Avis sur Atrium Prestige Thalasso Spa Resort & Villas
Atrium Prestige Thalasso Spa Resort & Villas
Lachania Beach, South Rhodes, Rhodes, Rhodes Island
Avis
9,8
Exceptionnel
9,6/10
Propreté
9,8/10
Personnel et service
9,6/10
Équipements
9,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
7 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 17 nuits en juillet 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Atrium Hotels le 26 août 2019
Dear valued guest,
Thank you for visiting us this summer and for the perfect score provided to us.
We are delighted that you enjoyed your experience with us and hope to welcome you back in the near future.
Thank you.
Yours faithfully,
Atrium Hotels Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 juil. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 14 nuits en juillet 2019
Réponse de Atrium Hotels le 25 juil. 2019
Dear valued guest,
Thank you for your review.
We trust that you had an wonderful stay with us and thoroughly enjoyed our facilities and services.
It would be a true pleasure to welcome you back in the near future for another amazing holiday.
Thank you.
Yours faithfully,
Atrium Hotels Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de Atrium Hotels le 17 juil. 2019
Dear valued guest,
Thank you for visiting the Atrium Prestige this summer.
We trust that you had and wonderful stay with us and hope that you will return to Rhodes and our hotel very soon.
Thank you.
Yours faithfully,
Atrium Hotels Management
10/10 Excellent
Alison, Fontenay aux roses
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alison
Séjour de 14 nuits en mai 2019
Réponse de Atrium Hotels le 28 mai 2019
Dear Alison,
Thank you very much for taking the time to post this wonderful review.
We are delighted that you had an wonderful stay with us this summer and enjoyed everything the hotel had to offer, from the large clean rooms, the wonderful gardens and beautiful pools and most of all the great service provided by the members of the personnel.
It would be our pleasure to welcome you back again in the near future for another memorable stay.
Thank you.
Yours faithfully,
Atrium Hotels Management
10/10 Excellent
AGNES
Voyage en famille
19 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
AGNES
Séjour de 6 nuits en mai 2019
Réponse de Atrium Hotels le 28 mai 2019
Dear Agnes,
Thank you very much for sharing your review with us after your recent stay at the Atrium Prestige.
We are happy that you enjoyed your stay with us and thoroughly enjoyed our pools.
It would be a pleasure to welcome you back in the near future and hope to welcome you back again.
Thank you.
Yours faithfully,
Atrium Hotels Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en octobre 2018
Réponse de Atrium Hotels le 16 oct. 2018
Dear valued guest,
Thank you for the perfect score provided on your recent stay with us.
We trust that you had an excellent stay and hope that this will lead you back next summer.
Thank you.
Yours faithfully,
Atrium Hotels Management
10/10 Excellent
Emmanuel
6 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique complexe hôtelier
Emmanuel
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Atrium Hotels le 7 août 2018
Dear Emmanuel,
Thank you for visiting the Atrium Prestige and for sharing your review.
It is a real pleasure to receive your kind words about the hotel, its facilities and service.
We hope to welcome you back in the near future at the Atrium Prestige or one of our sister properties that are closer to Rhodes town center.
Thank you.
Yours faithfully,
Atrium Hotels Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en mai 2018
Réponse de Atrium Hotels le 9 juin 2018
Dear valued guest,
Thank you for choosing the Atrium Prestige for your holidays this summer.
It is a delight that you had an wonderful stay with us and it would be the utmost pleasure to welcome you back in the near future.
Thank you.
Yours faithfully,
Atrium Hotels Management
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
25 août 2017
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Beach of hotel is not good
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2017
10/10 Excellent
Eric, Paris
11 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Atrium c est top
Eric
Réponse de General Manager le 15 sept. 2016
Dear valued guest,
Thank you very much for visiting the hotel this summer.
It is a delight to read that you found it to be a great choice and hope that you will visit us again in the near future.
Yours faithfully,
Atrium Hotels Management
10/10 Excellent
J Marc, Gometz
15 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rien à reprocher
J Marc
8/10 Bien
Christophe, Paris
25 août 2014
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Hotel sur la plage, Bonnes prestations.
Christophe
10/10 Excellent
A, PARIS
12 mai 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fabuleux !!!!!
A
10/10 Excellent
Dofloyd, Wimereux
28 oct. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Magnifique, piscines exceptionnelles. Staff super
Dofloyd
10/10 Excellent
Lolo, Quebec
3 juil. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe !
Lolo
10/10 Excellent
mazouz, liege
1 juil. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tres beau
mazouz
8/10 Bien
A et R, Nice, France
8 août 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
un hotel splendide et reposant
A et R
10/10 Excellent
Georges, Veigné
20 oct. 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel Atrium Prestige Thalasso Spa Resort & Villas
Georges
10/10 Excellent
Anté, Genève, Suisse
24 mai 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel Atrium Prestige : Super
Anté
10/10 Excellent
Michael
Voyage en couple
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Hilda Beate
Voyage en famille, Voyage en groupe
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hilda Beate
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A wonderful 5*Resort
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Taryn Mary Elizabeth
Voyage en couple
8 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Taryn Mary Elizabeth
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Paul
2 sept. 2023
Paul
Séjour de 2 nuits en août 2023
10/10 Excellent
James
Voyage en famille
6 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 10 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Raphael
Voyage en couple
4 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Raphael
Séjour de 7 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Rita
18 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rita
Séjour de 6 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Edward Harry
26 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Edward Harry
Séjour de 7 nuits en octobre 2022
8/10 Bien
Catherine
27 août 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Catherine
Séjour de 9 nuits en août 2022
10/10 Excellent
Emma
Voyage en famille
16 août 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emma
Séjour de 10 nuits en juillet 2022
Réponse de Sales and Marketing Team le 17 août 2022
Dear Emma,
Thank you for your rating and feedback. We truly appreciate your kind words and compliments. We are glad that you had a wonderful experience with us. It would be our pleasure to welcome you again in the near future.
Kind regards,
Sales and Marketing Team
Atrium Hotels & Resorts
10/10 Excellent
Uri
Voyage en famille
4 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stunning hotel
Uri
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Sales and Marketing Team le 12 août 2022
Dear Uri,
Thank you for your rating and feedback. We truly appreciate your kind words. We would be delighted to welcome you again in the near future.
Kind regards,
Sales and Marketing Team - Atrium hotels and resorts
10/10 Excellent
Alex
17 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Well done Atrium Prestige
Alex
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Sales & Marketing Team le 21 juil. 2022
Dear valued guest,
Thank you so much for your rating. We are grateful for your compliments to our brilliant staff while we are glad that you had an amazing experience in Atrium Prestige. We look forward to welcoming you again in the future!
Sincerely,
Sales & Marketing Team - Atrium Hotels & Resorts
10/10 Excellent
Wojciech
16 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wojciech
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de Sales & Marketing Team le 21 juil. 2022
Dear valued guest,
We truly appreciate your kind review and compliments. It would be our pleasure to welcome you again in the future.
Sincerely,
Sales & Marketing Team-Atrium Hotels & Resorts
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
10 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 12 nuits en juillet 2021
10/10 Excellent
Tom
8 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best hotel on the island!
Tom
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing hotel!!
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
10/10 Excellent
Alex, Germany
Voyage en famille
10 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alex
Séjour de 11 nuits en juillet 2020
10/10 Excellent
Knud Højland
3 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Knud Højland
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
10/10 Excellent
Marc
Voyage en famille, Voyage en couple
24 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marc
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
Réponse de Atrium Hotels le 25 oct. 2019
Dear Marc,
Thank you for visiting the Atrium Prestige for a third time. Returning guests are very special to us.
We are pleased that you had another great stay and experience with the personnel members.
They indeed go out of their way to ensure that our guest are enjoying themselves and feel at home.
We look forward to welcoming you back for another memorable holiday.
Thank you.
Yours faithfully,
Atrium Hotels Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en couple
23 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
Réponse de Atrium Hotels le 24 oct. 2019
Dear valued guest,
Thank you reviewing the Atrium Prestige after your recent stay with us.
We are delighted that you had a great stay with us and enjoyed everything the hotel has to offer from facilities to excellent personnel service.
It would be a pleasure to welcome you back in the near future for another great stay.
Thank you.
Yours faithfully,
Atrium Hotels Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Atrium Hotels le 22 oct. 2019
Dear valued guest,
Thank you for sharing your score for your recent stay at the Atrium Prestige.
We are delighted that you had a great stay with us and hope to welcome you back in the near future.
Thank you.
Yours faithfully,
Atrium Hotels Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de Atrium Hotels le 10 oct. 2019
Dear valued guest,
Thank you for taking the time to score the perfect score for the Atrium Prestige after your recent stay with us.
We trust that you had an amazing stay and hope to welcome you back in the near future for another memorable stay.
Thank you.
Yours faithfully,
Atrium Hotels Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
29 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de Atrium Hotels le 1 oct. 2019
Dear valued guest,
Thank you for choosing the Atrium Prestige for your holidays this summer.
We are pleased that you had a great stay with us and found the hotel to be quiet and amazing.
Our members of the personnel are true professionals and very friendly, going out of their way to ensure guest satisfaction.
It would be our pleasure to welcome you back in the near future.
Thank you.
Yours faithfully,
Atrium Hotels Management
10/10 Excellent
Moriya Orkabi
27 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Moriya Orkabi
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Atrium Hotels le 1 oct. 2019
Dear Moriya,
Thank you for visiting the Atrium Prestige this summer.
We are happy to read your enthusiastic feedback about the hotel and service provided by our lovely personnel.
All teams work with guests in mind to provide a memorable experience.
It would be a pleasure to welcome you back in the near future for another great stay.
Thank you.
Yours faithfully,
Atrium Hotels Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Atrium Hotels le 23 sept. 2019
Dear valued guest,
Thank you for scoring the Atrium Prestige with the perfect score after your recent stay.
It is a delight that you had a great stay and we hope to welcome you back in the near future.
Thank you.
Yours faithfully,
Atrium Hotels Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tolles Hotel! Gerne wieder einmal!
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de Atrium Hotels le 23 sept. 2019
Dear valued guest,
Thank you for taking the time to share your review with us after your recent stay.
We are happy to read that you had a great stay and enjoyed service provided by our lovely personnel team.
We hope to welcome you back again in the near future for another memorable stay.
Thank you.
Yours faithfully,
Atrium Hotels Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Atrium Hotels le 23 sept. 2019
Dear valued guest,
Thank you for visiting the Atrium Prestige this summer.
We are pleased that you had a great stay with us an look forward to providing another memorable stay in the future.
Thank you.
Yours faithfully,
Atrium Hotels Management
10/10 Excellent
Hilde
18 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hilde
Séjour de 13 nuits en septembre 2019
Réponse de Atrium Hotels le 23 sept. 2019
Dear Hilde,
Thank you for scoring the Atrium Prestige with the perfect score after your recent stay.
It is a delight that you had a great stay and we hope to welcome you back in the near future.
Thank you.
Yours faithfully,
Atrium Hotels Management