Avis
9,4
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
10 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Guest Services le 13 août 2022
Wonderful to hear you enjoyed your stay and we hope you got to experience all that Fox Harb'r Resort offers! We look forward to welcoming you back!!
8/10 Bien
Kevork, HALIFAX
Voyage en couple
4 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevork
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Guest Services le 13 août 2022
We are thrilled to hear you enjoyed Fox Harb'r Resort!! Looking forward to welcoming you back again in the near future!
10/10 Excellent
Olivia
28 mai 2022
Olivia
Séjour de 2 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Tracy, Dartmouth
28 mai 2022
Tracy
Séjour de 2 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Hymie
28 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hymie
Séjour de 1 nuit en mai 2022
10/10 Excellent
kati morgan
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
kati morgan
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Guest Servcies le 13 déc. 2021
We are so delighted to hear you enjoyed your stay with us and got to experience the beauty of the Resort! Thank you for taking the time to share your comments and we hope to see you again in the future!
10/10 Excellent
Steven
5 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Relaxing
Steven
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
10/10 Excellent
Jordan
Voyage en famille
9 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay.
Jordan
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
8/10 Bien
Constance
Voyage en couple
4 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Constance
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
10/10 Excellent
dale
2 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Incredible
dale
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
8/10 Bien
william
Voyage en famille
30 août 2021
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
william
Séjour de 2 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Ainsley
Voyage en couple
23 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ainsley
Séjour de 1 nuit en août 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
22 août 2021
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en couple
18 août 2021
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
10/10 Excellent
Gail
15 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gail
Séjour de 2 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
30 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
10/10 Excellent
Paola
17 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paola
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Bethanie Clarke, Director of Guest Service le 19 juil. 2021
Thank for your recent stay at Fox Harb'r Resort and also for sharing your feedback. We are pleased to hear that you enjoyed your overall stay with us, and we would like to extend our sincere apologies that our new tennis/pickleball court facility was not available during your stay. We hope to have this new facility open in the very near future. We hope to see you again!
8/10 Bien
DALE
15 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quiet and comfortable
DALE
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Bethanie Clarke, Director of Guest Service le 19 juil. 2021
Thank you for your recent stay at Fox Harb'r Resort and also for sharing your positive feedback. We hope to see you again!
8/10 Bien
Sandra
21 juin 2021
Sandra
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Bethanie Clarke - Guest Service Director le 21 juin 2021
Thank you for your recent stay at Fox Harb'r Resort! We look forward to welcoming you back!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
16 juin 2021
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2021
Réponse de Bethanie Clarke - Guest Service Director le 21 juin 2021
We thank you for your recent stay at Fox Harb'r Resort, and also for taking the time to provide us with your feedback. We would like to extend our sincere apologies that the food did not meet your expectations, and also in regards to your billing concern. We encourage you to reach out to us directly, so that we can look into this further and remedy any discrepancies. We thank you again for providing your feedback, and we hope to have an opportunity to welcome you back, and exceed your expectations on a future stay.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
10/10 Excellent
Erica
Voyage en famille
19 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A weekend away
Erica
Séjour de 2 nuits en octobre 2020
Réponse de Bethanie Clarke, Director of Guest Service le 19 oct. 2020
Dear Erica. We would like to thank you for choosing to stay with us at Fox Harb'r Resort and also for taking the time to write such a wonderful review. We are so pleased to hear that you enjoyed your overall stay with us and we look forward to having an opportunity to welcome you back in the future!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 oct. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Bethanie, Director of Guest Service le 21 oct. 2020
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
Réponse de Bethanie Clarke le 11 août 2020
Thank you for staying with us at Fox Harb'r Resort. We hope to see you again.
10/10 Excellent
Kenneth
22 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kenneth
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
Réponse de Guest Services le 23 juil. 2020
Hello Kenneth,
We are happy to see that you enjoyed your overall stay with us at Fox Harb'r Resort. We strive to provide our guests with the best experience and your feedback will help us to improve so that we can do just that. Thank you for staying with us.
We hope to welcome you back to Fox Harb'r Resort in the near future.
Kind Regards,
Felicia Cadotte
Guest Services Supervisor
10/10 Excellent
Allan, Dartmouth
Voyage en famille avec de jeunes enfants
29 juin 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Allan
Séjour de 1 nuit en juin 2020
Réponse de Guest Services le 23 juil. 2020
Hello Allan,
Thank you for visiting Fox Habr'r Resort. We are thrilled to hear that you thoroughly enjoyed your stay with us and the many qualities Fox Harb'r has to offer.
We look forward to welcoming you back to Fox Harb'r Resort in the very near future.
Best Regards,
Felicia Cadotte
Guest Services Supervisor
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
28 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Bethanie Clarke, Director of Guest Services le 28 oct. 2019
We would like to thank you for your recent visit to Fox Harb'r Resort and also for taking the time to share your feedback with us. We would like to extend our sincere apologies for the difficulties you experienced with the main gate and also being able to speak with our staff. We will certainly look into both of these items so that we are able to improve upon them moving forward. Thank you again for your valued feedback and we hope to see you on a future stay!
10/10 Excellent
Marcia
16 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful Resort and Friendly Staff
Marcia
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Bethanie Clarke, Director of Guest Service le 17 oct. 2019
Dear Marcia. Thank you for your recent visit to Fox Harb'r Resort and also for taking the time to share your feedback with us. We appreciate all of your positive comments and we will ensure to share them with our team. We also appreciate your feedback in regards to being environmentally friendly, and this is something that we are always working on improving upon. All of our waste/recycling sorting is done by our team members, and as you had mentioned, guests can request not to have their towels/linens refreshed. Thank you again for your feedback and we look forward to welcoming you back on a future stay!
10/10 Excellent
Rod, Lower Sackville, NS
Voyage en couple
12 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rod
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Bethanie Clarke, Director of Guest Service le 17 oct. 2019
Thank you for your positive feedback and we look forward to welcoming you back on a future stay!
10/10 Excellent
Marcella, Charlottetown
Voyage en groupe
8 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcella
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Bethanie Clarke, Director of Guest Service le 17 oct. 2019
Thank you for your positive feedback and we look forward to welcoming you back on a future stay!
10/10 Excellent
Sandra, Toronto
Voyage en couple
1 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Bethanie Clarke, Director of Guest Service le 17 oct. 2019
Thank you for your positive feedback and we look forward to welcoming you back on a future stay!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
30 sept. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Bethanie Clarke, Director of Guest Services le 23 oct. 2019
Thank you for staying with us at Fox Harb'r Resort. We look forward to welcoming you back!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Shana | Guest Services le 11 sept. 2019
Thank you for your recent stay at Fox Harb'r Resort and also for taking the time to complete a review. We appreciate your feedback and hope to see you again!
8/10 Bien
Alan, Sackville
Voyage en couple
1 sept. 2019
Les points forts : Équipements
Alan
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Resort Staff le 4 sept. 2019
Hello Alan,
I would like to extend my sincerest apologies for the experience you had during check in. I have reached out to you through e-mail to receive more information as providing our guests with a luxury experience is our top priority at Fox Harb'r Resort and it is clear that you did not receive this experience. I hope to hear from you soon and we hope you will return so that we can show you our true level of service.
Thank you and kind regards,
Felicia Cadotte
Guest Services Supervisor
8/10 Bien
john
1 sept. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Very remote location from usual tourist sites.
john
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Resort Staff le 4 sept. 2019
Hello John,
We are pleased to hear that you enjoyed your overall stay with us at Fox Harb'r Resort. I would like to sincerely apologize for your experience regarding the front desk staff and I have reached out to you to receive more information regarding this as I would like to ensure that this does not happen in the future. We pride ourselves on providing our guests a luxury experience and it appears that you did not have this experience during your stay. We do hope you will return so that we may show you our true level of service.
Thank you and kind regards,
Felicia Cadotte
Guest Services Supervisor
10/10 Excellent
Geoff
Voyage en groupe
31 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Geoff
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Shana | Guest Services le 31 août 2019
Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay. We appreciate your valued feedback and we look forward to welcoming you back!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
29 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Resort Staff le 4 sept. 2019
Hello Anonymous,
We are thrilled to hear that you enjoyed your recent stay with us at Fox Harb'r Resort. We do pride ourselves in being a beautifully hidden gem in Nova Scotia. We hope to see you again soon.
Thank you and kind regards,
Felicia Cadotte
Guest Services Supervisor
10/10 Excellent
Dawn
Voyage en famille
26 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dawn
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Shana | Guest Services le 27 août 2019
Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay. We appreciate your valued feedback and we look forward to welcoming you back!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
17 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Bethanie Clarke, Director of Guest Service le 17 juil. 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and hope to see you again!
10/10 Excellent
pete, NY
Voyage d’affaires, Voyage en couple
8 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
pete
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Bethanie Clarke, Director of Guest Service le 8 juil. 2019
Thank you for your recent stay with us and also for writing such a wonderful review. We hope to see you again on a future visit!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
2 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Bethanie Clarke, Director of Guest Service le 3 juil. 2019
Thank you for your recent stay and also for taking the time to write a review of your experience with us. We appreciate your valued feedback and we look forward to welcoming you back!
10/10 Excellent
Yvonne
30 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A wonderful experience
Yvonne
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Bethanie Clarke, Director of Guest Service le 3 juil. 2019
Dear Yvonne. We would like to thank you for your recent stay at Fox Harb'r Resort and also for taking the time to complete such a wonderful review of your experience with us. We will ensure to share your feedback with our entire team and we look forward to welcoming you back! Kind regards, Bethanie Clarke, Director of Guest Service.
10/10 Excellent
William
24 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
William
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Bethanie Clarke - Director of Guest Service le 17 juil. 2019
Thank you for staying with us and we hope to see you again!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
14 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Bethany Rushton le 19 juin 2019
Good Morning,
Thank you for your recent visit to Fox Harb'r Resort and also for sharing such a wonderful review of your experience on Expedia!
We were delighted to hear that our property made such an impact on you!
Thank you again for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back very soon!
Warm regards,
Bethany Rushton
Guest Service Supervisor & Reservations Coordinator
10/10 Excellent
Paul
2 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paul
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Bethanie Clarke, Director of Guest Service le 2 juin 2019
Thank you for staying with us at Fox Harb'r Resort. We look forward to seeing you on a future visit!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 mai 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Bethanie Clarke le 21 mai 2019
Thank you kindly for your feedback. We look forward to welcoming you on a future stay!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires, Voyage en couple
21 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Bethanie Clarke le 21 mai 2019
Thank you kindly for your feedback. We look forward to welcoming you on a future stay!
10/10 Excellent
Corina
5 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Corina
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Fox Harbr Team le 7 oct. 2018
Thank you for the review.
10/10 Excellent
Ben C
2 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ben C
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Bethanie le 3 oct. 2018
Dear Ben C,
Thank you for your recent stay at Fox Harb'r Resort and also for taking the time to complete a review. We appreciate your feedback and hope to see you again!
Kind regards,
Bethanie Clarke
Director of Guest Service
10/10 Excellent
Pierre, Bobcaygeon , Ontario
19 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pierre
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Fox Harbr Team le 26 sept. 2018
Thank you Pierre. Happy to hear you enjoy our special place. Thank you again. Ivan