Avis sur Leonardo Club Hotel Eilat - All Inclusive
Leonardo Club Hotel Eilat - All Inclusive
Northern Shore, Eilat, Southern District
Avis
8,0
Très bien
7,8/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
6,0/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
17 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en avril 2023
Réponse de הילה le 8 mai 2023
uestThank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to ourhotel very soon,Sincerely
6/10 Satisfaisant
joseph
Voyage en couple
5 avr. 2022
Les points faibles : Propreté et équipements
joseph
Séjour de 4 nuits en mars 2022
Réponse de הילה le 10 avr. 2023
STAY AWAY!- Stay far far away from this hotel! We booked the trip months in advance for us and our kids. 24 hours before we drove down we get an email telling us they were overbooked and we can either have our money back or put us a lower-class hotel, Then they told us it's because of unexpected construction in the hotel, Then they told us they just didn't get enough rooms booked for this week so they closed the entire hotel for the week. Never had such horrible experiences and zero real apologies!
8/10 Bien
Taieb
12 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Taieb
Séjour de 2 nuits en avril 2021
Réponse de לאונרדו קלאב אילת le 4 mai 2021
תודה על הממלצה באתר
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
20 nov. 2019
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Ayelet le 22 nov. 2019
thank you for your kind report and insights.
looking forward to seeing you again. ayelet
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 mars 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de הילה le 10 avr. 2023
STAY AWAY!- Stay far far away from this hotel! We booked the trip months in advance for us and our kids. 24 hours before we drove down we get an email telling us they were overbooked and we can either have our money back or put us a lower-class hotel, Then they told us it's because of unexpected construction in the hotel, Then they told us they just didn't get enough rooms booked for this week so they closed the entire hotel for the week. Never had such horrible experiences and zero real apologies!
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de benga le 9 mars 2019
Dear Guest,
we are sorry that our reservation department haven't succeeded to reach you before your arrival. A decision was made to close the hotel for a few days.
hoping you have enjoyed the other hotel from our chain.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Je recommande
Voyageur vérifié
Réponse de vered bavli le 4 nov. 2016
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Sincerely,
Vered Bavli
Evening Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 mai 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Shaul Kaduri le 16 juil. 2016
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Sincerely,
Vered Bavli
Guest Relations Manager
6/10 Satisfaisant
Jonathan, Paris, France
1 janv. 2012
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Family hotel
Jonathan
Réponse de Shaul Kaduri le 16 juil. 2016
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Sincerely,
Vered Bavli
Guest Relations Manager
2/10 Horrible
Deborah
Voyage en famille
23 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Deborah
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de הילה le 29 juin 2023
אורח יקר,תודה שהקדשת מזמנך על מנת לענות על משוב זה.אנו מתנצלים שלא הצלחנו לייצר עבורך חווית אירוח העומדת בציפיותיך.הערות אורחינו נלקחות לתשומת לבנו ומאפשרות לנו ללמוד ולהשתפר באופן תמידי עבור אורחינו העתידיים ועל כן אנו מודים לכם.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
5 avr. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2022
Réponse de הילה le 10 avr. 2023
STAY AWAY!- Stay far far away from this hotel! We booked the trip months in advance for us and our kids. 24 hours before we drove down we get an email telling us they were overbooked and we can either have our money back or put us a lower-class hotel, Then they told us it's because of unexpected construction in the hotel, Then they told us they just didn't get enough rooms booked for this week so they closed the entire hotel for the week. Never had such horrible experiences and zero real apologies!
8/10 Bien
SHLOMITH
31 mars 2022
SHLOMITH
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de הילה le 10 avr. 2023
STAY AWAY!- Stay far far away from this hotel! We booked the trip months in advance for us and our kids. 24 hours before we drove down we get an email telling us they were overbooked and we can either have our money back or put us a lower-class hotel, Then they told us it's because of unexpected construction in the hotel, Then they told us they just didn't get enough rooms booked for this week so they closed the entire hotel for the week. Never had such horrible experiences and zero real apologies!
10/10 Excellent
Jose
Voyage en groupe
20 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jose
Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de חן le 13 mars 2022
תודה רבה על ההמלצה באתר,
בברכה,
חן מנהלת קשרי אורחים
10/10 Excellent
Viktorya
Voyage en famille
18 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very god. Recommended
Viktorya
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de לאונרדו קלאב אילת le 20 sept. 2021
ויקטוריה היקרה,
תודה רבה על הפרגון באתר
10/10 Excellent
Shmel
Voyage en famille
28 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shmel
Séjour de 4 nuits en août 2021
Réponse de לאונרדו קלאב אילת le 20 sept. 2021
תודה רבה על הפרגון באתר
4/10 Médiocre
Mostafa
Voyage en famille
27 août 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel not clean, food not good
Mostafa
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de לאונרדו קלאב אילת le 1 sept. 2021
אורח יקר,
צר לנו שזו תחושתך אנו נשמח להשתפר לפעם הבאה
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
13 juin 2021
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2021
10/10 Excellent
ellan
Voyage en famille
2 juin 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
ellan
Séjour de 5 nuits en mai 2021
8/10 Bien
guy
11 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
guy
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de לאונרדו קלאב אילת le 4 mai 2021
גיא היקר,
תודה על הממלצה באתר
4/10 Médiocre
Ori
6 sept. 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Low quality hotel
Ori
Séjour de 3 nuits en septembre 2020
Réponse de הילה le 10 avr. 2023
STAY AWAY!- Stay far far away from this hotel! We booked the trip months in advance for us and our kids. 24 hours before we drove down we get an email telling us they were overbooked and we can either have our money back or put us a lower-class hotel, Then they told us it's because of unexpected construction in the hotel, Then they told us they just didn't get enough rooms booked for this week so they closed the entire hotel for the week. Never had such horrible experiences and zero real apologies!
10/10 Excellent
Meital
Voyage en famille
3 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
This was THE BEST family vacation we had in years!
Meital
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de איילת le 8 déc. 2019
מיטל שלום,
שמחנו לקרוא את המשוב.
המשוב עבר ככתבו לחברי הצוות והמנהלים.
נשמח לארח אתכם גם בפעמים הבאות שתגיעו לאילת.
10/10 Excellent
Meital
Voyage en famille
3 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Meital
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de איילת le 6 déc. 2019
מיטל יקרה,
תודה על המשוב והדירוג הגבוה.
10/10 Excellent
Igor
29 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
הכל כלול פגענו בול!!!
Igor
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de איילת le 5 nov. 2019
תודה רבה על המשוב המפרגן. איילת
8/10 Bien
Hai
28 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
פשוט כייף
Hai
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de איילת le 5 nov. 2019
תודה רבה על המשוב והדירוג היפה.
איילת
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
13 oct. 2019
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de ayelet le 15 oct. 2019
dear guest , sorry for your ranking.
we would like to get some more details about your vacation with us.
10/10 Excellent
Afik
1 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
מאוד נחמד
Afik
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de הילה le 10 avr. 2023
תודה רבה על הפרגון
10/10 Excellent
Shani
13 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
9.5
Shani
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de ayelet le 15 oct. 2019
thank you for your kind rank of our hotel
8/10 Bien
Juli
3 août 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good for family with kids
Juli
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de lior le 23 août 2019
hello Juli,
thank you for your kind review.
looking forward to your next visit at the leonardo club eilat.
10/10 Excellent
Gary
11 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Celebrate here!
Gary
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de benga le 11 janv. 2019
Hi Gary,
Thank you very much for reviewing our hotel and sharing your experience.
our guests opinion are the most important for us, we are glad to read about your satisfaction of your staying.
10/10 Excellent
Ludmila
8 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ludmila
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Réponse de tali le 17 déc. 2018
Уважаемый Гость,
Благодарим Вас, что Вы нашли время поделиться впечатлениями о пребывании в гостинице Leonardo Club Hotel Eilat.
Руководство и работники отеля стремятся создать наилучшие условия для всех наших гостей.
Комментарии наших гостей позволяют нам постоянно повышать уровень обслуживания.
Благодарим Вас за столь лестный отзыв.
Мы будем рады видеть Вас вновь в гостинице Leonardo Club Hotel Eilat и сделаем все возможное, чтобы в будущем Вам было ещё комфортней.
Тали Гринберг,
Ответственный представитель сети Fattal
10/10 Excellent
Katia
27 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
חופשה משפחתית באילת
Katia
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de benga le 1 nov. 2018
קטיה היקרה,
אנחנו מעריכים מאוד את תגובתך,
תודה רבה על הציון המפרגן.
בן
10/10 Excellent
Alex
21 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alex
Séjour de 5 nuits en octobre 2018
Réponse de benga le 29 oct. 2018
שלום רב,
שמחים לראות שנהניתם משהייתכם במלון לאונרדו קלאב אילת,
מודים לכם על התגובה והציון המפרגן,
מקווים לראותכם שוב בין אורחינו החוזרים,
בברכה
10/10 Excellent
Eyad
5 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eyad
Séjour de 4 nuits en septembre 2018
Réponse de benga le 11 oct. 2018
שלום רב,
תודה על התגובה, תמיד כיף לקבל ציון מושלם,
מעריכים זאת מאוד
10/10 Excellent
Hila
2 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
מעולה!
Hila
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de benga le 9 oct. 2018
תודה רבה על מילוי המשוב,
דעתכם חשובה לנו ומשמח אותנו לראות שנהניתם מהשהייה במלון.
נשמח לראותכם שוב בעתיד,
בברכה,
8/10 Bien
Alexander
8 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexander
Séjour de 4 nuits en septembre 2018
Réponse de benga le 11 sept. 2018
Hi Alexander,
thank for reviewing us.
wishing you all the best
10/10 Excellent
Tracey Annette
31 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tracey Annette
Séjour de 9 nuits en août 2018
Réponse de benga le 4 sept. 2018
Dear Tracey,
we are glad to hear that your vacation was to your satisfaction.
Thank you so much for reviewing us on the site,
we appreciate it.
all the best,
10/10 Excellent
marius
19 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
marius
Séjour de 6 nuits en août 2018
Réponse de benga le 22 août 2018
Hi Marius,
Thank you very much for your feedback!
8/10 Bien
Magdalena
16 mars 2018
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Hotel przyjazny rodzinie
Magdalena
Séjour de 4 nuits en mars 2018
Réponse de hen yrimi le 21 mars 2018
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Sincerely,
Hen yrimi
Evening Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de HEN YRIMI le 17 mars 2018
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Sincerely,
Hen yrimi
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
16 mars 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bad in many respects
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de hen yrimi le 21 mars 2018
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
13 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
Réponse de Shaul Kaduri le 1 nov. 2017
Dear Traveller,
we are pleased that you've liked our hotel.
we are doing our best to evoid other guests from smoking outside the smoking ereas.
we are sorry that it effected your staying in our all inclusive resort.
thanks,
Hen Yrimi
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel for kids of all ages
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2017
4/10 Médiocre
avi
17 juil. 2017
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
avi
Séjour de 3 nuits en juillet 2017
Réponse de Shaul Kaduri le 1 août 2017
שלום רב,
אנחנו מצטערים שזו ההרגשה שיצאתם אתה מהמלון. מטרתנו העיקרית היא להוציא אורחים מרוצים ושבעי רצון , צר לנו שלא הצלחנו לעשות זאת עמכם.
לו פניתם למי מחברי צוות ההנהלה במלון עם תלונתכם במהלך השהות , אני בטוחה שתלונותיכם היו זוכות למענה בזמן אמת ונפתרות בו במקום לשביעות רצונכם המלאה
בברכה,
ורד בבלי
מנהלת ערב
4/10 Médiocre
miri
26 juin 2017
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
גודל בציפיה כגודל האכזבה.
miri
Séjour de 2 nuits en juin 2017
Réponse de Shaul Kaduri le 3 juil. 2017
מירי שלום רב,
אנחנו מצטערים שזו ההרגשה שיצאתם אתה מהמלון. מטרתנו העיקרית היא להוציא אורחים מרוצים ושבעי רצון , צר לנו שלא הצלחנו לעשות זאת עמכם.
לו פניתם למי מחברי צוות ההנהלה במלון עם תלונתכם במהלך השהות , אני בטוחה שתלונותיכם היו זוכות למענה בזמן אמת ונפתרות בו במקום לשביעות רצונכם המלאה
בברכה,
ורד בבלי
מנהלת ערב
10/10 Excellent
shir
22 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
חוויה מעולה במלון באמת הכל כלול :)
shir
Séjour de 2 nuits en juin 2017
Réponse de Shaul Kaduri le 3 juil. 2017
שיר היקר/ה שלום,
שמחנו לקבל את המשוב שמולא על ידך המביע את שביעות רצונך מהשהייה במלוננו.
אנו מארחים באהבה ומטרתנו היא להשביע את רצון האורחים.
אני שמחה להיווכח שצוות המלון הופך סיסמא זו לדרך.
אני מודה לך על שהקדשת מזמנך למילוי המשוב,
אשמח לראותך שוב במלוננו.
בברכה,
ורד בבלי
מנהלת ערב
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2017
Réponse de Shaul Kaduri le 3 juil. 2017
אורח יקר שלום ,
תודה לך על מילוי המשוב ,
שמחה לראות שנהנת משהותך במלון
נשמח לשוב ולארח אתכם בראהבה
ורד בבלי
מנהלת ערב
2/10 Horrible
Moshe
12 juin 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Moshe
Séjour de 2 nuits en juin 2017
Réponse de Shaul Kaduri le 3 juil. 2017
שלום רב,
אנחנו מצטערים שזו ההרגשה שיצאתם אתה מהמלון. מטרתנו העיקרית היא להוציא אורחים מרוצים ושבעי רצון , צר לנו שלא הצלחנו לעשות זאת עמכם.
לו פניתם למי מחברי צוות המלון עם תלונתכם במהלך השהות , אני בטוחה שתלונותיכם היו זוכות למענה בזמן אמת ונפתרות בו במקום לשביעות רצונכם המלאה
בברכה,
ורד בבלי
מנהלת ערב
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2017
Réponse de Shaul Kaduri le 3 juil. 2017
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Sincerely,
Vered Bavli
Evening Manager
8/10 Bien
mali
3 juin 2017
Les points forts : Confort de la chambre
mali
Séjour de 2 nuits en mai 2017
Réponse de Shaul Kaduri le 5 juin 2017
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Vered Bavli
Evening Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
12 mai 2017
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
renewal
Voyageur vérifié
Réponse de Shaul Kaduri le 5 juin 2017
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Sincerely,
Vered Bavli
Evening Manager