are looking forward welcoming you again in the near future. With hospitable regards, Anna- Front Office
8/10 Bien
M
20 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
M
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Anna le 22 déc. 2023
Beste M, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review. Wij vinden het fantastisch om te lezen dat u heeft genoten van uw gratis upgrade bij ons. Wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet,Anna- Front Office
8/10 Bien
Alan
Voyage d’affaires
10 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Alan
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Megan le 17 nov. 2023
Dear Alan,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel!
8/10 Bien
JORIEKE
5 nov. 2023
JORIEKE
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Megan le 28 nov. 2023
Dear Jorieke,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Kind regards,Megan - Front Office
10/10 Excellent
Patrick
3 nov. 2023
Patrick
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Leonardo Hotel IJmuiden le 26 nov. 2023
Dear Guest,Thank you for this great review of our hotel. We are happy to see that you had a pleasant stay and hope to welcome you again in the near future.With hospitable regards,Jordy - Front Office
2/10 Horrible
Andreas
Voyage d’affaires
2 nov. 2023
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Andreas
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Anna le 2 nov. 2023
Dear Andreas, We sincerely apologize for the unfortunate experience you had upon your late arrival. It seems there was a miscommunication with our colleague at the reception, which led to unnecessary inconvenience and dissatisfaction. Please accept our deepest apologies for any frustration or confusion this may have caused.We strive to provide seamless and accommodating service to all our guests, especially after long journeys, and it's truly disheartening to hear that we fell short in this instance. Rest assured, we will address this issue with our team to prevent any similar occurrences in the future.We value your feedback and appreciate your patience during this challenging situation. We hope to have the opportunity to make it up to you in the near future with the exceptional service we are known for.With hospitable regards, Anna
10/10 Excellent
Windcat Workboats
19 oct. 2023
Windcat Workboats
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Team Leonardo Hotel IJmuiden Seaport Beach le 20 oct. 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel. We are happy to see that you had a pleasant stay with us and hope to welcome you again in the future.With hospitable regards,Jordy - Front Office
4/10 Médiocre
Justin-Domenic
Voyage en couple
21 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Justin-Domenic
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Leonardo Hotel IJmuiden Seaport Beach le 22 sept. 2023
Lieber Gast,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Auch wenn wir es bedauern, dass Sie keine besseren Erfahrungen bei uns gemacht haben, hilft uns Ihre Beurteilung dazu zu lernen und uns zu verbessern. Wir arbeiten daran, es unseren Gästen an nichts fehlen zu lassen. Wenn Sie uns die Chance geben, Ihr Vertrauen zurück zu gewinnen, garantieren wir Ihnen, unser Bestes zu geben, damit Sie genauso gute Erfahrungen mit uns machen können, wie andere Gäste.Mit freundlichen Grüßen,Jordy - Front Office
8/10 Bien
MICHAEL J
Voyage d’affaires
20 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
MICHAEL J
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Leonardo Hotel IJmuiden Seaport Beach le 22 sept. 2023
Dear Michael,Thank you for the great review of our hotel.We are glad to read that you had a pleasant stay in our hotel and that you enjoyed our breakfast.With hospitable regards,Jordy - Front Office
8/10 Bien
Bob
12 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bob
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Anna le 12 sept. 2023
Beste Bob, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review. Wat jammer om te horen dat mijn collega op dat moment u niet heeft geholpen met de bagage. Wij zullen uw feedback intern bespreken. Wij hopen u alsnog in de nabije toekomst te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet,Anna
10/10 Excellent
May
Voyage en couple
10 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
May
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Leonardo Hotel IJmuiden Seaport Beach le 11 sept. 2023
Beste May,Hartelijk dank voor uw lovende beoordeling over ons hotel.Wij zijn blij om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad in IJmuiden en hopen u dan ook snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel.Met gastvrije groet,Jordy - Front Office
6/10 Satisfaisant
Patrick
Voyage en couple
21 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Patrick
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Megan le 23 août 2023
Lieber Patrick,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,
8/10 Bien
Sabina
Voyage en famille, Voyage en groupe
3 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Sabina
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Anna- Front Office le 4 août 2023
Beste Sabina, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review en uw beoordeling van 4/5 sterren. Wij vinden het fijn om te lezen dat het hotel u is bevallen. Wat jammer dat u wat teleurgesteld bent in de omgeving. Voor leuke tips in de buurt kunt u altijd terecht bij de receptie. Wij hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet, Anna
10/10 Excellent
Dorothee
Voyage en couple
10 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dorothee
Séjour de 9 nuits en juin 2023
Réponse de Team Leonardo Hotel IJmuiden Seaport Beach le 10 juil. 2023
Lieber Gast,Vielen Dank für diese positive Bewertung unseres Hotels. Wir freuen uns zu lesen, dass Sie einen so angenehmen Aufenthalt in IJmuiden hatten.Wir danken Ihnen für Ihr Kommen und hoffen, Sie in Zukunft wieder in IJmuiden begrüßen zu dürfen.Mit gastfreundlichen Grüßen,Jordy - Front Office
10/10 Excellent
George, Emmelshausen
26 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
George
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Megan le 28 juin 2023
Dear George,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Kind regards,Megan - Front Office
8/10 Bien
Gijs
19 juin 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Gijs
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Anna le 21 juin 2023
Beste Gijs, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review. Wij vinden het fantastisch om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet, Anna
8/10 Bien
Yvonne
Voyage en couple
18 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yvonne
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Megan le 18 juin 2023
Goodafternoon,Thank you for your great review about your stay. And thank you for your feedback, we will share this with the relevant department.We hope to welcome you again in the near futureKind regards,Megan - Front Office
10/10 Excellent
Karine
22 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karine
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Anna le 23 mai 2023
Beste Karine,Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review. Wij vinden het fantastisch om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf in het Leonardo Hotel IJmuiden. Wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet, AnnaFront Office
10/10 Excellent
Tim
Voyage en famille avec de jeunes enfants
6 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tim
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de receptie le 7 mai 2023
Vielen Dank für Ihre tolle Bewertung. Wir hoffen, Sie wieder begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßeJulittafront office
10/10 Excellent
Gaurav
2 mai 2023
Gaurav
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Anna le 23 mai 2023
Dear Mr. Gaurav, Thank you for the 5/5 star rating! It is great to read that you have enjoyed your stay with us. We hope to welcome you again in the near future. With hospitable regards, Anna
10/10 Excellent
David Rulon
Voyage en famille
30 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David Rulon
Séjour de 8 nuits en avril 2023
Réponse de Megan le 30 avr. 2023
Goodmorning,Thank you for your great review. We're glad you enjoyed your stay!Kind regards,Megan - Front Office
8/10 Bien
yvonne
28 avr. 2023
yvonne
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Leonardo Hotel IJmuiden Seaport Beach le 19 mai 2023
Dear Guesr,Thank you for your review. We are happu to see that you had a nice stay with us and hope to welcome you soon again in IJmuiden.With hospitable regards,Jordy - Front Office
4/10 Médiocre
Nikolas
Voyage d’affaires
24 mars 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nikolas
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de receptie Leonardo Hotel Ijmuiden le 25 mars 2023
Dear Nikolas,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,JulittaFront office
10/10 Excellent
Nina
16 mars 2023
Nina
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de front office le 18 mars 2023
Dear Nina,Thank you for your great review!We hope to see you again soon!kind regards,Julitta Front office
10/10 Excellent
Odd Arne
11 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Odd Arne
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Megan le 11 févr. 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
8/10 Bien
David
Voyage d’affaires
29 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Leonardo Hotel IJmuiden le 31 janv. 2023
Dear David,Thank you for your great review of our hotel. We hope we can welcome you another time in our hotel.With hospitable regards,Team Leonardo Hotel IJmuiden