Avis
8,4
Très bien
8,4/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de שירלי le 4 janv. 2023
שלום רבתודה רבה על ביקורת מחמיאה אין דבר יותר מלדעת שהצלחנו להעניק לך חופשה מהנה ומפנקתנשמח לשוב ולארח אותכם באהבה גדולה שירלי בן אבי מנהלת הרודס בוטיק
10/10 Excellent
Corinne
14 févr. 2022
Corinne
Séjour de 3 nuits en février 2022
10/10 Excellent
MIchel
9 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MIchel
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de רותם בן דוד -הרודס בוטיק le 28 janv. 2020
אורח יקר , תודה על הפידבק באתר
מצפים לראותך שוב במלון הרודס בוטיק אילת
בכבוד רב
8/10 Bien
William, Paris
13 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien
William
10/10 Excellent
Refael
19 juin 2023
Refael
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de שירלי le 21 juin 2023
שלום רפאלתודה רבה על ביקורת מחמיאה נשמח לראותך שובבברכה,שירלי בן אבי מנהלת הרודס בוטיק
10/10 Excellent
Edan
Voyage en famille
4 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Edan
Séjour de 4 nuits en novembre 2022
Réponse de שירלי le 4 janv. 2023
שלום רבתודה על ביקורת מחמיאה אין יותר משמח יותר לדעת שהצלחנו להעניק לך חופשה מהנה ומפנקת כפי שתיארת נשמח לשוב ולארח אותך באהבה גדולהשירלי בן אבי מנהלת הרודס בוטיק
10/10 Excellent
Moris
11 sept. 2022
Moris
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
revital
22 juin 2022
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
revital
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Sandra Nahoum le 24 juin 2022
Shalom, We are happy that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back again soon.
Best Regards,
Sandra Nahoum
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
ROBERT
Voyage en groupe
21 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ROBERT
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Sandra Nahoum le 24 juin 2022
Shalom, We are happy that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back again soon.
Best Regards,
Sandra Nahoum
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Adi
17 juin 2022
Adi
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de סנדרה נחום le 21 juin 2022
שלום רב,
תודה על שבחרת להתארח בהרודס אילת וניקדת אותנו בציון הגבוה ביותר.
נשמח לשוב ולארח אותך באהבה.
בברכה,
סנדרה נחום
8/10 Bien
Harel
2 mai 2022
Harel
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de קרן גנון le 8 mai 2022
שלום רב,
תודה על שבחרת להתארח בהרודס אילת וניקדת אותנו בציון גבוה.
נשמח לשוב ולארח אותך באהבה.
בברכה,
קרן גנון
10/10 Excellent
Stephen
Voyage en famille
2 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de Sandra Nahoum le 28 avr. 2022
Shalom, We are happy that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back again soon.
Best Regards,
Sandra Nahoum
Guest Relations Manager
8/10 Bien
Miriam
Voyage en famille
6 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Miriam
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Keren Ganon le 26 déc. 2021
Shalom, We are happy that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back again soon.
Best Regards,
Keren Ganon
8/10 Bien
Yossef
16 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Relaxing time with my wife
Yossef
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
10/10 Excellent
Igal
23 sept. 2021
Igal
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
8/10 Bien
Hezi
20 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hezi
Séjour de 2 nuits en décembre 2020
Réponse de Sandra Nahoum le 25 déc. 2020
Shalom, We are happy that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back again soon.
Best Regards,
Sandra Nahoum
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Réponse de Sandra Nahoum le 3 déc. 2020
Shalom, We are happy that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back again soon.
Best Regards,
Sandra Nahoum
Guest Relations Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
16 sept. 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Rundown, old and Falsely Advertised
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2020
Réponse de Sandra Nahoum le 17 sept. 2020
Shalom, We were sorry to learn that your stay did not meet your expectations. Perhaps on a possible future visit to Eilat you would reconsider staying with us again and we could show you that we really can do better. Warm Regards, Sandra Nahoum Guest Relations Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
11 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
highly recommended
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2020
Réponse de Sandra Nahoum le 17 sept. 2020
Dear Guest,
I wish to thank you for the feedback. We hope to see you soon as our returning guest. Best Regards, Sandra Nahoum Guest Relations Manager
8/10 Bien
Shlomi
7 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very nice hotel
Shlomi
Séjour de 3 nuits en septembre 2020
Réponse de Sandra Nahoum le 17 sept. 2020
Shalom, We are happy that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back again soon.
Best Regards,
Sandra Nahoum
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Galit
Voyage en famille
28 août 2020
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Galit
Séjour de 3 nuits en août 2020
Réponse de Sandrana le 17 sept. 2020
שלום רב,
תודה על שבחרת להתארח בהרודס אילת וניקדת אותנו בציון הגבוה ביותר.
נשמח לשוב ולארח אותך באהבה.
בברכה,
סנדרה נחום
8/10 Bien
mordehai
21 juin 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
mordehai
Séjour de 3 nuits en juin 2020
Réponse de Sandra Nahoum le 30 juin 2020
Shalom, We are happy that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back again soon.
Best Regards,
Sandra Nahoum
Guest Relations Manager
8/10 Bien
jonathan, ashdod
Voyage en famille avec de jeunes enfants
29 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
jonathan
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Rotem ben david le 1 mars 2020
Dear Guest ,
Thank you for taking the time to post your comments on the site following your stay at the Herods boutique.
I thank you and look forward to hosting you again at our hotel.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Rotem ben david le 4 févr. 2020
Dear Guest ,
Thank you for taking the time to post your comments on the site following your stay at the Herods boutique.
We are delighted to read that you like our breakfast.
I hereby assure you that all your comments are carefully studied as part of the of the desire to constantly improve the standard of service and hospitality.
I thank you and look forward to hosting you again at our hotel.
Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de sandranahoum le 24 déc. 2019
I wish to thank you for the feedback. We hope to see you soon as our returning guest. Best Regards, Sandra Nahoum Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Lital
Voyage en famille
25 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lital
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de lili le 28 nov. 2019
thank you
10/10 Excellent
Roman
6 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Чудесный отдых
Roman
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de tali le 11 oct. 2019
Уважаемый Гость,
Благодарим Вас, что Вы нашли время поделиться впечатлениями о пребывании в гостинице Herods Boutique Hotel Eilat.
Руководство и работники отеля стремятся создать наилучшие условия для всех наших гостей.
Комментарии наших гостей позволяют нам постоянно повышать уровень обслуживания.
Благодарим Вас за столь лестный отзыв.
Мы будем рады видеть Вас вновь в гостинице Herods Boutique Hotel Eilat и сделаем все возможное, чтобы в будущем Вам было ещё комфортней.
Тали Гринберг,
Ответственный представитель сети Fattal
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
19 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Tali le 19 août 2019
Thank you for your feedback ,we hope to see you as returning guest
10/10 Excellent
Ziv
4 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ziv
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Tali le 5 août 2019
Thank you for staying with as we hope to see you soon as one of our returning gusts
8/10 Bien
zack
11 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
zack
Séjour de 5 nuits en juillet 2019
Réponse de Tali le 11 juil. 2019
Thank you Zack for your feedback
we hope to see you soon as one of our returning guests.
4/10 Médiocre
david
15 juin 2019
Les points faibles : Propreté et personnel et service
david
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Tali le 16 juin 2019
Thank you David for staying at Herods boutique Hotel
we are sincere in our aim to ensure that our guests receive a high standard of service. your feedback was Taken to our attention
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 avr. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
יש מה לשפר מבחינת שירות אך אוכל והמלון שווים
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Tali le 8 mai 2019
תודה רבה על תשומת הלב ועל המשוב. שמחים שנהנתם . צוות העובדים והמנהלים עומלים רבות להעניק לאורחינו את השירות הטוב ביותר, וצר לי שחרף מאמצינו לא עמדנו בצפיותכם, המשוב הועבר לכלל המנהלים לשיפור והתייעלות בעתיד.אנו מקווים לראותכם שוב בקרוב בכדי להראות לכם שאנו יכולים אחרת .
מאחלים לכם חג עצמאות שמח
10/10 Excellent
Jeffrey
7 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jeffrey
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Sandra Nahoum le 23 févr. 2019
Dear Jeffrey,
Thank you for posting this great review.
I'm happy you enjoyed your stay with us.
Looking forward to welcoming you back again.
Best regards,
Sandra Nahoum
Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Elena
10 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elena
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de einat benisti le 6 oct. 2018
אורח יקר
תודה על מתן הדרוג
נשמח לארח אותך בשנית
בברכה
בניסטי עינת
מנהלת הרודס בוטיק
10/10 Excellent
Lazer
11 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lazer
Séjour de 2 nuits en février 2018
Réponse de עפרה קדוש le 11 avr. 2018
משפחה יקרה ,
תודה על הפירגון , אשמח לראותכם בקרוב.
עפרה קדוש
מנהלת הרודס בוטיק אילת
8/10 Bien
itshak
28 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
itshak
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
10/10 Excellent
IRIS
15 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
IRIS
Séjour de 3 nuits en octobre 2017
Réponse de nicolle algazy le 24 oct. 2017
thank you on feedback
10/10 Excellent
Eliya
10 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
חו״ד
Eliya
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 août 2016
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
dalia, באר שבע
12 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
נחזור בכייף ובשמחה להרודס בוטיק
dalia
6/10 Satisfaisant
Not Provided, Alameda CA
7 déc. 2015
Les points forts : Propreté et personnel et service
Herod's palace Eilat
Not Provided
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 oct. 2015
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de nicolle algazy le 25 nov. 2015
Dear guest,
thank you for sharing your review on Expedia about your stay at the Herods boutique hotel.
I'm glad to read that you enjoy your stay at our hotel,
Thank you for the compliment.
Regarding to your comment about the lightning and the cleaning of the cups I transfer does comments to the relevant managers
We hope to see you again in the next future!
best regards,
Nicolle Algazy
Herods boutique manager
8/10 Bien
Baruch
20 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Baruch
10/10 Excellent
Noah D, Brooklyn, NY
12 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great staff and marvelously run hotel
Noah D
Réponse de nicolle algazy le 14 nov. 2015
dear guest,
thank you for sharing your review on Expedia site.
Glad to read that you had fun at our hotel!
hope to see you again in the next future.
best regards,
Nicolle Algazy
Herods boutique manager
10/10 Excellent
Va, Philadelphia, USA
5 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
will stay there again
Va
Réponse de nicolle algazy le 10 sept. 2015
dear guest,
thank you for sharing your review on Expedia site.
you are more then welcome to visit again!
best regards,
Nicolle Algazy
Herods boutique manager
6/10 Satisfaisant
Randy, Washington DC
30 déc. 2014
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Very Dated and Overpriced
Randy
Réponse de nicolle algazy le 10 sept. 2015
dear guest,
thank you for sharing your review on Expedia site.
im sorry to read that you feld this way about our hotel,
our rooms dosnt match the 2015 modern look, they are design as an old marrocian palace.
the pool ov the herods boutique is smaller then the palace and much more quiet, for does guest who like more activitis they can just cross the brige and anjoy the pool at the herods palace.
again, thank you for your review.
best regards,
Nicolle Algazy
Herods boutique manager
8/10 Bien
yitzchok
25 déc. 2014
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
yitzchok
6/10 Satisfaisant
Wallman, Montreal, Canada
17 juil. 2014
Les points faibles : Personnel et service
Disappointing Experience
Wallman
Réponse de nicolle algazy le 30 janv. 2016
Dear guest,
thank you for sharing your review on Expedia about your stay at the Herods boutique hotel.
Unfortunately what you describe does not match our hotel description,
our pool hours are between 08 am till 19 pm (until the sun goes down because it's illegal to swim after sunset when there is no clear view.)
regarding to the iron room, we do not have ice machine inside the iron room, it's impossible to put them both at the same room.
other than that we do take our guest comment and References very Sirius, there for I thank you for that.
We hope to see you again in the next future!
best regards,
Nicolle Algazy
Herods boutique manager
10/10 Excellent
Uwe, Berlin
1 juin 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luxus pur
Uwe
Réponse de nicolleal le 25 nov. 2015
Dear guest,
thank you for sharing your review on Expedia about your stay at the Herods boutique hotel.
I'm glad to read that you enjoy your stay at our hotel,
Thank you for the compliment.
We hope to see you again in the next future!
best regards,
Nicolle Algazy
Herods boutique manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 avr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de nicolleal le 25 nov. 2015
Dear guest,
thank you for sharing your review on Expedia about your stay at the Herods boutique hotel.
I'm glad to read that you enjoy your stay at our hotel,
Thank you for the compliment.
regarding to your comment about the internet, im happy to inform you that all the fattal chain have free WiFi in all the rooms and all public spaces.
We hope to see you again in the next future!
best regards,
Nicolle Algazy
Herods boutique manager