Vue aérienne

Avis sur Daytona Beach Resort

3.5 out of 5
Daytona Beach Resort
2700 North Atlantic Ave, Daytona Beach, FL

Avis

7,4

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 345 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 296 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 153 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 105 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 105 avis sur 1004." "

7,6/10

Propreté

7,8/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

7,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

4,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Syndie, Québec

Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et équipements
Excellent hôtel, excellent emplacement. Très bon déjeuner. Superbe piscine! Nous avons pris une suite et tout était parfait!
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de General Manager le 10 juil. 2020
Dear Syndie, We're thrilled you had the chance to experience the Daytona Beach Resort and Conference Center hospitality! From our terrific location and delicious meals to our refreshing pool and cozy suites, we love showing our guests a great time. Stay with us anytime your plans bring you our way!

8/10 Bien

Puce, Montreal

Voyage en couple
Les points forts : Équipements
La commodité de l’établissement.L’épicerie juste en face.. le resto Et le bar a même l’établissement. L’air climatisé était un peu bruyante. Lors de votre réservation faire attention au terme vue sur mer et face à la mer...ce n’est pas la même chose.
Séjour de 8 nuits en février 2020
Réponse de General Manager le 11 mars 2020
Thank you for staying with us here at Daytona Beach Resort and Conference Center. We are delighted to read that our convenient location and delicious onsite restaurant were highlights of your stay. We apologize if the AC was a bit too noisy and hope it didn't detract much from your overall stay. Next time you are in The Sunshine State, count on us again.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Aimé la grandeur des chambres et la vue. Pas aimé le fait qu'on manque de couvertures et qualité du matelas sofa lit.
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de General Manager le 3 juil. 2019
Thank you for staying with us and taking the time to leave us a review. We're so pleased our spacious rooms and beautiful views impressed you. However, we apologize for any issues with the sleeping conditions. We'll look into your comments further, and we invite you to stay with us again during your next trip.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel gentil et attentionné, piscines tres bien organisées
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de General Manager le 3 avr. 2019
Serving you was certainly a treat! Thank you for allowing us to accommodate your travels here in Daytona Beach, and we are delighted that our courteous team members and refreshing pools made for an enjoyable visit. When your plans bring you back this way, choose us again!

8/10 Bien

Sandra, Quebec

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Bien situé , chambre avé ça cuisinette confortable et spacieuse Service médiocre , devons demander à tous les jours des serviettes , papier toilette etc..
Séjour de 13 nuits en juillet 2018

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en juillet 2018

10/10 Excellent

Chantal, Canada

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le staff est super poli et toujours prêt à vous sevir !!! Super bon service au restaurant, les serveuse super attentionné au bien être du client. La bouffe est bonne et fraîche. J aurais aimé par contre avoir une chambre face à la mer car ma vue donnait sur le coté de la rue et toute la machinerie, mais il y avait des frais extra, donc un peu déçu de cela. Mais pour le reste tout était parfait. J'y retournerais n'importe quand. Merci
Séjour de 2 nuits en mai 2018

10/10 Excellent

pierrette, montreal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Appartement-hotel sur la plage...tres agréable
Séjour de 9 nuits en mai 2018

8/10 Bien

Francine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

ben

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

Christiane, Laurentides

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nous sommes demeurés au DBRC quatre jours après une semaine à Disney avec nos deux petites-filles. Les employés sont très courtois, les lieux propres et bien entretenus. Le stationnement intérieur est un atout indéniable compte tenu du fait que tout se trouve vraiment à proximité; un centre commercial se trouvant à quelques pas de l'hotel ainsi que différentes boutiques cadeaux et restaurants. La plage.....un pur bonheur où se trouve l'un des plus beau sable que j'aie vu. Les vagues sont plaisantes tout autant pour les jeunes enfants que pour les adultes. Un sauveteur prend place à quelques mètres de l'hotel. Les deux piscines extérieures demeurent en tout temps exclusives aux seuls clients de l'hotel et font le bonheur des baigneurs. Une petite pataugeoire égaie les touts petits et on trouve également une piscine intérieure. La chambre sans être luxueuse était pratique et propre. Les lits confortables. La location de deux chaises de plage et d'un parasol est de $40 pour la journée, avis aux intéressés. Deux petites chaises de plage est de bien moindre coût trouvées en face de l'hotel. Nous retournerons le printemps prochain à cet hotel et cette fois-ci seuls et pour une dizaine de jours.
Séjour de 4 nuits en avril 2018

8/10 Bien

Sophie, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect! Except maybe a smell of swimming pool quite strong in the lobby and restaurant where you have breakfast
Séjour de 1 nuit en avril 2018

10/10 Excellent

Catherine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tres satisfaite

10/10 Excellent

BRUNO

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Soleil, sable blanc et farniente
Parfait pour un séjour à Daytona. Chambre équipée d'une petite cuisine nous permettant de dejeuner avec vue sur la mer. 2 belles piscines extérieures et une intérieure. magnifique plage de sable pour se baigner et se promener

6/10 Satisfaisant

Camille

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement

4/10 Médiocre

Franck

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Dans un premier temps nous avons eu une chambre plus que bruyante avec vue parking . et Si nous n avions pas insisté pour un changement je crois que nous n aurions pas fermé l œil Nous avions réserve avec vue Mer et nous avons eu droit au parking . Au petit dej la fille aimable comme une porte de prison. Passez votre chemin ...

8/10 Bien

christiane, mtl, quebec

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Le problème était qu’on avait pas droit de stationner la remorque. Cependant 2 jours avant de partir une remorque était dans le stationnement. J’ai parlé et ils m’ont créditer les frais de 16,88$ us par jour pour compenser. Ça m’a satisfait
Séjour de 5 nuits en mars 2018

4/10 Médiocre

Jacques

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Allez voir avant de payer
Nous étions de passage pour une nuit .lhotel est en bord de mer et c’est du type appartement cuisine et lit. L’hôtel est défraîchi, notre chambre était vieillissant et il manquait toute les bordures au sol. A l’extérieur le tapis est sale et ça semble un endroit pour les jeunes. Il y avait du maïs soufflé partout sur le sol les gens semblent sur le party. Le déjeuner était bien ordinaire et on nous a avisé qu’il y avait 16$us additionnels au 110 us paye pour la chambre. Il est vrai que ce montant apparaissait au bas du site. Vraiment trop cher et ne correspond pas à un 4 étoiles!,,
Séjour de 1 nuit en février 2018

10/10 Excellent

manuel, quebec

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice and clean hotel
Great place but buffet was always empty, staff was great and room was clean. Overall great place
Séjour de 6 nuits en décembre 2017

6/10 Satisfaisant

alain, amos

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Doit finir les rénos
L'appartement est parfait, les services sont à proximité mais les travaux doivent être complétés. Les piscines n'étaient pas chauffées ! Même celle intérieur!
Séjour de 4 nuits en décembre 2017

10/10 Excellent

Levick

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 4 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Venkatesh

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Positives - great location Prompt response for minor issues from the owners Great front desk and service personnel Good accommodation for a bed get price with a kitchenette Direct access to beach is shut at the minute but another entryway is right next door. Very close Beach chairs and other equipment in the room. Not so positives A lot of weed smell in the hallways Cooking utensils can be replaced - all Teflon is gone . TV was on 24 hours in the neighboring unit Had two random loud knocks on the door- with no one outside. Daytona beach area itself has become very run down and most properties have similarly aged and feel old. In short - unless you are willing to spend 2000$ a week, this property is adequate
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Vacasa Review Team le 7 mai 2024
We appreciate your review, Venkatesh. We are happy to hear that you enjoyed this amazing location. Thank you for your compliments on our prompt service. We apologize for any aspects of our home that you didn't find suitable. We will be sure that our team is aware of the need for some cookware. Thank you for staying with us. We hope you'll visit us again for an improved experience.

2/10 Horrible

Rebeca

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Save your money! Don’t stay here I didn’t even stay here I checked in and once I got to the room there was blood and mold in the room. I left instantly and got another hotel and the staff didn’t even try to accommodate me nothing I lost money due to this dirty room. Staff is very rude! Please stay away use your hard working money somewhere else
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Vacasa Review Team le 7 mai 2024
Hi Rebecca. Thank you for leaving this review for us. We are sorry to learn that you didn't have a great stay with us. We apologize for the cleanliness issues you encountered. We wish you had reached out to us for assistance with this. We would have been happy to send housekeeping to resolve the issues. Thank you for your feedback. We hope to have another opportunity to host you.

2/10 Horrible

Meraris Martinez

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tuve malas experiencias,
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Vacasa Review Team le 30 avr. 2024
Gracias por tu reseña, Meraris. Lamentamos que no haya tenido una buena experiencia con nosotros. Esperamos que nos brinde otra oportunidad de hospedarlo con una estadía mejorada en el futuro.

8/10 Bien

Anyelis

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Vacasa Review Team le 30 avr. 2024
We appreciate you rating your stay, Anyelis. We hope to host you again in the future.

4/10 Médiocre

dariss

Les points faibles : Propreté
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Vacasa Reviews Team le 23 avr. 2024
Thank you for your rating, dariss. We hope to host you with an improved experience in the future.

10/10 Excellent

Sherry

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Suite was clean, front desk check-in was fast and friendly. Enjoyed breakfast & dinner in the cafe. Great stay, will definitely visit again.
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de General Manager le 18 oct. 2022
Dear Sherry,It made our day knowing our immaculate, comfy accommodations, as well as our delicious breakfast and dinner, helped enhance your stay at Daytona Beach Resort & Conference Center. Next time you're looking for a truly amazing place to spend the night, look no further!

10/10 Excellent

Juan C

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Excelente!!!
Maravilloso!!!
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de General Manager le 22 sept. 2022
Dear Juan, It was a pleasure to welcome you as our guest, and we’re elated that you thoroughly enjoyed your stay with us. We are very fortunate to have so many great reviews, and we greatly appreciate you adding your experience! Thank you so much for sharing your thoughts with us and hope to see you again in the future!

10/10 Excellent

Zulima A

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Excepcional!!!!
Excelente! Continuamos aquí
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de General Manager le 20 sept. 2022
Dear Zulima,We're delighted you enjoyed your stay at Daytona Beach Resort & Conference Center! Thank you for the lovely review. Please come see us again soon.

2/10 Horrible

Dylan

Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en août 2022

6/10 Satisfaisant

Esther

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Property was short on staff as well as they were doing maintenance to the building there was no parking. Breakfast buffet was closed due to short staff.
Séjour de 2 nuits en août 2022

6/10 Satisfaisant

Juan Alexele

Les points faibles : Propreté et équipements
Séjour de 4 nuits en août 2022

10/10 Excellent

Alina

Séjour de 3 nuits en août 2022

6/10 Satisfaisant

Phuong

Voyage en famille
Séjour de 3 nuits en août 2022

10/10 Excellent

Gina

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
We loved everything! This place deserves more than its rated!
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de General Manager le 16 août 2022
Dear Gina, It was a delight hosting you at Daytona Beach Resort & Conference Center, and we are thrilled to see that you enjoyed your time with us as well! Thank you for your lovely review, and we would be honored to welcome you back again anytime!

6/10 Satisfaisant

Johnatan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Litt overrasket over servicen. De fleste som jobbet i desken og i baren virket sur eller irritert. Veldig lite vennlig.
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de General Manager le 9 août 2022
Dear Johnatan, Guest satisfaction is important to us, so we're happy to see aspects of your stay were pleasant. However, we apologize for any disappointment with the service you received. It's important to us that all our guests feel welcome, and we'll speak with our staff about your comments. If you find yourself back in the area, please come see us again.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Confort de la chambre
OVERALL NICE PLACE
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

4/10 Médiocre

Laquita

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
I love that it was on the beach. I love that it had an indoor poor and outdoor pools. I loved the pool bar. What was disappointing was the limited parking due to the parking garage being closed. They were short on linen every time I went to the front desk to get linen so I had to go to the store and purchase some so that we could bathe. The restaurant was closed for maintenance. The elevator near our room wasn’t working. I’ve been to this hotel several times and loved it but this visit was very disappointing.
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de General Manager le 6 août 2022
Dear Laquita, We always appreciate hearing from our guests, and we're glad you appreciated our convenient location and refreshing pools. However, we apologize for any issues with the service you received. We'll pass your comments to our staff for further review, and we hope you'll consider staying with us again during your next trip.

6/10 Satisfaisant

Brittany

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en juillet 2022

4/10 Médiocre

Jenna

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Location was great, Service was not.
Parking deck was not available. Towels and rags were not available during the entire stay. Had to go buy linens from the Dollar General. Was told they were backed up from the previous holiday weekend.
Séjour de 4 nuits en juillet 2022

2/10 Horrible

Derek

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Our room was so dirty and the mattress had stains all over it. There were so sheets and blankets and only had 1 towel in the room
Séjour de 2 nuits en juillet 2022

10/10 Excellent

Karlric

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2022

2/10 Horrible

Frank, McKinney

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel should be closed down. We got our first room and the pullout couch was the nastiest, dirtiest , rotten mattress I have ever seen. I do have pictures and like to show them to you. The front desk people did not care about the conditions of the room. We went to the front desk and they changed rooms for us and charged us an upgrade fee. When getting to the second room the pullout couch has an air mattress. I called the front desk to see if they have an air pump to pump up the mattress. They told me very rudely that there are no air mattresses in this facility. I told ask her if I should take a picture of it and bring it to her since I was looking at it. She send a manager up and he did not know what to do. He offered to move us again. We declined Ed since it was late now and we needed to sleep. My son slept on the pullout couch as is. The light at the door was flickering so fast that we could not use it at all. Again no one cared about it. The hotel also does not have pool towels to offer and no more breakfast. Very very dissatisfied with the staff and the hotel.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

6/10 Satisfaisant

Gabriel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et équipements
Todo estuvo muy bien solo que el parqueadero no tenía disponibilidad para muchas carros . Nunca se recibió las bebidas de bienvenida. Y triste porque el personal de la recepción muy rasistas.
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de General Manager le 24 juil. 2022
Dear Gabriel, While you enjoyed our overall accommodations, we are concerned to hear some of your additional feedback. We pride ourselves on providing an inclusive environment where all guests feel welcomed and valued. If this was not the case, we deeply apologize. We will investigate your comments and invite you to reach out so that we can discuss this matter further. Nevertheless, we would love another chance to provide you with the quality experience we are known for.

6/10 Satisfaisant

Bianca

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pros: No bed linen for sofa bed, spoke with nice lady and requested and received quickly. She sent maintenance to bring them to us. Burger and drinks were good from bar. Cons: Kitchen closed early (7pm) on Saturday although site says 8pm. No bath cloths. Requested them, was told someone would be bringing them. Didn’t receive them and called back 20 mins later & was told by a different, very rude lady that they didn’t offer that service and if we wanted them we had to come get them. I asked about housekeeping and she repeated “We don’t offer that service.” My reservation clearly states that they do. So, my Husband went to get them and was told by the SAME lady that said we had to come get them that there aren’t any. The next day, I request pool towels. I was told they are being washed and to call back so she has a chance to check on a time with housekeeping of when they’d be ready. I call back 30mins later and I’m told that they’re none available and there aren’t any gonna be given. Just a mess to sum it up! Resort too expensive gi not have basic amenities!
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de General Manager le 15 juil. 2022
Dear Bianca, Thank you for sharing your feedback with us. We're glad you enjoyed the delicious burgers and cocktails at The Reef Tiki Bar. However, we're truly sorry that the front desk service you received was inconsistent. Your comments will be discussed with our attendants in order to ensure courteous assistance at all times. We'll also work to ensure that we have ample supplies on hand for our guests. Your comments will enable us to improve the value we offer our guests. Having said that, it's nice to know you promptly received the bed linens you requested. We appreciate you reaching out and hope for a chance to make your next visit a better one.

8/10 Bien

Patricia, West Salem

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The Parking was a large issue. Finding a place to safely park. they need someone there to guide the parking. people would park and take up 2 parking spaces. they have a parking garage but it is not usable, so they were making use of an empty lot. however persons were parking blocking entrances or taking up 2 spaces.
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de General Manager le 8 juil. 2022
Dear Patricia, Thank you for taking the time to share your experience. Please know we want to ensure every aspect of our guests' stay is perfect and we will work to improve our parking situation. Your feedback is appreciated and we hope you will come back and see us again in the future.

2/10 Horrible

Ana

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Terrible customer service , bad attitude
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de General Manager le 8 juil. 2022
Dear Ana, Thank you for your letting us know your thoughts. We apologize for any response from our staff that did not meet your expectations and have forwarded your feedback to our team so we can better ensure a quality experience for all of our guests.

10/10 Excellent

Arley

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Esta muy asustada porque las opiniones de la gente en este sitio no eran buenas , en mi opinión me gustó muchísimo , las piscinas y la playa espectacular , la limpieza al maximo , y las habiataciones súper buenas , lo amé volvería a ir
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de General Manager le 8 juil. 2022
Dear Arley, Thank you for joining us at Daytona Beach Resort & Conference Center. We're thrilled we exceeded your expectations with our immaculate accommodations and desirable location. Next time you plan a beach getaway, we would be honored if you returned for another stay!

4/10 Médiocre

Judy

Voyage en famille
Les points faibles : Confort de la chambre
Another disappointment 😡
The rooms are not worth the payment we’re charged. The floors are stained and the beds didn’t feel like pillow tops mattresses. I’m tired of paying for crap. They didn’t give enough towels for our family, so I walked down to the front desk to get more. She told me I had to bring down the dirty ones before she can give me more. I’m up on the 12th floor🙄. There was crap on the balcony I’m guessing they didn’t have time to clean before we paid for the room. The AC in the living room area did cool the room at all. I won’t stay there again. You would think it would be better for a resort but it wasn’t at all. Very disappointed!!!
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de General Manager le 30 juin 2022
Dear Judy, Thank you for taking the time to share your comments with us. We strive to provide our guests with clean and well-maintained accommodations, responsive service, and ample amenities, and we are very sorry to hear that you experienced otherwise. Our team will review your concerns as we work to uphold our standards. Thank you, and we wish you happier travels ahead.

2/10 Horrible

cynthia

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
This was my first time at this property, and it was a dump. The staff was not very friendly, the lobby was not the best and the room was absolutely the worst. The bed was a slab very hard and under was dirty. We did not have wash cloths in our room and the towels were very dirty. I went to speak with the front desk and the person helping me was not very understanding and tried to talk down to me (which was not happening). I stayed one night to not lose my money and will never stay again.
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de General Manager le 29 juin 2022
Dear Cynthia, Thank you for your honest feedback regarding your recent stay. We understand how this experience could cause you concern and are sorry that your stay did not meet expectations. Some of our housekeeping procedures have been reduced in frequency due to the pandemic and thanks to comments from our guests, we can communicate with our staff about how to better improve these policies. Safety and cleanliness are our highest priorities, so comments such as yours require strong attention. Our sincere apologies for any discomfort this may have caused you, and we thank you again for providing us with your feedback. We wish you safe travels ahead and hope for an opportunity to welcome you back again.