2 piscines extérieures, parasols de plage, chaises longues

Avis sur Mitsis Rodos Village

5 out of 5
Mitsis Rodos Village
Kiotari, Rhodes, Rhodes

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 107 avis sur 200." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 61 avis sur 200." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 22 avis sur 200." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 5 avis sur 200." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 5 avis sur 200." "

8,8/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Jerome Philippe

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les chambres de l’hôtel sont spacieuses propre et la literie est de bonne qualité. Le personnel de nettoyage est absolument adorable et très gentil
Séjour de 6 nuits en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

Frédéric

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Entre agréable et décevant
Hôtel agréable mais quand on regarde les détails ça devient vite décevant. Chambre: Nous avons séjourné dans une chambre ‘’Superior Family Sharing Pool’’ mais j’ai vite regretté d’avoir réservé ce type de chambre. Première déception la taille de la piscine ne correspond pas à la photo que l’hôtel vend sur son site et l’entretien laisse vraiment à désirer, juste au-dessus de notre terrasse un grand bougainvillier, résultat tous les jours des pétales de fleurs tombe sur la terrasse ainsi que dans la piscine et on nettoie 1 jours sur 4. En plus la terrasse était très bruyante. Sinon autre détail esthétique le carrelage en mauvais état ne donnent pas un air de chambre supérieure. Sinon point positif la literie très bonne ainsi que l’espace et de nombreux rangements. Restauration,Bar Plusieurs restaurants à la carte très agréable. Restaurant principal toujours beaucoup de choix, les plats était bon et varié avec soirée à thème. Service au top très bien organisé personnel agréable et souriant. Plusieurs bars avec des boissons et cocktails de bonne qualité. Piscine et plage L’hôtel possède 2 piscines mais j’aurais aimé que la zone piscines soit un peu plus soigné surtout le sol. Il y a aussi une grande plage avec un bar et un four à pizza très pratique. Par contre j’étais choqué de l’état des transats beaucoup sont défectueux en plus d’être peu confortable. Animation Animé par le club Coralia ils y a des activités tout au long de la journée ainsi qu’un spectacle le soir.
Séjour de 10 nuits en octobre 2022

6/10 Satisfaisant

Placido

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Le personnel du restaurant ainsi que les buffets étaient super! En revanche, la propreté en général, ainsi que le staff qui nettoie les chambres laissent vraiment à désirer. Je ne comprends pas comment on peut évaluer un hôtel comme celui-ci 5 étoile, très décevant.
Séjour de 15 nuits en septembre 2022
Réponse de Mitsis Rodos Village Beach Hotel & Spa le 17 oct. 2022
Dear valued guest, Thank you for sharing your impressions online. It is our pleasure to know you had a great time in our property. Our aim is always to achieve a high standard and provide the best service to our guests, and we are delighted that we were once again able to meet your expectations with our facilities, culinary offer and entertainment. We are proud that our team was able to impress you with their hospitality and friendliness and it would be my pleasure to pass on your compliments to each and every one of them. I am sure it will motivate them to continue the good service.We look forward to welcoming you back in the near future.

6/10 Satisfaisant

Carlos

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon établissement mais service moyen, le service etait parfois un peu long et pas mal d'erreurs dans les commandes prises. Parfois l' hygiène etait limite (restauration à côté de la piscine où le personnel ne portait pas de gants et manipulait directement la nourriture à mains nues). La qualité des cocktails n'était pas constante et souvent les ingrédients manquaient.
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
Réponse de Mitsis Rodos Village Beach Hotel & Spa le 1 sept. 2022
Dear Carlos, Thank you for choosing us for your vacation and for your time spent on writing a review, your opinion is very important to us. We are very pleased to know that overall you stayed satisfied with your vacation in our hotel, more specifically, with the facilities. Through our years of experience, we have concluded that our guests are the ones who really give us the true insights and allow us to reach the highest standards for our services and accommodation. We always take under serious consideration every comment given to us and through it most of the times we start seeing things from a different angle.Our aim is to make each guest’s experience sincerely and genuinely caring and welcoming with a warm Greek family spirit. We invite our guests to explore new ways of enjoyment and live their holidays with enthusiasm.Under the slogan “Create your own story”, our brand philosophy aims to capture the very purpose of our existence: to offer a world of delightful premium-quality holiday experiences, where you can embrace your own perspective of enjoyment and fulfilment.Your comments and suggestions are highly appreciated and will be taken into consideration in our constant effort to improve our services and facilities.Yours sincerely,Stelios MatsigkosGeneral Manager

8/10 Bien

Michaël

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon séjour dans l’ensemble. L’hôtel est beau. Cependant il manque d’animations. Piscine non chauffée, regrettable en mi saison.
Séjour de 7 nuits en avril 2022

10/10 Excellent

Naomi Katoka

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mitsis Rhodes village est un établissement parfait pour des vacances détente ! Le personnel de l’hôtel est merveilleux et tout est excellent ! Je ne peux que vous conseiller cet hôtel
Séjour de 5 nuits en avril 2022

4/10 Médiocre

Charlotte

Les points faibles : Propreté et équipements
Voyage du 26 septembre au 3 octobre : à notre arrivée au check
Séjour de 7 nuits en septembre 2021
Réponse de Mitsis Rodos Village Beach Hotel & Spa le 9 oct. 2021
Dear valued guest, We would like to know more. Please email us with a phone number or email address so our Guest Relations department can discuss your issues personally. Yours Sincerely, Mitsis Rodos Village Management and entire team

6/10 Satisfaisant

ANTONIO

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
L'hôtel possede de bon equipements et a su profiter d'une belle renovation, le personnel et les differents staff sont professionnels et à l'écoute. Tres bonne qualité des produits, bon emplacement sauf pour l'accès plage qui demande de traverser la route principale par un pont pieton, 4 minutes a pied. L'hôtel est cependant sous dimensionnée pour sa capacité clientèle notamment en gaute saison lors des petits petits déjeuners ou autre diners aux buffet, cela ressemble plus a une cantine qu'à un hotel étoilé, pas de places dans les differents espaces bars. Il serait simple d'étendre les plages horaires du petit déjeuner à 11h00 et diner à 22h00. Le court de tennis meriterait une refection totale, cest dommage. Piscines agreables. Spa a recommender.
Séjour de 10 nuits en août 2021
Réponse de Mitsis Rodos Village Beach Hotel & Spa le 28 août 2021
Dear Antonio, Thank you for sharing your valuable feedback with us. As we read besides a few drawbacks your overall impression was good. We are glad to hear that you appreciated our helpful staff and exceptional facilities. We look forward to welcoming you back in the near future. Kind Regards, Stelios Matsigkos, General Manager

10/10 Excellent

Fadel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 10 nuits en juillet 2021

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en juillet 2021
Réponse de Mitsis Rodos Village Beach Hotel & Spa le 22 août 2021
Dear valued guest, thank you for sharing online your holiday experience regarding your recent stay in Mitsis Rodos Village Beach Hotel & Spa. We are delighted that you enjoyed your stay in our hotel. We do hope to welcome you again in our hotel in the near future. Best regards, Mitsis Rodos Village Beach Hotel & Spa.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Déception, pas un 5*
Avis très mitigé… chambre pour 4 (2 adultes et 2 enfants) avec piscine partagée nécessaire à mon sens car les transats sont réservés dès 6h45 et à 9h plus de place Points positifs: l hôtel à été rénové avec goût, la chambre est équipée comme dans un hôtel 5*, la région de lindos est à privilégier sur l’île de Rhodes, le personnel au restaurant principal et les femmes de chambre sont très professionnels Points négatifs : pas d’accueil à l’arrivée, je n ai jamais vu une réception aussi incompétente dans un 5* mais tiens à préciser qu’heureusement une personne relève le niveau. Suivant les bars et les restaurants, il faut attendre 20-30 minutes pour un verre d’eau et même chose pour commander le repas. Pour les bar a cocktail du soir, il faut le plus souvent aller commander au bar car la serveuse ne vient pas… impensable pour un 5*… ensuite le vrai problème est à la crêperie-glacier, impossible de prendre les crêpes à emporter, il faut s attabler et attendre 40 minutes pour obtenir une crêpe au chocolat… c’est l’anarchie totale au niveau du service… tellement qu une cliente s’est à juste titre plaint et un des serveurs s’est énervé contre elle… je n ai jamais vu ça dans un établissement qui se veut haut de gamme… Les repas ne sont pas mauvais, mais très moyen et répétitifs. Si vous voulez boire de l’eau, il faut faire appel à un serveur et elle est servie au verre dans tous les restaurants (sûrement pour économiser)… mais c’est scandaleux quand il fait 40 degrés…
Séjour de 7 nuits en juillet 2021
Réponse de Mitsis Rodos Village Beach Hotel & Spa le 28 août 2021
Dear Guest, First of all let me thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your experience with us. We respect and value your feedback but because you raised a lot of issues please allow us to address our opinion upon these matters. Our F&B offer is 24 hours per day. We serve drinks in all our departments and water especially everywhere. Claiming our bar and reception staff unfriendly is a first in our comment history as they are the most praised asset of our hotel. We really appreciate your comments about the hotel and the interior design. We take under serious consideration all of your thoughts as our goal is to improve ourselves and the service we provide to our guests. We forwarded all the issues reported to the head of departments to take the proper measures. Again we apologize for your experience and we hope that in your next visit you we will offer you the services that you deserve. Best regards, Stelios Matsigkos General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambre spacieuse et pratique pour une famille. Belle vue mer depuis le balcon
Séjour de 10 nuits en juillet 2021
Réponse de Mitsis Rodos Village Beach Hotel & Spa le 28 août 2021
Dear Valued Guest,From all the staff of Mitsis Rodos Village, we would like to thank you for your choice to spend your holiday in our hotel. Thank you so much for your good feedback! Your good impressions are of great importance to us. Hope to see you soon

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 6 nuits en juin 2021
Réponse de Mitsis Rodos Village Beach Hotel & Spa le 3 juil. 2021
Dear Valued guest, Thank you for sharing your impressions online. It is our pleasure to know you had a great time in our property. We trust to welcome you back again soon. Kind Regards Stelios Matsigkos General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 6 nuits en juin 2021
Réponse de Mitsis Rodos Village Beach Hotel & Spa le 3 juil. 2021
Thank you for sharing your impressions online. It is our pleasure to know you had a great time in our property. We trust to welcome you back again soon. Kind Regards Stelios Matsigkos General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Un seul petit reproche , les spectacles du soir, pas très top. Sinon, super hôtel, personnel serviable, nourriture excellente, propreté
Séjour de 7 nuits en juin 2021
Réponse de Stelios Matsigkos, General Manager le 25 juin 2021
Dear valued guest, From all the staff of Mitsis Rodos Village, we would like to thank you for your choice to spend your holiday in our hotel. Thank you so much for your good feedback! Your good impressions are of great importance to us. Hope to see you soon!!

10/10 Excellent

Jc, Toulon

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nous avons été surclassé à l'hôtel Mitsis Grand Hotel dans la ville de Rhodes. C'était parfait
Séjour de 7 nuits en octobre 2020

10/10 Excellent

Guadalupe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en octobre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bel hôtel, nourriture excellente, très jolie chambre familiale. Seul point négatif : le service photo. Une vraie arnaque ! On vous propose un shooting gratuit, ensuite pas question de choisir quelques photos comme vous l'avez pourtant précisé depuis le départ. Non, on veut absolument vous vendre la pack à 340 euros. Si vous n’êtes pas d'accord, vous avez juste droit à 25 photos sur CD (même pas imprimées !!!) à 100 euros... Quel cadeau! 4 euros la photo sur CD c'est une vraie arnaque. Fuyez les photographes et leurs promesses mensongères. L'hôtel ne devrait pas admettre de telles pratiques, cela ne fait pas sa publicité...
Séjour de 15 nuits en juillet 2019
Réponse de Stelios Matsigkos le 10 sept. 2019
Dear Valuesd Guest, Thank you for your wonderful remarks. I am delighted that you had an excellent stay and that you appreciated our efforts, services and facilities. So, pleased that your find our Hotel to your liking, you have provided us with pertinent comment, and we would not be able to improve our guest experience without such feedback from our guests. Even if the Photografs are a private company we will share your feedback and discuss with them to avoid this type of complaints. Thank you again for your feedback and we hope to have the pleasure of welcoming again should your travel bring you to Rhodes. Best regards Stelios Matsigkos General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 10 nuits en juillet 2019
Réponse de Stelios Matsigkos le 4 août 2019
Dear Valued guest, Thank you very much for taking the time rating us on Expedia. We are absolutely delighted that you had such a great time here at our resort. We are looking forward welcoming you back at Mitsis Rodos Village Beach Hotel&Spa in the near future. Kind regards Stelios Matsigkos General Manager

10/10 Excellent

Veronique

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel all in complet. Belle situation
Hôtel proche de la mer (route à traverser) et de commerces. Très belles piscines (il faut malheureusement se battre pour un transat à cause des réservistes matinaux). Plage de gallets. Animation à la piscine et â la plage et les animateurs sont très cool. Chambre comfortable assez grande avec balcon. All in très complet. Les cocktails sont bons et les restaurants excellents. Réservez vos restaurants dès votre arrivée. Nous avons testé le grec et l'italien et c'était excellent. Animation et menu en français les spectacles du soir sont moyens. Nous avons passé un très bon séjour dans cet hôtel. Situation après Lindos et idéal pour visiter le sud de l ile. A voir Monolythod et la grande plage des surfeurs au bout de l ile.
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de Stelios Matsigkos le 1 août 2019
Dear Veronique, We thank you for selecting Mitsis Rodos Village Hotel& Spa, Rhodes and for posting your review on Expedia. I am really glad that you have enjoyed your stay and that we have exceeded your expectations. I hope to have the pleasure of welcoming you again in the future. Thank you once more for your feedback. Best regards Stelios Matsigkos General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en mai 2019
Réponse de Hotel Manager le 13 mai 2019
Dear Valued guest, Thank you for sharing online your recent experience at the Mitsis Rhodos Village Hotel. It would be a great pleasure for us to welcome you back in our hotel Kind Regards Stelios Matsigkos General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en avril 2019
Réponse de Hotel Manager le 10 mai 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your impressions online. It is our pleasure to know you had a great time in our property. We trust to welcome you back again soon. Kind Regards Stelios Matsigkos Hotel Manager

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en avril 2019
Réponse de Stelios Matsigkos le 23 avr. 2019
Dear Usser, Thank you for taking the time to rating our hotel on Expedia. We are sorry that we didn't meet your expectation although details feedback would have helped more and explain the very low score. Kind regards Stelios Matsigkos General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour super, chambre top, nourritures top, animation top, personnels top...rien à redire
Réponse de Mitsis Rodos Village le 15 août 2018
Dear Guests, Thank You for your comments. We really appreciate them. We trust to soon welcome you back.

8/10 Bien

domi, amsterdam

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
hotel accueillant
nous avons passe un excellent sejour.L accueil donc le personnel d une grande efficacite et d une gentillesse exemplaire. Le client est extremement bien traite. Le mot d ordre doit etre quoiqu il arrive "souriez". En effet tout le monde etait tres souriant ca fait un bien enorme. Nous sommes revenues bien plus gaies qu a notre depart!!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement

10/10 Excellent

ANDRIEUX

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
emplacement calme idéal départ de visite de l'ile
Hotel très bien achalandé, avec un personnel très accueillant et souriant. Situation des batiments sur différents niveaux nécessitant de nombreux escaliers,mais on s'habitue....mer a proximité en contre bas avec une plage de galets..très belles piscines. FELICITATION pour la cuisine: buffets très variés et très bons (nous avons mangés des calamars, poulpes,canard,lapin,steaks, ce qui change de l'éternel porc/poulet!).Equipe d'animation charmante...En bref nous le recommandons,mais prévoir une voiture de location!(120€/7j par lowcost internet, car plus cher sur place).Cependant les bus ne sont pas très chers ex:(6.5€ kiotari/rhodes)...

10/10 Excellent

Sabina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wir waren als Familie dort,es war ein wunderschöner Aufenthalt, alle sehr,sehr gastfreundlich. Die Kinder konnten alles selber erkunden,viele verschiedene Aktivitäten und Abendveranstaltungen.....Essen sehr vielfältig und abwechslungsreich.
Séjour de 6 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Arthur

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff were excellent, helpful, and friendly. The quality of the facilities and food was perfect. Highly recommended.
Séjour de 5 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Daniel

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wir haben eine wunderschöne Woche im Mitsis Village Hotel verbracht. Das Buffet ist sehr umfangreich und das All-Inclusive Angebot lässt keine Wünsche offen, sogar am Strand, welcher gut zu Fuss erreichbar ist, wird man nicht verdursten ;) Die In-House Autovermietung, sowie die Motovermietung gegenüber sind perfekt und kostengünstig, um die Insel zu erkunden. Vielen Dank für diese schönen Tage auf Rodos!
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Mitsis Rodos Village team le 21 oct. 2023
Dear valued guest, thank you for taking the time to post your review. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. We hope to provide you another great stay in the near future.

6/10 Satisfaisant

Darren Andrew

Séjour de 12 nuits en août 2023
Réponse de Mitsis Rodos Village team le 21 oct. 2023
Dear valued guest, thank you for taking the time to post your review. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. We hope to provide you another great stay in the near future.

6/10 Satisfaisant

Naor

Les points faibles : Propreté et personnel et service
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Mitsis Rodos Village team le 21 oct. 2023
Dear valued guest, thank you for taking the time to post your review. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. We hope to provide you another great stay in the near future.

8/10 Bien

Konstatinoe

Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Mitsis Rodos Village team le 21 oct. 2023
Dear valued guest, thank you for taking the time to post your review. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. We hope to provide you another great stay in the near future.

10/10 Excellent

Marlene

Séjour de 7 nuits en juillet 2023

10/10 Excellent

AV

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Resort meraviglioso! Siamo stati benissimo e ci ritorneremo sicurante! La struttura è situata a pochi passi da una splendida spiaggia di sabbia che vanta un mare cristallino. Si nota che il complesso è stato completamente rinnovato di recente, decorato in stile moderno, sobrio ed elegante. Spazi comuni ben curati. La camera familiare molto spaziosa e luminosa, ben arredata, letti comodissimi e un bel bagno ampio. Pulizia impeccabile. Personale molto gentile e disponibile, ci hanno accolto in maniera calorosa e hanno soddisfatto appieno ogni nostra esigenza. Ristorazione eccellente, sia il ristorante a buffet che le opzioni à la carte. Kiotari è una località davvero molto interessante e l’isola di Rodi è stupenda. Consigliatissimo!!!!
Séjour de 7 nuits en juillet 2023

10/10 Excellent

Felipe

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel was super amazing, food, staff, room BUT one thing that really affected a little bit our experience was the people reserving the seats by the pool at 7am with their towels and then showing up around 11-12 and complaining and/or being rude if someone took their spot. Hotel should be more pro-active with this situation. But all the rest was absolutely amazing.
Séjour de 6 nuits en juillet 2023

8/10 Bien

Emilia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en juin 2023

8/10 Bien

Ferhat

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en juin 2023

10/10 Excellent

Anja

Séjour de 1 nuit en juin 2023

10/10 Excellent

AV

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Struttura rinnovata, ubicata in posizione molto vicina alla spiaggia, basta fare due passi. Ambiente curato e moderno. Camera ampia e spaziosa, con una bella vista mare. Massima pulizia. La ristorazione a buffet è davvero eccellente. Personale gentile e disponibile. Torneremo senz’altro! Consigliatissimo!
Séjour de 7 nuits en mai 2023

8/10 Bien

Michael

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Fin oplevelse, dog manglede det sidste.
Generelt rigtig dejligt ophold. Alt fra modtagelse, ventetid osv. gik godt. Værelset var rent og god variation i all inclusive inklusiv gode muligheder for ala carte i deres mange restauranter. Personalet var rigtig søde, og altid hjælpsomme. Eneste minus, var at vi havde booket værelse med privat pool. Poolen var dog beskidt og det lignede ikke den var blevet rengjort. Der var mange døde insekter i. Vi brugte ikke poolen en eneste gang. Og var forbi reception 1 gang og ringede 1 gang og bad om rengøring af poolen. Men det virkede ikke til de helt forstod det. Ærgeligt når man betaler ekstra for den, men ikke kan bruge den. Ellers et dejligt hotel.
Séjour de 3 nuits en mai 2023

10/10 Excellent

Morgan Elaine

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
loved the sea view bungalow we stayed in! it was modern and close to a pool as well as dinning and the beach!!! however, i didn't think the other rooms looked as up to date. I didn't see the inside but the outside looked a little ran down
Séjour de 6 nuits en mai 2023

2/10 Horrible

Y O

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Worst experience ever for a 5 star hotel
Its my worst trip so far. The room allocated to me was fly infested and a bird nest right in front of our door with bird poop all over the front of our room and the birds flying over our heads as we entered and left the room which made me very uncomfortable. I also had over 20 flies on the ceiling of the room. I requested for a room swap but was told it was impossible. This i did at about 3pm on friday and then 11pm. The first time i was told there wasnt any availability until the next day. Whan we got to the room later in the evening, i was accused of coming to later to complain so my room will have to be sprayed at past midnight after waiting for over an hour. Ibwas also offered a sister hotel at past midnight. Nothing was done until i brought out my phone to record. I didn't get any audience until about 2am and didn't do to bed until about 4am when they offered me a room. Porter even mentioned that i will be moved again after 2 nights and i said no. This is unacceptable and made my experience really unpleasant and was unsettled for the first 2 days.
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de MK le 3 mai 2023
Dear Guest,We apologize for the unpleasant experience you had during your stay at our hotel. We take all feedback seriously and appreciate you bringing this to our attention.Please note that our hotel is in the countryside, and as such, we take great care to preserve the natural environment and wildlife in the area. We are certified with Travelife, which is a certification that recognizes our commitment to sustainability and responsible tourism.Regarding the issue with flies and bird droppings in front of your room, we understand how uncomfortable this must have been for you. We do our best to keep our rooms clean and free of pests, but sometimes issues like these can arise due to our location in the countryside.Thank you for your understanding, and we hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the future.We apologize for any inconvenience caused by our inability to immediately switch your room, as soon as we had availability, we were able to change your room. We understand that this may have taken longer than you would have liked, and for that, we apologize. However, we do our best to accommodate all of our guests' needs as quickly as possible, and we are glad that we were ultimately able to provide you with a more comfortable room.Once again, we apologize for any discomfort you experienced during your stay. We hope that you will give us another chance to provide you with a more enjoyable stay in the future.Yours SincerelyMitsis Rodos Village

6/10 Satisfaisant

Jeevan Kumar

Les points forts : Équipements
Séjour de 2 nuits en avril 2023

10/10 Excellent

Stefan

Séjour de 8 nuits en octobre 2022

8/10 Bien

Olivia

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This is a perfect hotel for solo travellers. I would definitely visit again but in early summer as the majority of the excursions, bars and boat trips were shut as it was approaching off season. This is definitely a 4* hotel (not 5* yet) I think the food in the main restaurant lets it down. Pro's: - Clean and tidy room and a lovely modern bathroom with daily house keeping. - Beachfront hotel with multiple pools, lounge area's and daytime/evening activities for all ages. - Excellent customer service from all staff *(Jeta, Andreas, Vasileios, Arland and Erion)* Cons: - Extremely difficult to get a booking at the A la Carte restaurants (I had to repeatedly speak to the restaurant management to get 1 on my final day). - 1 hour taxi ride/2 hour bus ride to the main Old town/Airport

10/10 Excellent

Maria

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kan rekommenderas.
Vi trivdes väldigt bra på hotellet! God och mkt mat. Rent och fint. Bra service. Trevlig personal. Inget att klaga på alls. 5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Séjour de 7 nuits en octobre 2022

8/10 Bien

Nazz

Voyage en couple
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely hotel very clean and staff were friendly especially spiros
Séjour de 4 nuits en octobre 2022

8/10 Bien

Kaisa

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ylempi allasalue selvästi ns vanhempaa osaa, mutta kaikinpuolin siisti. Tennis- ja koripallokenttä olivat vähän huonokuntoisia, samoin pingispöytä oli sijoitettu syrjään. Ruoka oli hyvää ja muuten oikein hyvä hotelli.
Séjour de 7 nuits en octobre 2022
Réponse de Mitsis Rodos Village Beach Hotel & Spa le 24 oct. 2022
Dear valued guest, thank you for choosing our hotel for your vacation. It is very important for us to get such a great feedback from our guests. We are happy to know that you appreciated every aspect of our services and facilities.Your comments and suggestions are highly appreciated and will be taken into consideration in our constant effort to improve our services and facilities.Yours sincerely,

10/10 Excellent

Ralf

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bis auf den Concierge desk war alles in Ordnung
Séjour de 7 nuits en octobre 2022
Réponse de Mitsis Rodos Village Beach Hotel & Spa le 17 oct. 2022
Dear valued guest, On behalf of all the staff of the hotel Mitsis Rodos Village we want to thank you for taking the time to share wrote experience of your visit to our hotel.Your positive comments are of great value to us and we assure that they will be shared with all the staff of the hotel. We are glad that the staff of the entire hotel were able to meet your expectations. Also excellent to know that our services and facilities have been more than satisfactory.We hope you will be back at our hotel in the near future.Kind Regards,