Terrasse/Patio

Avis sur Golden Sands Hotel & Residences

Golden Sands Hotel & Residences
Al Nahda Street 115, opp. Sahara Center, Dubai

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 149 avis sur 401." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 159 avis sur 401." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 52 avis sur 401." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 19 avis sur 401." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 22 avis sur 401." "

8,2/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Camélia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Le personnel et très agréable et à l’écoute merci à Ain balaguru pour leur amabilité. Je conseille cette hôtel.
Réponse de Elmahdi Legdoudi le 7 déc. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to provide your feedback. We appreciate your comments and will take them into consideration as we continually strive to enhance our services. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an improved experience.Sincerely,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

2/10 Horrible

El Mustapha

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nous avons payé la prestation petit déjeuner qui n'a pas été enregistré. Donc il fallait payé 50 euros tous les matins. Emplacement dans un quartier très mal fréquenté (prostitution). Le descriptif de l'hôtel était mensongé et pourtant c'est la 4 ème fois que je fais confiance à ebookers. Cafards dans les chambres, salle de bain insalubre malgré les efforts de ménage du personnel, odeur très forte des fauteuils en cuir dans les chambres. Le responsable de l'hôtel n'a fais aucun effort de compréhension. Du coup nous n'avons eu aucun lien avec la réception.
Séjour de 5 nuits en mai 2022
Réponse de Marwan le 26 mai 2022
Dear Valued Guest, We thank you for taking the time to share your recent experience at our hotel where it seems that we did not meet your expectations. We apologize for the disappointing experience. We truly hope you will consider giving Golden Sands a second chance, to redeem your trust. Sincerely, Marwan Al Makkey Front Office Manager

8/10 Bien

Isabelle, ouistreham

Séjour de 9 nuits en décembre 2021

8/10 Bien

Arnaud

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de MFahmy le 8 avr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to rate your stay with us.I’m sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back to Ramada Hotel & Suites Sharjah in the near future. Warm regards, Moustafa Fahmy Hotel Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L'accueil, le service à la clientèle et la courtoisie. Nous regrettons d'avoir été obligés de partir tôt le matin pour notre vol, sans avoir pu profiter du petit-déjeuner, mais ce sera pour la prochaine fois.
Séjour de 1 nuit en janvier 2019

8/10 Bien

Christine

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel confortable mais excentré de Dubai. Grosse erreur de réservation de notre part. Ce qui nous a valu des frais de déplacements et du temps de transport très importants!!! Bon à savoir pour ne pas payer la taxe avec le taxi de changement de zone entre sharjah et Dubaï: traverser le mail le Sahara en face de l'hôtel puis la route et prenez un taxi avec une plaque de Dubaï et idem au retour!!! Et acheter un pass journalier pour les transport en commun.
Séjour de 4 nuits en janvier 2019

8/10 Bien

Josiane

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Rapport qualité/prix excelent, Hotel un peu vieux mais chambre tres spacieuse, la piscine est tres petite, le sauna est sympa, bien situer juste en face du grand centre commercial sahra center, une grande mosquee deriere l'hotel et on entend l'apel a la priere de nos chambre, c tres agreable, personnel plutot sympa
Séjour de 2 nuits en août 2017
Dear Valued Guest, We are glad you enjoyed your stay with us and hope to see you again in our hotel. Best Wishes, Stefan Thumiger Cluster General Manager

6/10 Satisfaisant

spider 16 , sharjah

Les points forts : Propreté et personnel et service
Chambre
Bonjour l'hôtel était bien de belle chambre cela dit nous avons réservée 2 chambres chacun pour 3 enfants nous avons deux chambres avec deux grands lits les chambres n'ont pas de cuisine comme indiquer sur le site. Clim moteur trop bruillant à l'extérieur Sinon personnel super et service super aussi
Séjour de 13 nuits en juillet 2017
Réponse de RHSS le 28 août 2017
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback and please rest assured that we will look into improvement opportunities as it is our aim to provide exceptional service to our guests. We hope you will consider staying with us again. Best Wishes, Stefan Thumiger Cluster General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bon hôtel propre avec personnel agréable. les chambres sont très grandes et nettoyer tous les jours. température de la douche difficile a régler. Dommage que la piscine soit couverte.
Dear Hotel Guest, Please note that your feedback is highly valued and we will certainly look into this and determine what we can do to enhancing our guests’ experience. Best Wishes, Executive Office Ramada Sharjah

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Dear Hotel Guest, Thank you for staying with us and hope to see you again soon. Best Wishes, Executive Office Ramada Sharjah

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dear Hotel Guest, Thanks for staying with us! Best Wishes, Executive Office Ramada Sharjah

8/10 Bien

PASCAL, Montauban

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Beaux appmts, mais loin de dubaï
Un rapport surface-prix exceptionnel pour ce grand appmt de 2 chambres. Certains appmts ne sont pas rénovés mais sur demande on nous a surclassé gracieusement dans un appartement "premier". Le personnel est serviable même si le nettoyage est sommaire. Le shopping est en face de l'hôtel et c'est bien pratique. En fait le seul vrai point faible est la situation géo par rapport à Dubaï: le matin vers dubai et l'après midi vers sharjah, bouchons! On a mis j'à 1h40 pour 30 km à 18h... Le métro n'est pas proche à pied, il faut un taxi... Bref on a passé une bonne semaine mais sachant cela on aurait peut-être déboursé plus pour se rapprocher du métro.
Réponse de General Manager le 15 sept. 2016
Dear PASCAL, We're happy to have had you as guests of our hotel! Hope to see you again soon! Best Wishes, Executive Office Ramada Sharjah

10/10 Excellent

SaM952

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
Chambres spacieuses, propres et luxueuses.
Réponse de General Manager le 15 sept. 2016
Dear SaM952, We're thrilled that you enjoyed yourselves so much and we would be happy to welcome you back! Best Wishes, Executive Office Ramada Sharjah

4/10 Médiocre

Audrey, Carpentras

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pas terrible
Hotel vieillissant. Chambre type appartement à 2 chambres avec salon, salle à manger et cuisine. Mais très froid et pas en très bon état. Vue sur un mur de tous les côtés, au 3eme étage. Pas terrible. Et bruits de marteaux incessants à partir de 8h30. Bagnoire-douche très petite, et impossible de se laver sans avoir le rideau de douche qui colle...hotel pas cher, mais qui ne vaut pas plus. Bon petit déjeuner, complet.
Réponse de General Manager le 15 sept. 2016
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback. We would like to apologize for the disappointing experience you had whilst staying in our hotel. As you may be aware, we are currently undergoing a renovation of the property and we would like to apologize for any inconvenience caused during your stay. We hope that we will have another opportunity to make your stay experience a better one in the future. We look forward to welcoming you again, giving us another opportunity to serve you better Best Wishes, Executive Office Ramada Sharjah

8/10 Bien

Mohamed, orsay

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
chambres xxl trés spacieuses
chambres trés spacieuses , service trés agréable , propreté et calme . en face centre commercial à 2mn à pied prix intéressant sur place / réserver par tél et payer sur place

10/10 Excellent

Mourad, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel de choix
Très bon hotel. très spacieux, et très confortable. Le personnel est tout simplement parfait.

10/10 Excellent

Hadda, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour
Nous avons passé 10 nuits dans cette hôtel. Franchement très bonne hôtel nous étions dans un appartement deux chambre le ménage était fait tous les jours les serviettes changées et des bouteilles d'eau nous étaient apporté. salle de sport et sauna homme et femme séparé heure de piscine réservé au femme. Accueil de haute qualité franchement seul et unique bémol petite trace les chambres sur les tapis et canapé mais vraiment rien de méchant. conseillez à tous

8/10 Bien

Sara, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ma semaine à ramada
personnel agréable et serviable. chambre très propre. La plage est à quelques minutes. un centre commercial est juste en face avec beaucoup de restaurant. l'hôtel est à 15min à peine de l'aéroport de Dubaï et à quelques minutes du Old Souq, textile Souq et Gold Souq ainsi que du musé de Dubaï. je vous conseil cet hotel le prix est très raisonnable et l'hôtel est splendide. Le seul petit soucis est que la piscine de l'hôtel est couverte ce qui est vraiment dommage. mais heureusement la plage est juste à coté pour celles qui souhaitent prendre des couleurs.

6/10 Satisfaisant

Mat, France

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Crazy traffic in and out of Dubai
Sharjah is a town on the outkirsts of Dubai, because the rents are cheaper a lot of people live there which makes the traffic impossible when going to Dubai especially in the morning and when traveling back to Sharjah in the evening (45 min for the last 500 minutes). You should not stay in this hotel if you are planning daily business meetings in Dubai, it might be cheaper but you lose a lot of time in traffic jams and taxis charge an extra 20 DHR on every trip between Dubai and Sharjah (both ways)

4/10 Médiocre

Client Ramada, France

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Climatisation buryante
Mauvaise impression. La finition intérieure n'est pas top et la climatisation est trop bruyante. Hotel à éviter.

8/10 Bien

olivier, ile de la Reunion

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bon emplacement par rapport à l'aéroport
très bonne prestation,trés bon rapport qualité/prix.

10/10 Excellent

Luisa Paulina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was amazing
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Elmahdi Legdoudi le 14 janv. 2024
Dear Ms. Luisa Paulina, Thank you for your glowing review! We are thrilled that you had a wonderful stay with us at the Golden Sands Hotel & Residences. Your kind words about our team members mean the world to us. We take great pride in delivering exceptional service, and we will make sure to share your compliments with our team. We look forward to welcome you back for another fantastic experience.Sincerely,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

8/10 Bien

Carolyn

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location for walkable access to shopping
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Elmahdi Legdoudi le 2 janv. 2024
Dear Mr. Carolyn,Thank you for taking the time to share a detailed review of your recent stay at Golden Sands Hotel & Residences. Your words are genuinely appreciated and will definitely help us make improvements that will allow us to continue providing unforgettable experiences. We hope that we will have an opportunity to welcome you back at Golden Sands Hotel & Residences.Sincerely,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

10/10 Excellent

Nancy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
El hotel muy bonito y limpio, la gente muy amable y servicial. Muy buen desayuno.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Elmahdi Legdoudi le 17 déc. 2023
Dear Ms. Nancy, Thank you for your kind words and for sharing your positive experience with us at the Golden Sands Hotel & Residences! We are delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel. Your feedback is truly appreciated, and we look forward to welcoming you back for another exceptional stay in the future.Sincerely,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

10/10 Excellent

Asif

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great experience, exemplary service
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de El Mahdi Legdoudi le 9 déc. 2023
Dear Mr. Asif Thank you for your kind words and for sharing your positive experience with us at the Golden Sands Hotel & Residences! We are delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel. Your feedback is truly appreciated, and we look forward to welcoming you back for another exceptional stay in the future.Sincerely,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

8/10 Bien

Zeineb

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Elmahdi Legdoudi le 7 déc. 2023
Dear Ms. Zeineb, Thank you for choosing the Golden Sands Hotel & Residences and for giving us a positive rating. It was indeed a pleasure to have been of service to you. We hope that your experience will encourage you to return for another stay, and we look forward to welcoming you back again here at Golden Sands Hotel & Residences, your home in the EmiratesAll the best,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

6/10 Satisfaisant

LU LE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Poorly trained reception everything else was fair wouldn’t stay again
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Elmahdi Legdoudi le 7 déc. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback, as it helps us understand how we can further enhance our services. We take your comments to heart and will review them with our team. We strive to provide the best possible experience for all our guests, and we hope to have the opportunity to provide you with an improved stay in the future.Sincerely,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

10/10 Excellent

Don

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff is extremely helpful. There’s an on site restaurant as well as food options nearby. AC blows nice and cold.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Elmahdi Legdoudi le 7 déc. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for your glowing review! We are thrilled that you had a wonderful stay with us at the Golden Sands Hotel & Residences. Your kind words about our team members mean the world to us. We take great pride in delivering exceptional service, and we will make sure to share your compliments with our team. We look forward to welcome you back for another fantastic experience.Sincerely,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

4/10 Médiocre

Maria Nour, Abudhabi

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
When we first checkend in they gave us a terrible room full of humidity. So we went back to the reception and asked to change it.. they accepted and gave us a bigger room. The hotel is super old but overall not bad for its price. In front of a huge shopping mall and nearby dubai airport
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de El Mahdi Legdoudi le 12 nov. 2023
Dear Ms. Maria,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback, as it helps us understand how we can further enhance our services. We take your comments to heart and will review them with our team. We strive to provide the best possible experience for all our guests, and we hope to have the opportunity to provide you with an improved stay in the future.Sincerely,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

4/10 Médiocre

manei

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de El Mahdi Legdoudi le 12 nov. 2023
Dear Valued,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback, as it helps us understand how we can further enhance our services. We take your comments to heart and will review them with our team. We strive to provide the best possible experience for all our guests, and we hope to have the opportunity to provide you with an improved stay in the future.Sincerely,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

10/10 Excellent

Angelica

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de El Mahdi Legdoudi le 3 nov. 2023
Dear Ms. Angelica, Thank you for your glowing review! We are thrilled that you had a wonderful stay with us at the Golden Sands Hotel & Residences. Your kind words about our team members mean the world to us. We take great pride in delivering exceptional service, and we will make sure to share your compliments with our team. We look forward to welcome you back for another fantastic experience.Sincerely,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

10/10 Excellent

Rafiuddin

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de El Mahdi Legdoudi le 3 nov. 2023
Dear Mr. Rafiuddin, Thank you for your glowing review! We are thrilled that you had a wonderful stay with us at the Golden Sands Hotel & Residences. Your kind words about our team members mean the world to us. We take great pride in delivering exceptional service, and we will make sure to share your compliments with our team. We look forward to welcome you back for another fantastic experience.Sincerely,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

10/10 Excellent

David

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was amazing, the attention was 10/10, definitely recommend
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de El Mahdi Legdoudi le 21 oct. 2023
Dear Mr. David, Thank you for your glowing review! We are thrilled that you had a wonderful stay with us at the Golden Sands Hotel & Residences. Your kind words about our team members mean the world to us. We take great pride in delivering exceptional service, and we will make sure to share your compliments with our team. We look forward to welcome you back for another fantastic experience.Sincerely,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

6/10 Satisfaisant

Bashi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Elmahdi Legdoudi le 15 sept. 2023
Dear Mr. Bashi, We would like to thank you for sharing a review about your stay. Your feedback is important to us, and we take your concerns very seriously. Rest assured, we have addressed your feedback as we always strive to do better. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with the exceptional stay that you deserve. Sincerely, Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

6/10 Satisfaisant

Bshd

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté
The suites need some updating especially the washrooms, they are in need of renovations.
Réponse de Elmahdi Legdoudi le 25 août 2023
Dear Mouza,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback, as it helps us understand how we can further enhance our services. We take your comments to heart and will review them with our team. We strive to provide the best possible experience for all our guests, and we hope to have the opportunity to provide you with an improved stay in the future.Sincerely,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

10/10 Excellent

Manuel

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice staff. I always stay in this hotel as it’s very close to Sahara center
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de El Mahdi Legdoudi le 11 août 2023
Dear Mr.Manuel,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback, as it helps us understand how we can further enhance our services. We take your comments to heart and will review them with our team. We strive to provide the best possible experience for all our guests, and we hope to have the opportunity to provide you with an improved stay in the future.Sincerely,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

10/10 Excellent

Duncan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Kamila Siedlecka le 9 juin 2023
Dear Guest,Thank you for your kind review. It was indeed a pleasure to have been of service to you. We look forward to welcoming you again at Golden Sands Hotel and Residences, your home in the Emirates Sincerely,Kamila SiedleckaCluster Director of Operation

10/10 Excellent

Hassan

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It is conveniently situated across a major shopping center, accessible by an overhead pedestrian bridge. Also close to local shops and food outlets. The hotel is situated by a bus main road. Traffic noise throughout the day, especially blaring of car horns reduces quality of sleep.
Séjour de 11 nuits en février 2023
Réponse de Golden Sands Hotel & Residences le 13 mars 2023
Dear Valued Guest,Thank you for choosing the Golden Sands Hotel & Residences and for giving us a positive rating. It was indeed a pleasure to have been of service to you. Please be informed that your concern is very well noted. We certainly look forward to the next opportunity to welcoming you back.Kind Regards,Marwan Al MakkeyFront Office Manager

10/10 Excellent

Atif

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location, accommodation and great staff. Medelynn from housekeeping team was incredible and also Samiya and Lovely from the front desk team.
Séjour de 6 nuits en novembre 2022
Réponse de Marwan le 7 déc. 2022
Dear Atif,Thank you so much for your review of our hotel. It was indeed a pleasure to have been of service to you. We look forward to welcoming you to our Golden Sands Hotel Sharjah. Kind Regards,Marwan Al MakkeyFront Office Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de El Mahdi Legdoudi le 18 juil. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for choosing the Golden Sands Hotel & Residences and for giving us a positive rating. It was indeed a pleasure to have been of service to you. We hope that your experience will encourage you to return for another stay, and we look forward to welcoming you back again here at Golden Sands Hotel & Residences, your home in the EmiratesSincerely,El Mahdi LegdoudiRooms Division Manager

2/10 Horrible

Ernesto

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et personnel et service
We were planning to have our vacation at Dubai but unfortunately the airline doesn’t allow us to board our plane because the passport of our kids expire within 6 months after the arrival date. We try to cancel and asked for a refund and was declined and didn’t give any options in how to fix the issue. This is very disappointing.
Séjour de 12 nuits en juillet 2022
Réponse de Elmahdi Legdoudi le 18 juil. 2023
Dear Valued,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback, as it helps us understand how we can further enhance our services. We take your comments to heart and will review them with our team. We strive to provide the best possible experience for all our guests, and we hope to have the opportunity to provide you with an improved stay in the future.Sincerely,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

10/10 Excellent

Mark

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pretty close in everything
Séjour de 7 nuits en juin 2022
Réponse de Marwan le 20 juin 2022
Dear Valued Guest, Thank you so much for your review of our hotel. It was indeed a pleasure to have been of service to you. We look forward to welcoming you to our Golden Sands Hotel Sharjah. Kind Regards, Marwan Al Makkey Front Office Manager

2/10 Horrible

Mohamed

Séjour de 9 nuits en juin 2022
Réponse de El Mahdi Legdoudi le 18 juil. 2023
Dear Mr. Mohammed,Thank you for choosing the Golden Sands Hotel & Residences and for giving us a positive rating. It was indeed a pleasure to have been of service to you. We hope that your experience will encourage you to return for another stay, and we look forward to welcoming you back again here at Golden Sands Hotel & Residences, your home in the EmiratesSincerely,El Mahdi LegdoudiRooms Division Manager

10/10 Excellent

Elaine

Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Marwan le 4 mai 2022
Dear Elaine, Thank you so much for your review of our hotel. It was indeed a pleasure to have been of service to you. We look forward to welcoming you to our Golden Sands Hotel Sharjah. Kind Regards, Marwan Al Makkey Front Office Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
I would come back again
Room was v spacious for usd100 Net was FOC n fast Air con cold Shower pressure could be better Allowed me to stay till 3pm - thank you for this Huge mall opp hotel
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Marwan le 13 avr. 2022
Dear Valued Guest, Thank you so much for your review of our hotel. It was indeed a pleasure to have been of service to you. We look forward to welcoming you to our Golden Sands Hotel Sharjah. Kind Regards, Marwan Al Makkey Front Office Manager

10/10 Excellent

Carlos

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
lclose to the shopping center
Séjour de 7 nuits en mars 2022
Réponse de Marwan le 13 avr. 2022
Dear Carlos, Thank you so much for your review of our hotel. It was indeed a pleasure to have been of service to you. We look forward to welcoming you to our Golden Sands Hotel Sharjah. Kind Regards, Marwan Al Makkey Front Office Manager

10/10 Excellent

Ian

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place to stay
Séjour de 3 nuits en mars 2022
Réponse de Marwan le 4 avr. 2022
Dear Ian, Thank you so much for rating us. It was indeed a pleasure to have been of service to you. We look forward to welcoming you to our Golden Sands Hotel Sharjah. Kind Regards, Marwan Al Makkey Front Office Manager

2/10 Horrible

RU

Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de El Mahdi Legdoudi le 18 juil. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for choosing the Golden Sands Hotel & Residences and for giving us a positive rating. It was indeed a pleasure to have been of service to you. We hope that your experience will encourage you to return for another stay, and we look forward to welcoming you back again here at Golden Sands Hotel & Residences, your home in the EmiratesSincerely,Elmahdi LegdoudiRooms Division Manager

6/10 Satisfaisant

Abdulmuhem

Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Marwan le 9 mars 2022
Dear Valued Guest, Thank you so much for your review of our hotel. It was indeed a pleasure to have been of service to you. We look forward to welcoming you to our Golden Sands Hotel Sharjah. Kind Regards, Marwan Al Makkey Front Office Manager

10/10 Excellent

AYED

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Marwan le 9 mars 2022
Dear Valued Guest, Thank you so much for your review of our hotel. It was indeed a pleasure to have been of service to you. We look forward to welcoming you to our Golden Sands Hotel Sharjah. Kind Regards, Marwan Al Makkey Front Office Manager