Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
28 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Ihr NH ESSEN Managementteam le 4 janv. 2023
Dear client, thanks for your stay with us and your great feedback regarding the NH ESSEN. We would like to welcoming you again. Best regards
10/10 Excellent
Guillaume
Voyage d’affaires
29 août 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Guillaume
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Yusuf Yirtici le 11 sept. 2020
Lieber Gast,
vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihren Aufenthalt bei uns zu bewerten.
Wir würden uns sehr freuen Sie bald wieder in einem der NH Hotels begrüßen zu dürfen.
10/10 Excellent
ludovic
Voyage d’affaires
31 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ludovic
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
Réponse de Yusuf Yirtici le 11 sept. 2020
Dear ludovic,
Thank you for staying in the NH Essen and your rating.
We are glad that you had a great stay with us and we are looking forward to welcome you back soon in one of the NH Hotels.
10/10 Excellent
Margaux
6 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super !
Margaux
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Yusuf Yirtici le 31 janv. 2020
Dear Guest,
thank you for staying in the NH Essen and your rating.
We are glad that you had a great stay with us and we are looking forward to welcome you back soon in one of the NH Hotels.
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Dany Pascal Teerling le 13 nov. 2019
Dear Guest,
thank you for staying in the NH Essen and your feedback.
We would be glad to welcome you back soon in one of the NH Hotels.
Kind Regards,
4/10 Médiocre
adamo
5 juin 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Just for business and sleep
adamo
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Dany le 18 juin 2019
Dear Adamo,
thank you very much for staying in the NH Essen and your feedback.
We reget your low rating regarding Check in and parking.
I'll forward your comment to our Team and we would like to apologize for the inconveniences.
We hope to welcome you back soon in the NH Essen!
Best Regards,
10/10 Excellent
Michael
Voyage en groupe
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
marcellis, Oss
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
marcellis
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de NH Essen Team le 7 mai 2024
Dear Marcellis,Thank you very much for your excellent rating. We are absolutely happy about your review and look forward to your next stay with us.Kind regardsBrightenRooms Division Manager
10/10 Excellent
Christian
Voyage en couple
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christian
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de NH Essen Team le 7 mai 2024
Sehr geehrter Christian,vielen Dank für die tolle Bewertung. Schön, dass es Ihnen bei uns im NH Essen gefallen hat. Wir entschuldigen uns für den unaufmerksamen Service bezüglich der Haare im Badezimmer. Wir werden dies umgehend mit unserem Housekeeping besprechen. Wir bedanken uns für den Hinweise und freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen. Mit freundlichen GrüßenBrightenRooms Division Manager
10/10 Excellent
Agnieszka
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Agnieszka
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de NH Essen Team le 22 avr. 2024
Sehr geehrte Agnieszka,vielen Dank für die tolle Bewertung. Schön, dass es Ihnen bei uns im NH Essen gefallen hat. Wir freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen. Mit freundlichen GrüßenBrightenRooms Division Manager
8/10 Bien
Zeynep
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Zeynep
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de NH Essen Team le 22 avr. 2024
Sehr geehrte Zeynep,vielen Dank für die tolle Bewertung. Schön, dass es Ihnen bei uns im NH Essen gefallen hat. Wir freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen. Mit freundlichen GrüßenBrightenRooms Division Manager
8/10 Bien
Raad
Voyage en groupe
31 mars 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Raad
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de NH Essen Team le 8 avr. 2024
Dear Raad,Thank you very much for your excellent rating. We are absolutely happy about your review. For a quite room please ask the reception for advise. We are happy to meet your preferences. We look forward to your next stay with us.Kind regardsBrightenRooms Division Manager
10/10 Excellent
Frank
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frank
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de NH Essen Team le 8 avr. 2024
Sehr geehrter Frank,vielen Dank für die tolle Bewertung. Wir freuen uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch.Mit freundlichen GrüßenBrightenRooms Division Manager
10/10 Excellent
Xenia, Gaithersburg
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Xenia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de NH Essen Team le 8 avr. 2024
Dear Xenia,Thank you very much for your excellent rating. We are absolutely happy about your review and your comment about Mohammed. We are very proud of him and will of course share this feedback with him. We look forward to your next stay with us.Kind regardsBrightenRooms Division Manager
10/10 Excellent
Marc
Voyage en couple
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marc
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de NH Essen Team le 20 févr. 2024
Dear Marc,Thank you very much for your excellent rating. We are absolutely happy about your review and look forward to your next stay with us.Kind regardsBrightenRooms Division Manager
10/10 Excellent
Marc
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marc
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de NH Essen Team le 19 févr. 2024
Sehr geehrter Marc,vielen Dank für die tolle Bewertung. Wir freuen uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch.Mit freundlichen GrüßenBrightenRooms Division Manager
10/10 Excellent
Andreas
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alles Top !!!
Andreas
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de NH Essen Team le 19 févr. 2024
Sehr geehrter Andreas,vielen Dank für die tolle Bewertung. Wir freuen uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Gerne geben wir Ihre freundliche Rückmeldung weiter an unser Rezeptions Team. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch.Mit freundlichen GrüßenBrightenRooms Division Manager
10/10 Excellent
jesus
Voyage d’affaires
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excelente
jesus
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de NH Essen Team le 13 févr. 2024
Dear Jesus,Thank you very much for your excellent rating. We are absolutely happy about your review and look forward to your next stay with us.Kind regardsBrightenRooms Division Manager
6/10 Satisfaisant
Claus
4 févr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Claus
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de NH Essen Team le 13 févr. 2024
Sehr geehrter Claus,vielen Dank für die tolle Bewertung. Schön, dass es Ihnen bei uns im NH Essen gefallen hat. Wir freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen. Mit freundlichen GrüßenBrightenRooms Division Manager
8/10 Bien
Tomislav
Voyage en famille
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tomislav
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de NH Essen Team le 29 janv. 2024
Sehr geehrter Tomislav,vielen Dank für die tolle Bewertung. Schön, dass es Ihnen bei uns im NH Essen gefallen hat. Wir bedanken uns für die Hinweise. Diesen werden wir nachgehen und nutzen um unsere Prozesse zu optimieren. Wir freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen. Mit freundlichen GrüßenBrightenRooms Division Manager
10/10 Excellent
Rebecca
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vriendelijk personeel en fijne plek
Rebecca
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de NH Essen Team le 29 janv. 2024
Dear Rebecca,Thank you very much for your excellent rating. We are absolutely happy about your review and to share your friendly comment with Christian and Ante. We look forward to your next stay with us.Kind regardsBrightenRooms Division Manager
10/10 Excellent
M H
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Uitstekend
M H
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de NH Essen Team le 15 janv. 2024
Dear guest,Thank you very much for your excellent rating. We are absolutely happy about your review and we will share your comment with our team. We look forward to your next stay with us.Kind regardsBrightenRooms Division Manager
10/10 Excellent
Trevor L S
Voyage d’affaires
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Trevor L S
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de NH Essen Team le 15 janv. 2024
Dear Trevor,Thank you very much for your excellent rating. We are absolutely happy about your review and look forward to your next stay with us.Kind regardsBrightenRooms Division Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Centraal gelegen
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de NH Essen Team le 15 janv. 2024
Dear guest,Thank you very much for your excellent rating. We are absolutely happy that you have enjoyed your stay with NH Essen. We apologise that the noise outside was disturbing. Next time please ask our reception staff that you prefer a quiet room and we will be pleased to offer you a room according to your preferences. We look forward to your next stay with us.Kind regardsBrightenRooms Division Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de NH Essen Team le 15 janv. 2024
Sehr geehrter Gast,vielen Dank für die tolle Bewertung. Schön, dass es Ihnen bei uns im NH Essen gefallen hat. Wir freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen. Mit freundlichen GrüßenBrightenRooms Division Manager
10/10 Excellent
WISSAM, Brighton
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
WISSAM
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de NH Essen Team le 4 janv. 2024
Dear Wissam,Thank you very much for your excellent rating. We are absolutely happy about your review and look forward to your next stay with us.Kind regardsBrightenRooms Division Manager
10/10 Excellent
Thi Van Anh
Voyage en famille
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thi Van Anh
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de NH Essen Team le 4 janv. 2024
Dear Thi,Thank you very much for your excellent rating. We are absolutely happy about your review and look forward to your next stay with us.Kind regardsBrightenRooms Division Manager
10/10 Excellent
marcellis, Oss
Voyage en couple
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
marcellis
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de NH Essen Team le 4 janv. 2024
Dear Marcellis,Thank you very much for your excellent rating. We are absolutely happy about your review and look forward to your next stay with us.Kind regardsBrightenRooms Division Manager
10/10 Excellent
Mohammad Mirwais
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Love it
Mohammad Mirwais
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de NH Essen Team le 13 févr. 2024
Dear Mohammad,Thank you very much for your excellent rating. We are absolutely happy about your review and look forward to your next stay with us.Kind regardsBrightenRooms Division Manager
8/10 Bien
Karsten
25 déc. 2023
Karsten
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de NH Essen Team le 15 janv. 2024
Sehr geehrter Karsten,vielen Dank für die tolle Bewertung. Schön, dass es Ihnen bei uns im NH Essen gefallen hat. Wir freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen. Mit freundlichen GrüßenBrightenRooms Division Manager
10/10 Excellent
Angelika
Voyage en couple
21 déc. 2023
Angelika
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de NH Essen Team le 27 déc. 2023
Sehr geehrte Angelika,vielen Dank für die tolle Bewertung. Schön, dass es Ihnen bei uns im NH Essen gefallen hat und dass Sie uns im Januar wieder besuchen. Bis bald. Mit freundlichen GrüßenBrightenRooms Division Manager
10/10 Excellent
Catharinus
19 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Catharinus
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de NH Essen Team le 27 déc. 2023
Sehr geehrter Catharinus,vielen Dank für die tolle Bewertung. Schön, dass es Ihnen bei uns im NH Essen gefallen hat. Wir freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen. Mit freundlichen GrüßenBrightenRooms Division Manager
8/10 Bien
Karen
Voyage en groupe
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de NH Essen Team le 18 déc. 2023
Dear Karen,Thank you very much for your excellent rating. We are absolutely happy about your review and look forward to your next stay with us.Kind regardsBrightenRooms Division Manager
10/10 Excellent
Hawre
Voyage d’affaires
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hawre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de NH Essen Team le 19 déc. 2023
Dear Hawre,Thank you very much for your excellent rating. We are absolutely happy about your review and look forward to your next stay with us.Kind regardsBrightenRooms Division Manager
10/10 Excellent
MARVEEN HERMEZ
14 déc. 2023
MARVEEN HERMEZ
Réponse de NH Essen Team le 13 févr. 2024
Dear Marveen Hermez,Thank you very much for your excellent rating. We are absolutely happy about your review and look forward to your next stay with us.Kind regardsBrightenRooms Division Manager
10/10 Excellent
Hawre
Voyage d’affaires
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hawre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de NH Essen Team le 18 déc. 2023
Dear Hawre,Thank you very much for your excellent rating. We are absolutely happy about your review and look forward to your next stay with us.Kind regardsBrightenRooms Division Manager
10/10 Excellent
Caroline
Voyage en famille
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Caroline
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de NH Essen Team le 19 déc. 2023
Dear Caroline,Thank you very much for your excellent rating. We are absolutely happy about your review and look forward to your next stay with us.Kind regardsBrightenRooms Division Manager
2/10 Horrible
L.B.
6 déc. 2023
L.B.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de NH Essen Team le 19 déc. 2023
Dear guest,Thank you very much for your feedback. We regret very much that you did not enjoy your stay. We apologise for all inconveniences. We hope to get another chance and look forward to your next stay with us.Kind regardsBrightenRooms Division Manager
8/10 Bien
Frank
Voyage en couple
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frank
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de NH Essen Team le 28 nov. 2023
Dear Frank,Thank you very much for your excellent rating. We are absolutely happy about your review and look forward to your next stay with us.Kind regardsBrightenRooms Division Manager
8/10 Bien
Fayung
Voyage en famille
24 nov. 2023
Les points forts : Propreté et équipements
Fayung
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de NH Essen Team le 27 nov. 2023
Dear Fayung,Thank you very much for your excellent rating. We are absolutely happy about your review and look forward to your next stay with us.Kind regardsBrightenRooms Division Manager
10/10 Excellent
Hanae
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
22 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hanae
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de NH Essen Team le 24 nov. 2023
Dear Hanae,Thank you very much for your excellent rating. We are absolutely happy about your review and look forward to your next stay with us.Kind regardsBrightenRooms Division Manager
10/10 Excellent
Hsi
Voyage d’affaires
22 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Too few parking spaces
Hsi
Séjour de 8 nuits en novembre 2023
Réponse de NH Essen Team le 22 nov. 2023
Dear Hsi,Thank you very much for your excellent rating. We are absolutely happy about your review and we apologise for the few parking spaces. In front of the hotel entrance you can find a lot of external parking spaces. We look forward to your next stay with us.Kind regardsBrightenRooms Division Manager
8/10 Bien
Jeroen
Voyage en couple
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeroen
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de NH Essen Team le 20 nov. 2023
Dear Jeroen,Thank you very much for your excellent rating. We are absolutely happy about your review. We look forward to your next stay with us.Kind regardsBrightenRooms Division Manager
10/10 Excellent
Pattycja
Voyage en couple
31 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pattycja
Réponse de NH Essen Team le 3 nov. 2023
Dear Pattycja,Thank you very much for your excellent rating. We are absolutely happy about your review and look forward to your next stay with us.Kind regardsBrightenRooms Division Manager
4/10 Médiocre
Nicole
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 oct. 2023
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Nicole
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de NH Essen Team le 27 oct. 2023
Sehr geehrte Nicole,vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir entschuldigen uns aufrichtig für die Erfahrungen, welche Sie bei uns machen mussten. Bitte seien Sie versichert, dass dies in keiner Weise unserem Qualitätsanspruch entspricht. Wir vesichern Ihnen, dass wir bereits Maßnahmen und Gespräche eingeleitet haben, um solche Fehler in Zukunft zu vermeiden. Wir hoffen auf eine zweite Chance und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch.Mit freundlichen GrüßenBrightenRooms Division Manager
10/10 Excellent
Jean
18 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de NH Essen Team le 27 oct. 2023
Dear Jean,Thank you very much for your excellent rating. We are absolutely happy about your review and look forward to your next stay with us.Kind regardsBrightenRooms Division Manager
8/10 Bien
Andy
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andy
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de NH Essen Team le 18 oct. 2023
Dear Andy,Thank you very much for your excellent rating. We are absolutely happy about your review and look forward to your next stay with us.Kind regardsBrightenRooms Division Manager
8/10 Bien
Steve Yaw
Voyage en couple
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steve Yaw
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de NH Essen Team le 18 oct. 2023
Dear Steve,Thank you very much for your excellent rating. We are absolutely happy about your review and look forward to your next stay with us.Kind regardsBrightenRooms Division Manager
10/10 Excellent
Roelof
13 oct. 2023
Roelof
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de NH Essen Team le 18 oct. 2023
Dear Roelof,Thank you very much for your excellent rating. We are absolutely happy about your review and look forward to your next stay with us.Kind regardsBrightenRooms Division Manager
8/10 Bien
Armin
30 sept. 2023
Armin
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de NH Essen Team le 3 nov. 2023
Dear Armin,Thank you very much for your excellent rating. We are absolutely happy about your review and look forward to your next stay with us.Kind regardsBrightenRooms Division Manager