Avis sur Holiday Inn Detroit Metro Airport, an IHG Hotel
Holiday Inn Detroit Metro Airport, an IHG Hotel
8400 Merriman Road, Romulus, MI
Avis
8,6
Excellent
9,0/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
21 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
8/10 Bien
Mu, Pau
16 juin 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
excellent hotel avec resto et piscine bon plan
Mu
10/10 Excellent
Elena
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elena
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Brenda
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brenda
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front Desk Team le 7 mai 2024
Brenda,We're thrilled to hear you enjoyed your stay here at the Holiday Inn Detroit Metro. We are also happy to hear you enjoyed our attached restaurant Urban Steak Bar & Grill. We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Terry
3 mai 2024
Terry
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Anne
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anne
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Team le 7 mai 2024
Anne,Our staff strives to provide excellent customer service to each and every customer. We're thrilled you noticed our staff service at 4am. We hope we get the chance to see you again very soon.
10/10 Excellent
Nicquel
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicquel
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Team le 7 mai 2024
Nicquel,We are happy to hear you enjoyed your most recent stay with us while you were here for the NFL Draft. Thank you for taking the time to leave this wonderful review.
8/10 Bien
Caroline
1 mai 2024
Les points forts : Propreté
Caroline
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Team le 7 mai 2024
Caroline,Thank you for this wonderful rating!
4/10 Médiocre
ron
Voyage en famille
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
ron
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Team le 7 mai 2024
Ron, We are sad to hear about your disappointing experience at our hotel. It's disheartening to learn that the amenities in the room weren't up to your expectations and that the front desk didn't provide the assistance you needed promptly. We understand the importance of having essential items readily available to guests and apologize for falling short in this aspect. Additionally, the malfunctioning hot tub and the lack of proactive assistance with your reservation inquiries are unacceptable, and we deeply regret any inconvenience caused. Your feedback is valuable to us, and we will address these issues to ensure a better experience for our future guests. We appreciate your candor and hope you'll consider giving us another chance in the future to provide you with the quality service you deserve
10/10 Excellent
Paul
26 avr. 2024
Paul
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Team le 17 mai 2024
Paul,Thank you for taking the time to leave this wonderful rating! We hope to see you again soon.
4/10 Médiocre
Nicole
15 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Nicole
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Team le 25 avr. 2024
Nicole,Thank you for your valued feedback. We apologize for the noise you experienced while staying here at the Holiday Inn Detroit Metro. We have addressed the pealing wallpaper in your room and apologize for the experience you had. Next time, please always contact the front desk and we will try our best to turn your experience around.
2/10 Horrible
Brenda
15 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brenda
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Team le 25 avr. 2024
Brenda,We are saddened to hear of your experience with our other guests. Always contact the front desk when these issues arise so we can address them. We do not like to hear that our guests weren't happy with their stay. We hope to see you again in the near future. Thank you for your valued feedback.
8/10 Bien
Arreyl
14 avr. 2024
Arreyl
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Team le 7 mai 2024
Arreyl,Thank you for taking the time to rate us!
10/10 Excellent
Nasir
11 avr. 2024
Nasir
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Team le 25 avr. 2024
Nasir,We are pleased to hear you had a great experience at the Holiday Inn Detroit Metro. We value your feedback and look forward to hosting any future accommodations.
10/10 Excellent
Bradley, Fort Wayne
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bradley
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Team le 25 avr. 2024
Bradley,Thank you for taking the time to rate us. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Katie, Saginaw
31 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Katie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk Team le 25 avr. 2024
Katie,We are happy to hear you enjoyed our parking package at the Airlines parking. The package is very convenient and has great value. If you're ever in need of parking again, feel free to contact us regarding our parking packages. Thank you for choosing our property and we hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage en couple
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Front Desk Team le 25 avr. 2024
Stephanie,We are thrilled to hear how much you travel to Michigan. We look forward to repeat guests and hope we get the chance to become your home away from home. Thank you again for taking the time to leave your feedback of the Holiday Inn Detroit Metro.
2/10 Horrible
JOHANA
19 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
JOHANA
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk Team le 7 mai 2024
Johana,Thank you for taking the time to leave this review. Please always stop or call the front desk to let us know what you did not enjoy about your stay. We would try out best to turn your stay around. Our staff hopes we get the chance to turn your future experience around.
10/10 Excellent
Celeste
14 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Celeste
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk Team le 25 avr. 2024
Celeste,Thank you for your valued feedback. We do have restaurants within walking distance of our property. The hotel also has an attached restaurant Urban Steak Bar & Grill. Thank you again for your wonderful review.
10/10 Excellent
Daniel
4 mars 2024
Daniel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk Team le 25 avr. 2024
Daniel,Thank you for taking the time to rate our property. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Taylor
Voyage d’affaires
2 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Taylor
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk Team le 25 avr. 2024
Taylor,We are happy to hear you liked your experience here at the Holiday Inn Detroit Metro. We hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
LaSandra
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
LaSandra
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Front Desk Team le 25 avr. 2024
LaSandra,Thank you for taking the time to provide your feedback. We are always happy to hear how wonderful our staff is. They strive to provide excellent customer service. We are happy to hear you enjoyed your most recent stay and look forward to seeing you again!
8/10 Bien
Riley
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Riley
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Mary, Livonia
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Randolph
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Randolph
Séjour de 1 nuit en février 2024
6/10 Satisfaisant
Stephanie
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Brian
Voyage en famille, Voyage d’affaires
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brian
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Transistor
21 janv. 2024
Transistor
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
4/10 Médiocre
Christopher
Voyage d’affaires
20 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Christopher
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Denise
18 janv. 2024
Denise
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Scott
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Scott
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Michelle M
15 janv. 2024
Michelle M
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Jason
Voyage en couple
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Matthew
1 janv. 2024
Matthew
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
JASON
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
JASON
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jin le 3 janv. 2024
Thank you for time and rating. Happy New Yesr! We are looking forward to see you soon!
10/10 Excellent
Mr
31 déc. 2023
Mr
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Colin
Voyage en couple
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Colin
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jin le 27 déc. 2023
Thank you for your time and rating. Merry Christmas and Happy Holidays
6/10 Satisfaisant
Lisa
Voyage en famille
23 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Lisa
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jin le 24 déc. 2023
Thank you for your time and feedback. We’ll work hard to meet our guests’ expectations and we look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
yang
23 déc. 2023
yang
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Derek
Voyage en famille
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Derek
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jin le 24 déc. 2023
Thank you for your kindness and love. The whole Front Desk Agents are wishing you Merry Christmas and Happy New Year!
10/10 Excellent
Anthony
11 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jin le 12 déc. 2023
Thank you very much for your time and rating. We can’t wait to see you soon!
8/10 Bien
Danny
1 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Danny
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Jin le 12 déc. 2023
Thank you very much for your time and rating. We are looking forward to see soon!
10/10 Excellent
Carole
30 nov. 2023
Carole
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Jin le 12 déc. 2023
We appreciate your time and rating. Merry Christmas and Happy Holidays
6/10 Satisfaisant
NANCY, WILMINGTON
Voyage en couple
29 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
NANCY
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Jin le 29 nov. 2023
Thank you for your time and feedback. We are happy that you enjoyed our food and satisfied our service. We’ll looking into our lighting in the room.
6/10 Satisfaisant
Ian
Voyage en famille
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ian
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Jin le 28 nov. 2023
Sorry that you were not happy for the restaurant and bar not open on Friday and Saturday. We are working diligently to make the changes.
10/10 Excellent
Samuel
Voyage d’affaires
16 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Samuel
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Jin le 17 nov. 2023
Thank you for your time and rating. We are looking forward to see you soon.
6/10 Satisfaisant
Christopher
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en couple
14 nov. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
Christopher
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Jin le 17 nov. 2023
We are so sorry that you were not happy during your stay. We strive to make every improvement to meet your expectations. We look forward to see you soon.
10/10 Excellent
William
13 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Jin le 27 nov. 2023
Thank you for your rating. We can’t wait to see you again!
10/10 Excellent
Daniel, novi
13 nov. 2023
Daniel
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Jin le 12 déc. 2023
Thank you so much for your time and rating. It means a lot for us. Merry Christmas and happy Holidays!
8/10 Bien
James V
10 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
James V
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Jin le 12 nov. 2023
Thank you for your nice comment. We strive to improve our service to meet your satisfaction 100%. We are looking forward to see you soon.