Avis
8,2
Très bien
8,6/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
27 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Natacha
Voyage d’affaires
28 oct. 2022
Les points forts : Confort de la chambre
Natacha
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Amanda Gomo le 1 nov. 2022
Dear Natasha,We want to give you a home away from home. Your preferences and feedback are very valued by us, and we sincerely appreciate it.Kind Regards,Guest Relations Officer
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
harare back
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Farid, Niamey
4 juin 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel accueillant
Farid
10/10 Excellent
Pardon
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pardon
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nyasha le 17 mai 2024
Thank you for taking time to review us. Hope to see you soon.
10/10 Excellent
Richard
Voyage d’affaires
17 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Dorothy
Voyage en famille
15 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dorothy
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 Bien
Mbongeni
Voyage d’affaires
11 juin 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mbongeni
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
Tendai
8 juin 2023
Tendai
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 Bien
Tompson
22 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tompson
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
6/10 Satisfaisant
Amy
Voyage en groupe
27 oct. 2022
Amy
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Amanda Gomo le 1 nov. 2022
Dear Amy,We appreciate the feedback you provided. We apologize for the disappointing experience you had. The incident was unusual, and moving forward, we will do better. We can promise you that we are doing refresher courses and trainings, and we would sincerely appreciate the opportunity to make things right if you would give us another chance. Your feedback enables us to improve. Our management team will keep a viable interaction to maintain efficiency and professionalism for your comfort.We hope to see you at Cresta Lodge Harare again soon!Kind Regards,Guest Relations Officer
8/10 Bien
Arnold
Voyage d’affaires
25 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Arnold
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Nyasha le 26 oct. 2022
Dear ArnoldThank you for the review. Looking forward to hosting you again soonKind RegardsNyasha
8/10 Bien
Tsungie
23 oct. 2022
Tsungie
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
8/10 Bien
Arnold
10 oct. 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Arnold
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Nyasha le 26 oct. 2022
Dear ArnoldThank you for staying with us. Looking forward to hosting you againKind RegardsNyasha
4/10 Médiocre
Carole
3 oct. 2022
Carole
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Nyasha le 6 oct. 2022
Dear CaroleThank you for your rating. We value your feedback as it helps us improve our offering. Could not help but notice that the rating was lower than expected. Are there any areas that you feel e need to improve? Looking forward to hearing from you.Kind RegardsNyasha
10/10 Excellent
Arnold
Voyage d’affaires
29 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Arnold
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Nyasha le 6 oct. 2022
Dear ArnoldThank you for your rating. Looking forward to hosting you again.Kind RegardsNyasha
10/10 Excellent
Willias
10 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Willias
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
6/10 Satisfaisant
Keith
Voyage d’affaires
3 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Good
Keith
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Nyasha le 6 sept. 2022
Dear KeithThank you for your review. We have taken note of the maintenance notice to our valued guestsLooking forward to hosting you againKind Regards
4/10 Médiocre
Clapperton
Voyage d’affaires
1 août 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clapperton
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
2/10 Horrible
mothusi
Voyage d’affaires
5 juil. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
mothusi
Séjour de 1 nuit en juin 2022
2/10 Horrible
Martin, Climax
Voyage d’affaires
4 juin 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Paidamoyo Murisa le 13 juin 2022
Good Day,
We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart.
We regret any inconvenience you experienced during your stay on behalf of Cresta Lodge management and staff. We strive to provide a positive experience for all of our customers, and we are disappointed when we fall short. We will use the feedback to improve and prevent this from happening again. We regret to learn that your experience was less than satisfactory. Please contact us at gro@lodge.cresta.co.zw if you would like to discuss and explore your feedback further.
We hope to see you at Cresta Lodge Harare again soon!
Kind Regards
Paidamoyo Murisa
Guest Relations Officer
10/10 Excellent
Hatina
16 mai 2022
Hatina
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Amanda Gomo Guest Relations Officer le 21 mai 2022
Thank you for taking the time to complete the survey about your stay at Cresta Lodge Harare. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart.
We work hard to meet expectations like yours, and we are happy to hear your expectations were met.
We hope to see you at Cresta Lodge Harare again soon!
Kind regards,
8/10 Bien
Brian
10 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good stay.
Brian
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Guest Relations Officer le 15 mai 2022
Good day,
Thank you so much for your feedback, we really appreciate it. We have taken note of the doors and we will definitely improve on that, we hope to see you again soon.
8/10 Bien
Michelle
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Michelle
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Paidamoyo Murisa Guest Relations Officer le 15 mai 2022
Good Day,
We take note of the fact that part of your experience was negative and we sincerely apologize for the the inconvinience caused. We will address all the raised issues and make improvements. We take pleasure in welcoming you back to Cresta Lodge and we will extend a favorable discount for you to enable you to review the progress made.
We hope to see you at Cresta Lodge Harare again soon!
10/10 Excellent
Chenjerai Kelvin
Voyage d’affaires
3 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chenjerai Kelvin
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Guest Relations Officer le 9 mai 2022
Dear Kelvin,
It warms our hearts to hear such amazing feedback!
Thank you for taking the time to share your experience with us. We are over the moon to hear that you were happy and your expectations were met.
See you soon on your next visit.
8/10 Bien
Stephina
Voyage en groupe
16 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephina
Séjour de 12 nuits en février 2022
Réponse de Amanda Gomo Guest Relations Officer le 1 avr. 2022
Dear Stephina,
Thank you for taking time to give us your feedback.
We are happy to know that you enjoyed your stay with us at Cresta Lodge Hotel. Exceeding your expectations is what we strive for.
Looking forward to hosting you again on your next visit.
Kind Regards,
8/10 Bien
Malgorzata
13 mars 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Malgorzata
Séjour de 10 nuits en mars 2022
Réponse de Amanda Gomo Guest Relations Officer le 1 avr. 2022
Dear Malgorzata,
Thank you for choosing Cresta Lodge Harare as your Hotel of choice. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart.
We are delighted that you enjoyed your stay and we thank you for your feedback.
We hope to see you at Cresta Lodge Harare again soon!
Kind regards,
Amanda Gomo
Guest Relations Officer
Cresta Lodge Harare
4/10 Médiocre
Jeremy
Voyage d’affaires
9 mars 2022
Jeremy
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Amanda Gomo Guest Relations Officer le 1 avr. 2022
Dear Jeremy,
Thank you for taking the time to review your stay. However, we are sorry that your experience with our breakfast and your check in process did not meet your expectations. Nevertheless, we thank you for providing us with feedback as we are working to make improvements to provide an exceptional experience to our guests. We have addressed your concerns with our team and do hope for the opportunity to welcome you back again for an improved experience.
We hope to see you at Cresta Lodge Harare again soon!
Kind regards,
6/10 Satisfaisant
Sibongile
28 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sibongile
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
4/10 Médiocre
Denford
20 déc. 2021
Denford
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
8/10 Bien
Matt
11 nov. 2021
Matt
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
10/10 Excellent
srinivas
Voyage d’affaires
25 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
srinivas
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
10/10 Excellent
Zano
21 sept. 2021
Zano
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
6/10 Satisfaisant
Tawanda
6 sept. 2021
Tawanda
Séjour de 7 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
18 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Lerato Nare le 20 juil. 2021
We appreciate your positive sentiment. We are happy you found our premises beautiful. We are continuously improving to keep our service top notch and memorable.
Please call again and do not hesitate giving us more feedback.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 juin 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Lerato Nare le 20 juil. 2021
We appreciate your high rating. We value your feedback, it is through such that we are motivated to continuously improve and continue providing the best service.
We hope to see you again in the near future.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
31 mai 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Lerato Nare le 20 juil. 2021
Thank you so much for your positive feedback. It is motivating to hear you say we are an American style Hotel.
We hope to see you again in the near future.
8/10 Bien
Arnold
Voyage d’affaires
23 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Arnold
Séjour de 2 nuits en mars 2021
Réponse de Lerato Nare le 25 mars 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
5 févr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2021
Réponse de Lerato Nare le 25 mars 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 janv. 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 sept. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2020
8/10 Bien
WAYNE
Voyage d’affaires
21 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
4/5, A very good hotel.
WAYNE
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de GM le 26 févr. 2020
Thank you for choosing to stay with us. Cresta Lodge was designed to give guests a balcony that brings the gardens and nature closer to each room. We look forward to hosting you on your next trip to Harare.
8/10 Bien
Wissam
Voyage d’affaires
21 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place to stay
Wissam
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en décembre 2019
Réponse de GM le 19 déc. 2019
Thank you for your feedback, we are working on improving our dinner offering to match breakfast.
8/10 Bien
Damtew K.
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
6 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Damtew K.
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de GM le 17 déc. 2019
Thank you for your feedback we are geared to maintain the environment as you desire for your future stays with us.
6/10 Satisfaisant
Unhappy, Somewhere
Voyage en couple
3 déc. 2019
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Unhappy
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de GM le 17 déc. 2019
Your experience was contrary to our motto "where one smile starts another" Management has taken corrective action.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en novembre 2019
Réponse de GM le 19 déc. 2019
Thank you for your feedback
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
4 nov. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de GM le 19 déc. 2019
Thank you for your compliment, we shall continue to keep the property as you like it.
10/10 Excellent
Axel
22 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
friendly people
Axel
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de GM le 19 déc. 2019
Your comments about your stay are much appreciated, the recent rains have made the surroundings even better for your enjoyment.
8/10 Bien
Alberto
12 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel
Alberto
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de UM le 15 août 2019
Dear Mr Alberto,
It was an honour hosting you at our hotel
Thank you so much for your feedback, we are glad to advise that a pre-authorisation to your credit card can be done at check in for incidentals then charge bills to your room account.
We are sincerely apologising for the inconvenience this may have caused, we will ensure guest orientation is done to all our guests.
Thank you once again for choosing Cresta Lodge Harare.
Kind Regards
Udzaishe Mapfumo