Avis sur Lyda Club Hotel - All Inclusive
Lyda Club Hotel - All Inclusive
Kato Gouves, Hersonissos, Crete Island
Avis
6,6
6,6/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
6,2/10
Équipements
6,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
4,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
20 août 2023
Séjour de 9 nuits en août 2023
8/10 Bien
David
18 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 9 nuits en août 2023
Réponse de Roula Niraki le 19 août 2023
Cher merci d'avoir pris le temps d'écrire votre avis sur notre hôtelnous prenons toujours au sérieux les suggestions des clients pour nous améliorercordialement
4/10 Médiocre
Johnny
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 août 2022
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Johnny
Séjour de 8 nuits en août 2022
Réponse de roula niraki le 18 août 2022
Κλιματισμός
Σε όλα τα δωμάτιαΣε ορισμένα δωμάτια
ΚλιματισμόςΚλιματισμός στο δωμάτιο
Οι εθνικοί/τοπικοί νόμοι απαγορεύουν τη χρήση σε συγκεκριμένες ημερομηνίες
Τέλος κλιματισμού
Ποσό (EUR)
7,00
Ανά ημέρα
Πείτε μας τον αριθμό των χώρων που διαθέτετε στο κατάλυμά σας.
Εστιατόρια
1
Μπαρ
1
Καφέ
Aγαπητέ πελάτη ευχαριστώ για το χρόνο που διαθέσατε για να γράψετε την άποψη σας για το ξενοδοχείο μας ,
είμαι σίγουρη οτι αν διαθέτατε λίγο απο το χρόνο σας για να διαβάσετε τις παροχές του ξενοδοχείου στην επίσημσ σελίδα της expedia δεν θα παραπονιόσασταν για την επιπλέον χρέωση του κλιματιστικού ούτε θα ζητούσατε ενα δεύτερο μπάρ
ευχαριστώ
4/10 Médiocre
Christophe
23 juil. 2022
Christophe
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de roula niraki le 28 juil. 2022
dear Sir
thank you for taking your time to rate our services
I believe that one night is too short a time to evaluate the services of a hotel
best regards
Roula Niraki
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 15 nuits en septembre 2019
6/10 Satisfaisant
Ludo, Saint Marcellin
Voyage en couple
14 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ludo
Séjour de 6 nuits en octobre 2019
Réponse de Roula Niraki le 16 oct. 2019
thanks for taking the time to write your opinion about our hotel
your suggestions are taken seriously to make us better
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
30 août 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
23 août 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 14 nuits en août 2019
Réponse de Roula le 26 août 2019
chère
merci d'avoir pris le temps d'écrire ce gentil commentaire sur notre hôtel et nous tous,
Si vous avez mentionné le problème avec le service de chambre, je l'aurais résolu !!!
vous êtes une très belle famille avec deux filles très gentilles et nous sommes heureux de vous accueillir dans un avenir très proche
chaleureuses salutations
Roula Niraki
6/10 Satisfaisant
Danzoy
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
27 juil. 2019
Danzoy
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
Florent
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Florent
Séjour de 10 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
Amélie
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amélie
Séjour de 4 nuits en juin 2019
Réponse de Roula Niraki le 17 juin 2019
dear guests,
we are delighted that our efforts have met your desires
hope to see you again in very near future
Best regards
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
13 juil. 2017
Les points faibles : Personnel et service
Hotel vieillissant et nourriture horrible
Voyageur vérifié
Séjour de 12 nuits en juin 2017
Réponse de Roula le 24 juil. 2017
thank you very much!!!
10/10 Excellent
serge
11 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super bon plan
serge
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
22 oct. 2016
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
mika, charente maritime
23 août 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel très vieux
mika
10/10 Excellent
lea
15 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
lea
6/10 Satisfaisant
mustapha, montivilliers
15 août 2016
Les points forts : Propreté
hotel sympathique pour le prix
mustapha
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 août 2016
Les points forts : Propreté
hôtel sympathique
Voyageur vérifié
8/10 Bien
marie, france
20 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hôtel bien
marie
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
24 juil. 2015
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Martine, Lisses
27 août 2014
Hotel bien desservi par des bus
Martine
4/10 Médiocre
lilou, paris
19 août 2014
Les points faibles : Propreté et personnel et service
séjour a l hôtel décevant, mais le cadre est joli
lilou
6/10 Satisfaisant
christine, rouen
9 sept. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
moyen
christine
6/10 Satisfaisant
Wendy
Voyage en famille
20 sept. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wendy
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
ANNA
Voyage en famille
13 sept. 2023
Les points faibles : Personnel et service
ANNA
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Roula Niraki le 13 sept. 2023
Dear Annathank you very much for the commentreally services in general and everywhere are proportional to the money we pay
6/10 Satisfaisant
Jeppe Babalola
18 juil. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeppe Babalola
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Georgiana Andra
5 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Georgiana Andra
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de Roula Niraki le 19 août 2023
Dear Georgiana thank you for your nice review looking forward to welcoming you in very near future warmest regards
4/10 Médiocre
Carsten
3 juin 2023
Les points forts : Propreté
Carsten
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Roula Niraki le 4 juin 2023
Dear Sir ,I am sorry that your stay of a few hours at our hotel did not meet your expectations.in the description of the hotel it is stated that free internet is provided in the public areas of the hotel, not in the rooms, and dinner is served from 19:00 to 21:00 for arrivals after 21:.00 we offer a cold dish and water
8/10 Bien
Cristina
Voyage en famille
12 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cristina
Séjour de 9 nuits en août 2022
Réponse de roula niraki le 12 sept. 2022
cara cristinagrazie per la tua bella recensioneSalutiRoula
8/10 Bien
Ida
19 août 2022
Ida
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de roula niraki le 12 sept. 2022
thank you !!Roula
2/10 Horrible
Cameron
Voyage en couple
2 sept. 2021
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cameron
Séjour de 6 nuits en août 2021
Réponse de Roula Niraki le 5 sept. 2021
Dear Mr Cameron
Thank you very much for taking the time to write your review about our hotel and me personally
I confess that I never met you except your partner (a lady who was constantly shouting and talking without giving anyone else a chance to speak) at the hotel reception and since I did not have the opportunity to speak I started laughing
please
note that the hotel was full
and in the room you were hosted, a family with 2 children was accommodated for16days without ever complaining about anything
I will mention the report recorded by the night receptionist at your arrival night: 2 English couples arrived after 12 midnight
they shouted and laughed I tried to calm them down but they did not understand due to drunkenness. at 1:00 the owner of the hotel next door, located right next to the room where these guests were staying, called and threatened to call the police. and indeed he called the police and they in turn the owner of our hotel and threatened with arrests
at 2:00 in the morning your partner came back crying at the reception because the adapter of her charger does not work . I will not continue, I leave it to the readers of the review to draw their own conclusions
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
23 juin 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juin 2019
Réponse de Roula le 24 juin 2019
Dear guest
I consider the reference to the All inclusive very unfair because there is a great variety because you are addressing many nationalities,
so far there have been written 150 reviews at the trip advisor and most have been written by English clients no one complains about our AI PROGRAM,
As for noise
there is a swimming pool and 60 rooms in a quiet area without any noise in which area a customer can be moved when wishes
I regret that despite our efforts we did not meet your wishes
warmest regards
Roula Niraki
Manager
6/10 Satisfaisant
Jonathan
17 août 2018
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Not the best but an ok value all inclusive
Jonathan
Séjour de 7 nuits en août 2018
2/10 Horrible
Enomis, Brandenburg
14 août 2018
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Zustand des Hotels Katastrophe!
Enomis
Séjour de 9 nuits en août 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
28 juil. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2018
6/10 Satisfaisant
Wendy, England
18 juil. 2018
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Lovely facilities outside. Very poor food and dri
Wendy
Séjour de 7 nuits en juillet 2018
Réponse de Roula le 28 juil. 2018
dear Wendy,
thank you very much for the good words about our staff, checking the hotel logbook I found no complaint of your part about anything and not of course for a mattress
there are always matresses available in case someone complains
if you came to us during your stay in the hotel , i think that your holidays would be much better
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
23 juin 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juin 2018
8/10 Bien
David
21 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A good stopover.
David
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Roula le 28 juin 2018
Dear David,
thank you very much for your nice review about our hotel club lyda
hope to see you in very near future
best regards
Roula Niraki
Manager
2/10 Horrible
Stephanie
20 juin 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worst stay in Greece so far!
Stephanie
Séjour de 3 nuits en juin 2018
Réponse de Roula le 28 juin 2018
Dear lady I'm sorry becausewe did not meet your expectations,
REGARDING mosquitoes and cockroaches, I would like to inform you that the hotel is cooperating with certifieded company which sprays and installs the appropriate traps for insects and rodentsthe. hotel is surrounded by trees and plants, and due to high temperatures there are some mosquitoes, of course not as you describe it.in the hotel supermarket there are mosquito repellents which solve the problem
best regards
Roula Niraki
Manager
10/10 Excellent
Joanna, Manchester
23 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joanna
Séjour de 14 nuits en août 2017
Réponse de Roula le 24 mai 2018
Dear Joanna ,thank you very much for your wonderful and true comment, our customer suggestions are always respected I hope we will see you again in very near future
warmest regards
Roula
Manager
6/10 Satisfaisant
Sven, Deutschland
4 sept. 2017
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Schönes kleines Hotel, Sauberkeit schlecht
Sven
Séjour de 7 nuits en août 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 août 2017
Les points forts : Personnel et service
Family holiday
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en juillet 2017
Réponse de Roula le 28 août 2017
thank you very much for your nice feedback
hope to see you in very near future
warmest regards
Roula Niraki
8/10 Bien
N, italy
17 août 2017
Les points forts : Personnel et service
nice hotel for families
N
Séjour de 11 nuits en juillet 2017
Réponse de Roula le 21 août 2017
thank you for taking time to write your review we take care very seriously your suggestions
4/10 Médiocre
kimmie, copenhagen
14 août 2017
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
kimmie
Séjour de 11 nuits en août 2017
Réponse de Roula le 19 août 2017
sorry because instead our efforts we did not meet your expectations
6/10 Satisfaisant
b, italy
1 août 2017
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Smoke smell in aspirator-low qual eat+noisy night
b
Séjour de 14 nuits en juillet 2017
Réponse de Roula le 5 août 2017
Dear Madam
You paid two rooms you got two in the same building on the same floor
The issue of tobacco has been examined in detail and it has not been proved that you are right
The hotel is not required to provide a hair dryer in every room is on request
Cleanliness is a priority for both rooms and swimming pools and is confirmed by hundreds of our customers
The quantities of food consumed prove that this is very good
warmest regards
Roula Niraki
10/10 Excellent
E.
18 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent stay, highly recommended!
E.
Séjour de 7 nuits en juillet 2017
Réponse de roula le 22 juil. 2017
thank you very much!!!
Roula
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Budjettikohde,
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2017
Réponse de roula le 5 août 2017
Dear guest,
thank you for taking time to write your review
looking forward to welcoming you in very near future
warmes regards
Roula Niraki
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 juin 2017
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Ευχάριστη διαμονή!!
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2017
Réponse de roula le 15 juil. 2017
ευχαριστώ πολύ
Ροθλα Νιράκη
10/10 Excellent
Vera
1 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Отдых с детьми удался
Vera
Séjour de 9 nuits en mai 2017
Réponse de roula le 15 juil. 2017
спасибо вам настоящие вещи, как именно