Avis
8,4
Très bien
8,4/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 9 nuits en avril 2024
Réponse de Makoto - Guest Service Manager le 14 mai 2024
Aloha and thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We are elated to hear that we exceeded your expectations. We hope to have the pleasure of your return soon. Mahalo.
10/10 Excellent
Marie
Voyage en famille
9 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie
Séjour de 8 nuits en mars 2024
Réponse de Makoto - Guest Service Manager le 14 mars 2024
Aloha and thank you for taking the time to provide a review of your stay with us! We are happy to know your expectations were met. We appreciate your recommendation and hope to welcome you back again soon. Mahalo.
8/10 Bien
Pierre-Marc
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pierre-Marc
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Makoto - Guest Service Manager le 4 févr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback! We strive to provide gracious, engaging and caring service and try hard to make sure all of our guests have a rewarding stay. We hope you will consider staying with us again. Mahalo!
8/10 Bien
Kaukea
Voyage en famille
24 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kaukea
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de Makoto - Guest Service Manager le 26 sept. 2023
Aloha and thank you for your rating. We greatly appreciate your feedback and thank you for staying at Waikiki Malia. We strive to provide gracious, engaging and caring service and look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Mahalo!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en août 2023
Réponse de Makoto - Guest Service Manager le 22 août 2023
Aloha and thank you so much for staying with us! We appreciate your feedback and our sincere apologies for your guest experience. Your concerns has been shared with our management team for improvement. Again, thank you for letting us know and hope we have another opportunity to see you in the future. Warmest regards,
10/10 Excellent
Marc-Olivier, chateauguay
12 juin 2023
Marc-Olivier
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Makoto - Guest Service Manager le 4 juil. 2023
Aloha and thank you for your 5-star rating and taking a moment to share your experience. We greatly appreciate your feedback and thank you for staying at Waikiki Malia. We strive to provide gracious, engaging and caring service and look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Mahalo!
10/10 Excellent
Vivianne
Voyage en groupe
18 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tout a été très bien. Merci
Vivianne
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Suzanne le 18 sept. 2022
Aloha Vivianne, Thank you very much for staying with us!We appreciate your feedback and your 10 out of 10 review. Hope to see you again soon!Warmest regards,Waikiki Malia by Outrigger
10/10 Excellent
Vaihere
3 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vaihere
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
Réponse de Makoto - Guest Service Manager le 6 août 2022
Aloha and thank you for your rating and taking a moment to share your experience. We greatly appreciate your comments and thank you for staying at Waikiki Malia by Outrigger. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Mahalo!
6/10 Satisfaisant
Jeannette
28 mai 2024
Les points faibles : Propreté
Jeannette
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Sebastian
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sebastian
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Rinah
Voyage en famille
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rinah
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Sharon
26 mai 2024
Sharon
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
William, RENTON
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 7 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Kei
26 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kei
Séjour de 3 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Klaus
Voyage en couple
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Klaus
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Amante Castro - Guest Service Manager le 26 mai 2024
Aloha Klauss,Thank you so much for your positive rating for your recent visit to the Waikiki Malia Hotel.
10/10 Excellent
Gabriel
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabriel
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Amante Castro - Guest Service Manager le 26 mai 2024
Aloha Gabriel,We sincerely appreciate your business and your valuable feedback. Your satisfaction is what drives us, and we can’t wait to welcome you back for another outstanding experience
10/10 Excellent
patricia
Voyage en famille
25 mai 2024
Les points forts : Équipements
patricia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Amante Castro - Guest Service Manager le 26 mai 2024
Aloha Patricia,Your 5-star review motivates us to keep pushing forward and sets the tone for excellence in all that we do. Mahalo!
4/10 Médiocre
Nicholas
25 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicholas
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Makoto - Guest Service Manager le 26 mai 2024
Aloha and thank you for sharing your visit and we hope to be your hotel of choice on your next visit to Oahu. Mahalo.
8/10 Bien
Ping
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ping
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Amante Castro - Guest Service Manager le 25 mai 2024
Aloha Ping,Thank you for the review! We’re here to serve you anytime.Mahalo!
10/10 Excellent
Lydin
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lydin
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Amante Castro - Guest Service Manager le 26 mai 2024
Aloha Lydin,Your 5-star review motivates us to keep pushing forward and sets the tone for excellence in all that we do.
10/10 Excellent
JENNIFER
Voyage en famille
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JENNIFER
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Amante Castro - Guest Service Manager le 25 mai 2024
Aloha Jennifer,Thank you for the 5-star review! We value your feedback and can’t wait to serve you again. Mahalo!
2/10 Horrible
Leah
Voyage en groupe
23 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leah
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Amante Castro - Guest Service Manager le 26 mai 2024
Aloha Leah,Thank you for your feedback. We're sorry to hear that you had a negative experience. We want to assure you that we take all feedback seriously and are constantly working to improve our service. If you'd like to discuss your experience further, please don't hesitate to contact us.
10/10 Excellent
SAAD
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SAAD
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Amante Castro - Guest Service Manager le 25 mai 2024
Aloha Saad,We really appreciate you taking the time to leave us a 5-star review. It means a lot to us.
2/10 Horrible
Carmen
22 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carmen
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Amante Castro - Guest Service Manager le 26 mai 2024
Aloha Carmen,Thank you for your feedback. We're sorry to hear that you had a negative experience. We want to assure you that we take all feedback seriously and are constantly working to improve our service. If you'd like to discuss your experience further, please don't hesitate to contact us.
6/10 Satisfaisant
KUBO
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
KUBO
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Amante Castro - Guest Service Manager le 26 mai 2024
Aloha Kubo san,Thank you for your feedback. Please reach out to us so we can properly address your concerns. Mahalo!
10/10 Excellent
Alexis
Voyage en famille avec de jeunes enfants
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexis
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Amante Castro - Guest Service Manager le 25 mai 2024
Aloha Alexis,Thank you for being our guest and leaving us a wonderful 5-star review.
8/10 Bien
Xiguang
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Xiguang
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Amante Castro - Guest Service Manager le 25 mai 2024
Aloha Xiguang,We’re so grateful that you took the time to leave us a review. Thank you!
8/10 Bien
may
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
may
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Amante Castro - Guest Service Manager le 25 mai 2024
Aloha May,We really appreciate you sharing your review of our service. Thank you!
8/10 Bien
may
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
may
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Amante Castro - Guest Service Manager le 25 mai 2024
Aloha May,We really appreciate you sharing your review of our service. Thank you!
8/10 Bien
pete
Voyage en couple
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
pete
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Amante Castro - Guest Service Manager le 25 mai 2024
Aloha Pete,We really appreciate you sharing your review of our service and your kind words for Pam & Troy.Mahalo!
10/10 Excellent
Shirley
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shirley
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Amante Castro - Guest Service Manager le 25 mai 2024
Aloha Shirley,We’re so grateful that you took the time to leave us a 5-star review. Thank you!
10/10 Excellent
Long-Jing
20 mai 2024
Long-Jing
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Amante Castro - Guest Service Manager le 25 mai 2024
Aloha Long-Jing,Thanks for your 5-star review! We sincerely appreciate your feedback.
10/10 Excellent
KOTA
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
KOTA
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Amante Castro - Guest Service Manager le 25 mai 2024
Aloha Kota,Thank you so much for giving us 5 stars. You made our day!
8/10 Bien
kyoko
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
kyoko
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Makoto - Guest Service Manager le 21 mai 2024
この度はワイキキ・マリアをご利用いただき、誠にありがとうございます。フロントスタッフへのご評価を賜り、併せて御礼申し上げます。 次回ハワイ旅行ご計画の際にも、当ホテルをご利用いただけますことを心より願っております。
10/10 Excellent
Gabriel
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabriel
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Makoto - Guest Service Manager le 21 mai 2024
Aloha and thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We are elated to hear that we exceeded your expectations. We hope to have the pleasure of your return soon. Mahalo.
10/10 Excellent
Dillon
Voyage en couple
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dillon
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Makoto - Guest Service Manager le 19 mai 2024
Aloha and thank you for the great review of your visit! We are happy you found our location to be convenient to the many highlights of Waikiki, and that you enjoyed your stay. We are sorry to hear about the challenge you experienced with our parking garage. It is good to know as we can look into how we can make things better. We hope you'll have another opportunity to visit again. Mahalo.
8/10 Bien
Yuki
16 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yuki
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Amante Castro - Guest Service Manager le 17 mai 2024
Aloha Yuki,Thank you for the review! Your feedback is much appreciated and helps our service improve.Mahalo!
10/10 Excellent
Sarah P.
15 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Sarah P.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Amante Castro - Guest Service Manager le 17 mai 2024
Aloha Sarah P,We really appreciate you taking the time to leave us a 5-star review. It means a lot to us.Mahalo!
10/10 Excellent
Omar
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Omar
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Amante Castro - Guest Service Manager le 17 mai 2024
Aloha Omar,We really appreciate you taking the time to leave us a 5-star review. It means a lot to us.Mahalo!
8/10 Bien
Sandra
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Sandra
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Makoto - Guest Service Manager le 14 mai 2024
Aloha and thank you for taking the time to provide a review of your stay with us! We are happy to know your expectations of cleanliness, comfort, and staff services were met. We are sorry to hear the challenge you experienced with our parking garage. These are good to know as we can look into how we can make things better. We hope to welcome you back again soon. Mahalo.
8/10 Bien
S.
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
S.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Makoto - Guest Service Manager le 14 mai 2024
Aloha and thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We appreciate you sharing your experience and hope to welcome you back in the near future. Mahalo.
10/10 Excellent
MARIKO
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
MARIKO
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Makoto - Guest Service Manager le 14 mai 2024
Aloha and thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We are elated to hear that we exceeded your expectations. We hope to have the pleasure of your return soon. Mahalo.
8/10 Bien
Cynthia
Voyage en famille, Voyage en groupe
12 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Cynthia
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Makoto - Guest Service Manager le 14 mai 2024
Aloha and thank you for taking the time to provide a review of your stay with us! We are happy to know your expectations were met. We appreciate your recommendation and hope to welcome you back again soon. Mahalo.
10/10 Excellent
kiyoko
Voyage en famille
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
kiyoko
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Makoto - Guest Service Manager le 14 mai 2024
この度は、ワイキキ・マリアを繰り返しご利用いただき、誠にありがとうございます。お客様がリラックスしたご滞在を過ごせたと伺うことは、我々スタッフ一同最も嬉しく感じ入る点でございます。ご滞在をお楽しみいただけましたご様子を伺い、たいへん嬉しく存じます。 次回ハワイ旅行ご計画の際にも、当ホテルをご利用いただけますことを心より願っております。
10/10 Excellent
Dara
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dara
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Makoto - Guest Service Manager le 10 mai 2024
Aloha and thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We are elated to hear that we exceeded your expectations. We hope to have the pleasure of your return soon. Mahalo.
10/10 Excellent
Gianna
Voyage en groupe
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Gianna
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Amante Castro - Guest Service Manager le 17 mai 2024
Aloha Gianna,We really appreciate you taking the time to leave us a 5-star review. Your kind words mean a lot to us.Mahalo!
8/10 Bien
Michelle
Voyage en famille
9 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Michelle
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Makoto - Guest Service Manager le 10 mai 2024
Thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We’re sorry to hear that your experience with us did not meet your expectations. We greatly appreciate your feedback as we always look for ways to improve. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
8/10 Bien
HO KUEN, Danville
Voyage en couple
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
HO KUEN
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Amante Castro - Guest Service Manager le 8 mai 2024
Aloha Ho Kuen,We’re so happy to have you as a guest. You’re welcome to come again anytime.
10/10 Excellent
Ella Faye
Voyage en groupe
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ella Faye
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Amante Castro - Guest Service Manager le 8 mai 2024
Aloha Ella Faye,Thank you for being our guest and leaving us a 5 star review!
6/10 Satisfaisant
Gabriela
Voyage en couple
7 mai 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabriela
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Amante Castro - Guest Service Manager le 8 mai 2024
Aloha Gabriela,Thank you so much for posting your review. We're sorry to hear that your stay was not up to your expectations. Our management team is aware of the situation and are looking for solutions on how we can improve in these areas. Mahalo!