Avis sur Radisson Blu Resort Maldives
Radisson Blu Resort Maldives
South Ari Atoll, Huruelhi Island, Maldives
Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,6/10
Écoresponsabilité
Avis
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
NALANGKILLI
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
NALANGKILLI
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de GM - Radisson Blu Resort Maldives le 15 févr. 2024
Dear Nalangkilli,Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Blu Resort Maldives, Huruelhi island.We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us. On behalf of my team at Radisson Blu Resort Maldives, I look forward to welcoming you back.Best Regards,Joseph Della Gatta General Manager
8/10 Bien
Abdullah
15 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Abdullah
10/10 Excellent
Sergey
Voyage en couple
28 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sergey
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Resort Management le 24 févr. 2023
Dear our value guest, Heartfelt greetings from Radisson Blu Resort Maldives; the only heart-shaped resort in the destination.Thank you so much for your review. We are delighted to hear that you had a positive experience with us at Radisson Blu Resort Maldives. We thought you might be interested to learn that we also offer additional service. We hope you’ll visit us again soon.Thank you for choosing us for service. We’re glad to hear that you were satisfied with your experience. We look forward to welcoming you back to Radisson Blu Resort Maldives in the near future.Thank you for leaving a review. We’re so glad you were able to visit us at Radisson Blu Resort Maldives. Our team is always working to offer the best service to our guests. We hope you’ll have a chance to come back soon.
8/10 Bien
Ozawa
3 janv. 2023
Ozawa
8/10 Bien
Hong Chin Josie
Voyage en famille
31 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hong Chin Josie
Réponse de Resort Management le 24 févr. 2023
Dear our value guest, Heartfelt greetings from Radisson Blu Resort Maldives; the only heart-shaped resort in the destination.Thank you so much for your review. We are delighted to hear that you had a positive experience with us at Radisson Blu Resort Maldives. We thought you might be interested to learn that we also offer additional service. We hope you’ll visit us again soon.Thank you for choosing us for service. We’re glad to hear that you were satisfied with your experience. We look forward to welcoming you back to Radisson Blu Resort Maldives in the near future.Thank you for leaving a review. We’re so glad you were able to visit us at Radisson Blu Resort Maldives. Our team is always working to offer the best service to our guests. We hope you’ll have a chance to come back soon.
10/10 Excellent
luz andrea
15 oct. 2022
luz andrea
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Yessica
Voyage en couple
9 mai 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yessica
Séjour de 3 nuits en avril 2022
Réponse de Gavin Sanders - General Manager le 12 mai 2022
Dear Yessica,
Thank you for sharing your experience.
I am thrilled to read that we have created a memorable stay for you with our facilities, culinary offerings, and personalized service that make you feel the difference. I am glad that Alejandra and the team looked after you so well.
We look forward to your return.
My best regards,
10/10 Excellent
Abdul
19 mars 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Abdul
Séjour de 3 nuits en mars 2022
Réponse de Gavin Sanders - General Manager le 21 mars 2022
Dear Abdul,
Thank you for staying with us.
I am so delighted to read that you had an amazing stay and that you will definitely come back again for another visit.
We look forward to saying “welcome back”.
My best regards,
4/10 Médiocre
Kürsat
6 mars 2022
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kürsat
Séjour de 8 nuits en février 2022
10/10 Excellent
mohamed
29 oct. 2021
mohamed
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
Réponse de Gavin Sanders le 16 nov. 2021
Thank you for sharing your review. I am glad that you had an enjoyable stay and hope we may welcome you back again.
10/10 Excellent
JOSE DOMINGOS
Voyage en famille
20 oct. 2021
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
JOSE DOMINGOS
Séjour de 7 nuits en octobre 2021
Réponse de Gavin Sanders le 16 nov. 2021
Thank you for sharing your review. I am pleased that you enjoyed our facility and service. I hope we may welcome you back soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
11 août 2021
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Gavin Sanders le 2 sept. 2021
Dear Guest,
I am delighted to read that you enjoyed your stay.
Thank you for your recognition for the excellent service delivered by Judit and Alejandra.
I appreciate your feedback about the bicycles, new bicycles are now being delivered for our guests to enjoy.
We hope that you will stay with us again soon to enjoy the new facilities.
Sunny regards,
Gavin Sanders
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 août 2021
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Memnun kaldık.
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2021
Réponse de Gavin Sanders le 2 sept. 2021
Dear Guest,
Thank you for your review and your kind comments.
I am glad that you had a memorable honeymoon in the resort.
It was a pleasure having you with us and we hope that you will stay with us again when your travels bring you back to Maldives.
Sunny regards,
Gavin Sanders
General Manager
2/10 Horrible
Emory
23 juil. 2021
Emory
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 avr. 2021
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage d’affaires
7 janv. 2021
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en décembre 2020
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
2 janv. 2021
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Amazing beach, nice villas, meh service, $$$$ food
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en décembre 2020
10/10 Excellent
Fabricio
9 déc. 2020
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Fabricio
Séjour de 6 nuits en novembre 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 oct. 2020
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 12 nuits en septembre 2020
10/10 Excellent
Stephen, Los Angeles
Voyage en couple
13 sept. 2020
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 7 nuits en septembre 2020