Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
27 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Jessica Murray le 7 nov. 2023
Dear Guest, Thank you for your feedback regarding your stay at the Hotel. We are glad you enjoyed the location, building and Room.Hopefully we can welcome you back to the Hotel again in the future. Regards,Leixlip Manor and Gardens Team
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
5 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Magnifique manoir .... mais trop déçus par chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Jessica Murray le 7 sept. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at the Hotel. We are glad you enjoyed your breakfast but are sorry to hear you had some issues with the heat in the room which we will look into.Hopefully we can welcome you back to the Hotel again in the future.
10/10 Excellent
NICOLE
Voyage en famille
29 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
NICOLE
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Jessica Murray le 29 août 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at the Hotel. We are glad you enjoyed your stay and hopefully we can welcome you back to the Hotel again in the future.
8/10 Bien
Fabienne
Voyage en famille
24 août 2023
Les points forts : Équipements
Fabienne
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Jessica Murray le 24 août 2023
Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay and breakfast and are glad that the staff were helpful as we like to pride ourselves on friendly customer service.Hopefully we can welcome you back to the Hotel in the future.
10/10 Excellent
NICOLE
19 août 2023
NICOLE
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Jessica Murray le 22 août 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at the Hotel. We are glad you enjoyed your stay and hopefully we can welcome you back to the Hotel again in the future.
6/10 Satisfaisant
Yannick
29 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Yannick
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Jessica Murray le 31 juil. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at the Hotel. Hopefully we can welcome you back to the Hotel again in the future.
8/10 Bien
Juliana
Voyage en famille
19 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Juliana
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Jessica Murray le 20 juil. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at the Hotel. We are glad you enjoyed your stay. Hopefully we can welcome you back to the Hotel again in the future.
8/10 Bien
Raphael
Voyage en couple
22 mai 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Raphael
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Jessica Murray le 22 mai 2023
Thank you for your feedback and comments. We are glad you enjoyed your stay overall. We are sorry to her you had some issues with the cleaning of the Room, we will address this with our Housekeeping team.Hopefully we can welcome you back to the Hotel in the future.
10/10 Excellent
Myriam
10 avr. 2023
Myriam
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Jessica Murray le 27 avr. 2023
Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay with us.Hopefully we can welcome you back to the Hotel at some time in the future.
10/10 Excellent
nathalie
Voyage en groupe
18 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
nathalie
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Jessica Murray le 27 avr. 2023
Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay with us.Hopefully we can welcome you back to the Hotel at some time in the future.
10/10 Excellent
audrey-anne
15 oct. 2022
audrey-anne
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
8/10 Bien
CORINNE
29 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CORINNE
Séjour de 2 nuits en mai 2022
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
3 oct. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Nicola le 15 oct. 2019
Thank you for taking the time to post your re view, we hope you will visit us again in the future
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
31 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
10/10 Excellent
Lanie
12 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lanie
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
8/10 Bien
philippe
29 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
philippe
Séjour de 2 nuits en juin 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
21 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Nicola le 28 mars 2019
Thank you for your comments and we will certainly look at having safes in all rooms, kind regards, The Reception Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Nicola le 1 avr. 2019
Good afternoon, thank you for review, kind regards, The Reception Team
4/10 Médiocre
Dominicks, Aix en provence
19 nov. 2018
Dominicks
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Nicola le 19 déc. 2018
Good morning, thank you for your comments regarding the soundproofing. We are presently renovating our courtyard rooms and hope to have this completed by mid January 2019, kind regards, Nicola
10/10 Excellent
jacqueline
30 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jacqueline
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Finn le 1 oct. 2018
Thank you Jacqueline for your feedback! We really appreciate it!
8/10 Bien
Martin, Montréal
27 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Martin
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Finn le 1 oct. 2018
Thank you for your 4/5 Star Rating. We hope you will stay again with us in the future.
8/10 Bien
Fabienne
16 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fabienne
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Finn le 16 août 2018
Thank you for you feedback Fabienne!
10/10 Excellent
sean
29 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
sean
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Liza
Voyage en famille
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Liza
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Jessica Murray le 22 mai 2024
Dear Liza, Thank you for your feedback regarding your stay at the Hotel. We are glad you enjoyed the property and hopefully we can welcome you back to the Hotel again at some time in the future. Regards, Leixlip Manor and Gardens Team
10/10 Excellent
Lisa
Voyage en famille
10 mai 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Jessica Murray le 15 mai 2024
Dear Lisa, Thank you for your feedback regarding your stay at the Hotel. We are glad you had a comfortable stay and enjoyed the Manor and gardens. Hopefully we can welcome you back to the Hotel again at some time in the future. Regards, Leixlip Manor and Gardens Team
10/10 Excellent
Regina
Voyage en couple
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Regina
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jessica Murray le 30 avr. 2024
Dear Regina, Thank you for your feedback regarding your stay at the Hotel. We are glad you enjoyed everything.Hopefully we can welcome you back again in the future.Regards, Leixlip Manor and Gardens Team
2/10 Horrible
Josephine
Voyage d’affaires, Voyage en couple
18 avr. 2024
Josephine
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
James
Voyage en famille
7 avr. 2024
James
Séjour de 8 nuits en mars 2024
Réponse de Jessica Murray le 9 avr. 2024
Dear James, Thank you for your feedback regarding your stay at the Hotel. We are sorry to hear you had some issues with your Room and will address these with our staff. Thank you for bringing these to our attention.Regards, Leixlip Manor and Gardens Team
10/10 Excellent
Tammy
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tammy
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Jessica Murray le 9 avr. 2024
Dear Tammy, Thank you for your feedback regarding your stay at the Hotel. We are glad you had a peaceful stay and hopefully we can welcome you back to the Hotel again in the future. Regards, Leixlip Manor and Gardens Team
10/10 Excellent
Michael Willet
Voyage en famille
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael Willet
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Jessica Murray le 2 avr. 2024
Dear Michael, Thank you for your feedback regarding your stay at the Hotel. We are glad you enjoyed the Hotel and appreciate your comment regarding the staff as we like to provide ourselves on friendly customer service. We would be delighted to welcome you back to the Hotel again in the future. Regards, Leixlip Manor and Gardens Team
2/10 Horrible
Billy
Voyage en couple
27 mars 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Billy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Christopher
Voyage en famille
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Réponse de Jessica Murray le 26 mars 2024
Dear Christopher, Thank you for your feedback regarding your stay at the Hotel. We are glad you enjoyed the Hotel and our peaceful location. Thank your for your comment regarding the staff as we like to provide ourselves on friendly customer service. We would be delighted to welcome you back to the Hotel again in the future. Regards, Leixlip Manor and Gardens Team
10/10 Excellent
Michael
25 mars 2024
Michael
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Jessica Murray le 16 avr. 2024
Dear Michael, Thank you for your feedback regarding your stay at the Hotel. We are glad you enjoyed everything and hopefully we can welcome you back to the Hotel again at some time in the future. Regards, Leixlip Manor and Gardens Team
10/10 Excellent
Karlene
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karlene
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Jessica Murray le 25 mars 2024
Dear Karlene, Thank you for your feedback regarding your stay at the Hotel. We are glad you enjoyed your room and GG!Hopefully we can welcome you back to the Hotel again in the future. Regards, Leixlip Manor and Gardens Team
10/10 Excellent
Anthony
Voyage en couple
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Jessica Murray le 22 mars 2024
Dear Anthony, Thank you for your feedback regarding your stay at the Hotel. We are glad you enjoyed the view and our pony GG! Thank your for your comment regarding the staff as we like to provide ourselves on friendly customer service. Hopefully we can welcome you back to the Hotel again in the future. Regards, Leixlip Manor and Gardens Team
8/10 Bien
Gregory
26 févr. 2024
Gregory
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jessica Murray le 22 mars 2024
Dear Gregory, Thank you for your feedback regarding your stay at the Hotel. We are glad you enjoyed your stay and hopefully we can welcome you back to the Hotel again in the future. Regards, Leixlip Manor and Gardens Team
10/10 Excellent
Kevin
17 févr. 2024
Kevin
Séjour de 13 nuits en février 2024
Réponse de Jessica Murray le 20 févr. 2024
Dear Kevin, Thank you for your feedback regarding your stay at the Hotel. We are glad you enjoyed your stay and hopefully we can welcome you back to the Hotel again in the future. Regards, Leixlip Manor and Gardens Team
10/10 Excellent
Sean
Voyage en groupe
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sean
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jessica Murray le 20 févr. 2024
Dear Sean, Thank you for your feedback regarding your stay at the Hotel. We are glad you enjoyed your stay and hopefully we can welcome you back to the Hotel again in the future. Regards, Leixlip Manor and Gardens Team
10/10 Excellent
Attila
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Attila
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jessica Murray le 20 févr. 2024
Dear Attila, Thank you for your feedback regarding your stay at the Hotel. We are glad you enjoyed your stay and hopefully we can welcome you back to the Hotel again in the future. Regards, Leixlip Manor and Gardens Team
10/10 Excellent
John
Voyage d’affaires
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great rooms and very quiet 👍
John
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Jessica Murray le 31 janv. 2024
Dear John, Thank you for your feedback regarding your stay at the Hotel. We are glad you enjoyed your Room and our Gardens. We would be delighted to welcome you back to the Hotel again in the future. Regards, Leixlip Manor and Gardens Team
10/10 Excellent
Pavels
Voyage en famille
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pavels
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Jessica Murray le 31 janv. 2024
Dear Pavels, Thank you for your feedback regarding your stay at the Hotel. We are glad you enjoyed your satay and hopefully we can welcome you back to the Hotel again in the future. Regards, Leixlip Manor and Gardens Team
10/10 Excellent
Rosina
Voyage en famille
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Extraordinaria experiencia
Rosina
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Jessica Murray le 10 janv. 2024
Dear Rosina, Thank you for your feedback regarding your stay at the Hotel. We are glad you enjoyed your Room and the view. Hopefully we can welcome you back to the Hotel again in the future. Regards, Leixlip Manor and Gardens Team
10/10 Excellent
Patrick
Voyage en famille
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Jessica Murray le 10 janv. 2024
Dear Patrick, Thank you for your feedback regarding your stay at the Hotel. We are glad you enjoyed your stay and hopefully we can welcome you back to the Hotel again in the future. Regards, Leixlip Manor and Gardens Team
8/10 Bien
EUGENE
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfort at a very good price
EUGENE
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jessica Murray le 10 janv. 2024
Dear Eugene, Thank you for your feedback regarding your stay at the Hotel. We are glad you enjoyed your Room and the shower! We appreciate your comment regarding the staff as we like to pride ourselves on friendly customer service.Hopefully we can welcome you back to the Hotel again in the future. Regards, Leixlip Manor and Gardens Team
10/10 Excellent
Andrew
Voyage en couple
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jessica Murray le 10 janv. 2024
Dear Andrew, Thank you for your feedback regarding your stay at the Hotel. We are glad you enjoyed your Room and would be delighted to welcome you back to the Hotel again in the future. Regards, Leixlip Manor and Gardens Team
10/10 Excellent
Rio Rose
Voyage en famille
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovelu
Rio Rose
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jessica Murray le 31 déc. 2023
Dear Guest, Thank you for your feedback regarding your stay at the Hotel. We are glad you enjoyed your stay and that your children liked the room.Hopefully we can welcome you back to the Hotel again in the future. Regards, Leixlip Manor and Gardens Team
10/10 Excellent
Una
Voyage en famille
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely clean rooms, friendly staff and good food
Una
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jessica Murray le 31 déc. 2023
Dear Una, Thank you for your feedback regarding your stay at the Hotel. We are glad you enjoyed your room and the food and appreciate your comment regarding the staff as we like to pride ourselves on friendly customer service.Hopefully we can welcome you back to the Hotel again in the future. Regards, Leixlip Manor and Gardens Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Jessica Murray le 31 déc. 2023
Dear Guest, Thank you for your feedback regarding your stay at the Hotel. We are glad you enjoyed everything and hopefully we can welcome you back to the Hotel again in the future. Regards, Leixlip Manor and Gardens Team
10/10 Excellent
Rachel
Voyage en famille
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Loved it!
Rachel
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Jessica Murray le 18 déc. 2023
Dear Rachel, Thank you for your feedback regarding your stay at the Hotel. We are glad you enjoyed your stay and the food and will pass on your lovely comment to the barman.Hopefully we can welcome you back to the Hotel again in the future. Regards, Leixlip Manor and Gardens Team