Avis
7,4
Bien
7,6/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
4,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
8 juil. 2020
Les points forts : Propreté et équipements
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de General Manager le 10 juil. 2020
Dear Syndie,
We're thrilled you had the chance to experience the Daytona Beach Resort and Conference Center hospitality! From our terrific location and delicious meals to our refreshing pool and cozy suites, we love showing our guests a great time. Stay with us anytime your plans bring you our way!
8/10 Bien
Puce, Montreal
Voyage en couple
9 mars 2020
Les points forts : Équipements
Puce
Séjour de 8 nuits en février 2020
Réponse de General Manager le 11 mars 2020
Thank you for staying with us here at Daytona Beach Resort and Conference Center. We are delighted to read that our convenient location and delicious onsite restaurant were highlights of your stay. We apologize if the AC was a bit too noisy and hope it didn't detract much from your overall stay. Next time you are in The Sunshine State, count on us again.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de General Manager le 3 juil. 2019
Thank you for staying with us and taking the time to leave us a review. We're so pleased our spacious rooms and beautiful views impressed you. However, we apologize for any issues with the sleeping conditions. We'll look into your comments further, and we invite you to stay with us again during your next trip.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
31 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de General Manager le 3 avr. 2019
Serving you was certainly a treat! Thank you for allowing us to accommodate your travels here in Daytona Beach, and we are delighted that our courteous team members and refreshing pools made for an enjoyable visit. When your plans bring you back this way, choose us again!
8/10 Bien
Sandra, Quebec
4 août 2018
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Sandra
Séjour de 13 nuits en juillet 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
2 août 2018
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2018
10/10 Excellent
Chantal, Canada
29 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chantal
Séjour de 2 nuits en mai 2018
10/10 Excellent
pierrette, montreal
16 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
pierrette
Séjour de 9 nuits en mai 2018
8/10 Bien
Francine
13 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Francine
8/10 Bien
ben
11 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ben
8/10 Bien
Christiane, Laurentides
7 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christiane
Séjour de 4 nuits en avril 2018
8/10 Bien
Sophie, Paris
6 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sophie
Séjour de 1 nuit en avril 2018
10/10 Excellent
Catherine
27 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Catherine
10/10 Excellent
BRUNO
25 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Soleil, sable blanc et farniente
BRUNO
6/10 Satisfaisant
Camille
9 avr. 2018
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Camille
4/10 Médiocre
Franck
26 mars 2018
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Franck
8/10 Bien
christiane, mtl, quebec
25 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
christiane
Séjour de 5 nuits en mars 2018
4/10 Médiocre
Jacques
4 mars 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Allez voir avant de payer
Jacques
Séjour de 1 nuit en février 2018
10/10 Excellent
manuel, quebec
10 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice and clean hotel
manuel
Séjour de 6 nuits en décembre 2017
6/10 Satisfaisant
alain, amos
7 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Doit finir les rénos
alain
Séjour de 4 nuits en décembre 2017
10/10 Excellent
Levick
21 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Levick
Séjour de 4 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Venkatesh
Voyage en famille
1 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Venkatesh
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Vacasa Review Team le 7 mai 2024
We appreciate your review, Venkatesh. We are happy to hear that you enjoyed this amazing location. Thank you for your compliments on our prompt service. We apologize for any aspects of our home that you didn't find suitable. We will be sure that our team is aware of the need for some cookware. Thank you for staying with us. We hope you'll visit us again for an improved experience.
2/10 Horrible
Rebeca
Voyage en famille, Voyage d’affaires
1 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebeca
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Vacasa Review Team le 7 mai 2024
Hi Rebecca. Thank you for leaving this review for us. We are sorry to learn that you didn't have a great stay with us. We apologize for the cleanliness issues you encountered. We wish you had reached out to us for assistance with this. We would have been happy to send housekeeping to resolve the issues. Thank you for your feedback. We hope to have another opportunity to host you.
2/10 Horrible
Meraris Martinez
30 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Meraris Martinez
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Vacasa Review Team le 30 avr. 2024
Gracias por tu reseña, Meraris. Lamentamos que no haya tenido una buena experiencia con nosotros. Esperamos que nos brinde otra oportunidad de hospedarlo con una estadía mejorada en el futuro.
8/10 Bien
Anyelis
29 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Anyelis
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Vacasa Review Team le 30 avr. 2024
We appreciate you rating your stay, Anyelis. We hope to host you again in the future.
4/10 Médiocre
dariss
20 avr. 2024
Les points faibles : Propreté
dariss
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Vacasa Reviews Team le 23 avr. 2024
Thank you for your rating, dariss. We hope to host you with an improved experience in the future.
10/10 Excellent
Sherry
Voyage en famille
16 oct. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sherry
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de General Manager le 18 oct. 2022
Dear Sherry,It made our day knowing our immaculate, comfy accommodations, as well as our delicious breakfast and dinner, helped enhance your stay at Daytona Beach Resort & Conference Center. Next time you're looking for a truly amazing place to spend the night, look no further!
10/10 Excellent
Juan C
Voyage en famille
20 sept. 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Excelente!!!
Juan C
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de General Manager le 22 sept. 2022
Dear Juan, It was a pleasure to welcome you as our guest, and we’re elated that you thoroughly enjoyed your stay with us. We are very fortunate to have so many great reviews, and we greatly appreciate you adding your experience! Thank you so much for sharing your thoughts with us and hope to see you again in the future!
10/10 Excellent
Zulima A
Voyage en famille
17 sept. 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Excepcional!!!!
Zulima A
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de General Manager le 20 sept. 2022
Dear Zulima,We're delighted you enjoyed your stay at Daytona Beach Resort & Conference Center! Thank you for the lovely review. Please come see us again soon.
2/10 Horrible
Dylan
30 août 2022
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dylan
Séjour de 3 nuits en août 2022
6/10 Satisfaisant
Esther
Voyage en famille
29 août 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Esther
Séjour de 2 nuits en août 2022
6/10 Satisfaisant
Juan Alexele
27 août 2022
Les points faibles : Propreté et équipements
Juan Alexele
Séjour de 4 nuits en août 2022
10/10 Excellent
Alina
24 août 2022
Alina
Séjour de 3 nuits en août 2022
6/10 Satisfaisant
Phuong
Voyage en famille
15 août 2022
Phuong
Séjour de 3 nuits en août 2022
10/10 Excellent
Gina
Voyage en famille
14 août 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gina
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de General Manager le 16 août 2022
Dear Gina,
It was a delight hosting you at Daytona Beach Resort & Conference Center, and we are thrilled to see that you enjoyed your time with us as well! Thank you for your lovely review, and we would be honored to welcome you back again anytime!
6/10 Satisfaisant
Johnatan
Voyage en famille
6 août 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Johnatan
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de General Manager le 9 août 2022
Dear Johnatan,
Guest satisfaction is important to us, so we're happy to see aspects of your stay were pleasant. However, we apologize for any disappointment with the service you received. It's important to us that all our guests feel welcome, and we'll speak with our staff about your comments. If you find yourself back in the area, please come see us again.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
4 août 2022
Les points forts : Confort de la chambre
OVERALL NICE PLACE
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
4/10 Médiocre
Laquita
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 août 2022
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Laquita
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de General Manager le 6 août 2022
Dear Laquita,
We always appreciate hearing from our guests, and we're glad you appreciated our convenient location and refreshing pools. However, we apologize for any issues with the service you received. We'll pass your comments to our staff for further review, and we hope you'll consider staying with us again during your next trip.
6/10 Satisfaisant
Brittany
31 juil. 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brittany
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
4/10 Médiocre
Jenna
Voyage en famille
26 juil. 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Location was great, Service was not.
Jenna
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
2/10 Horrible
Derek
Voyage en famille
25 juil. 2022
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Derek
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Karlric
Voyage en famille
25 juil. 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Karlric
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
2/10 Horrible
Frank, McKinney
Voyage en famille
23 juil. 2022
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Frank
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
6/10 Satisfaisant
Gabriel
Voyage en famille
21 juil. 2022
Les points forts : Propreté et équipements
Gabriel
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de General Manager le 24 juil. 2022
Dear Gabriel,
While you enjoyed our overall accommodations, we are concerned to hear some of your additional feedback. We pride ourselves on providing an inclusive environment where all guests feel welcomed and valued. If this was not the case, we deeply apologize. We will investigate your comments and invite you to reach out so that we can discuss this matter further. Nevertheless, we would love another chance to provide you with the quality experience we are known for.
6/10 Satisfaisant
Bianca
Voyage en famille avec de jeunes enfants
12 juil. 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bianca
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de General Manager le 15 juil. 2022
Dear Bianca,
Thank you for sharing your feedback with us. We're glad you enjoyed the delicious burgers and cocktails at The Reef Tiki Bar. However, we're truly sorry that the front desk service you received was inconsistent. Your comments will be discussed with our attendants in order to ensure courteous assistance at all times. We'll also work to ensure that we have ample supplies on hand for our guests. Your comments will enable us to improve the value we offer our guests. Having said that, it's nice to know you promptly received the bed linens you requested. We appreciate you reaching out and hope for a chance to make your next visit a better one.
8/10 Bien
Patricia, West Salem
Voyage en famille
6 juil. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de General Manager le 8 juil. 2022
Dear Patricia,
Thank you for taking the time to share your experience. Please know we want to ensure every aspect of our guests' stay is perfect and we will work to improve our parking situation. Your feedback is appreciated and we hope you will come back and see us again in the future.
2/10 Horrible
Ana
Voyage en famille
5 juil. 2022
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ana
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de General Manager le 8 juil. 2022
Dear Ana,
Thank you for your letting us know your thoughts. We apologize for any response from our staff that did not meet your expectations and have forwarded your feedback to our team so we can better ensure a quality experience for all of our guests.
10/10 Excellent
Arley
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 juil. 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arley
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de General Manager le 8 juil. 2022
Dear Arley,
Thank you for joining us at Daytona Beach Resort & Conference Center. We're thrilled we exceeded your expectations with our immaculate accommodations and desirable location. Next time you plan a beach getaway, we would be honored if you returned for another stay!
4/10 Médiocre
Judy
Voyage en famille
27 juin 2022
Les points faibles : Confort de la chambre
Another disappointment 😡
Judy
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de General Manager le 30 juin 2022
Dear Judy,
Thank you for taking the time to share your comments with us. We strive to provide our guests with clean and well-maintained accommodations, responsive service, and ample amenities, and we are very sorry to hear that you experienced otherwise. Our team will review your concerns as we work to uphold our standards. Thank you, and we wish you happier travels ahead.
2/10 Horrible
cynthia
Voyage en couple
25 juin 2022
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
cynthia
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de General Manager le 29 juin 2022
Dear Cynthia,
Thank you for your honest feedback regarding your recent stay. We understand how this experience could cause you concern and are sorry that your stay did not meet expectations. Some of our housekeeping procedures have been reduced in frequency due to the pandemic and thanks to comments from our guests, we can communicate with our staff about how to better improve these policies. Safety and cleanliness are our highest priorities, so comments such as yours require strong attention. Our sincere apologies for any discomfort this may have caused you, and we thank you again for providing us with your feedback. We wish you safe travels ahead and hope for an opportunity to welcome you back again.