Extérieur

Avis sur Ibis Hull City Centre

2 out of 5
Ibis Hull City Centre
Osborne Street, Hull, England

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 390 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 421 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 115 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 42 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 33 avis sur 1001." "

8,4/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

jean-paul

Séjour de 1 nuit en janvier 2019

8/10 Bien

Beatrice

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel bien placé
Bon hôtel pour un séjour à Hull

8/10 Bien

Claude

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel bien placé
Bon séjour

6/10 Satisfaisant

Patrick

Les points forts : Personnel et service

10/10 Excellent

Melanie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly staff day and night. We have stayed there a couple of times now and would definitely return.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Kelly

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The room was clean (apart from a stained carpet), the bed was comfy and the staff lovely but the rooms, lighting and corridors are quite depressing and unwelcoming.
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

rajinder, Belvedere

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Professional staff very polite and helpful
Séjour de 3 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Stephen

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service
Roadworks outside , no parking . Staff not very helpful.Foyer needed vacuuming . Very noisy .
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Paul

Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

Ben

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
All in all for the price and needing a night away I’d say you can’t go wrong. Decent price. Decent rooms. Front of house staff very polite. Just lacked a decent food and drink offering but all in all. Good value.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Phil Woods le 25 avr. 2024
Thanks for your review. I am glad you had a good stay with us. See you on your next trip hopefully! Kind Regards Phil Woods, General Manager.

10/10 Excellent

David

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
although its the run of the milll Hotel its clean friendly comfortable and close to the centre of hull.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Phil Woods le 25 avr. 2024
Thanks for your review. I am glad you had a good stay with us. See you on your next trip hopefully! Kind Regards Phil Woods, General Manager.

2/10 Horrible

Sakhawat

Les points forts : Personnel et service
The service was good
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Danielle

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was great
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Phil Woods le 25 avr. 2024
Thank you very much for your kind review. It is much appreciated and I can assure you that my team will be delighted to hear that you enjoyed your stay. I look forward to welcoming you back again very soon. Kind Regards Phil Woods, General Manager

10/10 Excellent

Richard

Voyage d’affaires
Les points forts : Équipements
Excellent check in (fast) and local parking nearby. Very comfortable nights sleep and good breakfast
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Phil Woods le 25 avr. 2024
Thank you for taking the time to write a review. I am delighted that you enjoyed your visit. I look forward to seeing you again in the near future. Kind Regards Phil Woods, General Manager

10/10 Excellent

Sally

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Can't beat it for location on my trips to Hull. Also like the atmosphere.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Phil Woods le 25 avr. 2024
Thank you for taking the time to write a review. I am delighted that you enjoyed your visit. I look forward to seeing you again in the near future. Kind Regards Phil Woods, General Manager

2/10 Horrible

Jonathan

Séjour de 3 nuits en mars 2024

2/10 Horrible

Helen

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This place needs updating. Dirty and falling to bits. Go to TRAVEL LODGE cheaper and more modern and cleaner. Will never stay there again. Staff were lovely and excellent service from them.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

4/10 Médiocre

Frances

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Natasha

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Absolutely ace, everything you would except.
To capitalise on the prompting words…. I would say ‘amazing’ rooms were exactly what you would expect from a go to chain of hotels… clean rooms, advertised amenities above par… polite and attentive staff… and the obvious hull charm lovely people and whitty banter you would only ever find in such a city.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Phil le 2 mars 2024
Thank you for your kind comments and compliments - I am delighted that you enjoyed your stay and I look forward to welcoming you back again soon. Kind Regards Phil Woods, General Manager

6/10 Satisfaisant

Ian

Lack of communication.
Breakfast on first day no problem. On second, we were told by staff we had not paid for the breakfast we were eating. Then the manageress confronted us in a loud voice so that other guests could hear, and said we had not paid for breakfast. Very embarrassing, What went wrong with the booking system please? Please send an answer to me.
Séjour de 3 nuits en février 2024

10/10 Excellent

george

Séjour de 1 nuit en février 2024

2/10 Horrible

Sandra

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Phil Woods le 6 févr. 2024
I am sorry that on this occasion you where disappointed with your stay. If you would like to provide us with further feedback then we can investigate these issues. Kind Regards Phil Woods, General Manager

10/10 Excellent

Don Tilina Milan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely staff in a dated building.
Service was friendly and excellent but this is a tired old hotel and not nearly worth the £70 a night that I paid.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Derek

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Deborah

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good sleep
Excellent services, nice clean it was quiet at night ,good breakfast, staff really nice can't do enough for you woild recommend to family and friends thank you
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good for the price.
The room was tidy and clean though perhaps a little 'tired'. It was comfotable for an overnight stay and I would happily use this hotel again.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

Petur Thor

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

2/10 Horrible

Adrian

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
1. To start with, when you arrive, there is mo place to park so that you can drop off your bags. 2. There was no one at the counter. Took 5 minutes with a quick toilet break before I get served. 3 parking is public and it is 2 blocks away 4. Room is average. I am very sure that white collar crime prison looks better than the room. It’s dark and dingy, and I can feel the bacteria crawling underneath the feet 5. As I was assigned to ground floor, I open up to fence.(so no difference to prison) 6 as there is no parking right in front, a small wrong turn means I have to make a 20 minutes circle around the city just to get back to the entrance of the hotel. 7 I checked out after 30 minutes and when I spoke to Expedia, they told me that ibis told them That I have not check out according to their system, after 12 hours…. Wow I checked in for 15 minutes for me to decide to go look for a hotel. And I upgraded myself to Doubletree By Hilton just to buy myself some Love after seeing Ibis.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Phil le 11 janv. 2024
I am sorry to hear that you was disappointed with your experience at Ibis Hull. Unfortunately we do not have parking at the hotel which is stated on Expedia and we recommend a local carpark. Due to the current roadworks in the city centre which are beyond our control the parking can be difficult to find if the turning is missed. When walking to/from the hotel to/from the carpark it is less than a 1 minute walk.All of our rooms overlook either the road or the yard area at the back of the hotel. The fence you are describing separates the garden area from the public footbath and was put in place to stop members of the public seeing into the bedrooms. The fence is at least 4 metres from the window. If you had preferred a room on a higher floor then you could have asked at reception. I am sorry that you did not give us the opportunity to rectify the issues you raised and I hope you enjoyed your time in Hull.Kind RegardsPhil WoodsGeneral Manager

10/10 Excellent

Derek

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

Derek

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

Stephen

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Derek

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

2/10 Horrible

Nabaz

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

george

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

george

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Kara

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

Michaela

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et équipements
Easy to fine. Staff nice, perfect location, car park close by
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Sebastian

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

MUHAMMED ALI

Séjour de 3 nuits en novembre 2023

8/10 Bien

Matthew, Harrogate

Les points forts : Propreté
Central city location - convenient for city visit
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

8/10 Bien

Mandy

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
The staff were excellent and helpful, especially Lynda as I was visiting the hospital daily, just found the area scary as a single woman and so got taxis to and from the hospital each day/night
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Joanna

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely stay!
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Smoking in Rooms?
Normally a decent stay in the lower floor rooms. Got a 3rd floor room which smelt of cigarettes. Our friends in another room discovered that the smoke alarm was covered up with tape!
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

6/10 Satisfaisant

Paul

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

8/10 Bien

Andrew

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great for a night on the town
Central location friendly staff basic clean rooms. A bin in the room would have been welcome
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

8/10 Bien

Esther

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Ibis hull central stay
The room was a good size but smelt of cigatettes and Im a non smoker...needed some painting and the heater serviiced and fixed as it was cold in the evenings... You hear everyomes door closing so maybe some cushioning in tbe doors so you dont here them close shut The bed was just right and the shower was lovely and big...naybe thicker carpets so you dont hear the upstairs...but as fir a 2 star it was good....
Séjour de 3 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Derek

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Michelle

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023