Suite Junior, 1 lit double | Salle de séjour | Télévision, films à la carte

Avis sur Hamburg Marriott Hotel

Hamburg Marriott Hotel
ABC Strasse 52, Hamburg, HH

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 501 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 352 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 97 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 30 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 21 avis sur 1001." "

9,0/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

julien

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel en travaux dans les partie communes et certaines chambres. On aurait aimé le savoir avant d’arriver. Bruit de perceuses dans la journée. Piscine très froide Bref pas terrible comparé au prix
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Franziska le 31 oct. 2023
Dear Julien, Thank you for taking the time for this review. We have posted notice in many places but I apologize that it was not able to reach you. We look forward to welcoming you back in the coming year in our new rooms. Best regards, Guest Services

10/10 Excellent

Giuseppe

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Maria le 17 avr. 2023
Dear Giuseppe, warm greetings from Hamburg Marriott Hotel! Thank you very much for staying with us and for answering our guest satisfaction survey. It was a pleasure to see that you had an overall good stay with us. MariaRooms Controller

8/10 Bien

yannick

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2022

8/10 Bien

Fabrizio

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2021

8/10 Bien

Patrick

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le petit déjeuner est Top. La piscine est très belle (même si l'eau n'est pas très chaude). Les installations de sport sont récentes. Les chambres sont bien, mais pourraient être rénovées. Néanmoins, les matelas des lits sont très bons.
Séjour de 4 nuits en décembre 2019

10/10 Excellent

Asita

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel. Bien placé dans le centre de Hambourg
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

10/10 Excellent

Patrick

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel
Bon hôtel bon rapport qualité prix petit déjeuner un peu cher
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

8/10 Bien

David, EAST KEW

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very well located and comfortable. Great pool. The Stadtbakerei across the Gansemarkt is an excellent and economical breakfast venue. Servicing of the room was a bit erratic.
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Maria le 20 avr. 2024
Dear David, warm greetings from the Hamburg Marriott Hotel! Thank you very much for staying with us and for answering our guest satisfaction survey. It was a pleasure to see that you had a good stay with us and that you liked our pool.Best regards, Maria - Guest Services

10/10 Excellent

Michael

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean room, good drinks at the bar, would definitely stay there again.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Maria le 3 avr. 2024
Dear Michael, warm greetings from the Hamburg Marriott Hotel! Thank you very much for staying with us and for answering our guest satisfaction survey. It was a pleasure to see that you had an overall good stay with us.Best regards, Maria - Guest Services

6/10 Satisfaisant

Plo

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Some staff were very unhelpful
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Franziska le 8 mars 2024
Dear Plo, Thank you for taking the time for this review. I am sorry to hear that our team was not able to assist you to your satisfaction but am still glad to see that you had an overall good stay. We hope to welcome you again. Best regards, Guest Service

6/10 Satisfaisant

Plo

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
generally very good. Only concerns were that the swimming pool was very cold and one pf the reception staff was quite rude when I asled for help.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Franziska le 7 mars 2024
Dear Plo, Thank you for taking the time for this review. It is good to read that you overall enjoyed your time with us. Nevertheless I have shared your input regarding the pool temperature and would like to apologize that the interaction with the reception team member left you unsatisfied. I thank you again for your time. With best regards, Guest Service

10/10 Excellent

Jacob

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Franziska le 19 févr. 2024
Dear Jacob, warm greetings from Hamburg Marriott Hotel! Thank you very much for staying with us and for sharing your praise. It was a pleasure to see that you had an overall good stay with us. Best regards, Guest Service

10/10 Excellent

Steen

Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Maria le 20 févr. 2024
Dear Steen, warm greetings from the Hamburg Marriott Hotel! Thank you very much for staying with us and for answering our guest satisfaction survey. It was a pleasure to see that you had an overall good stay with us. MariaRooms Controller

10/10 Excellent

Pia

Voyage en famille
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Franziska le 18 févr. 2024
Liebe Pia, herzliche Grüße aus dem Hamburg Marriott Hotel! Vielen Dank, dass Sie unseren Gästefragebogen beantwortet haben um uns Ihre Erfahrung zukommen zu lassen. Ich habe mich sehr gefreut zu erfahren, dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt bei uns hatten. Wir freuen uns schon Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt in Hamburg begrüßen zu dürfen. Falls wir vorab etwas für Sie tun dürfen dann kontaktieren Sie mich gerne direkt. Mit freundlichen Grüßen und guten Wünschen, Guest Service

4/10 Médiocre

joachim

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Franziska le 19 févr. 2024
Dear Joachim, Thank you for choosing to stay at the Renaissance Hamburg Hotel and providing your honest review. We are sincerely sorry that we were unable to meet your expectations of the Renaissance Hamburg Hotel but would welcome the chance to welcome you again in any of our properties worldwide. Best regards, Guest Service

10/10 Excellent

Anja Aaberg

Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de John Jäger le 17 févr. 2024
Hello Mrs. Aalberg Hansen,Thank you very much for your rating. We look forward to hopefully welcoming you back soon. Best regards,Your Hamburg Marriott Team

6/10 Satisfaisant

Tim

Les points forts : Propreté
Pool closed for maintenance 😫
The pool was closed for maintenance and this was only communicated a few days before arrival. We were offered to use the pool at a hotel few minutes away which was fine but having to walk with clothes etc in the rain was irritating. The hotel should have informed us much longer in advance so we had the option of cancelling and choosing a different hotel
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Franziska le 15 févr. 2024
Dear Tim, Thank you for taking the time for this review. I understand your frustration with the closure and would like to apologize again for the trouble caused. We regularly do maintenance on our facilities to maintain your experience. I am glad to see that your stay was still enjoyable. We would like to host you again in the future. Best regards, Guest Service

10/10 Excellent

Jan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect
Top hotel with the perfect location
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Maria le 15 févr. 2024
Dear Jan, warm greetings from the Hamburg Marriott Hotel! Thank you very much for staying with us and for answering our guest satisfaction survey. It was a pleasure to see that you had an overall good stay with us. MariaRooms Controller

4/10 Médiocre

Anne

Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Maria le 16 févr. 2024
Hallo Anne, herzliche Grüße aus dem Hamburg Marriott Hotel! Vielen Dank, dass Sie unseren Gästefragebogen beantwortet haben um uns Ihre Erfahrung zukommen zu lassen. Gerne teilen Sie weitere Details mit uns, denn das Feedback unserer Gäste ist etwas, womit wir uns stetig verbessern können. Beste Grüße, Maria - Guest Services

4/10 Médiocre

Howard

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Lina le 14 févr. 2024
Dear Howard,thank you for taking the time to provide us with your feedback.We are sorry to see that we couldn't fully meet your expectations while staying with us. We still hope that you enjoyed your time in Hamburg.We would love to welcome you back with us in the future to make up for this experience.Best regards,Lina Guest Service

10/10 Excellent

Dennis

Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Lina le 13 févr. 2024
Dear Dennis,thank you for choosing the Hamburg Marriott Hotel and for providing us with your feedback.We are very glad to see that you enjoyed your stay with us and that you had a good time in Hamburg.We would love to welcome you back in the future.Best regards,Lina Guest Service

8/10 Bien

Lena

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ok men plads til forbedring
Dejligt hotel med perfekt beliggenhed. Helt nyrenoverede værelser. Der kunne med fordel skiftes døre ud til gangen - der er meget lydt! Har været vant til der var badekar tidligere, men der var kun en bruser så det skal man nok skrive at man ønsker hvis muligt. Poolen er for kold var kun dernede engang, og generelt ærgeligt der ikke gøres mere for hyggen dernede. Ingen bemanding heller. Baren er hyggelig men med stor forskel i service- sad og ventede i 15 min før der kom nogen tilbage efter de havde givet drinkskort… og baren var slet ikke overfyldt! I renoveringen skulle de måske tænkte større bar- igår aftes helt umuligt at få bord.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Lina le 11 févr. 2024
Dear Lena,Thank you for taking the time to provide us with your feedback.We are happy to see that you mostly enjoyed your stay with us. We also take your feedback regarding the doors of the rooms and also the service in the bar seriously and will discuss that with the involved departments, so that we can improve in the future.We would love to welcome you back whenever you are back in the city.Best regards,Lina Guest Service

10/10 Excellent

Marton

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Maria le 7 févr. 2024
Dear Marton, warm greetings from the Hamburg Marriott Hotel! Thank you very much for staying with us and for answering our guest satisfaction survey. It was a pleasure to see that you had an overall good stay with us. MariaGuest Services Team

10/10 Excellent

Maja Østergaard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastisk beliggenhed og service
Skønt hotel med dejlig morgenmad, bar og service. Har været der adskillige gange nu og de skuffer ikke 🙌
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Maria le 23 janv. 2024
Dear Maja Østergaard, Thank you very much for staying with us and for the nice review. We are happy to see that you had an overall good stay with us. Best regards, Maria - Guest Services

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Maria le 22 janv. 2024
Dear Anonymous, thank you so much for staying with us and for answering our guest satisfaction survey. We are happy to see that you had an overall good stay with us. Best regards, Maria - Guest Services

4/10 Médiocre

Jeppe Schyth

Les points forts : Propreté
Kold pool og gennemsnitlig morgenmad
Kold pool, lukket for executive lounge og gennemsnitlig morgenmad. God beliggenhed oh nemt med parkering.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Maria le 18 janv. 2024
Dear Jeppe Schyth, Thank you very much for staying with us and for answering our guest satisfaction survey. Our Guests' Feedback is the best way we have to constantly improve our Standards; hence, we have shared your feedback with the management team.Our hope is the next time you are in the area, you will give us another chance to provide the guest experience you deserve.Best regards, Maria Guest Services

10/10 Excellent

Patrick

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Das Hotel ist sehr zentral gelegen. Fußläufig in wenigen Minuten sind Shopping Möglichkeiten und Sehenswürdigkeiten zu erreichen. Um die Ecke sind eine U-Bahn und Bus Station. Das Deluxe Zimmer mit 2 Doppelbetten ist für einen 4 tägigen Aufenthalt mit 2 Kindern ausreichend groß, hat bequeme Betten und ein ausreichend großes Badezimmer. Ausgestattet mit Fön, Bügeleisen, Kühlschrank und großem Fernseher sind viele Annehmlichkeiten schon im Preis enthalten. Besondere Erwähnung sollte auch das Frühstück verdienen. Speziell der Service, aber auch die große Speisenauswahl und die frische der Produkte sind ein extra Lob wert. Aber auch der restliche Service ist hervorragend. Dazu bietet das Hotel noch einen großen Fitnessbereich und einen Innen Pool. Alles in allem eine großartige Wahl für einen Aufenthalt in Hamburg.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Maria le 18 janv. 2024
Hallo Patrick, herzliche Grüße aus dem Hamburg Marriott Hotel! Vielen Dank, dass Sie unseren Gästefragebogen beantwortet haben um uns Ihre Erfahrung zukommen zu lassen. Ich habe mich sehr gefreut zu erfahren, dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt bei uns hatten und vielen Dank für den extra Lob für unser Frühstück. Wir freuen uns schon Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt in Hamburg begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen und guten Wünschen, MariaGuest Services

8/10 Bien

Nick

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I loved the hotel, the staff and the location. It was really a great stay. Breakfast was great, excellent choice and very nice to have breakfast in peace. The only thing that could have been better was the temerature in the room. This was really to warm througout the whole stay.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Franziska le 9 janv. 2024
Dear Nick, Thank you for sharing this feedback on your recent stay with us. It is good to read that you enjoyed your time and our team was able to delight you. We will be happy to assist you on your next stay with any room needs you may have. We look forward to welcome you back. Best regards, Guest Service

10/10 Excellent

Meinhard-Josef Franz Alfred

Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Maria le 26 janv. 2024
Guten Tag Meinhard-Josef Franz Alfred, vielen Dank, dass Sie unseren Gästefragebogen beantwortet haben um uns Ihre Erfahrung zukommen zu lassen. Ich habe mich sehr gefreut zu erfahren, dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt bei uns hatten. Wir freuen uns schon, Sie bei Ihrem nächsten Aufenthalt in Hamburg begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,MariaGuest Services

10/10 Excellent

John Heine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dejligt nytår i Hamburg
Dejligt hotel med god service. Parkering er lidt dyr.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Franziska le 9 janv. 2024
Dear John Heine, Thank you for taking the time to share this praise of your recent stay. We are happy to hear that our team was able to delight you and look forward to welcoming you again. Best regards, Guest Service

2/10 Horrible

Allan

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service
Knap så godt
Et noget bedaget hotel, på trods af værelserne fornyeligt er blevet renoveret. Der er mange mennesker på arbejde, men ikke særligt mange der har noget at lave eller ved hvad vi gør. Vi blev opkrævet kultur/turistskat dobbelt og er nu havnet i et limbo mellem hotellet og hotels.com. Rigtig ærgerligt
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Nina le 31 déc. 2023
Dear Allan,thank you for bringing your concerns to our attention, and we sincerely apologize for the inconvenience you've experienced during your stay with us. Regarding the confusion with the culture tax and the double charge, we sincerely apologize for any inconvenience caused. The payment of the culture tax is done directly at the property which was also the case in your reservation.Our team is committed to providing excellent customer service, and we regret that we fell short of your expectations. Please rest assured that we are taking immediate steps to rectify the issues you've raised.Thank you for choosing our hotel, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a much-improved experience.Kind regards,NinaGuest Service

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Franziska le 9 janv. 2024
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to share this praise of your recent stay. We are happy to have delighted you and look forward to welcoming you again. Best regards, Guest Service

10/10 Excellent

Joakim

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bra läge mitt i Hamburg.
Bra läge mitt i Hamburg och med trevlig personal. Bra parkerings service ! Frukosten kan bli bättre med mer att välja på som skinka, ost mm. Ingen ägg benedict ! Skohorn på rummet fattas.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Nina le 31 déc. 2023
Dear Joakim,thank you for your feedback and taking the time to rate your stay!We are happy to hear that you enjoyed your stay in Hamburg.We forwarded your feedback in regards to the breakfast offer to our Restaurant department in order to find areas for improvement.We look forward to welcome you back soon.Kind regards,NinaGuest Services

10/10 Excellent

Heidi

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dejligt hotel
Skønt ophold i hyggelige rammer
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Nina le 31 déc. 2023
Dear Heidi,thank you for your kind words!We appreciate the time you took to rate your recent stay and look forward to welcome you back soon.Kind regards,NinaGuest Services

10/10 Excellent

Jacob

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Franziska le 9 janv. 2024
Dear Jacob, Thank you for taking the time to share this feedback. We are glad to see that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you once again. With best regards, Guest Service

10/10 Excellent

Mariann

Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Franziska le 9 janv. 2024
Dear Mariann, Thank you for taking the time for this review. It is great to see that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again in the future. With best regards, Guest Service

10/10 Excellent

Eva

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Franziska le 9 janv. 2024
Dear Eva, Thank you for taking the time for this review. We are happy to see that your stay was wonderful and look forward to welcoming you again. Best regards, Guest Service

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Franziska le 9 janv. 2024
Dear Anonymous, Thank you for sharing this review of your stay. We are glad to have delighted you and look forward to welcome you once more. Best regards, Guest Service

8/10 Bien

Øivind

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Service le 9 janv. 2024
Dear Oivind, Thank you for taking the time to share this review on your stay. We are glad to see that you overall enjoyed your time with us and look forward to welcoming you again. With best regards, Guest Service

2/10 Horrible

Zac

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Franziska le 9 janv. 2024
Dear Zac, Thank you for taking the time to complete this review. I see that we were not quite able to match your expectations during this stay, for which I would like to apologize. We hope to be able to welcome you again in our or one of our many Marriott houses worldwide. With best regards, Guest Service

8/10 Bien

Stig Werner

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Franziska le 9 janv. 2024
Dear Stig Werner, Thank you for sharing this review of your stay. It is good to see that you overall enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you again this year. With best regards, Guest Service

10/10 Excellent

Melissa

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff were friendly and well trained. Very helpful with any queries. Breakfast was excellent especially the omelette station.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Franziska le 9 janv. 2024
Dear Melissa, Thank you very much for taking the time for this review. It is great to read that you enjoyed your stay and especially our team was able to wow you. I will gladly share your praise with the culinary team. We look forward to welcoming you again. Best regards, Guest Service

10/10 Excellent

Finn

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Franziska le 9 janv. 2024
Dear Finn, Thank you for taking the time for this rating! Great to see that your stay was fantastic, we look forward to hosting you again. Best regards, Guest Service

8/10 Bien

Anders

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Franziska le 9 janv. 2024
Dear Anders, Thank you for taking the time for this feedback. It is good to see that you overall enjoyed your stay with us. We look forward to hosting you again. With best regards, Guest Service

8/10 Bien

Stephanie

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Everything was great besides that the rooms old dated and not worse what it costs . Location, staff , Lobby, Bar and service was fabulous . Rooms are bad Thank you
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Franziska le 9 janv. 2024
Dear Stephanie, Thank you for taking the time for this feedback. It is great to hear that our team was able to delight you. We would welcome the opportunity to host you again this year in our freshly renovated room. With best regards, Guest Service

10/10 Excellent

Keith

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Franziska le 5 déc. 2023
Dear Keith, Thank you very much for taking the time to share this glowing review of your recent stay. I am glad to see that we were able to delight you ang we look forward to welcoming you back. With best regards, Guest Service

10/10 Excellent

Bent

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Franziska le 9 janv. 2024
Dear Bent, Thank you for taking the time to complete this review. It is good to see that you enjoyed your stay at the Hamburg Marriott and we look forward to welcoming you again. With best regards, Guest Service

8/10 Bien

Sigurd

Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Franziska le 9 janv. 2024
Dear Sigurd, Thank you for sharing this review of your stay. We are glad you enjoyed your stay overall and look forward to welcoming you again. With best regards, Guest Service