Avis
9,2
Merveilleux
9,8/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
7,0/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,8/10
Écoresponsabilité
Avis
4 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Florence Carcassonne le 15 mars 2020
Chers Hôtes,
Merci pour votre commentaire, nous sommes heureux que vous ayez passé un agréable séjour à La Sivolière et espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau la saison prochaine.
Bien à vous.
10/10 Excellent
Nadir
Voyage en famille
3 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nadir
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Florence Carcassonne le 7 mars 2020
Dear guests,
Many thanks for having shared your opinion about La Sivoliere, we are delighted to see that you had a good time at La Sivolière and look forward to welcoming you again soon.
Sincerely yours.
10/10 Excellent
Nikita
25 mars 2024
Nikita
Séjour de 2 nuits en mars 2024
8/10 Bien
_MIGUEL, Chula vista
Voyage en couple
7 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
_MIGUEL
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Florence Carcassonne le 10 mars 2024
Dear Sir, We thank you for sharing your experience and have been delighted to have you at La Sivolière. We are sorry to see that breakfast did not meet your expectations, in case you would like to give more details about what did not please you, I am at your disposal. See you hopefully soon again, Sincerely yours.
10/10 Excellent
Kikelomo
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kikelomo
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Florence Carcassonne le 13 févr. 2024
Dear Madam, It has been a great pleasure to have you at the hotel, we hope to have you again later this season or next year! See you soon, Kind regards from Courchevel
10/10 Excellent
Ciro
Voyage en groupe
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ciro
Séjour de 10 nuits en janvier 2024
Réponse de Florence Carcassonne le 13 févr. 2024
Dear Sir, Many thanks for your feedback, we are looking forward to welcoming you soon again! All the best.
10/10 Excellent
Gisueppe
Voyage en famille
8 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gisueppe
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de Florence Carcassonne le 10 avr. 2023
Dear Sir, We thank you for your lovely comment and are glad that you have spent a nice time at La Sivoliere. We look forward to welcoming you again next season! Sincerely yours. Florence
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
31 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Florence Carcassonne le 2 avr. 2023
Dear Guests, We thank you for your lovely comment and definitely are looking forward to welcoming you again soon, see you next winter season!SIncerely yours, Florence
10/10 Excellent
Victor Manuel
3 févr. 2023
Victor Manuel
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Florence Carcassonne le 22 févr. 2023
Dear Sir, We are pleased to see you did like your stay at La Sivoliere and definitely are looking ofrward to welcoming you again for your next ski trip! Sincerely yours.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
31 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en janvier 2022
Réponse de Florence Carcassonne le 1 févr. 2022
Dear Guests,
We thank you for your lovely comment and are delighted to see you did enjoy your ski trip at La Sivoliere.
We definitely are looking forward to welcoming you again soon!
Kind regards.
10/10 Excellent
Mimi
27 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mimi
Séjour de 6 nuits en décembre 2021
Réponse de Florence Carcassonne le 28 déc. 2021
Dear Madam,
We thank you for your note and are glad that you have spent a nice time at La Sivolière, we definitely are looking forward to welcoming you again soon!
Best regards from Courchevel.
10/10 Excellent
Kwok Cheung
3 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best 5 stars hotel in courchevel
Kwok Cheung
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Florence Carcassonne le 14 févr. 2020
Dear Sir,
Many thanks for your nice comment about the house, we have been delighted to have you at La Sivoliere for your ski holidays in Courchevel and look forward to welcoming you again in the future.
Sincerely yours.
Florence Carcassonne
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en janvier 2020
Réponse de Florence Carcassonne le 31 janv. 2020
Dear Guests,
We thank you for your trust and are delighted to see that you did enjoy your stay at La Sivoliere.
We look forward to welocming you again soon!
Sincerely yours
8/10 Bien
Maximilian
2 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice Hotel in a skiing atmosphere
Maximilian
Dear Sir,
We thank you for sharing your experience at La Sivoliere and look forward to welcoming you again during your next ski holidays in Courchevel!
Best regards.
10/10 Excellent
Sheila, uk
4 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luxury on the piste
Sheila
10/10 Excellent
Randeep, New Delhi
4 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superb service, location and design
Randeep
10/10 Excellent
Dani, Beirut, Lebanon
30 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great location with outstanding staff.
Dani
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
31 janv. 2015
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
My worst experience of a so called 5 stars hotel
Voyageur vérifié
Réponse de Florence Carcassonne - General Manager le 12 mars 2015
Dear Sir,
We are surprised by your comment as every guest, from Expedia or from another channel, is welcomed in the same way at La Sivolière and they are keeping a positive image of the property for most of them.
As per our last conversation at La Sivoliere during your stay, you have made the decision to reduce your stay and hopefully we may not be considered as responsible for professional commitments yet.
If applying strictly the sales conditions, once again for Expedia or non Expedia guests is what you are calling arrogance, I sincerely do apologize if this is the way you have felt our position.
Best regards.
8/10 Bien
E&J, UK
21 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
good service challenging room
E&J
Réponse de Florence Carcassonne - General Manager le 12 mars 2015
Dear Sir, Madam,
We thank you for your review and are glad you have appreciated the level of service offered during your stay at La Sivoliere.
Regarding the issues with your room, we would like to thank you for having mentioned this and are pleased to inform you this has been solved.
Looking forward to welcoming you again.
Best regards.
10/10 Excellent
Natalia, Russia
21 mars 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect experience from A to Z
Natalia
10/10 Excellent
Mohamad, Riyadh, Saudi Arabia
17 févr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre