Vue depuis l’hébergement

Avis sur All Senses Ocean Blue Sea Side Resort

4 out of 5
All Senses Ocean Blue Sea Side Resort
Kremasti Beach, Kremasti 6, Rhodes

Avis

7,6

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 36 avis sur 163." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 72 avis sur 163." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 35 avis sur 163." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 11 avis sur 163." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 9 avis sur 163." "

6,8/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

7,4/10

Équipements

6,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,4/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Lucas

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
De belles parties communes, mais les parties de piscine privée sont au final communes a 2 chambres, moisissures dans la salle de bain, sur le rideau, traces jaunes sur les meubles blancs. Pas grand chose autour de l'établissement pour de balader et visiter le soir
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 12 oct. 2022
Dear Guests,thank you for taking time to share your holidays experience with Expedia members.We are very happy that overall had a great time with us We are looking forward to welcoming you back .Kind RegardsMichalitsa TsimbidakiGuest Relations Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambre spacieuse Vitres pas très propre et produit de toilette pas remplacé tous les jours
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 2 oct. 2019
Dear Guests, Thank you very much for taking the time to share your opinion with us. Looking forward to welcoming you again next year Warm Regards Guest Relations Manager Michalitsa Tsimbidaki

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien situé pas loin de l’aéroport. À 30 minutes en voitures de la capitale de l’île. Personnel très sympathique.
Séjour de 11 nuits en septembre 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 18 sept. 2019
Dear Guests, Thank you very much for taking the time to share your opinion with us. Looking forward to welcoming you again next year Warm Regards Guest Relations Manager Michalitsa Tsimbidaki

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 8 nuits en juillet 2019
Réponse de Guest Relations Manager Michalitsa Tsimbidaki le 9 août 2019
Thank you for your vote !

10/10 Excellent

Marius

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
C'était parfait. J'ai passé une très belle semaine.
Séjour de 7 nuits en juin 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 12 juin 2019
Dear Guests, We are truly blessed you did enjoy the entire holiday experience at All senses ocean Blue hotel . This is extremely rewarding for the team to hear as we work hard to ensure that you receive the warm and attentive service that you enjoyed so much. We very much hope to welcome you back . Warm regards, Guest Relations Manager Michalitsa Tsimbidaki

4/10 Médiocre

FRANCOISE

Les points faibles : Propreté
Décevant
Cet hôtel ne vaut pas un 4 étoiles. La localisation oblige la location d'une voiture et passage très régulier (trop) des avions au dessus de nos têtes , l'aéroport se situant à 15 minutes de l'hôtel. Propreté en surface, buffet standard , accueil au bar à revoir. Hôtel anglophone Client très fidèle, je suis très déçu par hôtel.com
Séjour de 7 nuits en octobre 2018

8/10 Bien

Tony

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en octobre 2018
Réponse de Guest Relations Manager le 8 oct. 2018
Thank you for your vote !

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super sejour au seins de l hotel personnel agreable . On peut se baigner dans la mer en face de l hotel
Séjour de 11 nuits en septembre 2018
Réponse de Guest Relations Manager le 4 oct. 2018
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to upload your review regarding your stay in Alla Senses Ocean Blue Hotel . We are glad to read that you enjoyed your staying with us. Thank you for trusting us with We wish you all the best for you and your family . Sincerely, Michalitsa Tsimbidaki

2/10 Horrible

Christian

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonjour, je vous recontacte pour la 3eme fois, cette fois mon séjour terminé, voila après avoir galeré de hotel A à Hotel B à 2h du matin et vice versa pendant 2 jours avec ma femme enceinte de 5 mois et nos valises suite à un problème technique dans l’hôtel , enfin arrivés dans notre hôtel de baSe mais l’état de notre chambre 4* laissait à désirer... les cadavres des moustiques chassés sur les murs , manque de rideaux sur la porte du balcon qui est juste au dessus d’une piscine donc aucune intimité avec les autres. De plus le problème technique de notre chambre n’avai pas été réglé, en effet la salle de bain était inondée après seulement 5 minutes de douche, une équipe de maintenance a dû intervenir pour tout nettoyer à 22h du soir ( risque de glisser pour ma femme ) Du fait de tout ces problèmes je souhaiterais au moins le remboursement des 2 premières nuits, au minimum en tant que geste commercial. Merci Cordialement Mr Tokgoz Christian
Séjour de 10 nuits en septembre 2018
Réponse de Guest Relations Manager le 4 oct. 2018
Dear Sir , Madame we would like to apologize for your negative experience in our hotel . we would like to learn more about your specific situation and make things right. We would love to have the opportunity to speak with you directly. we hope to see you again in the future and wish you the very best. Yours sincerely Michalitsa Tsimbidaki

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel proche de l’ae
Hôtel très bruyant à cause des avions les chambres sont sales et les lits pas confortables seul le personnel est agréable
Séjour de 7 nuits en août 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bel hôtel
l’hôtel est bien situé et très propre. l'arrivée laisse une très belle impression. Quelques petits problèmes dans la chambre mais le personnel l'a vite réparé. piscine très agréable - nombreux transats et parasols - bel ensoleillement et possibilité d'ombre pour ceux qui le souhaitent. Restaurant varié et correct. en résumé un bel endroit pour passer des vacances reposantes
Séjour de 10 nuits en août 2018
Réponse de Guest Relations Manager le 16 oct. 2018
Thank you for your comments ! Best regards Michalitsa Tsimbidaki

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel de l'hôtel très accueillant et hyper gentil. Hôtel assez bien mais ne mérite pas les 4 étoiles à cause des finitions dans les chambres et de la propreté des matelas ainsi que du sol dans toutes les parties communes.
Séjour de 14 nuits en août 2018

4/10 Médiocre

Liloo, Paris

Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Rénovation urgente des chambres à prévoir!
Avec un nom d'hôtel aussi pompeux on s'attend à une certaine classe...c'est loin d'être le cas! Je vais commencer par le positif : bonne localisation de l'hôtel, les plages côté ouest de l'île ne sont pas bondées. La piscine et le jardin de l'hôtel sont très agréables, bonne ventilation car beaucoup d'arbres dans le jardin, la salle de restauration donne sur le jardin et la piscine, c'est très agréable. Les points négatifs : en premier lieu, la chambre. J'ai osé soulevé le drap et l'alèse qui recouvre le matelas...état du matelas déplorable, des taches énormes recouvre le matelas, ça ne donne vraiment pas envie de dormir là-dedans! La chambre manque cruellement d'entretien, ménage fait à la va-vite, il ne faut pas être très regardant sur la propreté...carrelage cassé (voire manquant!) dans la salle de bains, rideau de douche tâché, la serpillière doit être passé rapidement, on voit que les coins et les bords du mur sont gras et tâchés également. Seul point positif de la chambre, la climatisation fonctionne très bien. Quant à l'accueil à l'hôtel, mieux vaut être patient...anglais du personnel de réception approximatif, temps d'attente très long (nous n'étions pourtant pas nombreux à l'arrivée) et un conseil si vous réservez "une douche" pour les départs en fin d'après-midi, prévoyez large car vous avez beau réserver, là aussi, il faudra être patient car il n'y a aucun respect des horaires de réservation.
Séjour de 7 nuits en juillet 2018

6/10 Satisfaisant

Manuela, Charleroi Belgique

Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Hôtel bon rapport qualité/prix en bordure de mer
Bel hôtel en général dommage que le personnel et les prestations ne soient pas à la hauteur. Les chambres ne correspondent pas aux photos internet mais l’hôtel semble être en début de rénovation. Le buffet est malheureusement très répétitif surtout le petit déjeuner... Piscine propre et entretenue et boissons all-in correctes. Hôtel bien situé avec une belle vue pour les chambres du 4ème.
Séjour de 7 nuits en juin 2018

8/10 Bien

Nellie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Fantastisk service! Personalen ville alltid det bästa för gästerna, och gick över det vanliga för att behaga. Synd att det märktes att det var slutet på säsongen. Både med mat och annat. Vattenrutschbanan dånade för mycket.. men helheten fantastisk. Ett ställe för att njuta och koppla av.
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de All Senses Ocean Blue Team le 20 mars 2024
Kära gäster, Tack så mycket för att du tog dig tid att dela din underbara sommarsemesterupplevelse med oss. Vi är så glada att kunna konstatera att du verkligen gillade att bo på vår resort. Vi är glada att se att du totalt sett hade en bra tid på resorten. Vi kommer att se till att alla från resortteamet kommer att höra dina vänliga ord. Ser fram emot att välkomna dig igen nästa år. Med vänlig hälsning

10/10 Excellent

ruth

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This was a beautiful property the room was clean and the landscaping is amazing the beach is in site quite pebbly bring water shoes but the water is amazingly clear and that beautiful Greece blue. Restaurants nearby and staff is very accommodating. I did.not like the food but I’m picky about food. So don’t completely trust me but the property is nice. Rooms have pools right in front affords you privacy
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de All Senses Ocean Blue Team le 20 mars 2024
Dear Guests, thank you for taking time to share your holidays experience with Expedia members.We are very happy that overall had a great time with us We are also very proud to see the comments for our staff who work very hard every day for guests satisfaction. We are looking forward to welcoming you back.Kind Regards

8/10 Bien

Beth

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Positives: The staff were so friendly and willing to help. Especially the reception staff. The room was fine, air conditioning worked really well and bed was comfy. Our balcony had a small sea view and lovely sunsets. Negatives: The property does need some maintenance, the rails down to the pool broke during our stay and they were not fixed, just removed. If you had elderly people or people with mobility issues then this would not have been safe. Lots of the sunbeds were broken and there's a shortage as it is so this needs addressing. When we stayed in 2019, there were lots of cocktail options included in the all inclusive. In 2023, only 3 during the day and then more at night. This was fine because we drank gin/wine/beer but it wasn't ideal. The cups too are really poor, we had read the reviews and so brought our own bamboo cups. They are also terrible for the environment!! It would been good to use sustainable cups in the day and in the evening, have glass. It's pretty rubbish drinking a nice evening drink out of a flimsy coffee like cup. Talking of the environment, the fact you can't fill up your refillable water bottle is ridiculous. I'd happily drink the tap water but wasn't able to fill up my bottle. I had to buy water bottles in plastic from the mini mart. CONCLUSION: On the whole, this stay was pleasant and enjoyable. The beach is great and we loved Rhodes town. This hotel offers a nice stay but needs some improvements to make it a true 4*.
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de The All Senses Ocean Blue Team le 23 mars 2024
Dear Guests, thank you for taking time to share your holidays experience with Expedia members.Your comments help us to improve our services and become better. We are looking forward to welcoming you back.Kind regards

10/10 Excellent

ervin

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I wanted to thank the Staff who are always kind and ready to fulfill every request FB manager Maria Bartender Daniel Housekeeping Violeta Gardener Vasili
Séjour de 8 nuits en juillet 2023
Réponse de All Senses Ocean Blue Team le 20 mars 2024
Dear Guests, We are happy to hear that you did enjoy the entire holiday experience at All senses ocean Blue hotel . This is extremely rewarding for the team to hear as we work hard to ensure that you receive the warm and attentive service that you enjoyed so much. We very much hope to welcome you back .Best Regards

6/10 Satisfaisant

Emma

Voyage en famille
Avoid g&t you might be ok
Fine but not wonderful and glad we left after two nights. The water slides were good but pool was a bit dirty and everything looked a bit dated and delapidated. I wouldn’t be booking up again but on the plus side the food was ok and plentiful. Just don’t order a g&t!
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de All Senses Ocean Blue Team le 20 mars 2024
Dear Guests, thank you for taking time to share your holidays experience with Expedia members.Your comments help us to improve our services and become better. We are looking forward to welcoming you back.Kind regards

8/10 Bien

Lucy

Séjour de 6 nuits en juin 2023
Réponse de All Senses Ocean Blue Team le 20 mars 2024
Dear Guests,thank you for taking time to share your holidays experience with Expedia members.We are looking forward to welcoming you back.Kind Regards

4/10 Médiocre

Alexandra Olivia Elisabet

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
The hotel was clean and the staff was very friendly. We had some issues with our room and the reception staff was happy to help us. The food at the hotel was absolutely terrible. We only had a few decent meals at the hotel during our stay. Our room was okay, but it needs to be updated. Our room was facing the pool area, and it gets very loud during the evening. The area surrounding the hotel is quite filthy and there is not that many restaurants close to the hotel. The spa was nice and they offered very relaxing treatments. The overall experience was unfortunately quite underwhelming, and I would not visit this hotel again.
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de All Senses Ocean Blue Team le 20 mars 2024
Dear Guests, Thank you for sharing your personal opinion . We greatly appreciate all comments as they help us become even better. We have very carefully read your valuable and constructive comments and we would like to reassure you that working with the greatest enthusiasm, every possible effort will be made to improve the service that you brought to our attention. Thank you once more for your time. Sincerely,

6/10 Satisfaisant

Margaret

Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de All Senses Ocean Blue Team le 20 mars 2024
Dear Guests, thank you for taking time to share your holidays experience with Expedia members. Your comments help us to improve our services and become better. We are looking forward to welcoming you back. Kind Regards

4/10 Médiocre

Myriam

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Das Hotel hat 4 Sterne und erfüllt die Anforderungen aber mehr auch nicht. Die Meisten Gäste sind Polen oder Engländer und das Angebot ist genau auf diese Gäste ausgerichtet.
Séjour de 13 nuits en octobre 2022
Réponse de All Senses Ocean Blue Team le 20 mars 2024
Liebe Gäste, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Urlaubserlebnisse mit Expedia-Mitgliedern zu teilen. Ihre Kommentare helfen uns, unsere Dienstleistungen zu verbessern und besser zu werden. Wir freuen uns, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Viele Grüße an dich

8/10 Bien

Tanja

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Ett bra hotell att åka till med familjen, alla fick plats. Personal som lyssnade på feedback och tillgodosåg och ändrade. Mindre bra kvällsunderhållning, baren hade väldigt hög och dålig musik. Inte bra att det var möjligt att röka så nära intill övriga ickerökande gäster.
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
Réponse de Guest Relation le 26 sept. 2022
Dear Mrs. Tanja, Thank you for this great rating and positive feedback.It is a pleasure to hear you enjoyed your stay with us and were able to experience our top-notch service!In terms of the smoking areas there are designated areas around the hotel where the smoke is allowed and this is mostly to the outdoors spaces.May the wonderful memories entice you to soon return for another exquisite holiday at our hotel.The warmest regardsApostolos KoulouriotisGuest Relations Manager

8/10 Bien

Lauri, Vantaa

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotellin tiedot Expedialla olivat osittain väärin. Hotellin kuvat olivat muutamia vuosia vanhoja ja näin eivät pitäneet paikkaansa kaikilta osin. Hotellin tiedoissa mainittiin kuntosali joka oli kyllä olemassa mutta aika käyttökelvottomat laitteet ja suppea laitevalikoima. Hotellin henkilökunnan palvelualttius ja halu ratkaista ongelmia oli ensiluokkaista. Emme olleet tyytyväisiä huoneisiin ja siisteyteen kaikilta osin, joten vastaanoton päällikkö teki kaikkensa korjatakseen asiat mahdollisuuksien mukaan. Hotellin puutarhapiha oli kiva muuten karussa Kremastin ympäristössä, joka oli karua ja tyhjiä tontteja. Lentokoneet lentävät jonkin verran hotellin ylitse mikä ajoittain saattaa häiritä metelillään, mutta paaosin oli huomaamatonta ja siedettävää. Ruokatarjonta oli mainio ja monipuolinen. All inclusiveen kuuluva ruoka ja juoma olivat laadukkaita ja kokonaishintaan sopivia. Hotellin lähistöllä ei oikein ole mitään mutta allasalueella ja puutarhassa sai päivän kivasti kulumaan hyvässä seurassa. Perus hotelli, hyvällä henkilökunnalla, kivalla ruualla. Sijainti syrjässä, huoneisiin voisi vähän remonttia tehdä ja yleisilmettä kohentaa.
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
Réponse de Guest Relation le 26 sept. 2022
Dear Mr. Lauri, We would like to thank you for the appreciation you express to our staff and to our restaurants quality. Regarding the renovations, we would like to mention that during the winter time, when the hotel is closed, we perform most of the renovations, whenever needed and in case of an emergency of course we handle it also throughout the summer season. The hotel is indeed in a secluded place and this is clearly mentioned in our official websites. Let me take the opportunity to thank you once again for the high rating and we look forward to having you back next year. Kind regardsApostolos KoulouriotisGuest Relation Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Excellent staff and food
Spent a lovely couple of weeks at this hotel. Rooms. We had a top floor garden view room as requested, these rooms are ok as long as you are not expecting great views as they are blocked by the large palm trees. Rooms below on floors 2 & 3 have got balconies which in hindsight would have been a better option. If you do not like a lot of outside noise in the room then DO NOT request a pool view room as you will get the daytime pool music and the evening / bar entertainment which is all outside until 0100. The matress was very firm, not sure if they were all like that, we used the allocated swim up room on our last day for shower etc and the rooms are lovely with wetroom bathroom and beds with very comfortable matresses. Service. The service in this hotel is excellent in ALL areas. Reception are super helpful, the restaurant staff cannot do enough for you and are managed very well by the lovely Maria (cheers for the birthday bubbles). Poolside snack bar staff again are super friendly and helpful (cheers for all the "special coffees"). Bar staff Danial and Geordie are a great team, keeping the place buzzing all night and some great banter. The choice of music could be more varied and the volume reduced later at night. That said they are very entertaining and very hard working. Unless you sit inside the bar area at this hotel you can only drink from PAPER COFFEE cups, which is not what i want to do in the evening on holiday. Anna and Martin are the entertainment team and are very
Séjour de 14 nuits en septembre 2022
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 12 oct. 2022
Dear Guests,thank you for taking time to share your holidays experience with Expedia members.We are very happy that overall had a great time with us We are also very proud to see the comments for our staff who work very hard every day for guests satisfaction.We are looking forward to welcoming you back .Kind RegardsMichalitsa TsimbidakiGuest Relations Manager

10/10 Excellent

Jenny

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 12 oct. 2022
Dear Guests,thank you for taking time to share your holidays experience with Expedia members.We are looking forward to welcoming you back .Kind RegardsMichalitsa TsimbidakiGuest Relations Manager

6/10 Satisfaisant

Shenika

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The food wasn’t nice, either undercooked or over cooked.
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 12 oct. 2022
Dear Guests,thank you for taking time to share your holidays experience with Expedia members.Your comments help us to improve our servises and become better. We are looking forward to welcoming you back .Kind RegardsMichalitsa TsimbidakiGuest Relations Manager

8/10 Bien

Lucrezia

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Molto bello il complesso, ottimo l’assortimento di cibo al buffet e molto gentili coloro che ci lavorano dentro ma la posizione fuori dal mondo e la scarsa pulizia della camera fanno scendere il voto complessivo dell’hotel
Séjour de 6 nuits en août 2022
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 12 oct. 2022
Dear Guests,thank you for taking time to share your holidays experience with Expedia members.Your comments help us to improve our servises and become better. We are looking forward to welcoming you back .Kind RegardsMichalitsa TsimbidakiGuest Relations Manager

10/10 Excellent

Susana

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a great time at All Senses Ocean Blue Sea Side Resort!
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 12 oct. 2022
Dear Guests,thank you for taking time to share your holidays experience with Expedia members.We are looking forward to welcoming you back .Kind RegardsMichalitsa TsimbidakiGuest Relations Manager

8/10 Bien

Heidi

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Swim up -huone oli kiva ja toimiva. Henkilökunta oli poikkeuksellisen ystävällistä ja palvelu erinomaista. Ruoka oli todella hyvää, vaihtelevaa. Ohjelma oli myös mukavaa. Kokonaisuutena erittäin onnistunut loma. Miinuksena allasalue oli aika tukkoinen ja ahdas ja aurinkotuoleja ei riittänyt, jos ei niitä ollut aikaisin aamulla varaamassa. Olimmekin sitten enimmäkseen swim up -altaallamme sekä meren rannalla, joka oli aivan vieressä.
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 12 oct. 2022
Dear Guests,thank you for taking time to share your holidays experience with Expedia members.We are very happy that overall had a great time with us We are looking forward to welcoming you back .Kind RegardsMichalitsa TsimbidakiGuest Relations Manager

2/10 Horrible

Thomas

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de All Senses Ocean Blue Team le 20 mars 2024
Dear Thomas , Thank you very much for taking the time to upload your review regarding your stay in All Senses Ocean Blue .We hope to have the opportunity to see you again in our hotel and try to make you feel happy and welcome .We wish you all the best .

8/10 Bien

K

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Girly trip
We went for a girly holiday. From the first day we had a rocky start, room was not up to our standard, we spoke to michalitsa (guest relations manager) she resolved the issue immediately. She is such a nice person. She was very apologetic. However she was always there if we had any issues. I can’t fault her. She turned into a friend for us. The entertainment team (Martin and Valerie) were fantastic! All the staff were so polite I cannot fault them. The life guard (Aris) was so welcoming. I couldn’t swim and he taught me how to swim. Bar men were so good! Drinks were flowing every evening. They didn’t give you one drink at a time like most hotels do. Alex, Daniel, George Jordan, Mike are excellent very welcoming nice people to have a laugh with too. Maria the restaurant manager was sooo polite. Me and my friends were vegetarian and there was not much varieties she went out of her way to make vegetarian pizza for us. Chef was also very polite. Front desk manager Virginia was really friendly and accommodating. Overall the staff were so polite and friendly. We loved our holiday.
Séjour de 5 nuits en juin 2022
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 12 oct. 2022
Dear Guests,thank you for taking time to share your holidays experience with Expedia members.We are very happy that overall had a great time with us We are also very proud to see the comments for our staff who work very hard every day for guests satisfaction.We are looking forward to welcoming you back .Kind RegardsMichalitsa TsimbidakiGuest Relations Manager

10/10 Excellent

Vaso

Séjour de 7 nuits en août 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great resort, great staff and a all round great experience! Probably one of the best places to stay at Rhodes! Thank you all!
Séjour de 4 nuits en juin 2021
Réponse de All Senses Ocean Blue Team le 20 mars 2024
Dear Guests , Thank you very much for taking the time to share your wonderful summer holidays 'experience with us. We are so pleased to note that you truly enjoyed staying in our resort .We are happy to see that overall, you had a good time at the resort . We will make sure that everyone from the resort team will hear your kind words. Looking forward to welcoming you again next year.Warm Regards

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Room basic needed more storage space , Flat roof to room noisy and messy pigeons day and night .Only 1 TV channel in English . Cleaned daily but needed a deep clean .Good Location, great staff, patchy Wi FI . Food ok but very samie Overall proberley 3 not 4 star .
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 15 oct. 2019
Dear Guests, Thank you for uploading your personal opinion . We greatly appreciate all comments as they help us become even better. We have very carefully read your valuable and constructive comments and we would like to reassure you that working with the greatest enthusiasm, every possible effort will be made to improve the service that you brought to our attention. Thank you once more for your time. Sincerely, Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Huoneessa oli hometta ja siivous oli todella puutteellista. Lattiat olivat siivouksen jälkeenkin todella likaiset eikä hotellihuoneen tasoja / vessaa pesty. Lakanoista ainoastaan peittona oleva lakana vaihdettiin. Ruoka oli ala-arvoista - aina kylmää ja hedelmät ja kasvikset maistuivat usein pilaantuneilta. Plussana oli iso uima-allas.
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 15 oct. 2019
Dear Guests, Thank you for uploading your personal opinion . We greatly appreciate all comments as they help us become even better. We have very carefully read your valuable and constructive comments and we would like to reassure you that working with the greatest enthusiasm, every possible effort will be made to improve the service that you brought to our attention. Thank you once more for your time. Sincerely, Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
We had to ask to change room as we were virtually into of the nightly entertainment. Only a shower no bath and vet basic mattresses on the beds. Communal areas were bright and clean. Staff very helpful, especially on reception. Room clean was ok - hair left in plug hole for three days. Overall good not fantastic. Courtesy room average
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Guest Relations Manager le 3 oct. 2019
Dear Guests, Thank you for uploading your personal opinion . We greatly appreciate all comments as they help us become even better. We have very carefully read your valuable and constructive comments and we would like to reassure you that working with the greatest enthusiasm, every possible effort will be made to improve the service that you brought to our attention. Thank you once more for your time.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mukava ja avulias henkilökunta. Siisti hotelli, hyvää ruokaa. Hotellialue hyvin hoidettu. Vihreä puistomainen puutarha. Rauhallisella alueella. Mukava hiljainen rantatie. Pitkä uimaranta heti tien toisella puolella. Mereen pääsi uimaan monesta eri kohdasta. Pienen kävelymatkan päässä oli myös maksullisia rantatuoleja 3€ päivä. Hiljaista ja rauhallista ainakin näin syyskuun lopussa. Lämmintä ja aurinkoa riitti. Hotellin uima-allasalue riittävän kokoinen. Oli ohjattua toimintaa päivittäin. Hotellissa tehty korjauksia ja kunnossa pitoon kiinnitetty huomiota. Kaikkia paikkoja ei ymmärrettävästi voida samanaikaisesti korjata. Kylpyhuoneessa näkyi kuluneisuutta ja huoneen ovi oli äänieristykseltään huono. Muuten huoneen äänieristyksessä ei moitteita. Parvekkeen lattialaudat näyttivät myös huonoilta. Kokonaisuudessaan hotelli oli loistava. Tiedän minne hotelliin menen jos matkustan Rodokselle.
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 29 sept. 2019
Dear Guests, Thank you very much for taking the time to share your opinion with us. Looking forward to welcoming you again next year Warm Regards Guest Relations Manager Michalitsa Tsimbidaki

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Nära flygplatsen och underbar personal
Fantastiskt hjälpsam och trevlig personal! Hotelldelen där vi bodde var sliten och vi hade bokat "seaview" men fick ett bakgårdsrum som var slitet och det läckte i badrummet. Finns säkert finare, fräschare rum! Fint poolområde precis vid havet, för salta bad och promenadstråk, dock går flygplanen till Rhodos in för landning över ens huvud titt som tätt. Bra och generöst med frukost och lunchbuffé!
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 9 sept. 2019
Dear Guests, Thank you very much for taking the time to share your opinion with us. Looking forward to welcoming you again next year Warm Regards Guest Relations Manager Michalitsa Tsimbidaki

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dat wij aankwamen kregen wij een welkomstdrankje aangeboden. Wij moesten wel lang op onze kamer wachten. Wij hadden een grote kamer met balkon, prachtig uitzicht op de zee en zwembad, alleen waren de gordijnen te kort. Geen planken in de kasten. De kamer was wel ontzettend schoon. Wij waren met zijn 3en moest 1 van ons op een sofabed slapen, dat was echt niets. Het bed was prima. Wij hebben dit gemeld bij de receptie en er kwam een matras voor op de sofabed, dat sliep prima. Eten was prima, er lagen genoeg verschillende gerechten. Als je om half 7 kwam, dan was het eten heet. Mooi zwembad met glijbanen. Je mag met een luchtbed of zwemband in het zwembad zwemmen. Aan het strand kiezels, neem waterschoenen mee. Het animatieteam Milena en Teo, Milena was lief en kon heel mooi zingen. Teo was afstandelijk, had niet zoveel geduld en maakte onderscheid tussen de gasten met wij hij spelletjes wilde doen. Heel vreemd, dat hadden wij nog nooit meegemaakt met een animator.
Séjour de 10 nuits en août 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 9 sept. 2019
Dear Guests, Thank you very much for taking the time to share your opinion with us. Looking forward to welcoming you again next year Warm Regards Guest Relations Manager Michalitsa Tsimbidaki

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 29 août 2019
Thank you for your vote !

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Albergo molto bello vicino all'aeroporto adatta alla famiglia
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 24 août 2019
Dear Guests , Thank you very much for taking the time to share your wonderful summer holidays'experience with us. We are so pleased to note that you truly enjoyed staying in our resort .We are happy to see that overall, you had a good time at the resort . We will make sure that everyone from the resort team will hear your kind words. Looking forward to welcoming you again next year Warm Regards Guest Relations Manager Michalitsa Tsimbidaki

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Das Hotel ist sehr schön, mit renovierten Zimmern. Wir hatten ein Zimmer mit eigenem Poolzugang, es war sehr sauber und gut ausgestattet. Die Lage des Hotels ist praktisch, da es sehr zentral liegt (10min Flughafen, 20min Rhodos, 25min Faliraki), jedoch fliegen mehrmals täglich Flugzeuge darüber. Der Strand direkt vor dem Hotelgarten ist steinig und nicht geeignet zum Liegen. 500m weiter findet man jedoch Sandstrand. Das Personal (vor allem im Restaurant) war jeden Tag sehr freundlich und täglich gab es Unterhaltung am Abend. Alles in einem war es ein sehr schöner Urlaub im Hotel All Senses Ocean Blue und wir können es sehr weiterempfehlen.
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 24 août 2019
Dear Guests , Thank you very much for taking the time to share your wonderful summer holidays'experience with us. We are so pleased to note that you truly enjoyed staying in our resort .We are happy to see that overall, you had a good time at the resort . We will make sure that everyone from the resort team will hear your kind words. Looking forward to welcoming you again next year Warm Regards Guest Relations Manager Michalitsa Tsimbidaki

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Das Hotel ist toll am Meer gelegen. Von unserem Zimmer hatte man einen super Blick aufs Meer. Das Zimmer war schön groß und war gut ausgestattet. Das Personal war sehr freundlich und hilfsbereit. Auf dem Gelände konnte man direkt Ausflüge und Mietwagen buchen. Die Anlage war schön und geflegt. Den einzigen Minuspunkt würde ich den durchweg kalten bis lauwarmen Essen geben.
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 20 août 2019
Dear Guests, We are truly blessed you did enjoy the entire holiday experience at All senses ocean Blue hotel . This is extremely rewarding for the team to hear as we work hard to ensure that you receive the warm and attentive service that you enjoyed so much. We very much hope to welcome you back . Warm regards, Guest Relations Manager Michalitsa Tsimbidaki

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Camere da ristrutturare, vecchie e poco accoglienti, bagno vecchio senza ricambio d'aria. Molto meglio le aree comuni funzionali e curate. Buffet del cibo nella norma.
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 19 août 2019
Dear Guests, Thank you for uploading your personal opinion. We greatly appreciate all comments as they help us become even better. We have very carefully read your valuable and constructive comments and we would like to reassure you that working with the greatest enthusiasm, every possible effort will be made to improve the service that you brought to our attention. Thank you once more for your time. Sincerely, Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Bella la piscina, molto particolari le camere al piano terra con mini-piscina personale.
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 10 août 2019
Dear Guests, We are truly blessed you did enjoy the entire holiday experience at All Senses Ocean Blue Hotel . We very much hope to welcome you back . Warm regards, Guest Relations Manager Michalitsa Tsimbidaki

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bad beds, so nice hotell should have better comfort in beds.
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 31 juil. 2019
Thank you for your vote !

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Likte uteområder. Pent og fin standard. Hyggelig folk!
Séjour de 7 nuits en juin 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 31 juil. 2019
Thank you for your vote !

8/10 Bien

Tine

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en juillet 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 28 juil. 2019
Thank you for your vote !