Extérieur

Avis sur Pullman Dubai Creek City Centre

5 out of 5
Pullman Dubai Creek City Centre
Port Saeed Road Baniyas Street, Dubai

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 471 avis sur 851." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 266 avis sur 851." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 61 avis sur 851." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 32 avis sur 851." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 21 avis sur 851." "

9,0/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

9,0/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Gilles

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Juan le 23 oct. 2023
Dear Mr. Gilles,Our sincere thanks go out to you for taking the time to share your experiences with us after staying at Pullman Dubai Deira City Centre. The feedback you provide is very valuable to us and encourages our hardworking team who genuinely cares about making our guests comfortable.Having you with us was a pleasure, and we look forward to welcoming you back in the future.Kind Regards,Juan BaltazarGuest Experience

8/10 Bien

Kadir

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
parfait
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Juan le 29 juin 2023
Dear Mr. Kadir,Our sincere thanks go out to you for taking the time to share your experiences with us after staying at Pullman Dubai Deira City Centre. The feedback you provide is very valuable to us and encourages our hardworking team who genuinely cares about making our guests comfortable.Having you with us was a pleasure, and we look forward to welcoming you back in the future.Kind Regards,Juan BaltazarGuest Experience

10/10 Excellent

Nasro

Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Juan le 9 janv. 2023
Dear Mr. Nasro,Our sincere thanks go out to you for taking the time to share your experiences with us after staying at Pullman Dubai Deira City Centre. The feedback you provide is very valuable to us and encourages our hardworking team who genuinely cares about making our guests comfortable.Having you with us was a pleasure, and we look forward to welcoming you back in the future.Kind Regards,Juan BaltazarGuest Experience

6/10 Satisfaisant

georges

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pullman is closed to Novotel standard about servic
@ hôtel.com don’t sell a bedroom view on the river when there is no view On top of that your charge the room for that Executive level avoid to take the breakfast over there all is cold, even the fried eggs
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Juan le 9 oct. 2022
Dear Mr. Georges,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Pullman Dubai Deira City Centre. We lament that your experience did not meet your expectations; our sincerest apologies for this. At Pullman DCC, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrences. We appreciate your sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Kind regards,Juan BaltazarGuest Experience

10/10 Excellent

Stéphane

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tres bel hotel tres bien tenu, personnel adorable comme partout dans les Emirats, et possibilité de rejoindre la red line du metro dubai via le Deria mall, ce qui evite de sortir par 48 degres ressentis en aout...
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Juan le 6 août 2022
Dear Valued Guest, We are glad that overall you enjoyed the experience and are grateful for your highlights regarding our prime location being attached to one of the best malls in Dubai, City Centre Deira Mall. We look forward to welcoming you back to Pullman Dubai Creek City Centre. Kind regards, Juan Baltazar Guest Experience

8/10 Bien

Gilles

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 4 nuits en avril 2022
Réponse de Rohit le 1 mai 2022
Dear Valued Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Dubai Creek City Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Kind regards, Rohit Kumar Guest Experience Manager

10/10 Excellent

Patricia

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastique
Fantastique, l’équipe au top, le petit déjeuner excellent 👌 🤗 un vrai régal. Merci Oussama pour ton accueil , merci à tout le personnel pour le professionnalisme 🤗 je reviendrai sans hésiter et je recommande 🤗
Séjour de 4 nuits en août 2021
Réponse de Regina Nathan le 6 sept. 2021
Dear Valued Guest, Thank you so much for your kind review following your stay at the Pullman Dubai Creek City Centre Your support means everything to us; it is the best reward we can get. The whole team is really committed to making sure all of our guests leave with their head full of wonderful memories of their time in our vibrant hotel. We are so glad that you enjoyed our location and that your time in Dubai was great and fun. We look forward to welcoming you again in the near future. Kind Regards, Regina Nathan Guest Experience Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel mais des clients sans manières!
Hotel bien placé. Personnel aimable et efficace. Bonne restauration. Seul problème, les clients gâchent le sejour car ils ne sont pas éduqués et n ont aucune maniere! De vrais animaux!
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Regina Nathan le 26 août 2021
Dear Valued Guest, Thank you so much for your kind review following your stay at the Pullman Dubai Creek City Centre Your support means everything to us; it is the best reward we can get. The whole team is really committed to making sure all of our guests leave with their head full of wonderful memories of their time in our vibrant hotel. We are so glad that you enjoyed our location and that your time in Dubai was great and fun. We look forward to welcoming you again in the near future. Kind Regards, Regina Nathan Guest Experience Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Accueil au top
Séjour de 3 nuits en juin 2021
Réponse de John Elrod Ricalde le 28 juin 2021
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your experience to us following your stay at Pullman Dubai Creek City Centre. Your feedback is very valuable to us and encouraging to our hardworking team who genuinely cares about making our guests feel welcome and comfortable. It was a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you again at our hotel. Kind Regards, John Elrod Ricalde Guest Experience Manager

8/10 Bien

AMINATA

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mai 2021
Réponse de John Elrod Ricalde le 31 mai 2021
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your experience to us following your stay at Pullman Dubai Creek City Centre. Your feedback is very valuable to us and encouraging to our hardworking team who genuinely cares about making our guests feel welcome and comfortable. It was a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you again at our hotel. Kind Regards, John Elrod Ricalde Guest Experience Manager

8/10 Bien

Julien

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de John Elrod Ricalde le 2 févr. 2020
Dear Valued Guest, Firstly, we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to the Pullman Dubai Creek City Centre and are delighted to read that we were able to deliver great experience. Our passionate 'Heartists' welcomes each guest with the Pullman spirit and strives to assist in any possible way to ensure everyone has a pleasant stay. It is indeed very rewarding to read that you have appreciated their genuine helpfulness throughout your holidays among us. Thank you again for this heartwarming review of your stay with us. We look forward to your next visit. Kind Regards John Elrod Ricalde Guest Experience Manager

2/10 Horrible

Laurent

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
séjour extrêmement décevant - à éviter!
Je lis qu’il y a normalement un verre offert au check-in, ça n’a pas été le cas, peut-être parce que j’avais réservé via hotels.com. La chambre avec un lit double réservée n’était pas disponible et j’ai reçu une chambre avec 2 lits simples à côté de conduits très bruyants d’air conditionné. Le coffre dans la chambre ne fonctionnait pas et il a fallu 3 demandes à la réception dont la dernière au duty manager pour que ce soit réparé. Enfin le lecteur de cartes magnétiques de ma chambre était défectueux, j’ai donc dû changer 3 fois la carte magnétique (et c’était toujours impossible de rentrer dans ma chambre). Le staff de la réception m’a blâmé sur mon incapacité à utiliser une carte magnétique pour ouvrir la porte allant jusqu’à m’expliquer comment l’utiliser et la conserver. Enfin la masterkey ne fonctionnait évidemment pas non plus et ils ont fait venir un technicien qui a réparé la porte, pendant que je patientais 25 minutes dans le lobby. Cet hôtel est à éviter, c’est une honte pour la marque pullman. Il y a de nombreux hôtels à Dubaï, et il vaut mieux loger ailleurs pour éviter tous ces problèmes avec 7n personnel aussi impoli et incompétent.
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de John Elrod Ricalde le 2 févr. 2020
Dear Mr. Laurent, First of all, thank you for sharing your feedback to us following your stay at the Pullman Dubai Creek City Centre. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional and seamless guest experience and it’s apparent in this case, we fell short. We sincerely apologize for the inconvenience these had caused you. We do our best to ensure that our guests’ preferences are respected and granted while availability permit us to do so. Our Director of IT and Security have personally checked the safety box in the room you stayed in and ensured that it is working properly. Moreover, we deeply regret your disappointment about the incident of your room key card that was not working properly. Our technical team have been informed of the said incident so they are used to improve the accommodation experience as a whole. Rest assured that this had been fixed as well to avoid future occurrence. Lastly, that you felt that you were made fun by our reception team was totally unacceptable. Though our passionate ‘Heartists’ are extremely focused on the well-being of our valued guests, I can guarantee you that we do not tolerate this kind of behavior and proper corrective action will be taken as necessary. I hope that this has not marred your overall impression of our Hotel and Accor in general. Kindly contact me directly should you plan a future visit and I will make sure to reverse your less than satisfactory experience at the Pullman Dubai Creek City Centre. Again, our sincere apologies for the inconvenience caused and we hope to welcome you in the near future. Kind Regards, John Elrod Ricalde Guest Experience Manager

10/10 Excellent

Farid

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Réponse de PDCC le 2 janv. 2020
Dear Valued Guest, Thank you very much for sharing your feedback following your stay at Pullman Dubai Creek City Centre. It is only with your feedback that we are able to create exceptional memories for our guests. We are thrilled to read that you had a pleasant stays with us. It is rewarding to receive positive feedback from our valued guests. Your kind comments are very valuable to us and encouraging to our hardworking team who genuinely cares about making our guests feel welcome and comfortable. Looking forward to welcoming you back soon. Kind Regards, John Elrod Ricalde Guest Experience Manager

10/10 Excellent

RICHARD

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Super hôtel bien place près de l’aéroport et du métro pour ce déplacer en liaison avec un centre commercial un grand carrefour pour faire des petites courses, la chambre était parfaite propre confortable, dommage que nous avions pas de vue de notre chambre.
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de John Elrod Ricalde le 30 oct. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your fantastic review following your recent stay at Pullman Dubai Creek City Centre. Pleased to know you found the property to be gracious and well-appointed without pretense. This is so necessary in order to feel comfortable and at home away from home. All of our Heartists will be happy to know that you are satisfied with the service. It will serve as an encouragement for all of us. Looking forward to your next visit with us. Kind Regards, John Elrod Ricalde Guest Experience Manager

8/10 Bien

Wilfried

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 9 nuits en août 2019
Réponse de John Elrod Ricalde le 3 sept. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your experience to us following your stay at Pullman Dubai Creek City Centre. Your feedback is very valuable to us and encouraging to our hardworking team who genuinely cares about making our guests feel welcome and comfortable. It was a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you again at our hotel. Kind Regards, John Elrod Ricalde Guest Experience Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de John Elrod Ricalde le 18 août 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your fantastic review following your recent stay at Pullman Dubai Creek City Centre. Pleased to know you found the property to be conveniently clean and comfortable without pretense. This is so necessary in order to feel comfortable and at home away from home. All of our Heartists will be happy to know that you are satisfied with the service. It will serve as an encouragement for all of us. Looking forward to your next visit with us. Kind Regards, John Elrod Ricalde Guest Experience Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de John Elrod Ricalde-Guest Experience Manager le 18 avr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your generous review regarding your recent stay in Pullman Dubai Creek City Centre. We are happy to hear that we have met your expectations and that our “Heartists” were responsive and offered you a pleasant stay. We are sure your comment will serve as an encouragement to all our Heartists. We are looking forward to having you with us again soon. Kind Regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en mars 2019
Réponse de John Elrod le 1 avr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for sharing your feedback following your stay at Pullman Dubai Creek City Centre. It is only with your feedback that we are able to create exceptional memories for our guests. We are thrilled to read that you had a pleasant stays with us. It is rewarding to receive positive feedback from our valued guests. Your kind comments are very valuable to us and encouraging to our hardworking team who genuinely cares about making our guests feel welcome and comfortable. Looking forward to welcoming you back soon. Kind Regards, John Elrod Ricalde Guest Experience Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en mars 2019
Réponse de John Elrod le 1 avr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you very much for sharing your feedback following your stay at Pullman Dubai Creek City Centre. It is only with your feedback that we are able to create exceptional memories for our guests. We are thrilled to read that you had a pleasant stays with us. It is rewarding to receive positive feedback from our valued guests. Your kind comments are very valuable to us and encouraging to our hardworking team who genuinely cares about making our guests feel welcome and comfortable. Looking forward to welcoming you back soon. Kind Regards, John Elrod Ricalde Guest Experience Manager

8/10 Bien

Boujemaa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Guest Experience Manager le 12 févr. 2019
Dear Valued Guest Thank you for taking the time to share your experience to us following your stay at Pullman Dubai Creek City Centre. Your feedback is very valuable to us and encouraging to our hardworking team who genuinely cares about making our guests feel welcome and comfortable. It was a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you again at our hotel. Kind Regards, John Elrod Ricalde Guest Experience Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bel hôtel, mais détails à soigner.
Etablissement haut de gamme, très bien situé, avec accès direct au Centre commercial Deira. J'ai malgré tout quelques points négatifs à signaler : - j'avais réservé 2 chambres avec 1 grand lit et on m'en a donné une avec 2 petits lits... quand on arrive à minuit passé à l'hôtel après quelques heures de vol... on est encore obligé de perdre du temps en négociation et en attente de changement de chambre....dommage ! - et dans cette nouvelle chambre...le Mini-Bar était vide...et l'est resté pendant mes 4 nuits... - les sachets de thé utilisés le 1er matin n'ont jamais été remplacé.... - la piscine en terrasse est un point fort de l'hôtel, superbe et surveillé, mais comment, quand on est un établissement du niveau de Pullmann, peut-on laisser une pendule de type "cuisine" aussi basique sur un magnifique mur ? c'est affreux ! un détail de finition qui gâche tout... vous êtes installé sur votre transat et vous ne voyez que cette horrible pendule.... Investissez donc dans un modèle un peu plus moderne et design s'il vous plait...
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
Réponse de John Elrod le 2 févr. 2019
Dear Valued Guest, First of all, thank you very much for sharing your comprehensive feedback with us. It is through such feedback that we can isolate issues and areas in need of attention. Your feedback is particularly important in helping us to achieve our goal of guest satisfaction. Rest assured that we are taking immediate action on the remarks highlighted to avoid future occurrence. We hope that the inconvenience you experienced has not marred your overall impression about Pullman Dubai Creek City Centre, and that you will give us a chance to prove you that it was more an isolated incident rather than the norm. Kind Regards, John Elrod Ricalde Guest Experience Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
hôtel accueillant, avec des chambres de très bonne qualité, super. Par contre, l'organisation du déjeuner est catastrophique, à partir de 8 h 30, il est très compliqué s'avoir une place et le service de placement ne suit pas. Les jus ne sont pas frais, ce qui est dommage, car la qualité des produits est bonne. De manière générale, pour un 5 étoiles, cela ne vaut pas plus de 3 étoiles. Je déconseille de prendre le déjeuner. (on peut déjeuner dans le centre commercial sans souci à partir de 10 h. C'est un peu la même chose pour obtenir un taxi, il n'y a pas de file d'attente claire, ce qui est dommage. Situé près de l'aéroport et communicant avec un centre commercial, ainsi qu'avec le métro, c'est bien.
Séjour de 5 nuits en décembre 2018
Réponse de John Elrod le 16 janv. 2019
Dear Valued Guest, First of all, thank you very much for sharing your comprehensive feedback with us. It is through such feedback that we can isolate issues and areas in need of attention. Your feedback is particularly important in helping us to achieve our goal of guest satisfaction. Rest assured that we are taking immediate action on the remarks highlighted to avoid future occurrence. We hope that the inconvenience you experienced has not marred your overall impression about Pullman Dubai Creek City Centre, and that you will give us a chance to prove you that it was more an isolated incident rather than the norm. Kind Regards, John Elrod Ricalde Guest Experience Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Parfait accueil propreté breakfast température piscine
Séjour de 5 nuits en décembre 2018
Réponse de John Elrod le 30 déc. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your experience to us following your stay at Pullman Dubai Creek City Centre. Your feedback is very valuable to us and encouraging to our hardworking team who genuinely cares about making our guests feel welcome and comfortable. It was a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you again at our hotel. Kind Regards, John Elrod Ricalde Guest Experience Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Proximité des services.....transports,restaurants ect
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Pullman Creek City Centre le 13 janv. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your review. We are pleased to know you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon. Kind Regards, Regina Nathan Assistant Guest Experience Manager.

8/10 Bien

JEAN MARIE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Pullman Creek City Centre le 29 nov. 2018
Dear Ms. Marie, Thank you for your great comment following your stay in Pullman Dubai Creek City Centre Hotel. We aim to provide outstanding service to all our guests and we it is gratifying to hear that we succeeded. I will make sure to share your nice review with all our staff. We look forward to welcoming you back soon. Kind Regards, Regina Nathan Assistant Guest Experience Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Pullman Creek City Centre le 23 oct. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for your review. We are pleased to know you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon. Kind Regards, Regina Nathan Assistant Guest Experience Manager.

8/10 Bien

Daniel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
top
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Pullman Creek City Centre le 1 oct. 2018
Dear Mr. Daniel, Thank you for your review. We are pleased to know you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon. Kind Regards, Regina Nathan Assistant Guest Experience Manager.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel luxueux, personnel compétent et à l’ecoute, pas besoin de sortir de l’hotel ont manques de rien. Hygiène au top. Un séjour à refaire, on reviendra et nous recommandons cette hôtel
Séjour de 6 nuits en septembre 2018
Réponse de Pullman Creek City Centre le 1 oct. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for your great comment following your stay in Pullman Dubai Creek City Centre Hotel & Residences. We aim to provide outstanding service to all our guests and we it is gratifying to hear that we succeeded. I will make sure to share your nice review with all our staff. I look forward to meeting you in person for your next stays with us. Kind Regards, Regina Nathan Assistant Guest Experience Manager.

10/10 Excellent

Thomas

J'y reviendrais bien
Tout s'est très bien passé malgré les différents problèmes que j'ai pu avoir, tout était rglé en peu de temps. Personnel très agréable, toujours à l'écoute et prévenant, un accueil excellent et absolument aucun point négatif à souligner.
Séjour de 9 nuits en août 2018
Réponse de Pullman Creek City Centre le 8 sept. 2018
Dear Mr. Thomas, Thank you for your great comment following your stay in Pullman Dubai Creek City Centre Hotel. We aim to provide outstanding service to all our guests and we it is gratifying to hear that we succeeded. I will make sure to share your nice review with all our staff. We look forward to welcoming you back soon. Kind Regards, Regina Nathan Assistant Guest Experience Manager

8/10 Bien

NADAI

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel idéalement situé et personnel avenant
un séjour des plus agréable, le personnel est très avenant et l'hôtel est idéalement situé.
Séjour de 7 nuits en juin 2018
Réponse de Pullman Creek City Centre le 25 juin 2018
Dear Guest, Thank you for your great comment following your stay in Pullman Dubai Creek City Centre Hotel. We aim to provide outstanding service to all our guests and we it is gratifying to hear that we succeeded. I will make sure to share your nice review with all our staff. We look forward to welcoming you back soon. Kind Regards, Regina Nathan Assistant Guest Experience Manager

10/10 Excellent

Bachir

Les points forts : Propreté et personnel et service
Bien!
Hotel confortable et service excellent, mais l'hotel a besoin de rénovation.
Séjour de 5 nuits en mai 2018
Réponse de Pullman Creek City Centre le 21 mai 2018
Dear Mr. Bachir, Thank you for your great comment following your stay in Pullman Dubai Creek City Centre Hotel. We aim to provide outstanding service to all our guests and we it is gratifying to hear that we succeeded. I will make sure to share your nice review with all our staff. We look forward to welcoming you back soon. Kind Regards, Regina Nathan Assistant Guest Experience Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de Pullman Creek City Centre le 21 mai 2018
Dear Valued Guest, Thank you for your review. We are pleased to know you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon. Kind Regards, Regina Nathan Assistant Guest Experience Manager.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 10 nuits en février 2018
Réponse de Pullman Creek City Centre le 21 mars 2018
Dear Valued Guest, Thank you for your review. We are pleased to know you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon. Kind Regards, Regina Nathan Assistant Guest Experience Manager.

10/10 Excellent

mlf-pit, saint denis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Moi et ma femme avons passé un excellent séjour a votre hôtel et nous comptons y retourne
Séjour de 4 nuits en février 2018
Réponse de Pullman Creek City Centre le 22 févr. 2018
Dear Valued Guest, First of all, thank you very much for taking the time to review and rate us! I am thrilled to read that you had a pleasant stay! It is rewarding to receive positive feedback from our guests. Your kind comments are very valuable to us, and encouraging to our hardworking team who genuinely cares about making our guests feel welcomed and comfortable. Looking forward to welcoming you back soon. Kind Regards, Regina Nathan Assistant Guest Experience Manager

4/10 Médiocre

HASSANE

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bon hotel
hotel bien situé sur Deira .Pratique car connecté au centre commercial City Center ou l'on peut tout trouver .plus la peine de sortir l'hotel est tres propre .tres bonne connexion wifi .tres bon petit déjeuner
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Dear Mr. Hassane, Thank you for choosing Pullman Dubai Creek City Centre! We are pleased to know you have enjoyed your stay with us. Please accept my sincerest apologies for your experience as we see that you have scored us low. Rest assured that we are currently looking to that to avoid future occurrence. We look forward to welcoming you back soon. Kind Regards, Regina Nathan Assistant Guest Experience Manager

8/10 Bien

CHRISTOPHE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en mai 2017
Dear Mr. Christophe, First of all, thank you very much for taking the time to review and rate us on Expedia! We are thrilled to read that you had a pleasant stay! It is rewarding to receive positive feedback from our guests. Your kind comments are very valuable to us, and encouraging to our hardworking team who genuinely cares about making our guests feel welcomed and comfortable Looking forward to welcoming you back soon. Kind Regards, Regina Nathan Assistant Guest Experience Manager

10/10 Excellent

LUIGI

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dear Mr. Luigi, Thank you for your review. We are pleased to know you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon. Kind Regards, Regina Nathan Assistant Guest Experience Manager.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hôtel!
Excellent hôtel et rapport qualité prix. Buffet petit déjeuner à la hauteur d'un 5 étoiles.
Réponse de Pullman Deira City Centre le 2 avr. 2017
Dear Guest, Thank you for your review. We are pleased to know you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon. Kind Regards, Regina Nathan Assistant Guest Experience Manager

8/10 Bien

Pierre

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien
Bien mais en dessous de le gamme Pullman habituelle. Bon restaurant et très bon petit déjeuner

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chambre très spacieuse et confortable. L'hôtel est très bien situé, à proximité de tout avec une sortie dans un centre commercial. Grande piscine très agréable.
Réponse de Pullman le 5 déc. 2016
Dear Guest, Thank you for your review. We are pleased to know you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon. Kind Regards, Regina Nathan Assistant Guest Experience Manager

10/10 Excellent

Bachir

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bon séjour.
Très agréable, surtout pour le centre commerciale et l'accès à Deira.

10/10 Excellent

Guy, Herblay - France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
Hôtel bien situé avec accès direct au centre commercial de Deira et proche du métro. Personnel serviable. Petit déjeuner parfait et très varié. Piscine sur le toit très agréable. Petit bémol, la vue de chambre sur le toit du centre commercial.
Réponse de Omayma Mourai le 26 mars 2016
Cher Client, Au nom de toute l’équipe, je vous remercie d’avoir choisi de partager vos commentaires. Nous sommes fiers de dire que notre équipe est l’atout majeur qui nous différencie de nos concurrents. A très bientôt, Omayma Mourai Quality Manager

8/10 Bien

Gilles

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

SMAIL, Alger.Algérie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dans l’ensemble c'est Bien

8/10 Bien

Jean-Luc, Lille

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pullman
Bon séjour Très bon service Belle piscine mais endroit bruyant comme souvent à Dubai

10/10 Excellent

Alban, Cognac France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Impeccable
Impeccable pour escale touristique de 3j à Dubai. L’accès direct au centre commercial (qui inclus un hypermarché Carrefour) est un vrai plus. Piscine rooftop très sympa aussi. Buffets de petit déjeuner immense et splendide.

8/10 Bien

CHRISTOPHE C.

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Tres bon hotel
Hotel tres bien situe et propre. Personnel aimable et tres professionnel. Nourriture de tres bonne qualite. J y retournerai.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

SPINOSI, Ajaccio

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sans hésitation !
Excellent HOTEL tres bon acceuil Proximité avec l aeroport Colle au centre commercial deira city center A réserver !!!

8/10 Bien

Thierry, Roche, 38090

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un excellent rapport qualité/Prix
Aucun problème rencontré à la reception. Le check-in fut rapide et efficace. Le personnel est accueillant. L'hôtel est propre et moderne et beaucoup plus qu'à l'époque Sofitel. Les chanmbres sont spacieuses, confortables et bien agencées. la proximité avec l'aéroport de Dubai permet d'éviter toute mauvaise surprise. un excellent choix.