Avis
8,2
Très bien
7,8/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
23 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de GH le 24 août 2016
Dear Sylvie.
Always fantastic to see French visitors out and about discovering Fraser Island. Thank you for taking time out from your holiday to post and for your kind comments.
Sincerely, Greg Hilton, Resort GM.
10/10 Excellent
Stephen
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Kane Bassett le 7 mai 2024
Thank you for taking the time to post a review. On behalf of all of us, thank you for choosing to stay with us and we hope to welcome you again soon. Kind regards, Kane Bassett, Resort General Manager.
4/10 Médiocre
Aben
Voyage en famille
27 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aben
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Conor Ross le 29 janv. 2024
Dear Aben, Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your understanding of our accommodation options, which include both air-conditioned and non-air-conditioned rooms at our resort. Due to our current electricity capacity, we regret that we cannot provide air conditioning in every room at this time. It seems that your recent stay was in a non-air-conditioned room, and we apologize for any inconvenience this may have caused. We strive to communicate the distinctions between room types during the booking process and in confirmation notices. Additionally, we offer upgrades to air-conditioned rooms based on availability. Your input is valuable to us, and we will use your feedback to improve our communication processes and enhance the overall guest experience. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future, providing you with a more enjoyable and comfortable stay. Kind regards, Conor Ross, Resort General Manager.
8/10 Bien
Sherona
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Sherona
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Conor Ross, Resort General Manager. le 15 janv. 2024
Thank you for taking the time to post a review. On behalf of all of us, thank you for choosing to stay with us and we hope to welcome you again soon. Kind regards, Conor Ross, Resort General Manager.
10/10 Excellent
Anthony
Voyage en famille avec de jeunes enfants
2 janv. 2024
Anthony
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Kirstey - Reputation Manager le 3 janv. 2024
Dear Anthony, Thank you for taking the time to post a great review. On behalf of all of us, thank you for choosing to stay with us and we hope to welcome you again soon.
10/10 Excellent
Alan
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Alan
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Conor Ross, Resort General Manager le 25 déc. 2023
Thank you for taking the time to post a review. On behalf of all of us, we hope to welcome you again soon.
10/10 Excellent
Siroos
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Siroos
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Resort General Manager le 30 oct. 2023
Dear Siroos, thank you for taking the time to rate us following your stay. I am pleased to know that you enjoyed your time with us. On behalf of all of us, thank you for choosing K'gari Beach Resort, Conor Ross, Resort General Manager.
10/10 Excellent
David
5 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de General Manager le 6 août 2023
Dear David, thank you for taking the time to post a review and with 5 stars. I am pleased you enjoyed your time at K'gari Beach Resort and found our location to be great. On behalf of all of us, we hope to welcome you again soon. Kind regards, Conor Ross, Resort General Manager.
6/10 Satisfaisant
Jack
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
4 oct. 2022
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Jack
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
8/10 Bien
Jenny
Voyage en couple
3 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jenny
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
6/10 Satisfaisant
Harald
Voyage en groupe
9 août 2022
Les points forts : Propreté
Harald
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Resort General Manager le 11 août 2022
Dear Harald, thank you for taking the time to leave a review. I am sorry to hear of your experience with us. This is certainly not our standard and I apologise that we were unable to turn this around for you whilst you were still with us. I wish to assure you that the comments have been shared with our Housekeeping Team and will be addressed accordingly. On behalf of all of us, we wish you all the best in your future travels. Kind regards, David Clark, Resort General Manager.
8/10 Bien
Cameron
Voyage en famille
8 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cameron
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
6/10 Satisfaisant
Dennis
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 avr. 2022
Dennis
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Resort General Manager le 3 avr. 2022
Dear Dennis, thank you for taking the time to leave a rating. I am pleased to hear that your overall stay was ok. If there is anything you feel we could improve upon please do not hesitate to reach out and let our team know. On behalf of all of us, we hope to welcome you back again soon. Kind regards, David Clark.
8/10 Bien
Gregorie Rey
Voyage en couple
11 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gregorie Rey
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Manager le 13 mars 2022
Hi Gregorie, thank you for taking the time to post. I am pleased to hear your recommendation and that you enjoy our location. On behalf of all of us, we hope to welcome you again soon. Kind regards, David Clark, Resort General Manager.
4/10 Médiocre
Stefan
24 févr. 2022
Stefan
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de Manager le 28 févr. 2022
Dear Stefan, From the rating it is apparent we have let you down. So we are better able to address this, we would like to invite you to get in touch via guest.services.manager@eurong.com.au with a suitable day and time for us to give you a call. On behalf of us all, we hope to hear from you soon.
10/10 Excellent
Susan, Sydney
9 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 2 nuits en février 2022
8/10 Bien
Angela
Voyage en famille
16 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Angela
Séjour de 4 nuits en novembre 2021
Réponse de Manager le 18 nov. 2021
Dear Angela, Thank you for taking the time to post a review. I am pleased to hear you enjoyed your time with us and on island. I will also be sure to share your kind words with Chef and the team. On behalf of us all, we very much hope to welcome you back again one day soon. Kind Regards, Greg Hilton, Resort General Manager.
8/10 Bien
Cassandra
Voyage en couple
11 oct. 2021
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cassandra
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
4 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Manager le 7 juil. 2021
Thank you so much for taking the time to post. I am so pleased to hear you enjoyed your time with us and the the newly refurbished apartments. On behalf of us all, we look forward to welcoming you back again one day soon. Kind Regards, Greg Hilton, General Manager.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
12 juin 2021
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2021
Réponse de Manager le 15 juin 2021
I am so pleased to hear you had an enjoyable stay with us and will be sure to share your kind words with the team. On behalf of us all, we look forward to welcoming you back again soon. Kind Regards, Greg Hilton, Resort General Manager.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
21 mai 2021
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2021
Réponse de Manager le 25 mai 2021
I am so pleased you found our location convenient and trust your time with us. Thank you for taking the time to leave a review. All the best from all the team. Kind Regards, Greg Hilton, Resort General Manager.
8/10 Bien
Katrina
8 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Katrina
Séjour de 5 nuits en mars 2021
Réponse de Manager le 12 avr. 2021
Thank you for taking the time to leave a rating Katrina. On behalf of us all, we very much hope to welcome you back again one day in the not too distant future. Kind Regards, Greg Hilton, Resort General Manager.
10/10 Excellent
izabel
Voyage en groupe
26 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
izabel
Séjour de 1 nuit en mars 2021
Réponse de Manager le 31 mars 2021
Dear Izabel, Thank you so much for leaving a 10 star rating. I am so pleased you enjoyed your time with us and do hope we are able to welcome you back again soon. Kind Regards, Greg Hilton, Resort General Manager.
8/10 Bien
Erin
27 janv. 2021
Erin
Séjour de 3 nuits en janvier 2021
10/10 Excellent
Alana, Sunshine Coast
30 nov. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Alana
Séjour de 3 nuits en novembre 2020
Réponse de Manager le 3 déc. 2020
Dear Alana, Thank you for taking the time to post a review. I am so pleased to hear we impressed and will be sure to share your kind words with all of the team. On behalf of us all, we very much hope to welcome you back again one day soon. Kind Regards, Greg Hilton, Resort General Manager.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2020
8/10 Bien
Lyle
Voyage en famille
23 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good but...
Lyle
Séjour de 4 nuits en octobre 2020
6/10 Satisfaisant
Brett
7 oct. 2020
Brett
Séjour de 3 nuits en octobre 2020
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
6 sept. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2020
Réponse de Manager le 8 sept. 2020
Thank you for taking the time to post a review. Please accept my apologies for the aspects of your time with us that let you down. Unfortunately due to the anonymous nature of your post, I am unable to locate your booking number however note your valuable feedback and will address this with our Housekeeping Manager. I am also sorry for the issue experienced getting through to reception, this has now been resolved. On behalf of us all, all the very best with your future travels. Kind Regards, Greg Hilton, Resort General Manager.
8/10 Bien
Peter&Gayle, Gympie, Qld
Voyage en couple
2 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter&Gayle
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 juil. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
6/10 Satisfaisant
Lauren&Troy, Brisbane
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 avr. 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Lauren&Troy
Séjour de 5 nuits en février 2020
6/10 Satisfaisant
Lauchlan
Voyage en groupe
13 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Lauchlan
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Manager le 17 mars 2020
Dear Lauchlan, Thank you for taking the time to post. I am sorry your time with us has failed to impress however am pleased to announce renovations and upgrades to the property currently underway. I hope we are able to welcome you back one day to see the improvements. All the best from all the team. Kind Regards, Greg Hilton, Resort General Manager.
4/10 Médiocre
Glenn, Hervey Bay
Voyage d’affaires
19 févr. 2020
Les points faibles : Propreté
Glenn
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Josh le 21 févr. 2020
Hi Glenn
Thank you for taking the time to put your concerns in an email.
We as a company truly value our guest's feedback, it’s invaluable for improving our products.
I have forwarded your email on to the department management team for review. Please allow up to 72hrs for a response from them.
Kind regards
Joshua
8/10 Bien
Farah
Voyage en famille
31 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Farah
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Manager le 6 févr. 2020
Dear Farah, Thank you for taking the time to post and for sharing such a beautiful picture of Lake McKenzie. I am pleased to hear you enjoyed your time and note for future visits that we do have two bedroom apartments which are air conditioned. I will be sure to share your kind words with the team and very much hope to welcome you back again one day. Kind Regards, Greg Hilton, Resort General Manager.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en groupe
22 janv. 2020
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Nice Resort, but very dirty
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Manager le 23 janv. 2020
Thank you for taking the time to post a review and share your experience. I appreciate your valuable feedback and am addressing the cleanliness comments with our housekeeping team. I am very sorry this let you down. On behalf of us all, all the very best with your future travels. Kind Regards, Greg Hilton, Resort GM.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 janv. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place to stay.
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
Réponse de Manager le 9 janv. 2020
Thank you for taking the time to post a review and share your experience. I am thrilled to hear we impressed and will be sure to share your kind comments with all of the team. On behalf of us all, all the very best. Kind Regards, Greg Hilton, Resort General Manager.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
24 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Manager le 26 déc. 2019
It is wonderful to hear your time with us impressed. Thank you for taking the time to post. Kind Regards, Greg Hilton, Resort GM.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
22 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Manager le 26 déc. 2019
Thank you for taking the time to post. I am so pleased you enjoyed your time with us and out on island. I will be sure to pass along your praise the team. Kind Regards, Greg Hilton, Resort GM.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
6/10 Satisfaisant
Dossy
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 sept. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dossy
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Manager le 1 oct. 2019
Dear Dossy, Thank you for taking the time to post. I am pleased you enjoyed our location and your time out and about exploring the island. Taking the health and safety of all guests very seriously, upon advice from the state Gas Inspector we recently made the decision to remove gas ovens and cooktops from our hotel rooms. I am sorry for any disappointment this may have caused and note for those that wish to self cater, we do have apartments that contain cooking facilities. All the best with your travels. Kind Regards, Greg Hilton, Resort GM.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
27 sept. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Manager le 1 oct. 2019
Thank you for taking the time to post. I am pleased that your interactions with our staff were positive and you enjoyed the location, I also really appreciate your constructive feedback. Refurbishments are currently underway. Regarding your dining I do hope you bought any specific needs to Chef's attention whilst you were with us, as we are always more than happy to assist and accommodate. On behalf of all of the team, all the best with your future travels. Kind Regards, Greg Hilton, Resort GM.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
17 sept. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de Manager le 19 sept. 2019
Thank you for posting. We take guest service and satisfaction very seriously, please get in touch with us should you wish to discuss your time with us further. Kind Regards, Greg Hilton, Resort GM.
6/10 Satisfaisant
Tess
Voyage en couple
11 sept. 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Tess
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Manager le 16 sept. 2019
Dear Tess, Thank you for taking the time to post and share what we do well and where there is room for improvement. Please accept my sincerest apologies for the cleanliness issues experienced, I will be addressing this with our Housekeeping Manager. I am however pleased that overall you enjoyed your time with us and very much hope we are able to welcome you back in the not too distant future. Kind Regards, Greg Hilton, Resort General Manager.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
9 sept. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en août 2019
Réponse de Manager le 9 sept. 2019
Thank you for taking the time to post. I am pleased to announce upgrades underway however extend my apologies for any inconvenience this caused. I will also be sure to share your comments with our Tours Manager for review. All the best with your future travels. Kind Regards, Greg Hilton- Resort GM.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 août 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
8/10 Bien
Per
3 août 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Per
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Manager le 5 août 2019
Dear Per, Thank you for taking the time to review us during your holiday. I wanted to write and let you know that we do share constructive feedback with our team in order to improve our product offering. I appreciate your feedback. Kind Regards, Greg Hilton- Resort GM
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Manager le 2 août 2019
I am so pleased to hear you enjoyed your time with us and will be sure to share your comments with the team. Kind Regards, Greg Hilton- Resort GM.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019