Avis
5,2
5,6/10
Propreté
5,8/10
Personnel et service
6,8/10
Équipements
5,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
6 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Abdul
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Abdul
Séjour de 12 nuits en décembre 2023
2/10 Horrible
Mouawia
24 févr. 2021
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Never stay again at this Hotel
Mouawia
Séjour de 6 nuits en février 2021
8/10 Bien
Naser
4 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Naser
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
2/10 Horrible
Malik
11 déc. 2020
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Very bad room service poor
Malik
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
26 sept. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Poorly managed . Reception not cooperative. Food bad
Voyageur vérifié
Séjour de 28 nuits en août 2020
8/10 Bien
Aftab
31 août 2020
Aftab
Séjour de 2 nuits en août 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 mars 2020
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 16 nuits en mars 2020
4/10 Médiocre
Ahmed faisal
22 mars 2020
Ahmed faisal
Séjour de 12 nuits en mars 2020
6/10 Satisfaisant
Maryam
Voyage en groupe
21 mars 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Maryam
Séjour de 10 nuits en mars 2020
2/10 Horrible
genelyn
Voyage en famille
11 mars 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
genelyn
Séjour de 1 nuit en mars 2020
8/10 Bien
Ranjan Kumar
Voyage en groupe
9 mars 2020
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Ranjan Kumar
Séjour de 1 nuit en mars 2020
6/10 Satisfaisant
Melina
15 févr. 2020
Les points forts : Confort de la chambre
Melina
Séjour de 5 nuits en février 2020
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
16 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Sherif Badawy le 29 janv. 2020
Dear Sir/Madam,
Greetings from Delmon Boutique Hotel!
On behalf of our team, I would like to thank you for spending a part of your valuable time sharing to us your positive review. It is our pleasure receiving your great comment and we will definitely do our best to continue and improve the services we are providing to all our valued guests.
Once again, thank you for choosing Delmon Boutique Hotel for your recent visit, and looking forward to welcoming you back.
Sincerely yours,
Sherif Badawy
Front Office Manager
4/10 Médiocre
BORIS
6 janv. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BORIS
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Sherif Badawy le 29 janv. 2020
Dear Mr. Boris,
Greetings from Delmon Boutique Hotel!
On behalf of our team, I would like to thank you for spending a part of your valuable time sharing to us your positive review. It is our pleasure receiving your great comment and we will definitely do our best to continue and improve the services we are providing to all our valued guests.
Once again, thank you for choosing Delmon Boutique Hotel for your recent visit, and looking forward to welcoming you back.
Sincerely yours,
Sherif Badawy
Front Office Manager
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
5 janv. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en décembre 2019
Réponse de Sherif Badawy le 12 janv. 2020
Dear Mr. Sir/Madam
Greetings from Delmon Boutique Hotel!
On behalf of our team, I would like to thank you for spending a part of your valuable time sharing with us your recent experience. We sincerely apologize for the inconvenience you have faced during your stay. We understand that there is nothing else we could do to change the situation however, your comment is really important to us and we will definitely take immediate actions on the issue to ensure that this will no longer occur in the near future.
Once again, thank you for choosing Delmon Boutique Hotel and looking forward to welcoming you back.
Sincerely yours,
Sherif Badawy
Front Office Manager
2/10 Horrible
Adnan
25 déc. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Adnan
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Sherif Badawy le 12 janv. 2020
Dear Mr. Adnan,
Greetings from Delmon Boutique Hotel!
On behalf of our team, I would like to thank you for spending a part of your valuable time sharing to us your positive review. It is our pleasure receiving your great comment and we will definitely do our best to continue and improve the services we are providing to all our valued guests.
Once again, thank you for choosing Delmon Boutique Hotel for your recent visit, and looking forward to welcoming you back.
Sincerely yours,
Sherif Badawy
Front Office Manager
6/10 Satisfaisant
Mustafa Arslan
5 déc. 2019
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Mustafa Arslan
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Sherif Badawy le 23 déc. 2019
Dear Mr. Mustafa Arslan,
Greetings from Delmon Boutique Hotel!
On behalf of our team, I would like to thank you for spending a part of your valuable time sharing to us your positive review. It is our pleasure receiving your great comment and we will definitely do our best to continue and improve the services we are providing to all our valued guests.
Once again, thank you for choosing Delmon Boutique Hotel for your recent visit, and looking forward to welcoming you back.
Sincerely yours,
Sherif Badawy
Front Office Manager
6/10 Satisfaisant
Obayomi, Nigeria
Voyage en couple
22 nov. 2019
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Obayomi
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Sherif Badawy le 30 nov. 2019
Dear Mr. Obayomi, Greetings from Delmon Boutique Hotel! On behalf of our team, I would like to thank you for spending a part of your valuable time sharing with us your recent experience. We understand that there is nothing else we could do to change the situation however, for any problem you may faced during the stay we would appreciate if you share with hotel management in order to take proper action & making your next stay as a memorable one. Sincerely yours, Sherif Badawy Front Office Manager
8/10 Bien
Maila
Voyage d’affaires
13 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maila
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de Sherif Badawy le 30 nov. 2019
Dear Mr. Maila, Greetings from Delmon Boutique Hotel! On behalf of our team, I would like to thank you for spending a part of your valuable time sharing with us your recent experience. once again thank you for choosing Delmon Boutique Hotel. Sincerely yours, Sherif Badawy Front Office Manager
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
2 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Sherif Badawy le 6 nov. 2019
Dear Sir/ Madam
Greetings from Delmon Boutique Hotel!
On behalf of our team, I would like to thank you for spending a part of your valuable time sharing with us your recent experience. We understand that there is nothing else we could do to change the situation however, for any problem you may faced during the stay we would appreciate if you share with hotel management in order to take proper action & making your next stay as a memorable one.
Sincerely yours,
Sherif Badawy
Front Office Manager
10/10 Excellent
Ayomide
Voyage d’affaires
29 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ayomide
Séjour de 5 nuits en octobre 2019
Réponse de Sherif Badawy le 6 nov. 2019
Dear Mr. Ayomide,
Greetings from Delmon Boutique Hotel!
On behalf of our team, I would like to thank you for spending a part of your valuable time sharing to us your positive review. It is our pleasure receiving your great comment and we will definitely do our best to continue and improve the services we are providing to all our valued guests.
Once again, thank you for choosing Delmon Boutique Hotel for your recent visit, and looking forward to welcoming you back.
Sincerely yours,
Sherif Badawy
Front Office Manager
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
17 oct. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Sherif Badawy le 6 nov. 2019
Dear Sir/ Madam
Greetings from Delmon Boutique Hotel!
On behalf of our team, I would like to thank you for spending a part of your valuable time sharing with us your recent experience. We understand that there is nothing else we could do to change the situation however, for any problem you may faced during the stay we would appreciate if you share with hotel management in order to take proper action & making your next stay as a memorable one.
Sincerely yours,
Sherif Badawy
Front Office Manager
6/10 Satisfaisant
obaid
14 sept. 2019
obaid
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de salman le 16 sept. 2019
Good Day, Thank you so much for your recent stay in our Hotel. We appreciate you for taking the time to give us your feedback during your stay and your comment is highly appreciated. Our apology if you experience some issues with our services and facilities. We will make sure that everything will be rectify and proper actions will be taken. We will strive more and we will continue to improve our services as well as our facilities to give our excellent service. Again, thank you so much and looking forward to welcome you again in our Hotel.
Regards Salman Anwar
Delmon Boutique Hotel
6/10 Satisfaisant
Vivi
Voyage en groupe
8 août 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vivi
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de salman le 10 sept. 2019
Thank you for your review on our Hotel, we're sorry that some of your expectations are not met, we'll work hard to fix the issues. Thank you for letting us know, we wish that you could again plan your next journey to Dubai and give us the opportunity to serve you again.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 avr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
8/10 Bien
Rachel
27 déc. 2018
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Hotel em Dubai
Rachel
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
8/10 Bien
Pavel
17 oct. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Pleasant surprise
Pavel
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
10/10 Excellent
Anas
22 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anas
Séjour de 10 nuits en septembre 2018
4/10 Médiocre
AmjadHabib, Pakistan
23 août 2018
Les points faibles : Personnel et service
AmjadHabib
Séjour de 6 nuits en août 2018
2/10 Horrible
Marco, Kuwait
18 août 2018
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marco
Séjour de 2 nuits en août 2018
4/10 Médiocre
Abdullah
13 août 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Abdullah
Séjour de 1 nuit en août 2018
6/10 Satisfaisant
muhammed
30 juil. 2018
Les points forts : Propreté
muhammed
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
17 juin 2018
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
16 juin 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 juin 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mai 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 mai 2016
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
turki
22 mars 2016
Les points forts : Confort de la chambre
turki
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
24 févr. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
W.B, Bad Salzuflen
4 févr. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zentral zum Souk
W.B
2/10 Horrible
Ismo, Helsinki
3 févr. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
1-tähden hotelli, tästä on Dubain luksus kaukana
Ismo
2/10 Horrible
monica, jesolo
30 janv. 2016
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
da non tornarci,assolutamente deludente.
monica
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
27 janv. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
very poor hotel and description on wotif is not ac
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
22 janv. 2016
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
too much noise at night time, I couldn't slp
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
mohamed, southampton UK
14 janv. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bad hotel close to many places you might like
mohamed
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
4 janv. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Poco sastifecho con la estancia
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Bruce, Moscow
1 janv. 2016
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Had all I needed
Bruce
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
30 déc. 2015
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
朝食は有料
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
28 déc. 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre