Chambre Standard, 2 grands lits | 1 chambre, literie de qualité supérieure, couette en duvet d'oie

Avis sur Red Maple inn and suites

2.5 out of 5
Red Maple inn and suites
225 Main St West, Huntsville, ON

Avis

5,8
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 68 avis sur 620." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 164 avis sur 620." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 143 avis sur 620." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 116 avis sur 620." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 129 avis sur 620." "

6,0/10

Propreté

6,2/10

Personnel et service

5,2/10

Équipements

5,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

5,4/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Gilbert R

The room was old and there was a lack of basic maintenance. There's a lot of care needed to put the hotel nicier inside.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 26 juil. 2023
Dear Guest,We appreciate your feedback; we will work hard towards the improvement that needs to be done in the rooms and hope to welcome you again.Thank you.

8/10 Bien

Jacynthe

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Prix raisonnable. Une cafetière dans la chambre ou a la réception aurait été apprécié. C’était très propre mais il y a beaucoup de petits travaux de plâtrages et de peinture a faire. Sinon les lits étaient confortable.
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Rajesh le 5 août 2022
Thanks a lot Mam. Looking forward to see you once again at our property soon. Best Reagrds

6/10 Satisfaisant

Thomas

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et équipements
La chambre était assez confortable mais l'évier de la salle de bain était bouché et l'Internet ne fonctionnait pas. L'employé à la réception n'était pas accueillant.
Séjour de 1 nuit en août 2021

2/10 Horrible

Sylvie

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tres décevant
Premièrement nous sommes arriver et non seulement pas capable de ce faire servir en francais le jeune homme nous regarde meme pas. Re la poussières sur les meuble, un drap sale dans 1 des lits, un trou dans le mur de la salle de bain et le comble de tout pas capable davoir de débarbouillette! On saurais crue a Cuba mais au canada :( pour le prix plus jamais pour moi
Séjour de 1 nuit en août 2021

4/10 Médiocre

Réal

Voyage en famille
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
C'est pas le Pérou
pas suffisamment de serviettes, peinture sur le tapis; poubelle extérieure déborde; balai en évidence dans le couloir mais le personnel ne semble pas savoir comment utiliser cet article; odeur nauséabonde dans le lobby; mauvaises herbes plus abondante que les fleurs à l'extérieur; ventilateur de salle de bain déconnecté
Séjour de 1 nuit en juillet 2021

10/10 Excellent

Stephane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Management le 22 juil. 2020
Thank you for sharing your experience.

2/10 Horrible

alexandre

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2019

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
J’ai apprécié la proximité de l’autoroute. Je n’ai pas apprécié la propreté des lieux et la mauvaise odeur. Mur et plafond il y a eu des dégâts pas réparer ce qui laisse sûrement la mauvaise odeur. Serviettes sales, vieille serviettes sous le lavabo pas ramasser qui laisse douter de tout le reste Les escaliers dans un mauvais état. Le petit déjeuner inclus = chez un restaurant en face qui nous donne un œuf, patate, bacon et une toast Bref je ne recommande pas cette endroit. jai pris même des photos pour demander d’être remboursé
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
J'ai aimé l'accessibilité par l'autoroute. Je n'ai pas aimé l'accueil car on a remis en question ma réservation en essayant de m'obliger à occuper une chambre au 3e étage sans ascenseur alors que j'ai un handicap ou à charger un supplément à l'entente avec Expédia. La personne n'était pas très souriante. Les fenêtres étaient tellement sales qu'on ne voyait pas au travers.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

4/10 Médiocre

Yevass, Lanaudière

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Attitude du personnel inhospitalière au check-in. Personne de disponnible au check-out avant 8hrs, plusieurs clients mécontents, doit appeler un numéro mais personne ne réponds. Chambre correcte, tapis sale, odeur de cigarette présente Lit confortable - air climatisé efficace.
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Diana P le 2 sept. 2018
Merci pour vos commentaires sincères. Je suis désolé d'apprendre que vous n'êtes pas satisfait de la compétence de notre équipe de réception. Je m'excuse pour les inconvénients que vous avez subis pendant votre séjour. De plus, je superviserai personnellement le traitement de toutes vos autres plaintes, afin que tout soit en ordre lors de votre prochaine visite. Nous sommes impatients de vous accueillir à l’époque.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel propre, chambre bonne grandeur... bien situer proche des voies rapide... Déjeuner compris très ordinaire...
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Diana P le 17 août 2018
Merci pour vos commentaires positifs. Je suis si heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour chez nous! J'espère que votre prochain séjour est à nos portes

6/10 Satisfaisant

philippe

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Accueil asser ordinaire
La chambre était propre, bien équipée, si ce n'était que de l'air-climatisé qui as tout bonnement arreter, rien n'était problématique Là ou je trouve que cet hotel est vraiment ordinaire c'est la qualitée du décor, il mériterait une petite mise a jour. Si je me penche sur la question du "check-in" la concierge (tres sociable visiblement) à dû dire a sa collêgue qui s'occupait de la reception de faire son travail, quand elle l'as finalement fait elle parlait avec un gros accent et s'est emportée quand nous lui avons demander de répéter..
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Diana P le 22 août 2018
Merci pour vos commentaires positifs et je suis heureux que vous ayez passé un bon séjour. Cependant, je m'excuse pour les inconvénients que vous avez subis pendant votre séjour.

10/10 Excellent

Rickhi

Les points forts : Propreté et personnel et service
Great price. Clean. Large room
Séjour de 3 nuits en mai 2024

4/10 Médiocre

Troy

Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The best part was there were no bugs. That’s my only compliment.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Elaine

Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Trevor

They do the best that they can. Kudos
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 11 nov. 2023
Dear Guest,We truly appreciate your feedback; we will keep working hard and hope to welcome you again.Thank you

6/10 Satisfaisant

HAROLD

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 24 oct. 2023
Dear Guest,We truly appreciate your feedback; we will work hard to provide good service and hope to welcome you again.Thank you

4/10 Médiocre

Kirill

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Obvious money laundering - the place was literally empty with not more than 2 room occupied on every floor and they told us it was fully booked, placed next to the entry door on the first floor that did not open even once between 9pm and 6am. I think we were alone on the whole floor. Beds were clean but the place is literally falling apart. There was nothing there beyond place to sleep and i paid $227/night. Niagra in 4 stars with breakfast, good coffee machine and very decent room was $200 all in the week prior
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 15 oct. 2023
Dear Guest,We are extremely sorry that you were unhappy with your stay. We will do our best to resolve the issue you experienced. We value your feedback and will take into consideration for a wishful opportunity to welcome you again.We truly apologize for the inconvenience.Thank you

6/10 Satisfaisant

Vojka

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The place was clean and tidy. The room has a beautiful sliding door that allowed exit to the street and outdoor parking. The door was not locked and could not be locked. That is a concern for a solo woman traveller! The bathroom sink was not draining well. This can be improved easily. Other than that, a lovely place, just off of Highway 11.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 13 oct. 2023
Dear Guest,We sincerely apologize for the inconvenience; we will work hard to resolve the issues you experienced. We appreciate your feedback and hope to welcome you again.Thank you

2/10 Horrible

sadegh

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mouse in the room
The room wasn’t clean and there is mouse in the room
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 10 oct. 2023
Dear Guest,We are extremely sorry that you were unhappy with your stay. We will do our best to fix the issue you experienced. We value your feedback and will take into consideration for a wishful opportunity to welcome you again.We sincerely apologize for the inconvenience.Thank you

2/10 Horrible

Sudhanshu

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
There was only one person who denied our request of extra blanket. Terrible place to stay. Everything was out of service there. No amenities. Smelly washrooms.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 9 oct. 2023
Dear Guest,We are extremely sorry that you were unhappy with your stay. We will do our best to resolve the issue you experienced. We value your feedback and will take into consideration for a wishful opportunity to welcome you again.We truly apologize for the inconvenience.Thank you

4/10 Médiocre

Gary

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel should be completely renovated. We suspected mice presence
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 27 oct. 2023
Dear Guest,We are extremely sorry that you were unhappy with your stay. We will do our best to resolve the issue you experienced. We value your feedback and hope for a wishful opportunity to welcome you again.We truly apologize for the inconvenience.Thank you

8/10 Bien

Jennifer

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Wear and tear showed on the property and in the room but overall the stay was good.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 9 oct. 2023
Dear Guest,We truly appreciate your feedback; we will work hard in the improvement that needs to be done in the rooms and hope to welcome you again.Thank you.

2/10 Horrible

Salim

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very unprofessional receptionist Each time he raises voice at me Very terrible communication I don’t recommend it to anyone please Thanks
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 7 oct. 2023
Dear Guest,In our humble request and in our defense we as the management of this property would like to recommend you book another hotel for your next stay. You have stayed with us for the second time. The room you booked was a two queen size beds and the number of guest arrived and stayed were more than the limit for that room size. However, we allowed you to stay. But after you checkout the condition of the room was such that you moved all the furniture and damaged the property of the hotel and yet we did not charge you for it. Moreover, it is very embarrassing to explain the condition of the bathroom over a review . Therefore, thank you for staying with us for the last time.Thank you

8/10 Bien

Hayley

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was friendly. Rooms were good. Clean, no smell. The only thing was the door that accessed the parking lot had no lock so anyone that wasnt staying there could essentially walk around the hotel, there was no staff at front desk from 11pm to 7am. But overall decent stay
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 5 oct. 2023
Dear Guest,We truly appreciate your feedback; we will work hard in the improvement that needs to be done and hope to welcome you again.Thank you.

6/10 Satisfaisant

Robert

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 6 oct. 2023
Dear Guest,We truly appreciate your feedback and hope to welcome you again.Thank you

10/10 Excellent

Henadzi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 5 oct. 2023
Dear Guest,We truly appreciate your feedback and hope to welcome you again.Thank you

4/10 Médiocre

Arshdeep

Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 24 oct. 2023
Dear Guest,We truly appreciate your feedback; we will work hard to resolve the issues you experienced and hope to welcome you again.Thank you

8/10 Bien

Katayoun

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It w
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Red Maple Inn Suites le 10 oct. 2023
Dear Guest,We truly appreciate your feedback and hope to welcome you again.Thank you

8/10 Bien

Gaetano

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 30 sept. 2023
Dear Guest,We truly appreciate your feedback and hope to welcome you again. Thank you

2/10 Horrible

Kaitlyn

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Not good
Not good. Room was falling apart, baseboards were falling off, a hole in the ceiling of the bathroom by the time we noticed the used condom wrapper in the room the staff were gone. Bathtub in horrible condition, looked like it had mold on it.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 27 sept. 2023
Dear Guest,We are extremely sorry that you were unhappy with your stay. We will do our best to resolve the issue you experienced. We value your feedback and will take into consideration for a wishful opportunity to welcome you again.We truly apologize for the inconvenience.Thank you

6/10 Satisfaisant

Richard

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Needs upgrades. The one and only issue was no coffee maker.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 9 sept. 2023
Dear Guest,We truly appreciate your feedback; we will work hard to resolve the issues you experienced and hope to welcome you again.Thank you

8/10 Bien

Heather

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
The room is spacious and clean
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 1 sept. 2023
Dear Guest,We truly appreciate your positive feedback. Our team will keep working hard to make your stay comfortable and hope you have a good time while your stay. We value your comment and hope to welcome you again.Thank You

8/10 Bien

Gaetano

Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 26 août 2023
Dear Guest,We truly appreciate your feedback and hope to welcome you again. Thank you

4/10 Médiocre

Marci

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thought it was very run down and very dated decor. The bathroom smelled like unrine and would have not wanted to stay alone. The cost for 1-night in August was ridiculous for the conditions of the room/hotel. Glad we didn’t stay long and we couldn’t wait to get up early and leave.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 22 août 2023
Dear Guest,We are extremely sorry that you were unhappy with your stay. We will do our best to resolve the issue you experienced. We value your feedback and hope for a wishful opportunity to welcome you again.We truly apologize for the inconvenience.Thank you

2/10 Horrible

Ted

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
When we arrived at the hotel, the man behind the counter was friendly, checkin went fine. Then we find out there is no elevator, the carpet in the room was dirty, the furniture was dusty. Finally had to go to the desk , because the phone wouldn’t work, to find out how to turn on the TV, couldn’t make it work, Couldn’t call for help, cause phone doesn’t work, Got the man at the desk to come to the room to get it to work. He said you have to push the Input switch on the back of the TV, then the On Switch on the remote. Okay, got it. Can’t change the channel. REALLY . In the meantime my wife is trying to get her head around staying in this room, she went downstairs and told the man behind the desk,We can’t stay here. He said “No problem”. Returned our money and we left. We were there maybe 20 minutes. Sorry we can’t recommend this Hotel
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 22 août 2023
Dear Guest,We are extremely sorry that you were unhappy with your stay. We will do our best to resolve the issue you experienced. We value your feedback and will take into consideration for a wishful opportunity to welcome you again.We truly apologize for the inconvenience.Thank you

10/10 Excellent

Ruslan

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Slept well in this quiet and clean hotel
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 20 août 2023
Dear Guest,We truly appreciate your positive feedback. Our team will keep working hard to make your stay comfortable and hope you have a good time while your stay. We value your comment and hope to welcome you again.Thank You

8/10 Bien

Marjorie

Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 6 sept. 2023
Dear Guest, We truly appreciate your feedback and hope to welcome you again.Thank you

10/10 Excellent

Chantal

Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 18 août 2023
Dear Guest,We truly appreciate your positive feedback. Our team will keep working hard to make your stay comfortable and hope you have a good time while your stay. We value your comment and hope to welcome you again.Thank You

8/10 Bien

Armish

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 15 août 2023
Dear Guest,We truly appreciate your feedback and hope to welcome you again.Thank you

8/10 Bien

Kurian

Les points forts : Personnel et service
Best value in Huntsville.
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 14 août 2023
Dear Guest,We truly appreciate your positive feedback. Our team will keep working hard to make your stay comfortable and hope you have a good time while your stay. We value your comment and hope to welcome you again.Thank You

10/10 Excellent

alexis

Les points forts : Équipements
Safe
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 11 août 2023
Dear Guest,We truly appreciate your positive feedback. Our team will keep working hard to make your stay comfortable and hope you have a good time while your stay. We value your comment and hope to welcome you again.Thank You

8/10 Bien

hieyong

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 10 août 2023
Dear Guest,We truly appreciate your feedback and hope to welcome you again. Thank you

10/10 Excellent

Ronald B

Les points forts : Personnel et service
The price was right.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 12 août 2023
Dear Guest,We truly appreciate your feedback and hope to welcome you again. Thank you

8/10 Bien

David

Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 9 août 2023
Dear Guest,We truly appreciate your feedback and hope to welcome you again. Thank you

6/10 Satisfaisant

Champa

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Homeless people were around. Our room was at the ground floor and right outside our patio door homeless people were seated and smoking. We couldn't open the curtain throughout. Bad experience
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 8 août 2023
Dear Guest,We are extremely sorry that you were unhappy with your stay. We will do our best to resolve the issue you experienced. We value your feedback and will take into consideration for a wishful opportunity to welcome you again.We truly apologize for the inconvenience.Thank you

8/10 Bien

Kurian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 8 août 2023
Dear Guest,We truly appreciate your feedback and hope to welcome you again. Thank you

2/10 Horrible

Alastair

Les points faibles : Équipements
Toilet not clean, could not get the tv and clock radio to work, bed uncomfortable (for me).
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 6 août 2023
Dear Guest,We are extremely sorry that you were unhappy with your stay. We will do our best to fix the issue you experienced. We value your feedback and will take into consideration for a wishful opportunity to welcome you again.We truly apologize for the inconvenience.Thank you

8/10 Bien

Gisele

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 24 août 2023
Dear Guest,We truly appreciate your feedback and hope to welcome you again. Thank you

8/10 Bien

Megan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
The room and property were clean, but needed some upkeep and maintenance work
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Red Maple Inn & Suites le 2 août 2023
Dear Guest,We appreciate your feedback; we will work hard in the improvement that needs to be done and hope to welcome you again.Thank you.