Avis sur Kahlua Boutique Hotel
Kahlua Boutique Hotel
25 Martiou & Giampoudaki, Hersonissos, Crete Island
Avis
8,4
Très bien
8,4/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
16 oct. 2023
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Marthys
28 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marthys
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Raphaël, Francheville
Voyage en couple
30 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Raphaël
Séjour de 5 nuits en septembre 2021
Réponse de Kahlua Hotel & Suites le 2 oct. 2021
Dear Guest, Thank you for sharing your generous comments. It makes us feel great to know that all elements of your stay combined to create a memorable holiday and we sincerely hope to welcome you back for your next visit to Crete.
8/10 Bien
Kaïna
19 sept. 2021
Kaïna
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Kahlua Hotel & Suites le 26 sept. 2021
Dear Guest, Thank you for sharing your experience regarding your stay with us, since it provides us a valuable insight that helps to improve our service and performance. We wish to be given the pleasure to accommodate you again in the near future.
8/10 Bien
Mounir
16 sept. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Mounir
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Kahlua Hotel & Suites le 26 sept. 2021
Dear Guest, Thank you for sharing your experience regarding your stay with us, since it provides us a valuable insight that helps to improve our service and performance. We wish to be given the pleasure to accommodate you again in the near future.
8/10 Bien
ilham
1 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Correct
ilham
Séjour de 5 nuits en août 2021
Réponse de Kahlua Hotel & Suites le 2 oct. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your review. Guests' reviews are a valuable resource of the level of the services offered from the hotel and the staff as well and we will definitely take your comments into consideration. We wish to be given the chance to be of your service in the future again.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 août 2021
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2021
Réponse de Kahlua Hotel & Suites le 26 sept. 2021
Dear Guest, Thank you for sharing your experience regarding your stay with us, since it provides us a valuable insight that helps to improve our service and performance. Guests' reviews are a valuable resource of the level of the services offered from the hotel and the staff as well and we will definitely take your comments into consideration. Regarding cleaning it is daily and change of towels and linen every 2nd and 3rd day, unless you choose a less frequent cleaning due to Covid 19. As far as the meals are concerned during breakfast a big variety of pastry, cakes and cookies are available to choose from. In addition, there are several types of ham and cheese, olives, yogurt, jams and juices so as to have a full meal. Regarding dinner, there are always options of meat dishes, side plates, options for vegetarians, salads and desserts. Furthermore, as per our directory dinner is served from 18:30 till 20:30 and in case that a guest goes on an excursion we also provide cold plates if the arrival time is at a later time than dinner is served. It is really unfortunate that we didn't reach your expectations and taste regarding the meals, however we wish to be given the pleasure to accommodate you again in the near future.
10/10 Excellent
Alan
Voyage en groupe
15 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour parfait
Alan
Séjour de 5 nuits en juillet 2021
Réponse de Kahlua Hotel & Suites le 26 sept. 2021
Dear Alan, Thank you for sharing your experience regarding your stay with us, since it provides us a valuable insight that helps to improve our service and performance. We are delighted to read that we reached your expectations and we wish to be given the pleasure to accommodate you again in the near future.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
11 juil. 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
20 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juin 2021
Réponse de Kahlua Hotel & Suites le 26 sept. 2021
Dear Guest, Thank you for sharing your generous comments. It makes us feel great to know that all elements of your stay combined to create a memorable holiday and we sincerely hope to welcome you back for your next visit to Crete.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2020
10/10 Excellent
Levy, Nogent sur Marne
Voyage en famille, Voyage en couple
28 août 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Levy
Séjour de 16 nuits en août 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
7 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en avril 2019
10/10 Excellent
Jolanda
Voyage en groupe
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jolanda
Séjour de 5 nuits en avril 2024
4/10 Médiocre
Sebastian Mikkel
Voyage en couple
21 oct. 2023
Les points faibles : Propreté
Sebastian Mikkel
Séjour de 10 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Ich
10 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ich
Séjour de 16 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Elena
Voyage en groupe
21 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elena
Séjour de 7 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Markus
Voyage en couple
4 oct. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Markus
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
8/10 Bien
Nicolas
20 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicolas
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Reinhard
9 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Reinhard
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
6/10 Satisfaisant
Julia
Voyage en couple
6 sept. 2021
Les points forts : Personnel et service
Julia
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Kahlua Hotel & Suites le 26 sept. 2021
Dear Guest, Thank you for sharing your experience regarding your stay with us, since it provides us a valuable insight that helps to improve our service and performance. Guests' reviews are a valuable resource of the level of the services offered from the hotel and the staff as well and we will definitely take your comments into consideration. As far as the meals are concerned during breakfast a big variety of pastry, cakes and cookies are available to choose from. In addition, there are several types of ham and cheese, olives, yogurt, jams and juices so as to have a full meal. Regarding dinner, there are always options of meat dishes, side plates, options for vegetarians, salads and desserts. It is really unfortunate that we didn't reach your expectations and taste regarding the meals, however we wish to be given the pleasure to accommodate you again in the near future.
2/10 Horrible
Kristina Ruzica
11 juil. 2021
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Not as expected..
Kristina Ruzica
Séjour de 7 nuits en juillet 2021
Réponse de Kahlua Hotel & Suites le 26 sept. 2021
Dear Guest, Thank you for sharing your experience regarding your stay with us, since it provides us a valuable insight that helps to improve our service and performance. However, since some of the statements are misleading we would like to make clear that all the photos and the descriptions match the room types offered. In your reservation, as Reception showed you, a Standard room was reserved and not a Standard Side Sea view as you mention. Both parties contacted Expedia and Expedia reconfirmed that the reservation is for a Standard Room, which was the room type that you were allocated in. As far as the tax is concerned , the charge by law, since 2017, is per room per night depending on the reserved nights. Your choice of spending some days of your stay in South Crete cannot change the value of the tax of your reservation. In addition, the location of the hotel is specific and when choosing the hotel it is mentioned that the hotel is located at the center of Hersonissos which is on the north coast of Crete. The fact that you prefer the south coast of Crete implies that a better research regarding the location of the hotel and the area could have prevented any possible misunderstandings or mistakes regarding your booking. It is really unfortunate to receive a review that in fact has nothing to do with our services and your stay here and it is really unfortunate as well that we didn't reach your expectations as it a top priority for the management and the staff to have satisfied guests.
6/10 Satisfaisant
PANAGIOTIS
1 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
PANAGIOTIS
Séjour de 6 nuits en août 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2020
8/10 Bien
Ana
Voyage en famille
8 août 2020
Ana
Séjour de 7 nuits en juillet 2020
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
15 sept. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
8/10 Bien
Allie, Maryland
Voyage en groupe
22 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Allie
Séjour de 6 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
20 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en juin 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
6 juin 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en mai 2019
6/10 Satisfaisant
S, Falkirk
14 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not 4 Star
S
Séjour de 10 nuits en septembre 2017
Réponse de THEMELI le 19 sept. 2017
THANK YOU FOR THE TIME THAT YOU SPEND FOR THIS REVIEW..
THE ROOM THAT YOU WERE ALLOCATED FIRST,WAS THE ROOM THAT YOU MADE THE RESERVATION FOR..GROUND FLOOR ROOM..INSTEAD OF THIS,OUR HOTEL EXACTLY THE NEXT MORNING,GAVE TO YOU THE SOLUTION TO CHANGE EVEN IF YOU DIDNT ASK FOR,ONLY BECAUSE,THE AVAILABILITY ALLOWED US TO DO THIS...
WE ARE ALWAYS TRY TO DO OUR BEST FOR OUR GUESTS
YOUR OPINION,ALWAYS HELP US TO IMPROVE OUR SERVICES..
THANK YOU
8/10 Bien
Mika
2 sept. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Kesäloma
Mika
Séjour de 13 nuits en août 2017
8/10 Bien
Alison, Leicester, England
7 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel is on the beach and so has no pool.
Alison
Séjour de 14 nuits en juin 2017
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Gad, ישראל
16 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
מצויין
Gad
6/10 Satisfaisant
James
13 oct. 2015
Les points forts : Confort de la chambre
Alacarte Hotel
James
Réponse de sofia le 19 déc. 2015
thank you for choosing our hotel for your stay..
your opinion is always useful help us to improve our services..
10/10 Excellent
Hen
5 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hen
Réponse de sofia le 14 nov. 2015
thank you very much for choosing our hotel for your holidays..
we are really appreciate your nice words about our service and our hotel..
we always try to make the best for our guests..
hopefully we will see you again here..
kahlua boutique hotel team