Avis sur All Senses Ocean Blue Sea Side Resort
All Senses Ocean Blue Sea Side Resort
Kremasti Beach, Kremasti 6, Rhodes
Avis
7,6
Bien
6,8/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
6,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
28 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 12 oct. 2022
Dear Guests,thank you for taking time to share your holidays experience with Expedia members.We are very happy that overall had a great time with us We are looking forward to welcoming you back .Kind RegardsMichalitsa TsimbidakiGuest Relations Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
2 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 2 oct. 2019
Dear Guests,
Thank you very much for taking the time to share your opinion with us.
Looking forward to welcoming you again next year
Warm Regards
Guest Relations Manager
Michalitsa Tsimbidaki
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
17 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 11 nuits en septembre 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 18 sept. 2019
Dear Guests,
Thank you very much for taking the time to share your opinion with us.
Looking forward to welcoming you again next year
Warm Regards
Guest Relations Manager
Michalitsa Tsimbidaki
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en juillet 2019
Réponse de Guest Relations Manager Michalitsa Tsimbidaki le 9 août 2019
Thank you for your vote !
10/10 Excellent
Marius
Voyage en couple
10 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marius
Séjour de 7 nuits en juin 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 12 juin 2019
Dear Guests,
We are truly blessed you did enjoy the entire holiday experience at All senses ocean Blue hotel . This is extremely rewarding for the team to hear as we work hard to ensure that you receive the warm and attentive service that you enjoyed so much.
We very much hope to welcome you back .
Warm regards,
Guest Relations Manager
Michalitsa Tsimbidaki
4/10 Médiocre
FRANCOISE
23 oct. 2018
Les points faibles : Propreté
Décevant
FRANCOISE
Séjour de 7 nuits en octobre 2018
8/10 Bien
Tony
8 oct. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Tony
Séjour de 5 nuits en octobre 2018
Réponse de Guest Relations Manager le 8 oct. 2018
Thank you for your vote !
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 11 nuits en septembre 2018
Réponse de Guest Relations Manager le 4 oct. 2018
Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to upload your review regarding your stay in Alla Senses Ocean Blue Hotel . We are glad to read that you enjoyed your staying with us. Thank you for trusting us with We wish you all the best for you and your family .
Sincerely,
Michalitsa Tsimbidaki
2/10 Horrible
Christian
1 oct. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christian
Séjour de 10 nuits en septembre 2018
Réponse de Guest Relations Manager le 4 oct. 2018
Dear Sir , Madame
we would like to apologize for your negative experience in our hotel . we would like to learn more about your specific situation and make things right.
We would love to have the opportunity to speak with you directly. we hope to see you again in the future and wish you the very best.
Yours sincerely
Michalitsa Tsimbidaki
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
28 août 2018
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel proche de l’ae
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bel hôtel
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en août 2018
Réponse de Guest Relations Manager le 16 oct. 2018
Thank you for your comments !
Best regards
Michalitsa Tsimbidaki
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
19 août 2018
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 14 nuits en août 2018
4/10 Médiocre
Liloo, Paris
11 juil. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Rénovation urgente des chambres à prévoir!
Liloo
Séjour de 7 nuits en juillet 2018
6/10 Satisfaisant
Manuela, Charleroi Belgique
23 juin 2018
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Hôtel bon rapport qualité/prix en bordure de mer
Manuela
Séjour de 7 nuits en juin 2018
8/10 Bien
Nellie
Voyage en famille
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Nellie
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de All Senses Ocean Blue Team le 20 mars 2024
Kära gäster, Tack så mycket för att du tog dig tid att dela din underbara sommarsemesterupplevelse med oss. Vi är så glada att kunna konstatera att du verkligen gillade att bo på vår resort. Vi är glada att se att du totalt sett hade en bra tid på resorten. Vi kommer att se till att alla från resortteamet kommer att höra dina vänliga ord. Ser fram emot att välkomna dig igen nästa år. Med vänlig hälsning
10/10 Excellent
ruth
12 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ruth
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de All Senses Ocean Blue Team le 20 mars 2024
Dear Guests, thank you for taking time to share your holidays experience with Expedia members.We are very happy that overall had a great time with us We are also very proud to see the comments for our staff who work very hard every day for guests satisfaction. We are looking forward to welcoming you back.Kind Regards
8/10 Bien
Beth
Voyage en couple
16 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Beth
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de The All Senses Ocean Blue Team le 23 mars 2024
Dear Guests, thank you for taking time to share your holidays experience with Expedia members.Your comments help us to improve our services and become better. We are looking forward to welcoming you back.Kind regards
10/10 Excellent
ervin
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
9 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ervin
Séjour de 8 nuits en juillet 2023
Réponse de All Senses Ocean Blue Team le 20 mars 2024
Dear Guests, We are happy to hear that you did enjoy the entire holiday experience at All senses ocean Blue hotel . This is extremely rewarding for the team to hear as we work hard to ensure that you receive the warm and attentive service that you enjoyed so much. We very much hope to welcome you back .Best Regards
6/10 Satisfaisant
Emma
Voyage en famille
2 août 2023
Avoid g&t you might be ok
Emma
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de All Senses Ocean Blue Team le 20 mars 2024
Dear Guests, thank you for taking time to share your holidays experience with Expedia members.Your comments help us to improve our services and become better. We are looking forward to welcoming you back.Kind regards
8/10 Bien
Lucy
8 juil. 2023
Lucy
Séjour de 6 nuits en juin 2023
Réponse de All Senses Ocean Blue Team le 20 mars 2024
Dear Guests,thank you for taking time to share your holidays experience with Expedia members.We are looking forward to welcoming you back.Kind Regards
4/10 Médiocre
Alexandra Olivia Elisabet
Voyage en couple
7 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Alexandra Olivia Elisabet
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de All Senses Ocean Blue Team le 20 mars 2024
Dear Guests, Thank you for sharing your personal opinion . We greatly appreciate all comments as they help us become even better. We have very carefully read your valuable and constructive comments and we would like to reassure you that working with the greatest enthusiasm, every possible effort will be made to improve the service that you brought to our attention. Thank you once more for your time. Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Margaret
24 juin 2023
Margaret
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de All Senses Ocean Blue Team le 20 mars 2024
Dear Guests, thank you for taking time to share your holidays experience with Expedia members. Your comments help us to improve our services and become better. We are looking forward to welcoming you back. Kind Regards
4/10 Médiocre
Myriam
Voyage en famille
18 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Myriam
Séjour de 13 nuits en octobre 2022
Réponse de All Senses Ocean Blue Team le 20 mars 2024
Liebe Gäste, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Urlaubserlebnisse mit Expedia-Mitgliedern zu teilen. Ihre Kommentare helfen uns, unsere Dienstleistungen zu verbessern und besser zu werden. Wir freuen uns, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Viele Grüße an dich
8/10 Bien
Tanja
Voyage en famille
26 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Tanja
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
Réponse de Guest Relation le 26 sept. 2022
Dear Mrs. Tanja, Thank you for this great rating and positive feedback.It is a pleasure to hear you enjoyed your stay with us and were able to experience our top-notch service!In terms of the smoking areas there are designated areas around the hotel where the smoke is allowed and this is mostly to the outdoors spaces.May the wonderful memories entice you to soon return for another exquisite holiday at our hotel.The warmest regardsApostolos KoulouriotisGuest Relations Manager
8/10 Bien
Lauri, Vantaa
Voyage en famille
24 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lauri
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
Réponse de Guest Relation le 26 sept. 2022
Dear Mr. Lauri, We would like to thank you for the appreciation you express to our staff and to our restaurants quality. Regarding the renovations, we would like to mention that during the winter time, when the hotel is closed, we perform most of the renovations, whenever needed and in case of an emergency of course we handle it also throughout the summer season. The hotel is indeed in a secluded place and this is clearly mentioned in our official websites. Let me take the opportunity to thank you once again for the high rating and we look forward to having you back next year. Kind regardsApostolos KoulouriotisGuest Relation Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 sept. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Excellent staff and food
Voyageur vérifié
Séjour de 14 nuits en septembre 2022
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 12 oct. 2022
Dear Guests,thank you for taking time to share your holidays experience with Expedia members.We are very happy that overall had a great time with us We are also very proud to see the comments for our staff who work very hard every day for guests satisfaction.We are looking forward to welcoming you back .Kind RegardsMichalitsa TsimbidakiGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Jenny
21 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jenny
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 12 oct. 2022
Dear Guests,thank you for taking time to share your holidays experience with Expedia members.We are looking forward to welcoming you back .Kind RegardsMichalitsa TsimbidakiGuest Relations Manager
6/10 Satisfaisant
Shenika
Voyage en couple
14 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shenika
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 12 oct. 2022
Dear Guests,thank you for taking time to share your holidays experience with Expedia members.Your comments help us to improve our servises and become better. We are looking forward to welcoming you back .Kind RegardsMichalitsa TsimbidakiGuest Relations Manager
8/10 Bien
Lucrezia
Voyage en couple
18 août 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Lucrezia
Séjour de 6 nuits en août 2022
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 12 oct. 2022
Dear Guests,thank you for taking time to share your holidays experience with Expedia members.Your comments help us to improve our servises and become better. We are looking forward to welcoming you back .Kind RegardsMichalitsa TsimbidakiGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Susana
Voyage en couple
17 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susana
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 12 oct. 2022
Dear Guests,thank you for taking time to share your holidays experience with Expedia members.We are looking forward to welcoming you back .Kind RegardsMichalitsa TsimbidakiGuest Relations Manager
8/10 Bien
Heidi
Voyage en famille
2 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heidi
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 12 oct. 2022
Dear Guests,thank you for taking time to share your holidays experience with Expedia members.We are very happy that overall had a great time with us We are looking forward to welcoming you back .Kind RegardsMichalitsa TsimbidakiGuest Relations Manager
2/10 Horrible
Thomas
24 juil. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de All Senses Ocean Blue Team le 20 mars 2024
Dear Thomas , Thank you very much for taking the time to upload your review regarding your stay in All Senses Ocean Blue .We hope to have the opportunity to see you again in our hotel and try to make you feel happy and welcome .We wish you all the best .
8/10 Bien
K
Voyage en groupe
19 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Girly trip
K
Séjour de 5 nuits en juin 2022
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 12 oct. 2022
Dear Guests,thank you for taking time to share your holidays experience with Expedia members.We are very happy that overall had a great time with us We are also very proud to see the comments for our staff who work very hard every day for guests satisfaction.We are looking forward to welcoming you back .Kind RegardsMichalitsa TsimbidakiGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Vaso
25 août 2021
Vaso
Séjour de 7 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
28 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juin 2021
Réponse de All Senses Ocean Blue Team le 20 mars 2024
Dear Guests , Thank you very much for taking the time to share your wonderful summer holidays 'experience with us. We are so pleased to note that you truly enjoyed staying in our resort .We are happy to see that overall, you had a good time at the resort . We will make sure that everyone from the resort team will hear your kind words. Looking forward to welcoming you again next year.Warm Regards
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
13 oct. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 15 oct. 2019
Dear Guests, Thank you for uploading your personal opinion . We greatly appreciate all comments as they help us become even better. We have very carefully read your valuable and constructive comments and we would like to reassure you that working with the greatest enthusiasm, every possible effort will be made to improve the service that you brought to our attention. Thank you once more for your time. Sincerely, Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
7 oct. 2019
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 15 oct. 2019
Dear Guests, Thank you for uploading your personal opinion . We greatly appreciate all comments as they help us become even better. We have very carefully read your valuable and constructive comments and we would like to reassure you that working with the greatest enthusiasm, every possible effort will be made to improve the service that you brought to our attention. Thank you once more for your time. Sincerely, Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 oct. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Guest Relations Manager le 3 oct. 2019
Dear Guests, Thank you for uploading your personal opinion . We greatly appreciate all comments as they help us become even better. We have very carefully read your valuable and constructive comments and we would like to reassure you that working with the greatest enthusiasm, every possible effort will be made to improve the service that you brought to our attention. Thank you once more for your time.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
28 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 29 sept. 2019
Dear Guests,
Thank you very much for taking the time to share your opinion with us.
Looking forward to welcoming you again next year
Warm Regards
Guest Relations Manager
Michalitsa Tsimbidaki
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 sept. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Nära flygplatsen och underbar personal
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 9 sept. 2019
Dear Guests,
Thank you very much for taking the time to share your opinion with us.
Looking forward to welcoming you again next year
Warm Regards
Guest Relations Manager
Michalitsa Tsimbidaki
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
29 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en août 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 9 sept. 2019
Dear Guests,
Thank you very much for taking the time to share your opinion with us.
Looking forward to welcoming you again next year
Warm Regards
Guest Relations Manager
Michalitsa Tsimbidaki
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 août 2019
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 29 août 2019
Thank you for your vote !
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
21 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 24 août 2019
Dear Guests ,
Thank you very much for taking the time to share your wonderful summer holidays'experience with us. We are so pleased to note that you truly enjoyed staying in our resort .We are happy to see that overall, you had a good time at the resort .
We will make sure that everyone from the resort team will hear your kind words.
Looking forward to welcoming you again next year
Warm Regards
Guest Relations Manager
Michalitsa Tsimbidaki
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
20 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 24 août 2019
Dear Guests ,
Thank you very much for taking the time to share your wonderful summer holidays'experience with us. We are so pleased to note that you truly enjoyed staying in our resort .We are happy to see that overall, you had a good time at the resort .
We will make sure that everyone from the resort team will hear your kind words.
Looking forward to welcoming you again next year
Warm Regards
Guest Relations Manager
Michalitsa Tsimbidaki
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
19 août 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 20 août 2019
Dear Guests,
We are truly blessed you did enjoy the entire holiday experience at All senses ocean Blue hotel . This is extremely rewarding for the team to hear as we work hard to ensure that you receive the warm and attentive service that you enjoyed so much.
We very much hope to welcome you back .
Warm regards,
Guest Relations Manager
Michalitsa Tsimbidaki
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
19 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 19 août 2019
Dear Guests,
Thank you for uploading your personal opinion.
We greatly appreciate all comments as they help us become even better.
We have very carefully read your valuable and constructive comments and we would like to reassure you that working with the greatest enthusiasm, every possible effort will be made to improve the service that you brought to our attention.
Thank you once more for your time.
Sincerely,
Michalitsa Tsimbidaki
Guest Relations Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
10 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 10 août 2019
Dear Guests,
We are truly blessed you did enjoy the entire holiday experience at All Senses Ocean Blue Hotel .
We very much hope to welcome you back .
Warm regards,
Guest Relations Manager
Michalitsa Tsimbidaki
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 juil. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 31 juil. 2019
Thank you for your vote !
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
29 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juin 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 31 juil. 2019
Thank you for your vote !
8/10 Bien
Tine
28 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Tine
Séjour de 6 nuits en juillet 2019
Réponse de Michalitsa Tsimbidaki Guest Relations Manager le 28 juil. 2019
Thank you for your vote !