Avis sur Hamburg Marriott Hotel
Hamburg Marriott Hotel
ABC Strasse 52, Hamburg, HH
Avis
8,6
Excellent
9,0/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
31 oct. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Franziska le 31 oct. 2023
Dear Julien, Thank you for taking the time for this review. We have posted notice in many places but I apologize that it was not able to reach you. We look forward to welcoming you back in the coming year in our new rooms. Best regards, Guest Services
10/10 Excellent
Giuseppe
Voyage en famille
14 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Giuseppe
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Maria le 17 avr. 2023
Dear Giuseppe, warm greetings from Hamburg Marriott Hotel! Thank you very much for staying with us and for answering our guest satisfaction survey. It was a pleasure to see that you had an overall good stay with us. MariaRooms Controller
8/10 Bien
yannick
Voyage en famille
24 juil. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
yannick
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
Fabrizio
Voyage en groupe
7 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Fabrizio
Séjour de 2 nuits en août 2021
8/10 Bien
Patrick
Voyage en famille
8 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patrick
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
5 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
Asita
Voyage en groupe
17 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Asita
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
10/10 Excellent
Patrick
29 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patrick
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
8/10 Bien
David, EAST KEW
Voyage en couple
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Maria le 20 avr. 2024
Dear David, warm greetings from the Hamburg Marriott Hotel! Thank you very much for staying with us and for answering our guest satisfaction survey. It was a pleasure to see that you had a good stay with us and that you liked our pool.Best regards, Maria - Guest Services
10/10 Excellent
Michael
Voyage en famille
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Maria le 3 avr. 2024
Dear Michael, warm greetings from the Hamburg Marriott Hotel! Thank you very much for staying with us and for answering our guest satisfaction survey. It was a pleasure to see that you had an overall good stay with us.Best regards, Maria - Guest Services
6/10 Satisfaisant
Plo
Voyage en couple
8 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Plo
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Franziska le 8 mars 2024
Dear Plo, Thank you for taking the time for this review. I am sorry to hear that our team was not able to assist you to your satisfaction but am still glad to see that you had an overall good stay. We hope to welcome you again. Best regards, Guest Service
6/10 Satisfaisant
Plo
Voyage en couple
7 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Plo
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Franziska le 7 mars 2024
Dear Plo, Thank you for taking the time for this review. It is good to read that you overall enjoyed your time with us. Nevertheless I have shared your input regarding the pool temperature and would like to apologize that the interaction with the reception team member left you unsatisfied. I thank you again for your time. With best regards, Guest Service
10/10 Excellent
Jacob
Voyage d’affaires
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jacob
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Franziska le 19 févr. 2024
Dear Jacob, warm greetings from Hamburg Marriott Hotel! Thank you very much for staying with us and for sharing your praise. It was a pleasure to see that you had an overall good stay with us. Best regards, Guest Service
10/10 Excellent
Steen
18 févr. 2024
Steen
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Maria le 20 févr. 2024
Dear Steen, warm greetings from the Hamburg Marriott Hotel! Thank you very much for staying with us and for answering our guest satisfaction survey. It was a pleasure to see that you had an overall good stay with us. MariaRooms Controller
10/10 Excellent
Pia
Voyage en famille
18 févr. 2024
Pia
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Franziska le 18 févr. 2024
Liebe Pia, herzliche Grüße aus dem Hamburg Marriott Hotel! Vielen Dank, dass Sie unseren Gästefragebogen beantwortet haben um uns Ihre Erfahrung zukommen zu lassen. Ich habe mich sehr gefreut zu erfahren, dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt bei uns hatten. Wir freuen uns schon Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt in Hamburg begrüßen zu dürfen. Falls wir vorab etwas für Sie tun dürfen dann kontaktieren Sie mich gerne direkt. Mit freundlichen Grüßen und guten Wünschen, Guest Service
4/10 Médiocre
joachim
18 févr. 2024
joachim
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Franziska le 19 févr. 2024
Dear Joachim, Thank you for choosing to stay at the Renaissance Hamburg Hotel and providing your honest review. We are sincerely sorry that we were unable to meet your expectations of the Renaissance Hamburg Hotel but would welcome the chance to welcome you again in any of our properties worldwide. Best regards, Guest Service
10/10 Excellent
Anja Aaberg
16 févr. 2024
Anja Aaberg
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de John Jäger le 17 févr. 2024
Hello Mrs. Aalberg Hansen,Thank you very much for your rating. We look forward to hopefully welcoming you back soon. Best regards,Your Hamburg Marriott Team
6/10 Satisfaisant
Tim
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Pool closed for maintenance 😫
Tim
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Franziska le 15 févr. 2024
Dear Tim, Thank you for taking the time for this review. I understand your frustration with the closure and would like to apologize again for the trouble caused. We regularly do maintenance on our facilities to maintain your experience. I am glad to see that your stay was still enjoyable. We would like to host you again in the future. Best regards, Guest Service
10/10 Excellent
Jan
Voyage en famille
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect
Jan
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Maria le 15 févr. 2024
Dear Jan, warm greetings from the Hamburg Marriott Hotel! Thank you very much for staying with us and for answering our guest satisfaction survey. It was a pleasure to see that you had an overall good stay with us. MariaRooms Controller
4/10 Médiocre
Anne
15 févr. 2024
Anne
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Maria le 16 févr. 2024
Hallo Anne, herzliche Grüße aus dem Hamburg Marriott Hotel! Vielen Dank, dass Sie unseren Gästefragebogen beantwortet haben um uns Ihre Erfahrung zukommen zu lassen. Gerne teilen Sie weitere Details mit uns, denn das Feedback unserer Gäste ist etwas, womit wir uns stetig verbessern können. Beste Grüße, Maria - Guest Services
4/10 Médiocre
Howard
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Howard
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Lina le 14 févr. 2024
Dear Howard,thank you for taking the time to provide us with your feedback.We are sorry to see that we couldn't fully meet your expectations while staying with us. We still hope that you enjoyed your time in Hamburg.We would love to welcome you back with us in the future to make up for this experience.Best regards,Lina Guest Service
10/10 Excellent
Dennis
12 févr. 2024
Dennis
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Lina le 13 févr. 2024
Dear Dennis,thank you for choosing the Hamburg Marriott Hotel and for providing us with your feedback.We are very glad to see that you enjoyed your stay with us and that you had a good time in Hamburg.We would love to welcome you back in the future.Best regards,Lina Guest Service
8/10 Bien
Lena
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ok men plads til forbedring
Lena
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Lina le 11 févr. 2024
Dear Lena,Thank you for taking the time to provide us with your feedback.We are happy to see that you mostly enjoyed your stay with us. We also take your feedback regarding the doors of the rooms and also the service in the bar seriously and will discuss that with the involved departments, so that we can improve in the future.We would love to welcome you back whenever you are back in the city.Best regards,Lina Guest Service
10/10 Excellent
Marton
5 févr. 2024
Marton
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Maria le 7 févr. 2024
Dear Marton, warm greetings from the Hamburg Marriott Hotel! Thank you very much for staying with us and for answering our guest satisfaction survey. It was a pleasure to see that you had an overall good stay with us. MariaGuest Services Team
10/10 Excellent
Maja Østergaard
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastisk beliggenhed og service
Maja Østergaard
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Maria le 23 janv. 2024
Dear Maja Østergaard, Thank you very much for staying with us and for the nice review. We are happy to see that you had an overall good stay with us. Best regards, Maria - Guest Services
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Maria le 22 janv. 2024
Dear Anonymous, thank you so much for staying with us and for answering our guest satisfaction survey. We are happy to see that you had an overall good stay with us. Best regards, Maria - Guest Services
4/10 Médiocre
Jeppe Schyth
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Kold pool og gennemsnitlig morgenmad
Jeppe Schyth
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Maria le 18 janv. 2024
Dear Jeppe Schyth, Thank you very much for staying with us and for answering our guest satisfaction survey. Our Guests' Feedback is the best way we have to constantly improve our Standards; hence, we have shared your feedback with the management team.Our hope is the next time you are in the area, you will give us another chance to provide the guest experience you deserve.Best regards, Maria Guest Services
10/10 Excellent
Patrick
Voyage en famille
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Maria le 18 janv. 2024
Hallo Patrick, herzliche Grüße aus dem Hamburg Marriott Hotel! Vielen Dank, dass Sie unseren Gästefragebogen beantwortet haben um uns Ihre Erfahrung zukommen zu lassen. Ich habe mich sehr gefreut zu erfahren, dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt bei uns hatten und vielen Dank für den extra Lob für unser Frühstück. Wir freuen uns schon Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt in Hamburg begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen und guten Wünschen, MariaGuest Services
8/10 Bien
Nick
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nick
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Franziska le 9 janv. 2024
Dear Nick, Thank you for sharing this feedback on your recent stay with us. It is good to read that you enjoyed your time and our team was able to delight you. We will be happy to assist you on your next stay with any room needs you may have. We look forward to welcome you back. Best regards, Guest Service
10/10 Excellent
Meinhard-Josef Franz Alfred
5 janv. 2024
Meinhard-Josef Franz Alfred
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Maria le 26 janv. 2024
Guten Tag Meinhard-Josef Franz Alfred, vielen Dank, dass Sie unseren Gästefragebogen beantwortet haben um uns Ihre Erfahrung zukommen zu lassen. Ich habe mich sehr gefreut zu erfahren, dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt bei uns hatten. Wir freuen uns schon, Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt in Hamburg begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,MariaGuest Services
10/10 Excellent
John Heine
Voyage en famille
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dejligt nytår i Hamburg
John Heine
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Franziska le 9 janv. 2024
Dear John Heine, Thank you for taking the time to share this praise of your recent stay. We are happy to hear that our team was able to delight you and look forward to welcoming you again. Best regards, Guest Service
2/10 Horrible
Allan
Voyage en famille
30 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Knap så godt
Allan
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Nina le 31 déc. 2023
Dear Allan,thank you for bringing your concerns to our attention, and we sincerely apologize for the inconvenience you've experienced during your stay with us. Regarding the confusion with the culture tax and the double charge, we sincerely apologize for any inconvenience caused. The payment of the culture tax is done directly at the property which was also the case in your reservation.Our team is committed to providing excellent customer service, and we regret that we fell short of your expectations. Please rest assured that we are taking immediate steps to rectify the issues you've raised.Thank you for choosing our hotel, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a much-improved experience.Kind regards,NinaGuest Service
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Franziska le 9 janv. 2024
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to share this praise of your recent stay. We are happy to have delighted you and look forward to welcoming you again. Best regards, Guest Service
10/10 Excellent
Joakim
Voyage en famille
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bra läge mitt i Hamburg.
Joakim
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Nina le 31 déc. 2023
Dear Joakim,thank you for your feedback and taking the time to rate your stay!We are happy to hear that you enjoyed your stay in Hamburg.We forwarded your feedback in regards to the breakfast offer to our Restaurant department in order to find areas for improvement.We look forward to welcome you back soon.Kind regards,NinaGuest Services
10/10 Excellent
Heidi
Voyage en famille
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dejligt hotel
Heidi
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nina le 31 déc. 2023
Dear Heidi,thank you for your kind words!We appreciate the time you took to rate your recent stay and look forward to welcome you back soon.Kind regards,NinaGuest Services
10/10 Excellent
Jacob
Voyage en famille
23 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jacob
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Franziska le 9 janv. 2024
Dear Jacob, Thank you for taking the time to share this feedback. We are glad to see that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you once again. With best regards, Guest Service
10/10 Excellent
Mariann
22 déc. 2023
Mariann
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Franziska le 9 janv. 2024
Dear Mariann, Thank you for taking the time for this review. It is great to see that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again in the future. With best regards, Guest Service
10/10 Excellent
Eva
20 déc. 2023
Eva
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Franziska le 9 janv. 2024
Dear Eva, Thank you for taking the time for this review. We are happy to see that your stay was wonderful and look forward to welcoming you again. Best regards, Guest Service
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Franziska le 9 janv. 2024
Dear Anonymous, Thank you for sharing this review of your stay. We are glad to have delighted you and look forward to welcome you once more. Best regards, Guest Service
8/10 Bien
Øivind
Voyage en groupe
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Øivind
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Service le 9 janv. 2024
Dear Oivind, Thank you for taking the time to share this review on your stay. We are glad to see that you overall enjoyed your time with us and look forward to welcoming you again. With best regards, Guest Service
2/10 Horrible
Zac
15 déc. 2023
Zac
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Franziska le 9 janv. 2024
Dear Zac, Thank you for taking the time to complete this review. I see that we were not quite able to match your expectations during this stay, for which I would like to apologize. We hope to be able to welcome you again in our or one of our many Marriott houses worldwide. With best regards, Guest Service
8/10 Bien
Stig Werner
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Stig Werner
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Franziska le 9 janv. 2024
Dear Stig Werner, Thank you for sharing this review of your stay. It is good to see that you overall enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you again this year. With best regards, Guest Service
10/10 Excellent
Melissa
Voyage en famille
12 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Franziska le 9 janv. 2024
Dear Melissa, Thank you very much for taking the time for this review. It is great to read that you enjoyed your stay and especially our team was able to wow you. I will gladly share your praise with the culinary team. We look forward to welcoming you again. Best regards, Guest Service
10/10 Excellent
Finn
11 déc. 2023
Finn
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Franziska le 9 janv. 2024
Dear Finn, Thank you for taking the time for this rating! Great to see that your stay was fantastic, we look forward to hosting you again. Best regards, Guest Service
8/10 Bien
Anders
Voyage en famille
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anders
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Franziska le 9 janv. 2024
Dear Anders, Thank you for taking the time for this feedback. It is good to see that you overall enjoyed your stay with us. We look forward to hosting you again. With best regards, Guest Service
8/10 Bien
Stephanie
Voyage en groupe
8 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephanie
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Franziska le 9 janv. 2024
Dear Stephanie, Thank you for taking the time for this feedback. It is great to hear that our team was able to delight you. We would welcome the opportunity to host you again this year in our freshly renovated room. With best regards, Guest Service
10/10 Excellent
Keith
Voyage d’affaires
5 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Keith
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Franziska le 5 déc. 2023
Dear Keith, Thank you very much for taking the time to share this glowing review of your recent stay. I am glad to see that we were able to delight you ang we look forward to welcoming you back. With best regards, Guest Service
10/10 Excellent
Bent
26 nov. 2023
Bent
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Franziska le 9 janv. 2024
Dear Bent, Thank you for taking the time to complete this review. It is good to see that you enjoyed your stay at the Hamburg Marriott and we look forward to welcoming you again. With best regards, Guest Service
8/10 Bien
Sigurd
23 nov. 2023
Sigurd
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Franziska le 9 janv. 2024
Dear Sigurd, Thank you for sharing this review of your stay. We are glad you enjoyed your stay overall and look forward to welcoming you again. With best regards, Guest Service