Avis
9,0
Merveilleux
9,6/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Kirsten, Landrum
Voyage en couple
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kirsten
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Taylor
Voyage en groupe
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Taylor
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Jonathan P
Voyage en couple
1 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan P
6/10 Satisfaisant
Moti
6 août 2023
Les points forts : Propreté
Moti
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
James Richard
Voyage en groupe, Voyage en couple
20 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
James Richard
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
David
10 juil. 2023
David
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
4/10 Médiocre
Thomas
Voyage en groupe
27 avr. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 2 nuits en avril 2023
2/10 Horrible
Javier
26 sept. 2022
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
LA PEOR EXPERIENCIA EN HOTEL DE MI VIDA.
Javier
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Rodrigo Josip Mrkić le 27 sept. 2022
Dear Javier and Sara,Now let’s talk about what really happened!Since the first night you were smoking in our newly appointed, designer Suite. Smoking is strictly forbidden in all guest bedrooms as well as all indoor areas of the hotel. Regardless of non-smoking signs throughout and contrary to advising you after your first night, you have continued to do so without any regard for our rules or the next guest arriving to this Suite after you. Evidence of you smoking was reported both by the night porter who was delivering ice, drinks and other amenities throughout the second night of your stay as well as housekeeping and then management team who found cigarettes and a lighter (funny enough next to the non-smoking sign), Villeroy & Boch porcelain espresso cup that you were using as an ashtray (how classy of you) hidden behind the window handle of which you broke. All of which was documented.After that you were not warned anymore rather notified of the penalty for not adhering to the non-smoking rules and ignoring our first notice. You were shown where this information is clearly displayed in your room at which point you told your partner ‘I told you not to smoke in the room!’ clearly admitting to the wrongdoing and then proceeding to apologize to us for smoking in the room and promising you will not do it again, although not without drama, excuses and arguing!After long deliberation and after moving the next days arrival to another Suite, Management has agreed to significantly reduce your penalty and to only charge you a cleaning fee, to which you have agreed and thanked for understanding. Now three days have passed since your departure on Sunday, professional deep cleaning company was here all day Monday, washing all soft furniture and carpet, all soft decorative pillows were sent to laundry and the furniture is still drying. The guest who was arriving on Sunday was upgraded for free to our most expensive Suite and now you tell me how lucky we were to get a classy guest such as yourself? Our only regret is that we didn’t charge you the full penalty! Regardless, we consider ourselves lucky since ‘guests’ such as yourselves are a rare sight in our beautiful city and in our establishment. Kind regards,Hotel Stari Grad
10/10 Excellent
Reza
Voyage en famille
14 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Reza
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Rodrigo Josip Mrkić le 26 sept. 2022
Dear Rez,thank you for your stay in our hotel, and for your lovely words.Hope to welcome you again in our hotel.Warm regardsRodrigo
10/10 Excellent
Sigrid
Voyage en famille
24 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Topphotell mitt i hjärtat av Dubrovnik!
Sigrid
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
6/10 Satisfaisant
PEDRO MANSO
8 juil. 2022
PEDRO MANSO
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
Joanna
6 juin 2022
Joanna
Séjour de 1 nuit en mai 2022
10/10 Excellent
Tanya, Burlington
Voyage en couple
4 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tanya
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
10/10 Excellent
Lynn
30 sept. 2021
Lynn
Séjour de 7 nuits en septembre 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice room
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
10/10 Excellent
Mark
23 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely Old Town Stay
Mark
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
10/10 Excellent
Lisa
20 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Charming Modern Hotel with Amazing Food!
Lisa
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
6/10 Satisfaisant
Akbarali
Voyage en famille
13 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Akbarali
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 sept. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Heart of old town Boutique hotel with charm.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
31 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
10/10 Excellent
Rose
30 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best honeymoon end
Rose
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
2 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2021